Читать на русском

Mazda вирішила відмовитися від випуску бензинових і дизельних авто

Японська компанія Mazda планує в першій половині 2030-х років повністю відмовитися від виробництва машин з бензиновими і дизельними двигунами на користь гібридів і електромобілів.

Mazda вирішила відмовитися від випуску бензинових і дизельних авто
Фото: rosbalt.ru

Про це йдеться в повідомленні агентства Kyodo.

Як повідомляється, таке рішення керівництва концерну пов'язано з регулярним введенням по всьому світу більш жорстких екологічних норм і вимог до витрати палива.

Крім того, таким чином японська компанія розраховує зміцнити свої позиції на європейському ринку, де подібні тенденції впроваджуються найбільш активно, повідомляє ТАСС.

До теперішнього часу Mazda в основному робила ставку на економічні дизельні і бензинові двигуни, проте в її лінійці присутня і гібридна модифікація хетчбека Axela.

У серпні Mazda і Toyota оголосили про намір укласти партнерство з метою розробки автомобілів з електродвигунами і створення спільного підприємства на території США.

Розширення їх партнерства відбувається в зв'язку з зміцненням тенденції до формування світового ринку автомобілів за рахунок продукції великих концернів, серед яких, крім Toyota — Volkswagen, альянс Renault-Nissan і General Motors.

Також рішення двох компаній включитися в боротьбу за частку на ринку електромобілів пов'язане з посиленням екологічних норм по всьому світу і рішенням влади Великобританії і Франції перестати продавати машини з дизельними і бензиновими двигунами до 2040 року.

Коментарі - 10

+
+48
ballistic
ballistic
16 вересня 2017, 18:07
Але ж гібрид — це все ще бензинове авто.
+
0
1On
1On
17 вересня 2017, 1:51
Гибриды тоже разные. По-моему, у Шевроле есть модель, в которой маленький двс с расходом меньше 1л служит для зарядки батарей
+
0
ballistic
ballistic
17 вересня 2017, 2:48
Яка різниця який розход у гібрида, якщо без бензину далеко не заїдеш?
Бензин все ще потрібен, тому як не крути — це все ще бензинове авто.
+
0
1On
1On
17 вересня 2017, 12:33
Описанный выше вариант — это уже не бензиновый авто. ДВС уже как опция: хочешь ехать далеко без остановок — заряжаешь батареи от двс, или же остановился и подключился к розетке.
Думаю для северных регионов чистого электрокара будет маловато (если что, предположение).
+
0
ballistic
ballistic
17 вересня 2017, 14:23
Це не опція, а необхідна складова без якої авто буде неповноцінним.
Тому більш коректно було б називати такі авто електро-бензиновими, аналогічно як електротепловоз (або дизель-електровоз).
Слово «гібрид» власне і включає в себе як електро так і бензинову складову.

Я гадаю, що майбутнє за чистими (без ДВЗ) електромобілями. Як тільки вдосконалення батарей досягне певного рівня, використання вуглеводнів на борту авто стане нерентабельним.
+
0
1On
1On
17 вересня 2017, 21:42
А северные регионы?
+
0
ballistic
ballistic
17 вересня 2017, 22:22
Для півночі потрібна буде більш ємна батарея.
Але такі специфічні умови мають невеликий попит, тому слабо впливатимуть на подальший розвиток галузі.

В будь-кому випадку науковці будуть активно вдосконалювати характеристики батарей, цей тренд вже не спинити. Після досягнення певного рівня частка ДВЗ почне активно падати і як наслідок, ця технологія буде занепадати.
Звісно «імхо».
+
0
1On
1On
18 вересня 2017, 2:00
Может вы не поняли про принцип дозарядки эл. батарей от компактного и экономичного ДВС? Уберите его и авто будет ехать на электротяге, но гораздо меньше, чем с подзарядкой от ДВС. Так что в такого рода модификации это опция, а не необходимость. Понимаете?
Посмотрите что ли видео (до 6:00) https://youtu.be/F5e1JVBZtt0
+
0
ballistic
ballistic
18 вересня 2017, 11:46
Без ДВЗ гібрид Volt проїде максимум 70 км (а в північних районах максимум 35 км).
Ніхто не купить авто з таким пробігом. Тому ДВЗ це ніяка не опція, а необхідний компонент без якого таке авто не продається.

В гібридах є певний сенс на даний момент.
Наприклад, міським водіям, які небагато проїжджають за день, мають потребу інколи виїжджати за місто асфальтом.
+
+12
Senior Pomidor
Senior Pomidor
22 вересня 2017, 10:23
Они не собирались полностью отказыватся от ДВС технологий.
Суть заявления компании была в отказе от 100% бензиновых и дизельных двигателей в пользу электро и гибридных установок.
Минфин не справился с переводом…
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися