Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
malikvitalik 29 травня 2021, 16:24
Приват грубо игнорирует правила международных платежных систем! Попал на мошенников — пришел отказ от торговой точки! написал в приват заперечення чтоб подали на пре-арбитраж, они этого не делают, просят 500 $ за арбитраж, хотя он везде бесплатный! Прошу принять меры! Показали как они к клиентам относятся — проблемы мои не волнуют — хотят с меня бабла срубить!
Приватбанк
Відповідь банку
29 травня 2021, 17:42
Добрий день!
За вашим зверненням раніше вже були створені заявки на повернення коштів, деякі з котрих, ще знаходяться в роботі. Опротестування операцій здійснюється суворо в рамках правил міжнародної платіжної системи. Також ваше питання було детально розглянуто профільними фахівцями та за результатом надано зворотній зв'язок.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Pin9vin 29 травня 2021, 9:52
Постійно якісь питання з підтвердженнями платежів, при тому особисті дані запитуються в телефонному режимі, що не є безпекою, тому що часто густо ти серед інших людей, дзвінки в 6 ранку, блокування карти без причини, відміна покупок, нав’язливий сервіс, постійний нервовий зрив, через роботу цих недосвідчених, хамовитих.
Приватбанк
Відповідь банку
29 травня 2021, 10:56
Добрий день!
Ми піклуємось про кошти наших клієнтів та в деяких випадках, коли система вважає операцію ризиковою, просимо додатково підтвердити платіж. Таким чином ми можемо впевнитись в тому, що операцію здійснює саме клієнт, а не третя особа. Перепрошуємо, якщо наше бажання вберегти ваші кошти доставило незручності.
Щоб уточнити деталій ситуації йдемо в приватні повідомлення.
Мінфін
Відповідь адміністратора
31 травня 2021, 17:31
Відгук не підтверджений «Мінфіном» (на 31.05.2021).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Проблема вирішена
Alis1202 29 травня 2021, 4:53
Прийшло повідомоення в приват 24 про переказ коштів, зайшла в приват 24 сумма на картці не змінилась! Далі я зайшла в транзакції по карті в додатку приват 24 бачу шо зазначено переказ транзакція успішна! Але кошти на картку не поступили.На гарячій лінії розпрвіли що виявляеться повідомлення в приваті 24 що транзакція успішна не означае що мені переказали кошти, а лише означае що хтось мав намір їх переказати але не переказав))) ВИЯВЛЯЕТЬСЯ ЩО ПРИВАТ ШЛЕ ПОВІДОМЛЕННЯ ПРО НАМІР ПЕРЕКАЗУ, а сам переказ виясняйте з відправником привату не цікаві ваші проблеми.Про недотранзакцію тобто успішний намір переказу чую вперше приват нічого не відповів на скаргу на сайті привату тепер планую звертатись до правоохоронних органів як що чарівним чином приват не поверне незаконно утримані кошти
Приватбанк
Відповідь банку
29 травня 2021, 10:53
Добрий день!
Перепрошуємо за можливі незручності.
Зазвичай, разом з інформацією про платіж надходить і сума коштів, котра має бути зарахована на картку отримувача. В ситуації, коли в банк надійшло лише сповіщення без фактичного зарахування коштів ми разом з клієнтом очікуємо проведення даної операції зі сторони відправника. Баланс картки разом із випискою будуть оновлені після фактичного зарахування грошей на рахунки банку.
beloff90 29 травня 2021, 0:07
Звертався за допомогою в отриманні виписки по карті, яка вже заблокована. Анастасія допомогла сформувати заявку і найближчим часом мені на пошту надійде виписка. Дуже вдячний за оперативність, професіоналізм і гарну посмішку.
Приватбанк
Відповідь банку
29 травня 2021, 8:13
Доброго ранку!
Нескінченно можна дивитись на кілька речей і одна з них — це задоволений клієнт. Ваш відгук мотивує Анастасію на нові звершення :)
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
0956999260 28 травня 2021, 19:57
Дякую велике приват банку за хорошу і швидку роботу за швидкі підказки та допомогу фахівців в режимі онлайн ПРИВАТ БАНК ви найкращі та ваші фахівців, я вам дуже вдячний
Приватбанк
Відповідь банку
28 травня 2021, 20:21
Добрий вечір!
