НКРЗІ схвалила нову редакцію порядку реєстрації абонентів, які отримують телекомунікаційні послуги без укладення договору в письмовій формі.
21 жовтня 2017, 17:09
НКРЗІ дозволила ідентифікацію абонентів зв'язку через ЕЦП, ID-карти і Bank ID
Схвалена комісією нова редакція порядку передбачає:
- запровадження можливості подачі заяви про реєстрацію за вибором абонента як у електронній, так і у паперовій формі;
- визначення процедури ідентифікації абонента з використанням електронного цифрового підпису та у випадку встановлення оператором, провайдером телекомунікацій — інших альтернативних засобів ідентифікації особи, у тому числі з використанням системи електронної дистанційної ідентифікації BankID;
- визначення вичерпного переліку документів, які абонент має подати оператору, провайдеру телекомунікацій для реєстрації;
- визначення процедури підтвердження користування ідентифікаційною телекомунікаційною карткою, а також підтвердження отримання телекомунікаційних послуг без використання такої картки.
Проект рішення також передбачає відтермінування на 9 місяців набрання ним чинності. Цей час потрібен для запровадження операторами, провайдерами необхідних змін у програмно-технічному забезпеченні.
Джерело:
Мінфін
Коментарі - 6
Теперь правда из свитового досвиду — для всех: связь подорожает, симки подорожают, так как придется обслуживать огромную систему по идентификации абонентов. И все ради того, чтобы террористы-насильники-националисты остались без связи. Одно но только в свитовому досвиди есть — там, где это вводится, сразу же появляется черный рынок с карточками без паспортов.
По поводу же помощи оперативникам — уже сейчас они чудесно локализируют любого человека по контактам, куда он звонит и по местоположению, поэтому им эти все приблуды до лампочки.
— дурню пишете.
Білінгові системи опсосів за замовчуванням мають функціонал для зберігання особистих даних абонентів.
Зібрати дані і внести їх в систему не так вже й складно, особливо враховуючи, що по частині абонентів особисті дані ВЖЕ в системі.
Одно дело — оставить поля для ввода данных в БД, другое дело — эти данные собрать, потратить время для проверки каждой бабульки во всех офисах (напомню, массив данных будет в 20 (!) раз больше, чем сейчас только для контрактников). Даже тени сомнения нет, что эта инфраструктура увеличит всем стоимость связи. Вопрос при этом «нахрена» остается открытым.
А так как рынок монопольный (а по моей инфе вообще полностью в руках країни-агресора), логика у операторов будет типа «куда вы денетесь из подводной лодки».
— свічку не тримав, але я пишу про те, в чому щось розумію.
Не бачу проблеми, щоб організувати ідентифікацію абонентів без зайвих клопотів.
Звісно державна НКРЗІ може ускладнити процес надто бюрократичними вимогами. Але зараз це нікому не потрібно.
«массив данных будет в 20 (!) раз больше»
— цікаво, що про які дані мова і звідки Ви це взяли?
Данные с НКРСИ, которое это и пропихивает — у нас 95% анонимных абонентов.
nkrzi.gov.ua/index.php?r=site/index&pg=99&id=1226&language=uk
И причина на то, что 95% абонентов анонимны не то, что при злочинних владах усі дебіли і ніхто недопетрикав ввести паспортизацию телефонов. Это просто экономически нецелесообразно, никакой соизмеримой пользы для оперативной разработки не дает, а только усложняет всем жизнь.
Я отлично помню времена, когда мобильный телефон я покупал с дозвилом от Укрчастотнадзора, если кто-то хочет повторять прошлые грабли.
— Ви перебільшуєте.
Буде одноразове, додаткове навантаження на службу підтримки, в рамках поточних обов'язків, тому максимум контора витратиться на додаткові премії.
«95% абонентов анонимны»
— дивне число. Контрактні абоненти не можуть бути анонімними за замовчуванням, а їх набагато більше 5%. Крім того, багато пріпейд абонентів добровільно розкривають свої персональні дані в системах самообслуговування.
В наш цифровий вік 100% анонімність вже неможлива, питання тільки в кількості зусиль, щоб розкрити аноніма.