Мінфін - Курси валют України

Встановити
14 вересня 2020, 10:26

Нове в КАСКО — економія на полісі, дистанційне врегулювання та придбання онлайн

Нова реальність диктує нові правила. Авто зараз — реальна панацея від неприємного вірусу, а страховий поліс КАСКО — як і раніше, найнадійніший і найпопулярніший вид автозахисту. Про те, що нового можуть запропонувати страховики, розповідає Максим Межебицький, перший заступник голови правління страхової компанії ARX

Нова реальність диктує нові правила.
Фото надано СК ARX

Зростання попиту

Попит на продукти КАСКО в Україні з кожним роком зростає. По-перше, поступово збільшується продаж нових авто і авто-кредитування. По-друге, зростає інтерес до страхування автомобілів бу. При цьому власники нових автомобілів в основному віддають перевагу повному КАСКО, а власники автомобілів з пробігом готові розглядати версії полегшених і дешевших програм. При цьому, незалежно від страхового покриття, яке забезпечує поліс КАСКО, всі клієнти хочуть отримувати хороший сервіс за адекватною ціною, надійність та індивідуальний підхід.

Тому ми пропонуємо різні види КАСКО, у нас 6 різних програм різного наповнення за різною ціною. Кожен може вибрати щось для себе. Понад 10 років тому ми прийняли рішення про те, що основою нашої стратегії буде якість сервісу при врегулюванні. І цей підхід себе повністю виправдав. Ми завжди на крок попереду в частині сервісів та інновацій, і це дозволяє нам ось уже 11-й рік лідирувати в сегменті КАСКО. Яскравий приклад — ми ще 2012 року впровадили сервіс дистанційного врегулювання в КАСКО, і з того часу його вдосконалюємо, додаючи нові сервіси. Це дуже допомогло в період карантину в цьому році.

КАСКО СМАРТ - економія до 30%

Зараз багато страховиків мають різні варіації КАСКО, які можна пропонувати клієнтам згідно з їхніми потребам і фінансовими можливостями. Це вже must-have для будь-якої надійної страхової компанії. Але є такі послуги і програми страхування, які вимагають серйозних інвестицій і додаткових витрат, а це вже під силу не кожному страховику. Так, в Україні ARX — єдина компанія, яка пропонує своїм клієнтам страховий продукт КАСКО «СМАРТ», що дозволяє істотно заощадити в залежності від стилю водіння. Якщо клієнт водить акуратно, він отримує бали, які забезпечують йому знижку. Як це відбувається?

Компанія надає клієнтові телематичний пристрій — безкоштовно, встановлює його в автомобілі. Якщо ви — відповідальний водій, не порушуєте правила, отримуєте можливість платити за страховку КАСКО менше. Тобто діє принцип — плати, як водиш. До того ж можна поліпшити свій стиль водіння, використовуючи поради і рекомендації з безкоштовного мобільного додатку.

Укладаючи договір, клієнт відразу отримує знижку в розмірі 5%, а в разі отримання достатньої кількості скорингових балів — додаткову знижку при оплаті чергового платежу. Максимальна знижка в перший рік страхування може скласти 30%.

Найближчим часом ми плануємо оновити цей продукт, замінивши телематичну технологію на більш досконалу. Це дозволить також збільшити максимальну можливу знижку до 50% в перший рік страхування. Ми вважаємо, що в посткарантинний кризовий період така пропозиція буде дуже актуально для акуратних водіїв, які не хочуть переплачувати за страховку і заслуговують такого індивідуального підходу в тарифікації завдяки своєму стилю водіння.

Крім того, завдяки інформації, яку мобільний додаток відображає після кожної поїздки, водій може аналізувати свій стиль водіння і покращувати його, таким чином, зменшуючи ризик ДТП і, відповідно, ризик отримання травм і смерті.

Дистанційне врегулювання

Як вже зазначалося, ми першими на українському ринку запропонували своїм клієнтам послугу дистанційного врегулювання по КАСКО, яку постійно вдосконалюємо. Клієнту при настанні події не потрібно їхати в офіс компанії — досить заявити про неї, зателефонувавши в контакт-центр і після відразу їхати на СТО. Відстежувати статус відшкодування збитків можна в онлайн режимі. Страхова компанія взаємодіє з СТО — партнерами, пропонуючи клієнтові закінчену послугу — повністю відремонтований автомобіль з гарантією якості ремонту.

Ми завжди наводимо як доказ успішності нашого підходу фактичний рівень задоволеності клієнтів ходом врегулювання. Зараз клієнти дають нам онлайн оцінку за допомогою сервісу e-Komi, результати якої можна бачити на нашому сайті в онлайн режимі. Даний процес — TCF (transparent customer feedback) — передбачає п'ятибальну шкалу оцінки в залежності від сумарних оцінок клієнтів за попередні 12 місяців. Зараз рівень оцінки залишає 4.7 або «silver lable», що дуже близько до максимальної оцінки 5. Ми єдина компанія в Україні, яка використовує даний сервіс.

Придбання онлайн

Зараз КАСКО онлайн на ринку представлено в більшості випадків програмами з усіченим страховим покриттям, умови яких, зокрема, не вимагають фотографування автомобіля перед прийняттям на страхування. В основному онлайн продаються недорогі продукти, зі страховою премією до 5 тис.грн. За повного КАСКО ж середня премія становить близько 30 тис.грн. Це дорожчий продукт, який автовласники вважають за краще купувати, перебуваючи в контакті з продавцем, щоб отримати грамотну консультацію. Тому зараз ми концентруємося на удосконаленні нашої гібридної моделі продажів КАСКО, додаючи в неї деякі онлайн елементи.

Гібридна модель — це коли у клієнта є можливість залишити заявку на нашому сайті, а наш співробітник з ним зв'язується, консультує і оформляє договір страхування. При цьому по нашим основним продуктам КАСКО «Все включено» у продавців вже є можливість випустити електронний договір страхування.

Повністю онлайн на нашому сайті можна придбати продукт «Прямий захист». Це поліс міні КАСКО, який продається в пакеті «Автоцивілка. Все включено» і передбачає покриття на випадок ДТП із другим номером. Зараз ми працюємо над розширення переліку продуктів, доступних в електронному вигляді.

Наші співробітники роблять все можливе, щоб клієнти та партнери не відчували незручностей в поточній ситуації. Наприклад, якщо клієнт не може приїхати в офіс страховика для надання автомобіля до огляду і фотографуванню перед прийняттям на страхування, ми пропонуємо клієнтам сфотографувати автомобіль самостійно згідно наших рекомендацій і передати фотографії страховику. Також зараз працюємо над сервісом фото/відео огляду, яким зможуть користуватися клієнти для забезпечення повноцінного віддаленого режиму укладення договору страхування.

Коментарі - 1

+
+13
bonv
bonv
14 вересня 2020, 10:37
#
Їздити стали менше..
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися