Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
iana1965 11 січня 2023, 12:38
Відділення за адресою: Київ, вул. Н. Лаврухіна, 4
Хочу поблагодарить сотрудника отделения ПУМБ Банка по адресу Лаврухина, 4 Бережного Богдана. Огромное спасибо данному сотруднику. Он все объяснил, подсчитал, помог определиться с выбором нужных депозитов для меня. Отличный сотрудник.
ПУМБ
Відповідь банку
11 січня 2023, 14:44
Вітаємо! Дякуємо за відгук! Працюємо для наших клієнтів :)
AAAA2000 10 січня 2023, 22:04
Банк не виконує зобов«язання по нарахуванню кешбек відповідно до категорії.
На пропозицію нарахувати кешбек на доволі пристойну суму покупки у магазині брендового одягу PUMA відповідно до обраної категорії «Одяг та взуття» банк ПУКМ вказав що дана категорія МСС кодів відсутня у переліку обраному банком ПУКМ.
Клієнт попередив що у такому разі він закриє рахунки (а їх декілька!) і картки до них — які банк ПУКМ так впарює останнім часом, на що в чаті ледь теплої лінії відповіли «Насорда» — тобто навпаки «Анасвеликевійсько».

п.с. при анулюванні покупки з картки банку ПУКМ для її подальшого закриття та утилізації і проведенні покупки через MONOBANK за тією ж обраною категорією кешбек було нараховано без жодних проблем.
Висновок напрошується сам собою.)))
ПУМБ
Відповідь банку
11 січня 2023, 15:07
Вітаємо! До кожної окремої категорії кешбеку підв'язані певні МСС-коди, за якими працюють магазини. Перелік цих кодів Ви можете побачити, натиснувши на категорію кешбеку в додатку.
Якщо магазин працює за МСС-кодом, який не передбачений категорією кешбеку, то кешбек не нарахується. У такому випадку магазину потрібно звертатися в банк і переналаштовувати термінал.
Якщо ж МСС-код був правильним, але не нарахувало кешбек, то могла виникнути помилка. Напишіть, будь ласка, нам в особисті повідомлення, коли і на яку суму була виконана операція. Ми перевіримо інформацію.
Коммунальные платежи по адресу в мобильном приложении не находит, приходится каждую услугу прописывать вручную по реквизитом. И при этом не отображается сумма оплаты как в Приват Банке, Моно Банке, А Банке. Смотру на сайте Новакома сумму потом оплачиваю в Пумб. Оплатил в пробный вариант по 2,02 Грн (минималка) за каждую коммунальную услугу (газ, свет, вода и т. д. и т.п) в 20-х числах декабря, уже 10 января, а в Новакоме оплата так и не появилась.
ПУМБ
Відповідь банку
10 січня 2023, 15:54
Вітаємо! Напишіть, будь ласка, нам в особисті повідомлення Ваші ПІБ, ІПН або номер телефону. Ми перевіримо чи була здійснена оплата. Також уточніть повну назву та ЄДРПОУ постачальника послуг.
Проблема вирішена
NB2023 9 січня 2023, 18:15
Дуже довго користуюся послугами банку завжди все було ОК.
Але не сьогодні.
Робив переказ коштів через мобільний додаток, гроші списали, а до отримувача не дійшли.
Вирішив подзвонити у підтримку. три рази по 40 хвилин робот розповідав мені який мій дзвінок важливий для них, потім віклик обривався.
Написав у чат вайбер. від співробітників дізнався про технічний збій у банку. І більше нічого.
три різні оператори підключались до мого діалогу, писали шаблонний тест та відключались. Відповісти на питання навіть ніхто не намагався. збій, коли все нормалізується ніхто не знає. Питання Д Е САМЕ МОЇ ГРОШІ було повністю проігнороване. Як і усі інші питання.
Якщо ви не хочете спілкуватися і вирішувати проблеми там, де це потрибно робити, давайте вірішувати їх у публічній плоскості(на цьому сайті)

ТОТАЛЬНО НЕ ЗАДОВОЛЕНИЙ РОБОТОЮ ПІДТРИМКИ. ПРОСТО ТОТАЛЬНИЙ ІГНОР!
ПУМБ
Відповідь банку
10 січня 2023, 12:00
Вітаємо! На даний момент у нас технічний збій, працюємо над його усуненням. Не рекомендується зараз виконувати операції з переказом на сторонні картки інших банків та всередині банку, а також поповненням через ПТКС.
Перепрошуємо за незручності.
Проблема вирішена
andzselika 9 січня 2023, 17:27
Здійснила сьогодні переказ коштів, з мого рахунку гроші списалися і зависли десь, до отримувача не дійшли. Декілька раз зверталася до оператора, кожен козак по різному, але жоден не допоміг, грошей так і нема. І вони кажуть, що це не їх вина
ПУМБ
Відповідь банку
10 січня 2023, 12:00
Вітаємо! На даний момент у нас технічний збій, працюємо над його усуненням. Не рекомендується зараз виконувати операції з переказом на сторонні картки інших банків та всередині банку, а також поповненням через ПТКС.
Перепрошуємо за незручності.
AND5 8 січня 2023, 15:37
Будь ласка, відображайте актуальний курс валют за розрахунками картками у застосунку «ПУМБ Online» — базове, що є у кожного банку, у вас досі нема, чому? — питання риторичне.
Створіть можливість перевипускати наявну платіжну картку у застосунку, чи хоча б оновлюйте її термін в автоматичному порядку. Кому треба пластик — той прийде за ним у відділення. Не треба нісенітниць з тими додатковими картками. Є один рахунок — є одна картка до нього, усе інше бухгалтерський спам.
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 9 січня 2023, 11:08
Вітаємо!

У ПУМБ Online відображається курс, що використовується при обміні валюти в додатку (Платежі — Обмін валют) і відрізняється від курсу для розрахунків. При оплаті гривневою карткою у валютах, відмінних від долара, використовується подвійна конвертація: гривня конвертується у долар за комерційним курсом ПУМБ, розміщеним на нашому офіційному сайті pumb.ua, а долар конвертується у валюту оплати за курсом Visa чи MasterCard, що залежить від типу картки і розміщується на офіційних сайтах цих платіжних систем.

Після завершення терміну дії пластику клієнт може і надалі розпоряджатися рахунком у ПУМБ Online, здійснюючи поповнення рахунку, перекази, обмін валют, оплати послуг та управління депозитами. За бажанням клієнти можуть розширити можливості і відкрити в додатку віртуальну картку з повноцінним номером картки, терміном дії та CVV-кодом. Це дозволяє виконувати інтернет-покупки, перекази та безготівкові оплати, що вимагають введення реквізитів картки, без випуску реального пластику.

Клієнти, що мають діючу пластикову картку, можуть прив'язати її до електронного гаманця і успішно розраховуватися з використанням гаманця навіть після завершення терміну дії пластику. Для зручності наших клієнтів термін дії пластикових карток, що закінчувався у лютому 2022 р. і пізніше, подовжено до 31 березня 2023 р. включно.
AndreyATM 7 січня 2023, 11:16
ПУМБ блокирует мне карту, и я не могу соответсвенно войти в приложение. 2 часа пытаюсь выяснить что произошло, звоню на горячую линию, пишу на электронную почту. 4 раза общался с операторами разных подразделений. И в итоге спустя 2 часа и 10 попыток что-то выяснит, оператор отдела службы безопасности в очень грубой форме объясняет мне что карта заблокирована, так как пытались войти с другого устройства. И для того чтоб ее разблокировать, мне нужно прийти в отделение банка с документами. Объясняю что я нахожусь за границей в Грузии и не могу физически попасть в отделение. Она еще несколько раз агрессивно отвечает что помочь не чем не может. Пишите письмо на электронную почту и может быть мне что-то ответят. Когда ответят, тоже ничего не сказала. Когда ответят, тогда ответят. Очень интересная работа оператора, и очень интересное решение моей проблемы. Я не могу получить доступ к своим средствам и сотрудники кол-центра никак не посодействовали решению этой проблемы.
После нескольких попыток написанных на электронную почту писем с описанием моей проблемы, приходит несколько стандартных ответам «очень жаль, но ничем помочь не можем, нужно лично явится в отделение» и так каждый день. Иногда еще приход ответ «предоставьте детальную информацию о транзакциях» предоставляю — в ответ все равно приходи чтоб б лично пришел в отделение банка. На 11 месяц войны, когда миллионы людей выехали за пределы Украины, один из крупнейших банков страны не может решить простейшую ситуацию, которую другие банки решают за считанные минуты. Как? Как после этого доверять деньги этому банку? При чем на счету лежит не 3 копейки.
ПУМБ
Відповідь банку
7 січня 2023, 14:42
Доброго дня! Ми неодмінно розберемося в ситуації детальніше та надамо Вам зворотній зв'язок.
KaterinaN01 6 січня 2023, 13:03
Решила закрыть кредитную карту банка ПУМБ! Сума кредитного лимита 12,500, перед тем как ее закрыть я положила нехватающую сумму на эту карту, в отделении на Авиаконструктора Антонова 9 мне закрыли карту, выдали документ про закрытие счета, и так же там указано что на момент закрытия долга нет.Карту при мне сотрудница разрезала.Через какое-то время я зашла в приложение пумб и там мне высветилась такая картина что я должна 320 грн.Карту разрезали, документ выдали!!! И это я сама узнаю про этот непонятный долг.общались после этого с сотрудниками банка, начали расказывать что эта сумма снялась у меня после закрытия карти только, оплата в магазине была 25.12.22 (при том что в приложение списание прошло сразу) а закрытие 30.12.22, 5 дней прошло.Потом на горячей линии сказали да это ошибка Сотрудника который закрывал этот счет.В итоге счет весь погашен был перед закрытием, и сейчас мне выставляют эти 320,00 грн.Почему я должна тратить свое время и деньги, потому что кто-то ошибся, или потому что вы хотите может какие то долги за счет людей закрыть, навесив какие то суммы? Платите за свои ошибки со своего кармана.
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 6 січня 2023, 16:54
Вітаємо!

Дякуємо, що повідомили нас про даний випадок. Ми неодмінно розберемося в ситуації детальніше та надамо Вам зворотній зв'язок.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
bodikys 6 січня 2023, 12:50
Відділення за адресою: Львів, вул. Городоцька, 104
Користувався неодноразово послугою аж поки не зробили нову її версію. При оформлені довгої анкети в кінці лише скасовано, а чого скасовано невідомо
Проханння пояснити ситуацію
ПУМБ
Відповідь банку
6 січня 2023, 17:14
Вітаємо!
Тапніть деклька разів по екрану чи потрусіть телефон, в додатку відкриється вікно і ви зможете наділати лист в технічну підтримку.Наші спеціалісти зроблять все можливе щоб розібратися в ситації.
andriig 3 січня 2023, 21:21
Доброго дня
1. Маю дві карти в Пумб — грн та в фунтах — більшье року не корестуюся ними.
2. В підтримці сказали що неможливо закрити рахунки якщо не піти в відділення банку (я так розумію банк ще живе в далекому минулому — таки слова як інтернет, дія — мабудь це не про цей банк — це для якогось іньшого банку).
3. Нарахували мені 2 фунта 25 пенсів за обслуговування рахунку в фунтах.
4 Так як рахунок валютний — поповнити его я не можу (бо купівля валюти заборонена)
5. На питання чи будуть якись нараховуватись штрафи на на пункт 3 підтримка віповісти не в змозі.
6. Чомусь цей банк мені нагадує одного старого діда з його фразою «Курочка по зерношку тук-тук» — тобто ящко будуть якись штрафи за не сплату — то це бінго — карту поповними не можливо — штрафи рахуемо — послуг ніяких не надаемо.
7. Маю скріншоти переписки с підтрикою банку — та готовий іх показати
ПУМБ
Відповідь банку
4 січня 2023, 12:40
Вітаємо!

Штрафи в даному випадку не нараховуються. На сьогоднішній день закриття рахунків можливо виключно у відділенні банку.
simplebee 2 січня 2023, 10:39
Якось в мобільному банку в розділі кредитів з’явився пункт «Сплачуйте частинами», сьогодні вирішив спробувати цю пропозицію. Замовлення на Розетці робив вночі, сповіщення в додатку прийшло тільки о 8:30, побачив його о 9:10, але по тапу відкривався додаток і все… В розетці побачив що замовлення скасоване, ок, повторив замовлення, прийшло сповіщення — заповніть анкету, ок, але де попередження що там потрібна купа даних яких під рукою точно немає (наприклад номер в реєстрі реєстрації ФОП, дата видачі РНОКПП, дата реєстрації в житлі, та OMG дані роботодавця (але ж у вас є нещодавно оформлена картка по зарплатному проекту)), тож в процесі пошуку перемкнувся на інший додаток і коли повернувся — додаток ПУМБ вже вимагає авторизацію і після входу процесу заповнення анкети вже немає. Ок, оформлюю вже трете таке саме замовлення, прохожу все це пекло заповнення анкети (пекло тому що у банка (та і у відкритих реєстрах) є купа даних які б можна було підставити туди хоча б для зручності заповнення (або зробити анкету по типу підтвердження або вибору/вводу іншого значення). В результаті — заявка скасована. Ок, але якщо ви знаєте що не можете дати в оплату частинами навіть 1200, а я думаю заповнена анкета особливо ніяк на це рішення не впливає (ще й при тому що є картка з кредитним лімітом що перевищує цю суму, банк бачить обороти по картці та депозитах), то навіщо ця пропозиція взагалі доступна… Для прикладу, в Монобанку це працює без заморочок — є ліміт на розстрочки ти оформлюєш в «один клік» і все.
Витратив купу часу впусту, власне поки це і весь негатив який наразі є від користування банком, вже точно сплатою частинами користуватись не буду, бо дуже багато мороки з невідомими результатом. У всьому іншому тільки позитив.
ПУМБ
Відповідь банку
2 січня 2023, 12:16
Вітаємо! Дякуємо за відгук. Напишіть, будь ласка, нам в особисті повідомлення Ваші ПІБ, ІПН або номер телефону. Ми перевіримо причину скасування заявки.
Проблема вирішена
ibazhenova 1 січня 2023, 10:48
Відділення за адресою: Львів, вул. Наукова, 96
Отже історія співпраці з ПУМБ. Мій чоловік є військовослужбовцем-добровольцем ЗСУ. Від початку повномаштабного вторгнення перебуває в зоні бойових дій. Будучи в короткотерміновій відпустці в рідному місті дав мені, дружині, нотаріально завірену довіреність для представлення його інтересів в будь-яких установах, організаціях, в усіх банках з будь-яких питань та правом підпису. І от вирішили вкласти кошти на депозитний рахунок на його ім«я в ПУМБ. Для контролю за коштами та користування ними встановлюємо додаток ПУМБ- онлайн. І бінго! Ні я, як довірена особа, ні чоловік, як власник рахунку, доступу не маємо! Ба більше, власник рахунку взагалі не зареєстрований клієнтом банку. 24.12.2022 звертаюсь у відділення ПУМБ за адресою м. Львів, вул. Наукова 96. Чекаю в черзі 1,5 години. Окремо зазначу, що жоден мій візит в це відділення не був швидким. Кожен раз доводиться чекати не менше години. Так от. Обслуговує мене працівниця Дар»я Перелигіна. Питаю- чому власник рахунку не має доступу до свого ж рахунку і не є зареєстрований клієнтом банку? На що отримую відповідь: власник рахунку повинен сам звернутись у відділення банку. На що я поцікавилась, яким чином військовий має звернутись у відділення, якщо на даний момент він перебуває в зоні бойових дій, і отримала отримала відпровідь, цитую «треба було думати перед тим, як туди їхати»!!! Тобто, виходячи зі слів Дар«ї Перелигіної, війсьовослужбовці ЗСУ є не зовсім розумними людьми, оскільки дозволяють собі сидіти в окопах замість того, щоб спілкуватись з Перелигіною Дар»єю у відділенні банку. Хочу зазначити, що на моє прохання дозволити мені написати заяву з вимогою надати хоч комусь з нас доступ до нашого! рахунку або дати письмову відмову в задоволенні такої вимоги, менеджер мені відмовила. Тоді я вимагала покликати керуючу відділенням Поліщук Г. В., якої не виявилось на робочому місці. Але зв«язались по телефону, і керуюча дала вказівку, щоб прийняли заяву. Далі більше. Вказана Дар»я Перелигіна сказала, що я мала відкривати депозит на себе, а не на чоловіка. Тобто, як розпоряджатись коштами вирішує не клієнт банку, а Дар«я Перелигіна. В той же день я написала скаргу на сайті ПУМБ з вимогою розібратись у ситуації. І от 28.12.2022 отримала відповідь на електронну пошту, в якій зазначено, цитую «В процесі спілкування спеціаліст дотримувалась ділового стилю спілкування, зі сторони спеціаліста порушень не виявлено.» Отже, банк не просто толерує негідні висловлювання своїх працівників, приниження гідності військовослужбовців ЗСУ, а й визнає такі висловлювання еталоном дотримання ділового стилю спілкування, чим декларує ОФІЦІЙНУ позицію банку!
Крім того, станом на 31.12.2022 відповіді на заяву, написану у відділенні банку нема, доступ до рахунку власнику рахунку не надано!
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 2 січня 2023, 10:09
Вітаємо!

Ми розуміємо Ваші емоції та бажаємо краще розібратися в ситуації. Наданої Вами інформації достатньо для початку розслідування, тому ми вже зафіксували та передали Ваше звернення у роботу. Ми обов'язково в усьому розберемося та повернемося зі зворотнім зв'язком пізніше.
Три літри 30 грудня 2022, 8:21
Вчора десь о дев’ятій годині вечора відправив банківський переказ з Монобанку до Кредобанку. Одночасно с чим відправив перезаз до ПУМБ.

В Кредобанк гроші прийшли ще вчора. А в ПУМБ очікувано ні, в ПУМБ гроші прийшли лише о 8:18
ПУМБ
Відповідь банку
30 грудня 2022, 13:11
Вітаємо!

Підкажіть як Ви здійснювали переказ? За номером картки чи на рахунок?
Проблема вирішена
youknow 29 грудня 2022, 21:26
20 грудня робив покупку в магазині Маркет Опт. На ленті перд касиром був один товар, касир продала зовсім іньший, дорожчий, якого в той момент на ленті навіть не існувало. Після короткої розмови, продавчиня зробила повернення товару та продажу того який саме я спочатку приніс до каси. Оплата була здійснена платіжною картою, тому кошти мали повернутись на карту.
Наступного дня у 16.36 МаркетОпт повернув мої кошти в повному обсязі.
АЛЕ тієї ж доби у 00.00 пумб банк списав та заблокував цю повернену магазином суму.
В пумбанк мною було написано звернення з вимогою вовернути мої кошти, також були надані всі чеки, заява на повернення коштів (яка була зроблена в магазині). Від банку я отримав відповідь, що моя заявка на розблокування цієї суми буде розглядатись — до 30 ДІБ. Сьогодні 29.12 я отримав відповідь, що розблокування ціх коштів може зайняти до 45 діб.
Це такій жарт? Що банк може розлядати стільки часу після помилки касира, яка замість риби, пробила в два рази дорожчі не існуючи на ленті цукерки? В чеках видно час покупки та повернення. Розбіжність лише 10 хвилин. При тому що магазин вибачився, визнаючи помилку касира та швидко повернув кошти.
ПУМБ
Відповідь банку
30 грудня 2022, 12:44
Вітаємо!

Уточніть будь ласка в якому саме відділенні писали заявку? Також звертаємо Вашу увагу, що 45 днів це максимальний термін за який може бути розглянута заява, рішення може бути прийнято раніше про що Вас проінформують.
Як усім відомо на сьогоднішній день придбання валюти є для кожного українця чимось досить цінним. Отже провівши моніторинг банків на дану тему я обрав ПУМБ. Спочатку прийшов поцікавитись і мене консультувала дівчина на ім'я Марія. Надавши відповіді на усі мої запитання записала мені свій номер телефону, який мені в подальшому таки знадобився. Отож прийшов день, коли я набрав пані Марію і вона призначила мені зустрічі… Прийшовши на відділення я потрапив на перерву касі- та це не питання.Марійка чемно повідомила досить немалу чергу, Військових ми обслуговуємо позачергою"!!! Менеджер на своєму місці!!! Даний час проведений у банку був для мене відпочинком свого роду — тому, що відчував атмосферу доброзичливості та приязні до себе як до клієнта…До сьогодні моє ставлення до фінансових установ було іншим- але працівник, яка зі мною «возилася» перевернула моє уявлення про банки… Хочеться подякувати такому спеціалісту за витримку та ввічливе ставлення до клієнтів … Це РІВЕНЬ!!!
ПУМБ
Відповідь банку
28 грудня 2022, 17:45
Дякуємо Вам за відгук! Працюємо для наших клієнтів.
zig4free 28 грудня 2022, 15:46
Відділення за адресою: Одеса, пр-т Українських Героїв, 4
Сегодня получил очередную порцию негативного опыта в качестве клиента этого банка.

Нужно было мне пополнить карту на 48тыс грн, решил «сэкономить время» пополнить ВсеКарту через кассу банка — кюпюры по 200грн… Но оказываеться банк еще живет прошлым веком — в кассе нужен паспорт для пополнения налички??? Это при наличии мобильного приложения, при наличии карты банка которую нужно пополнить, при наличии ДИИ!
В пополнении отказали и предложили подойти к менеджеру — сделал!

НО!!! пришли клиенты, которые заняли единственную кассу на неизвестное время, прошло более 40 минут — хз может они и по время написания отзыва до сих пор кассу осаждают! Это мрак!

Обходите помойку под названием ПУМБ с его отделениями. Всем советую!

Отделение в котором я был — очень много негативных отзывов — видно руководству пофиг вообще, да и видно как делают мобильное приложение — руководству пофиг в принципе и в целом…

