Стартував другий етап щорічного конкурсу Інтернет-проектів — Ukrainian E-Commerce Awards 2017, в якому споживачі оберуть найкращих гравців на українському ринку e-commerce у 6-ти категоріях.
E-Awards 2017: Українські споживачі обирають найкращих. Голосування почалося

Після першого етапу конкурсу — збору заявок та анкет учасників — члени експертного журі, до складу якого увійшли лідери думок ринку e-commerce, представники інвестиційних проектів, сервісних компаній та профільних ЗМІ, сформували шорт-листи для номінації «Вибір Споживачів» .
Так, у категорії найкращий «Інтернет-супермаркет/мультиканальний рітейлер» представлені:
Avtozvuk (https://avtozvuk.ua)
Citrus (http://citrus.ua)
Comfy (http://comfy.ua)
F.ua (https://f.ua)
Foxtrot (http://foxtrot.com.ua)
Helen Marlen (https://helen-marlen.com)
INTERTOP (https://intertop.ua)
MOYO (https://moyo.ua)
Repka.UA (https://repka.ua)
Антошка (http://antoshka.ua)
У категорії найкращий «Інтернет-магазин» представлені:
ANSWEAR.ua (http://answear.ua)
GarnaMama (https://garnamama.com)
Gold.ua (http://gold.ua)
Lamoda (http://lamoda.ua)
LeBoutique (https://leboutique.com)
modnaKasta (https://modnakasta.ua)
pampik.com (http://pampik.com)
Rechi.ua (http://rechi.ua)
Veliki.com.ua (https://veliki.com.ua)
Yakaboo.ua (http://yakaboo.ua)
За звання найкращий «Маркетплейс, прайс-агрегатор» поборються:
Bigl.ua (https://bigl.ua)
Crafta (http://crafta.ua)
Hotline.ua (http://hotline.ua)
KARABAS.COM (https://karabas.com)
Price.ua (http://price.ua)
Prom.ua (http://prom.ua)
Rozetka.ua (http://rozetka.com.ua)
Shopping Mall
SvitStyle (https://svitstyle.com.ua)
ПриватМаркет (https://privatmarket.ua)
У категорії найкраща «Електронна дошка оголошень, аукціон» представлені:
Doc.ua (https://doc.ua)
letgo (http://letgo.co.ua)
Olx.ua (https://olx.ua)
RST.ua (http://rst.ua)
Shafa.ua (http://shafa.ua)
Буки (https://buki.com.ua)
КАБАНЧИК (https://kabanchik.ua)
У категорії кращий YouTube канал e-commerce проекту представлені:
Allo
Avtozvuk
Citrus
Comfy
Eldorado
F.ua
Foxtrot
Hotline.ua
Olx.ua
Rozetka.ua
У категорії «Найкращий зарубіжний Інтернет-магазин» представлені:
6pm (http://6pm.com)
Alibaba.com (http://alibaba.com)
AliExpress (http://aliexpress.com)
Amazon (http://amazon.com)
ASOS (http://asos.com)
eBay (http://ebay.com)
Etsy (http://etsy.com)
JD (http://jd.ru)
NAP (http://net-a-porter.com)
NEXT (http://next.co.uk)
Zappos.com (http://zappos.com)
Проголосувати за свій улюблений Інтернет-магазин може кожен, хто хоч раз користувався послугами представлених у шорт-листах онлайн-проектів. Для цього достатньо заповнити коротку анкету http://rating.e-awards.com.ua/
Крім того, Інтернет-проекти, які подали заявки на участь у конкурсі, матимуть змогу визначити найкращий продукт для свого бізнесу шляхом анкетного голосування. Так, у номінації «В2В продукт для e-commerce» учасники виберуть найдостойніших у таких категоріях як «Найкращий логістичний продукт для e-commerce», «Найкращий фінансовий продукт для e-commerce» та «Корисні рішення» (все, що не стосується логістики та фінансів).
Також паралельно відбувається експертне голосування в номінаціях «Прорив року» та «Людина року в e-commerce» .
«Участь у конкурсі - це справжній виклик для компаній, адже їхню роботу відкрито оцінюють як колеги по цеху, так і кінцеві споживачі - сьогоднішні та завтрашні клієнти. Цей виклик змусить кандидатів задуматися про свою мету та місію, інструменти, які вони використовують, та ставлення до споживача. Участь у будь-якому конкурсі дозволить визначити свої сильні якості та побачити слабкі місця, подивитися на себе очима споживача та стати кращими», — пояснює Ірина Холод, керівник Ukrainian E-commerce Expert .
Церемонія нагородження переможців відбудеться 7 квітня у Києві у Концерт-холі FREEDOM.
Генеральний партнер E-awards 2017 — «Нова пошта».
Партнери конкурсу — UAPAY, ІнТайм, Meest Express, група логістичних компаній ZAMMLER, Moneyveo.
FinTech партнер конкурсу — «PaySpace Magazine»
Генеральний радіо-партнер — Радіо «Голос столиці»
Довідка
Ukrainian E-CommerceAwards — це незалежна професійна премія, що присуджується найкращим гравцям ринку e-commerce. Головна мета нагороди — створити силами галузевого співтовариства відзнаку, що гарантує кінцевому покупцю надійність послуги та безпеку покупки. А також виділити неординарні здобутки гравців e-commerce в Україні за останній рік.
Коментарі - 2
І чому Розетка в категорії «прайс-агрегатор»?
А Кабанчік — в «доска объявлений»?!