Ваш відгук — краща мотивація! Дякуємо, що ви з нами.
Пополняла карту и одну купюру зажевало, и выскочило объявление на экране, что больше деньги не принимает, Я сразу позвонила на горячую линию и сообщила что заглотило купюру и о поломке терминала, но на первую мою жалобу ответили отказом, на вторую жалобу ответили что сбоя не было, и на третью жалобу тоже отказ. Как это возможно если купюру зажевало и банк так ничего и не сделал, подозреваю что это просто дежурный отказ и никто даже ничего не проверял. хоть я с приват банком более 10 лет, но их халатность просто возмущает, даже не оповестили меня о результате, сама звонила и спрашивала 4 раза. Кому то из клиентов банка, если купюру зажевало, они возвратили? Куда же она делась? Мне посоветовали на горячей линии обратится в мелицию, больше ничего
Приватбанк
Відповідь банку
28 травня 2021, 19:33
Добрий вечір!
Звернулись в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та розібратися в ситуації детальніше.
Ssddff 28 травня 2021, 13:25
Посещение отделения 28.05.21 оператор Елена очень долго обслуживает каждого клиента, слишком долго
При этом некомпетентна
Кассир грубит
Приватбанк
Відповідь банку
28 травня 2021, 13:52
Добрий день!
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та розібратися в описаній вами ситуації детальніше.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Lyubovs07 27 травня 2021, 19:50
Відділення за адресою: Київ, вул. Тулузи, 3-Б
Несколько дней назад я оставила плохой отзыв, так как из-за сбоя в системе, думаю много кто помнит, так как в те дни были проблемы у всех клиентов ПриватБанка, по всей Украины, нельзя было зайти в приват24, снять деньги с карты и т. д. 13 и 19 сентября 2019 год, в один день (13сентября)у меня списали деньги которых на карте не было, было все по 00, я увидела ето спустя несколько дней, так как зайти в приват24 невозможно было, писала и звонила в поддержку, на что мне отвечали что ето сбой какой то и етот минус когда все наладится, его не будет, подождите несколько дней мол мы над этим работаем, (скрины все, всех переписок, и разговоры записи есть) я ждала пока 19 не случилась та же проблема, на горячей линии сказали подождать снова, спустя время я обращалась к многом операторам в чат поддержку, ни кто не мог объяснить что произошло, пошла в отделение, девушка прямым текстом сказала: Сама виновата, не надо было онлайн кредиты брать, как выяснилось позже, да ето из онлайн кредитов списали деньги, сказали мол ето был Овердрафт на 6200грн, позвонив туда кто списал деньги они сказали что ничего не поступало и с карты этой к ним ничего не дошло, и выслали мне подтверждение о том что на их счёт деньги не поступили, в банке сказали что деньги где-то в воздухе нужно подождать около 60дней что-то такого, после столько времени ожидания, оказывается банк мог в течение 72 часов вернуть ети деньги в свой же банк, но с 13 и 19 был сбой, и ето время вышло, любые предложения банка, только в пользу банк, да вам нужно что бы у вас были должники, и сбить бабла побольше, но спустя уже 2 года, после отзыва связались сотрудники банка, адекватный, нормальный мужчина, не смотря на тот что я сначала разговора разнервничалась объясняя сколько времени и лет, что это по вине банка, из-за их сбоя, мы пришли к решению етой ситуации, что я к концу июня месяца заплачу сумму которая была списана, 6200−860−860−4480грн (860декретные которые я еще получала на ребенка) я оплачиваю ето и мы прощаемся, но банку етого мало, и мозгоклюйки работающие там не все в курсе всего происходящего, звонят в неудобное мне время, и все по накатанной, Вы должник, мы к вам группу для оценки имущества, наш разговор записывается и тд, я ей говорю: я еще несколько дней назад с вашим сотрудником решили етот вопрос. Она не представившись кстати, только сказав что это из приват банка вас беспокоят, давит дальше, у вас есть 2 дня, или вы отказывается платить?, я ей говорю что я сейчас не могу говорить, но ей по барабану она стоит на своём и продолжает давить об отказе в уплате, я сбросила, тут же приходит смс :«Мы фиксируем отказ «перезвониваю, девушка представилась: и не дав слова все тоже самое: мы фиксируем отказ, разговор записывается, ждите выездную группу для оценки и тд, не Дая даже слово вставить, я ей одно, она мне про все то же, в конце концов она меня вывела, я ее посла на три буквы, такое разочарование, злость и ненависть к банку и сотрудникам, я еще в жизни не имела.
