Аудиторія програми Viber в Україні становить понад 20 млн осіб. Про це повідомляє прес-служба Viber Україна, передає ЕП.
23 вересня 2017, 17:11
Кожен третій українець використовує Viber
При цьому загальна кількість користувачів програми у всьому світі складає понад 800 млн осіб.
«Виходить, що кожен третій українець використовує Viber. Текстові повідомлення та VoIP виклики - це базові функції Viber», - йдеться в повідомленні.
У компанії також назвали топ країн, куди українські користувачі Viber здійснювали безкоштовні дзвінки (Viber-to-Viber) з 1 березня по 31 серпня 2017 року.
Список виглядає наступним чином: на першому місці Україна, на другому і третьому Росія і Польща відповідно.
Далі йдуть Італія, США, Чехія, Німеччина, Ізраїль, Білорусь, Великобританія і замикає десятку Іспанія.
Слідкуйте за цікавими і ексклюзивними матеріалами «Мінфіну» в Viber
Джерело:
Мінфін
Коментарі - 23
Мені нещодавно в месенжер приїхало якесь незрозуміле повідомлення про розпродаж парфум. Поряд з повідомленням напис «Чому я це бачу», за посиланням отака офіційна відмазка від Вайберу:
Сервісні повідомлення — це текстові повідомлення від компаній, на які ви підписалися. З сервісними повідомленнями ви отримуєте важливу для вас інформацію безпосередньо у ваш додаток.
За мене вирішили яка інформація для мене важлива і вирішили мене підписати на спам. Добре хоч залишили опцію «Відписатися». Можливості тотально заблокувати рекламу (навіть за гроші) я не знайшов. В скайпі така можливість є, якщо користуватися платними послугами.
До речі цікавий момент — це сервіс-спам-повідомлення видно лише в мобільному додатку, а на десктопі ні. Зате на десктопі бачив рекламний банер, вбудований в інтерфейс.
Из того, что видел — сначала Ощадбанк завёл свой аккаунт, затем ТАСкомбанк и вот на днях Кредит Днепр присоединился.
Если кто-то может добавить наименования банков, которые стали сообщать своим клиентам о движении по счетам в вайбере — черкните название банка.
Функціонал в месенжерах дуже обмежений.
Мені здається все це модні тенденції, які з часом відпадуть по причині непрактичності.
Интернет уже давно «нарезают» клиентам в виде полосы пропускания и добавление вайбера в интернет-трафик банка не несёт дополнительных затрат.
И если вы читали в моём блоге об уязвимости протокола сотовых сетей, то должны понимать что смс-ки сейчас самый незащищённый канал доставки информации от банка к клиенту.
Ходят слухи, что в Украине оборудование для перехвата смс-сообщений стоит от 50$ до 100$.
Ну ведь и так понятно, что перехват смс-сообщений приводит к утечке конфиденциальной информации и для исключения такого рода утечек банки пытаются найти иные пути донесения информации до клиентов.
Например, Приват сейчас пытается получать подтверждение для входа в Приват24 не путём отсылки смс-ки содноразовым паролем а звонит на финансовый телефон и автомат просит нажать клавишу «1».
Лично мне удобнее получать одноразовый пароль в вайбере — там есть хотя-бы шифрование трафика.
Надеюсь скоро банки дойдут и до этого функционала.
Но пока через вайбер все банки, кто активировал эту возможность, отсылают только инфу о состоянии клиентских счетов…
— я так розумію, що пароль для авторизації сюди не попадає.
Інформування дійсно можна робити через месенжери.
Але мені як клієнту СМС канал зручніший для важливої інформації.
Якщо ж порівнювати канали СМС та Вайбер щодо сек'юрності, то для мене СМС канал більш надійний.
Так что личные предпочтения не всегда соответствуют жестокой реальности…
З Вайбером сек'юрні справи ще гірші, ніж з СМС, тому з двох зол розумніше обрати те що відносно краще.
:)
По киевстару…
https://comments.ua/politics/596325-kievstar-otkril-gpu-dostup-zvonkam.html
Поэтому возьму смелость процитировать пару значимых фраз…
«Департамент специальных расследований Генпрокуратуры Украины прослушивает всех абонентов «Киевстар». Печерский районный суд фактически открыл доступ следователям ко всему оборудованию «Киевстар» с целью получения любой интересующей информации о телефонных разговорах и переписке всех абонентов оператора мобильной связи, а это несколько миллионов человек!»
Якщо коротко, то в новому цифровому світі 100% приватність вже неможлива. Тому з цієї точки зору нема великого сенсу переживати щодо надійності базових каналів передачі даних — треба просто прийняти за аксіому і жити з думкою, що все таємне може стати явним.
Нейросеть распознала 25 преступников на фестивале пива в Китае:
«18 камер на входах опознали каждого преступника. Менее секунды ушло на оповещении полиции»
— і це тільки початок :)
Например, Киевэнерго в вайбере запустил бота для приёма показаний счётчиков горячей и холодной воды.
У кого одна квартира и один номер телефона — вполне удобно…
— а кому треба за дві передати?
А проконтролювати історію нарахувань та оплат?
Суть в тому, що функціонал в месенжерах завжди буде обмеженим.
Для повноцінної реалізації функцій «Особистого кабінету» можливостей текстового рядка месенжера ніколи не буде достатньо.
Для оплаты услуг используется интерфейс с банками (терминалы самообслуживания, интернет-банкинг, мобильные приложения).