Мінфін - Курси валют України

Встановити

ПУМБ гаряча лінія

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того щоб задати питання, потрібно увійти або зареєструватися
Yurij1951
Yurij1951
19 лютого 2024, 13:05
Юрiй
Добридень!
Довго не користувався банківською картою, думав що втратив. Але знайшлася.Но не можу поповнити мобільний, а так само перевести гроші зі своєї пенсійної картки, що робити?
Дякую!
ПУМБ
Відповідь банку
19 лютого 2024, 16:51
Вітаємо! Ми написали Вам у приватні повідомлення для уточнення деталей.
12tyty12
12tyty12
19 лютого 2024, 12:35
Ярослав
Доброго дня, можу я дізнатися чому не прийшли кошти через термінал на ось цей реквізит PUMB
IBAN: UA733348510000000026000235868
Одержувач: ФОП Горбачевський Остап Михайлович
Назва банку: АТ «ПУМБ»
Код ЄДРПОУ: 3806807351
Пройшло 3 дня гроші не прийшли.Сума 300 грн
ПУМБ
Відповідь банку
19 лютого 2024, 12:50
Вітаємо! Перекази, виконані через сторонні сервіси, зараховуються до 3-х робочих, тобто будніх днів. Для перевірки статусу платежу просимо надіслати нам в особисті повідомлення дату та час відправлення коштів, а також, по можливості — назву терміналу.
12tyty12
12tyty12
18 лютого 2024, 15:46
Ярослав
Доброго дня, можу я дізнатися чому не прийшли кошти через термінал на ось цей реквізит PUMB
IBAN: UA733348510000000026000235868
Одержувач: ФОП Горбачевський Остап Михайлович
Назва банку: АТ «ПУМБ»
Код ЄДРПОУ: 3806807351
Сума 300 грн
ПУМБ
Відповідь банку
18 лютого 2024, 16:11
Вітаємо! Міжбанківські перекази можуть зараховуватись до 3-х робочих днів. Радимо Вам звернутись до отримувача для уточнення інформації про надходження платежу.
OlenaAzzheurova
Olena Azzheurova
12 лютого 2024, 14:05
Olena
Добрый день, проконсультируйте пожалуйста как можно первый раз зайти в пумб онлайн, если утерян временный пароль для первого входа в приложение, выданный оператором банка?
ПУМБ
Відповідь банку
12 лютого 2024, 18:21
Вітаємо! Ви можете самостійно відновити пароль для входу у застосунку ПУМБ Online, натиснувши кнопку «Забули/відновити пароль» та вказавши дані Вашої картки. Також, Ви можете зателефонувати на гарячу лінію нашого банку з фінансового номеру телефону, де фахівець відправить Вам нові дані для входу. Номери телефонів:+380442907290 +380962907290 +380502907290 +380932907290
VIKarabyts64
Вячеслав Карабиць
10 лютого 2024, 23:47
Вячеслав
Пробачте нштраф ні ПДВ, а ПДР (порушення правил дорожньго руху).
VIKarabyts64
Вячеслав Карабиць
10 лютого 2024, 23:44
Вячеслав
4 січня 24 р. я у відділенні номер 8 м.Львова сплачував штраф за порушення ПДВ на суму 340 грн. Оператор нібито провів цю операцію і видав мені квитанцію про сплату штрафу, однак до теперішнього часу (10.02.24) гроші за штраф не надійшли. У Дії пише що очікує сплати і сума штрафу вже 680 грн. Усі квітанції про сплату штрафу і касового собору в мене є. Що мені робити? Не думав що таке можливо. Краще сплатив би у якомусь іншому банку.
ПУМБ
Відповідь банку
11 лютого 2024, 17:13
Вітаємо! Ми бажаємо розібратися у ситуації детальніше і написали Вам у приватні повідомлення для уточнення деталей.
Yra63
Yra63
8 лютого 2024, 21:07
Юрій, Бердянськ
Вітаю! Я є клієнтом банку ПУМБ, як отримувач пенсії, але у минулому місяці мою картку обмежено у використанні, до відділення банку звернутись особисто не можу, оскільки перебуваю на ТОТ, як мені вирішити дане питання?
ПУМБ
Відповідь банку
9 лютого 2024, 12:09
Вітаємо! Просимо надіслати Ваше ПІБ та фінансовий номер телефону нам у приватні повідомлення. Ми перевіримо інформацію та надамо Вам зворотній зв'язок.
agrishko89
agrishko89
6 лютого 2024, 22:29
