×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Не працює реєстрація у ПУМБ Online
Ми бажаємо розібратися у ситуації детальніше, тому просимо Вас, надіслати нам в особисті повідомлення, Ваші ПІБ та фінансовий номер телефону аби ми могли провести внутрішню перевірку.
Коментарі (2)
Колектори ПУМБ
З’явилася робота та можливість потроху виплачувати кредит. Тут і пропозиція прощення з банку подоспіла.
За домовленістю сплачувала частинами, сподівалася, що все ж таки закрию це питання.
Але, виявилося, що коли ти робиш хоч якісь внески на карту, тебе по 100 разів на день починають діставати колектори цієї контори. Сказати, що це задовбує — це нічого не сказати.
З усіх колекторів лише дві були в адекватні і нормально спілкувалися, інші — використовують скриті погрози, розмова ведеться хамські.
Остання крапля — дзвінок людині похилого віку та доведення її до лікарні.
Враження, що спеціально це спеціально робилося, щоб відбити будь-яке бажання врегулювати питання з кредитом.
Так ось, більше особисто я сплачувати нічого не буду. Оплата заборгованості буде коли будуть виплачені репарації від п…сії.
Ви свого домоглися
Нам шкода, що у Вас залишилися негативні враження про співпрацю з нами. Ми бажаємо розібратися в ситуації детальніше. Для цього просимо надіслати в особисті повідомлення Ваші ПІБ, фінансовий номер телефону, дату і час дзвінків та номери телефонів, з яких вони були отримані. Це дозволить перевірити якість консультації операторів та надати Вам зворотній зв'язок.
Коментарі (9)
Шараги вчиться
Щиро дякуємо за співпрацю та за високу оцінку нашої роботи. Працюємо для Вас!
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Коментарі (7)
ПУМБ сегодня снял все средства со счета на основании договора поручительства, который закончился 26.01.2023 г
Ми бажаємо детальніше розібратися в описаній Вами ситуації. Для цього просимо надіслати нам в особисті повідомлення Ваші ПІБ та ІПН. Ми розберемося в читуації та повернемося до Вас зі зворотнім зв'язком.
Коментарі (4)
МОШЕННИК карты 5355 2802 1131 9833
Нам прикро, що Ви зіткнулися зі шахрайськими діями. Ми передали заявку до Департаменту безпеки нашого банку. Також радимо Вам звернутись до Кіберполіції для написання заяви про протиправні дії.
Коментарі (3)
Заблокували всі рахунки з власними коштами.
Вже майже тиждень не має ніякої відповіді чому заблоковано мої рахунки. Завітав у міні відділення Пумб у себе в місті так як велике відділення знаходиться 50 км від мого міста і немає змоги його відвідати, створили заявку і вже тиждень ніхто нічого не поясню на гарячій лінії також кажуть ми нічого не бачимо цим займаються відповідні спеціалісти.
Ми бажаємо детальніше розглянути описану Вами ситуацію. Будь ласка, надішліть нам в особисті повідомлення Ваші ПІБ, фінансовий номер телефону. Ми розберемося в ситуації та повернемося до Вас зі зворотнім зв'язком.
Коментарі (2)
Смена реквизитов, без уведомления клиента
Ранее я по шаблону с приложения другого банка оплачивала долгое время кредит, но в этом месяце не прошла оплата, но деньги сняты со счета.
И теперь названивают операторы с целью немедленного погашения задолженности, иначе будут насчитываться штрафы.
Теперь из-за ошибки Пумба, решает вопрос другой банк, с которого был совершен платеж.
Повторно платить я не собираюсь.
Нам шкода, що у Вас залишилися негативні враження про нашу співпрацю. Ми бажаємо розібратися в ситуації детальніше і вже передали Ваше звернення в роботу. Після отримання результатів перевірки ми неодмінно надамо Вам зворотній зв'язок.
Коментарі (1)
Блокування рахунків .
Після перевірки інформації, було виявленно, що Ваші рахунки заблоковані Службою безпеки задля протидії шахрайських дій на рахунках. Для розблокування рахунків радимо Вам, звернутись на Гарячу лінію банку.
Зателефонувати на Гарячу лінію банку можливо за номерами:
+38 044 290 7 290
+38 096 290 7 290
+38 050 290 7 290
+38 093 290 7 290
Також є можливість зателефонувати через сайт банку за посиланням: https://www.pumb.ua, знизу сторінки є зелена кнопка «Зателефонувати Online»
Коментарі (3)
Обкрадає клієнтів
Нам прикро, що у Вас залишилися негативні враження від співпраці з нами. Ми розберемося в ситуації детальніше та обов'язково надамо Вам зворотній зв'язок про результати перевірки.
Коментарі (7)
Наконецто исправили видео верификацию в приложении
Дякуємо за Ваш відгук! Раді, що Ви задоволені даним процесом! Ми постійно покращуємо наші сервіси та робимо їх ще більш комфортними для наших клієнтів. Бажаємо Вам гарного дня!