Вот отзывы про отделение в 2gis (Одесса пр-т. Олександровский 4): https://2gis.ua/odesa/inside/1970960492166242/query%D0%9F%D0%A3%D0%9C%D0%91/firm/1970853118837590/tab/reviews?m=30.716439%2C46.472464%2F13.45
ПУМБ
Відповідь банку
28 грудня 2022, 16:37
Дякуємо за звернення! Ваша скарга буде опрацьована нашими спеціалістами.
spar2000 27 грудня 2022, 12:18
Відділення за адресою: Полтава, вул. Європейська, 33
ПУМБ вимагає сплатити кошти, присилаючи листи на емейл кожний місяць. З цим банком я ніколи не мав справу і договорів. Частина листа від ПУМБ:
«Доброго дня!
Пропонуємо скористатись унікальною програмою прощення кредиту
від ПУМБ!
Сплатіть лише частину заборгованості, а ми покриємо решту.
Як це працює:
Сплатіть 700 грн за договором № 200190… — і залишок боргу 3 482 грн буде прощено (анульовано). "
Зверніть увагу, що банк не звертається до мене по прізвищу (можливо не знає). Звернення на гарячу лінію нічого не дало. Після звернення у відділення ПУМБ, менеджер звірила моі паспорт. дані та відповіла, що це можливо помилка… тоді чомусь спитала без пояснень, чи не знаю я «Олесю Романівну» (без прізвища), почувши негативну відповідь запропонувала написати заяву (можливо, щоб не приходили листи)… Вибачень я не почув… Як може банк розсилати листи про борг, якщо номер договору не зв’язаний з конкретною особою? Можливо банк взагалі не знає прізвища власника емейла (бо зазвичай банки звертаються по прізвищу до клієнта при листуванні, а тут тільки «доброго дня») та отримує емейли просто з інтернету з надією, що хтось щось заплате… дуже добре, що з цим банком я ніколи не мав договорів…
ПУМБ
Відповідь банку
27 грудня 2022, 12:56
Вітаємо! Напишіть, будь ласка, нам в особисті повідомлення Ваші ПІБ, ІПН та номер телефону. Ми перевіримо інформацію. Також укажіть Вашу електронну пошту, на яку приходять повідомлення.
Ліля 0608 26 грудня 2022, 19:39
Добрий день 16.12 знімала з банкомату 1500, з карти знало, а гроші не видало, на чеку написано що гроші не видані.Зразу подзвонила на гарячу лінію,і в автоматичному режимі сказали що гроші повернуться через 24 години.Через день написала заявку на оскарження і в додатку показало що кошти повернули і зразу списало, що вони зняті з цього самого банкомату.21.12 дзвонила на гарячу лінію, оператор сказала що кошти повернуто, але зв’язок перервався, коли подзвонила ще раз інший оператор сказав що чекати до 40 днів.Хочу уточнити чи дійсно кошти повернуться
ПУМБ
Відповідь банку
27 грудня 2022, 9:37
Вітаємо! Напишіть, будь ласка, нам в особисті повідомлення Ваші ПІБ, ІПН та номер телефону. Ми перевіримо інформацію.
tamara150873 26 грудня 2022, 10:05
22 грудня 2022 року побачила в особистому кабінеті по 3-м рахункам (зар.платний рахунок, кредитна картка і картка «є допомога») по -117,6 тис.грн, звернувшись на гарячу лінію почула, що все вірно банк зробив, бо отримав припис приватного виконавця на утримання 117,6 тис.грн, але 3 рахунки х 117,6 = 352 тис.грн!!!
По інформації від приватного виконавця: з зар.платного і кредитного рахунків не мають списувати кошти. В мене на утриманні неповнолітня дитина, тож утримання по виконавчому листу не має перевищувати 20%. Тим більше, що по виконавчому листу в мене ВЖЕ утримують в бухгатлерії.
23 грудня я звернулась у відділення банку, де мені не змогли видати довідку по зарплатньому рахунку, а також не отримала нормального пояснення про -352 тис боргу.
На даний час 300 грн, що перевела на погашення кредитної картки ПУМБ — банк перевів на виконавчий, також і 500 грн з зарплатньої картки.
Тож банк ПУМБ завідома мене «заганяє» відносно до себе в боргову яму, бо всі мої намагання проплатити заборгованість по кредитам — не дойдуть по цільовому призначенню, тож почне накопичуватись борг і штрафні %.
ПУМБ
Відповідь банку
26 грудня 2022, 13:33
Вітаємо!

Напишіть будь ласка нам в особисті повідомлення Ваше ПІБ та фінансовий номер телефону, ми перевіримо інформацію.
imacand 23 грудня 2022, 14:03
Відділення за адресою: Київ, вул. Січових Стрільців, 103-105
Отже ситуація наступна:
Я продав криптовалюту через р2р на біржі, що не є протиправними діями, я отримав гривню на картку, а покупець отримав крипто, тож ордер був виконаний.
Через 2 дні мені блокують картку, служба безпеки банку просить документи про походження коштів, я надав усі скріншоти і написав заяву в довільній формі і відніс до банку, також зробив заяву в кіберполіцію України.
Банк не хоче розблоковувати рахунок тому що інший банк вимагає повернення отриману суму назад, хоча зазначу ордер був виконаний, всі докази є.
Банк тягне справу, тримає гроші в себе і може розблокувати рахунок лише після того як я дам згоду на повернення коштів, хоча там досить чимала сума для України і в тому числі для мене.
Біржа також не надає ніяких данних по контрагенту.
Також з цим контрагентом я вже працював на рподаж крипто і він надсилав кошти з сервісу geopay, туди я також писав бо маю ID транзакції, після перевірки вони сказали, шо ця людина була заблокована оскльки від поліції надійшов запит на повернення коштів.
Як діяти в даній ситуації?
ПУМБ
Відповідь банку
26 грудня 2022, 13:47
Вітаємо!

Зверніться до відділення банку Вам нададуть консультацую з даного питання.

Курс валют в ПУМБ

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.7 45.3
PLN 10.1 10.6
USD 41.1 41.6
Всі курси банку

Курс валют в ПУМБ

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.7 45.3
PLN 10.1 10.6
USD 41.1 41.6
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / ПУМБ 💰 / Відгуки про ПУМБ 📝