Добрый вечер. Есть подтверждение мошенничества. Как банк может повлиять на это? Суммы не маленькие
5355 2800 2399 5788 номер карты мошенника
ПУМБ
Відповідь банку
7 лютого 2024, 16:54
Вітаємо! Ми передали Ваше звернення на розгляд відповідального підрозділу. Якщо Ви постраждали від шахрайських дій, просимо оперативно повідомити про це, зателефонувавши на гарячу лінію банку. Це дозволить нам швидше вжити необхідних заходів та проконсультувати Вас щодо подальших дій. Номери телефонів:+38 044 290 7 290 +38 096 290 7 290 +38 050 290 7 290 +38 093 290 7 290
adixnjme
adixnjme
26 січня 2024, 13:33
Вітаю! Підкажіть, будь ласка, графік роботи контакт центру, на сайті не побачила.
Дякую!
ПУМБ
Відповідь банку
26 січня 2024, 15:04
Вітаємо! Гаряча лінія банку для приватних клієнтів працює цілодобово.
polonynaKarpat
polonynaKarpat
23 січня 2024, 13:11
Доброго дня. По моїм рахункам банк встановий обмеження на видаткові операції, а також забловув мій профіль, тобто я не можу в нього зайти.
Знаходжусь за кордоном. Служба підтримки каже звернутися у відділення банку. Ніяк не можу прийти у відділення. Ніяк.
Я просто безпорадний в цій ситуації.
Гроші заблоковані, жити не має на що.
В мене стрес та паніка. Мені погано кожного дня.
Як розблокувати карту дистанційно? Благаю про допомогу.
ПУМБ
Відповідь банку
23 січня 2024, 19:30
Вітаємо! Нам шкода, що у Вас залишилися негативні враження про співпрацю з нами. Ми вже передали Ваше звернення в роботу і надамо Вам зворотній зв'язок одразу після отримання результатів.
ministrof
ministrof
10 січня 2024, 15:19
Доброго дня!
Що відбувається з банківським рахунком, якщо активація картки не була здійснена за 60 календарних днів з дати отримання картки? Закривається він автоматично чи необхідно для цього відвідувати відділення банку?
ПУМБ
Відповідь банку
11 січня 2024, 18:49
Вітаємо! У разі неактивації картки рахунок залишається активним. Для повного закриття банківського рахунку слід звернутися до найближчого відділення ПУМБ.
bvnm
bvnm
27 грудня 2023, 19:09
Я давній клієнт банку. Є дебетна та кредитна картки. Неодноразово користувався оплатою частинами. Прострочених платежів за кредиткою немає. Все було гаразд. Сьогодні при спробі оформити товар у магазині оплатою частинами надійшло повідомлення, що банк відмовив у цій послузі з відпискою — відмова, активно користуйтеся далі послугами банку, щоб отримати схвалення потім. Почитавши відгуки на Мінфіні зрозумів, що з недавніх пір банк змінив правила гри без будь-яких попереджень і зараз обов'язково потрібно мати паспорт у Дії. Чи так це? Якщо так, то напевно настав час задуматися про зміну банку, тим більше що термін дії картки скоро закінчується і за новою потрібно їхати в сусіднє місто у відділення. Це коли решта банків без проблем надсилає нові картки Новою поштою. З Дією це взагалі якись абсурд, я ще розумію для ідентифікації нових клієнтів, але не для старих — з яких хіба що аналізи тільки не брали під час оформлення карток у відділенні банку.
ПУМБ
Відповідь банку
27 грудня 2023, 19:27
Вітаємо! Оформлення послуги «Сплачуйте частинами» відбувається за допомогою нашого застосунку ПУМБ Online, з підтвердження за допомогою Дії. Хочемо звернути Вашу увагу, що для замовлення доставки пластикової карти Новою Поштою достатньо натиснути на кнопку «Нова картка» у головному меню застосунку- «Пластикова»- вибрати рахунок і заповнити дані для доставки. При цьому, не потрібно надавати документи з Дії.
Moettke
Moettke
23 грудня 2023, 10:48
Дмитрий
Почему приложение не принимает документы из банк айди?
ПУМБ
Відповідь банку