Написати коментар
Пумб *** детские не выплачивает
Нам прикро, що користування нашими послугами залишило у Вас негативні емоції. Ми бажаємо розібратися у ситуації, проведемо внутрішнє розслідування та неодмінно надамо зворотній зв'язок про результати перевірки.
Коментарі (2)
Покупка облигаций
Нам прикро, що дана ситуація викликала у Вас негативні емоції. Ми постійно покращуємо функціонал нашого застосунку ПУМБ Online та уже працюємо над реалізацією купівлі ОВДП у ньому, тому просимо слідкувати за оновленнями.
Хочемо звернути Вашу увагу, що у ПУМБ Online є можливість підтримати ЗСУ, переказавши кошти у відповідні благодійні фонди: головне меню- «Підтримка України».
Дякуємо за Ваш відгук! Бажаємо Вам гарного дня!
Коментарі (6)
Блокування картки
Звертався у віділення написав заяву, відповіді так і не отримав, замітьте подія трапилася ще 10 лютого і від тоді всі чекають, як Ви думаєте з лютого місяця можна було би хоть прийняти якесь рішення, хотя б з поваги до наших воїнів, тому прошу Вас повпливати на вирішення даного конфлікта. Дякую
Нам прикро, що дана ситуація залишила у Вас негативні емоції. Ми бажаємо розібратися у ситуації, тому проведемо внутрішнє розслідування та обов'язково надамо Вам зворотній зв'язок про результати перевірки.
Відповідно до п. 4 та п. 5 ч. 2 ст. 8 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» № 361 — IX від 06.12.2019р., банк зобов’язаний здійснювати належну перевірку клієнтів та моніторинг їх фінансових операцій на предмет відповідності до наявної у банку інформації.
Також банк зобов’язаний перевіряти діяльність клієнтів, включно з інформацію про джерела коштів, пов’язаних з фінансовими операціями.
Ми провели внутрішнє розслідування та виявили, що Ваша інформація у скарзі містить пункти, яких Ви не вказали в письмовому поясненні, наданому 10.02.2023р стосовно походження коштів на Ваших рахунках.
Задля збереження банківської таємниці, ми написали Вам у приватні повідомлення перелік документів, які потрібно додатково надати для засвідчення Ваших доходів. Дякуємо за Вашу увагу та бажаємо гарного дня!
Коментарі (6)
Мошенники
карта мошенника. по профилю женщина, живущая в Киеве. взяла 100грн предоплати за товар, и перестала виходить на связь
Нам прикро, що Ви зіткнулися зі шахрайськими діями, проте дана картка не нашого банку. Просимо перевірити правильність написаного номеру картки та надіслати нам у приватні повідомлення або звернутися до Кіберполіції.
Коментарі (5)
Не вздумайте доверять свои деньги ПУМБу
Нам прикро, що Ви стикнулись с такою ситуацією, саме тому ми бажаємо у всьому розібратися. Ми проведемо внутрішнє розслідування та обов'язково надамо Вам зворотній зв'язок про результати перевірки.
Коментарі (7)
блокировка карти
Нам прикро, що дана ситуація залишила у Вас негативні емоції. Ми бажаємо розібратися у ситуації, проведемо внутрішнє розслідування та обов'язково надамо Вам зворотній зв'язок про результати перевірки.
Коментарі (1)
Безопасность стремится к нулю.
Нам прикро, що впровадження нової системи авторизації у застосунку ПУМБ Online залишило у Вас негативні емоції та викликало сумніви у безпеці нашого банку. Хочемо зауважити, що можливості сучасних систем безпеки дозволяють спростити для клієнта процес входу у застосунок, підвищуючи рівень безпеки. Так як при першому вході у застосунок з нового пристрою необхідно ввести OTP-код, який приходить на фінансовий номер телефону у вигляді СМС-повідомлення. При цьому Ви також можете налаштувати інші способи авторизації – вхід по FaceID або за відбитком пальця (TouchID).
Ми написали Вам у приватні повідомлення для уточнення деталей, щоб допомогти вирішити проблему зі входом у застосунок.
Коментарі (7)
Мошенники
Коментарі (5)
Банк недорозумение
Повне закриття карткового рахунку відбувається у відділенні банку. До цього моменту Ви можете заблокувати видану до рахунку пластикову чи віртуальну картку в мобільному додатку ПУМБ Online. Для цього слід натиснути в додатку на відповідну картку, потім — на коліщатко в нижньому правому кутку картки та повзунок «Статус».
Написати коментар
Шахрайство з виведенням на картки ПУМБ
5355 2802 1267 5290
представляється Єгоров Вадим
Нам шкода, що Ви потрапили в подібну ситуацію. Для консультації щодо повернення коштів просимо Вас повідомити про деталі переказу службу безпеки банку за номерами:
+38 044 290 7 290
+38 096 290 7 290
+38 050 290 7 290
+38 093 290 7 290
Написати коментар