23 грудня 2023, 11:04
Вітаємо! Надішліть, будь ласка, у приватні повідомлення Ваше ПІБ та номер телефону, який Ви вводили при реєстрації, ми переглянемо деталі.
ArnymagLviv5473
ArnymagLviv5473
22 грудня 2023, 18:55
Виктор
Утром 22 декабря 2023 г. на моей карточке была определённая сумма денег. Днём перевёл необходимую сумму продавцу за товар. С моей карточки эта сумма списалась, но на карточку продавца не поступила. В истории моих операций эта сделка не зафиксирована
ПУМБ
Відповідь банку
23 грудня 2023, 11:06
Вітаємо! Написали Вам у приватні повідомлення для уточнення деталей.
nataximchenko
nataximchenko
22 грудня 2023, 9:11
Наталія
Доброго дня!
Банк заблокував кошти. В службі підтримки сказали, що потрібно підійти у відділення банку. Дистанційно вирішувати питання відмовились. Я знаходжусь за кордоном. Є підозра, що цей банк шахрай і хоче заволодіти моїми коштами.
Я хочу повернути свої гроші. Як це мені зробити дистанційно?
ПУМБ
Відповідь банку
22 грудня 2023, 9:39
Вітаємо! Написали Вам у приватні повідомлення для уточнення деталей.
Alekc58
Alekc58
18 грудня 2023, 18:13
Alekc58, Николаев
4 декабря я обращалась за помощью-надо было оплатить долг по решению суда. Мне прислали номер счета — UA093348510000029090012886462. Сделала на этот счет три платежа в сумме -6150,00 грн. Сегодня плачу последний платеж- 3570,00 грн. Мне деньги возвращаются назад по причине того, что не верный счет. Как это объяснить?
ПУМБ
Відповідь банку
18 грудня 2023, 18:47
Вітаємо! Будь ласка, надішліть нам в осбисті повідомлення ПІБ, ІПН чи фінансовий номер телефону, а також повні реквізити, які Ви вводили при оплаті та назву сервісу, через який намагалися виконати платіж. Це допоможе нам детальніше розглянути причину відмови та надати Вам відповідь.
I3bO
Олег Козак
11 грудня 2023, 16:06
Олег, Жидачов
Добрий день!!! Мені заблокували рахунок як пройти переіндифікацію? в мому місті віділень банку нема… чи можна пройти переідифікацію онлайн… по телефону здзвонитись?
ПУМБ
Відповідь банку
12 грудня 2023, 16:39
Вітаємо! Ви можете зателефонувати на гарячу лінію за номерами: +38 044 290 7 290+38 096 290 7 290+38 050 290 7 290+38 093 290 7 290
Oleg09
Oleg09
9 грудня 2023, 15:24
Олег
Добрий день не можу ні перевисти ні зняти кошти вибиває помилка недостатньо коштів
ПУМБ
Відповідь банку
9 грудня 2023, 20:23
Вітаємо! Написали Вам у приватні повідомлення для уточнення інформації.
Alekc58
Alekc58
4 грудня 2023, 19:41
Alekc58, Николаев
Добрый день! Хочу оплатить долг по решению суда. Зашла на сайт банка, ввела в форму номер счета кредитного договора и свой ИНН. Получила ответ-клиент не найден. Т.е. я не клиент банка? Как мне заплатить долг на правильные реквизиты?
ПУМБ
Відповідь банку
5 грудня 2023, 11:10
Вітаємо! Відповіли Вам у приватних повідомленнях.
Mark1961
Mark1961
1 грудня 2023, 16:45
Марк Меселевский , Еннис Ирландия
Здравствуйте! В 2022 году закрыл кредит по процедуре ,, прощения« и оплатил налог с ,, тела». Справка банка о закрытии на руках. В ,, Дiе«» видно исполнительное производство по этому кредиту. Как его убрать в ,, Дiе"?
ПУМБ
Відповідь банку
1 грудня 2023, 17:45
Вітаємо! Будь ласка, надішліть нам в особисті повідомлення Ваші ПІБ та ІПН або фінансовий номер телефону. Це допоможе нам детальніше розібратися в ситуації та повернутися до Вас зі зворотнім зв'язком.

Курс валют в ПУМБ

Валюта Купівля Продаж
EUR 41.4 42
PLN 9.4 9.8
USD 38.2 38.7
Всі курси банку

Курс валют в ПУМБ

Валюта Купівля Продаж
EUR 41.4 42
PLN 9.4 9.8
USD 38.2 38.7
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / ПУМБ 💰 / Гаряча лінія ПУМБ