Тем что сотрудники давят на человека и угрожают, вы годами теряете клиентов. И до встречи в суде
Приватбанк
Відповідь банку
27 травня 2021, 20:23
Раді, що вам вдалось дійти згоди з нашим співробітником. В той же час, у разі наявності прострочення, автоматизована багатофункціональна програма дозволяє регулярно відслідковувати платежі за договором кредитування, що надійшли, а заданий алгоритм дій дає можливість здійснювати своєчасний контакт із боржником. За даним відгуком перевіримо консультації співробітників, що були з вами проведені, та зв'яжемось з вами додатково.
Halyna2021 27 травня 2021, 17:53
Відділення за адресою: Харків, вул. Полтавський Шлях, 57/59
12 травня в 13:30 із ізраїльського банку було відправлено Swift — переказ на рахунок ФОП в ПриватБанк, переказ досі не зараховано на рахунок, жодної інформації про те де знаходяться кошти банк не надав досі!!!
---Багаторазові звернення на гарячу лінію Приватбанк залишили лише обіцянки: «Ми передамо ваше прохання спеціалісту, вам перетелефонують»!!!, ----Звернення у відділення Приватбанку з наданням письмового підтвердження (від банку- посередника), що кошти надіслані, теж саме — «Вам перетелефонують»!!! Досі тишина!!!
----Неодноразові телефонні розмови з менеджерами- консультантами по роботі з ФОП — «Ми передамо, щоб валютний консультант вам перетелефонував!!! Жоден консультант, жоден, включно після залишених заявок (онлайн на сайті) навіть не почувався!!! Тихо як в могилі!!!
Відділення за адресою вул. Полтавський шлях 57/59 м. Харків, оскільки на цьому сайті, в розділі Відділення — немає в списку діючого Відділення Приватбанку до якого було звернення, вписати вручну потрібну адресу та зберегти немає можливості!!!)
Приватбанк
Відповідь банку
27 травня 2021, 20:23
Уточнюємо інформацію з вашого питання. За результатом додатково повідомимо в приватних повідомленнях.
Полезный комментарий
Halyna2021 4 червня 2021, 15:09
Банк дав відповідь.
Зайняло близько двох тижнів. Проблему вирішено.
Serg2021 27 травня 2021, 17:47
Хочу написати відгук про Приват… шкода що немає оцінки 0… банк просто відмовляється дотримуватися Законів України.Я один з перших ваших клієнтів коли підписував договір з вашим банком ніяких анкет ще не було… навіть смс на номер телефону непотрібно було отримувати… Приблизно в 2010році закрив весь пластик… отримав довідку що немає заборгованості… сумлінно виконував всі ваші договори… хотів щоб видалили мої персональні дані тоді мені банк відмовив сказав що я на 50 років дав згоду на обробку даних (я можу помилятися… вже не пам’ятаю)… сьогоднішній час в лютому 2021 пишу заяву на головний офіс в Дніпрі на видалення персональних даних (які належать мені…я у вашого банку це право забрав)… прийшов офіційний лист що вони не можуть видалити мої дані прикриваючись законом про тероризм і масову зброю і відмиванням коштів…хочу нагадати що я не терорист і не відмиваю кошти на відміну від вашого банку… до вас 1000 позовів…не робіть так щоб ще був позов від мене… зараз чекаю на відповідь з НБУ… далі буде видно… хочу ще нагадати що поріг вашого банку не переступав років 10… Приват24 некористувався… ділових відносин ніяких немає і не хочу мати… хотів додати що хотів би вирішувати спір з Вашим банком цивілізовано…до речі ви тупо невідповідаєте чи я на сьогодні є клієнтом ПриватБанку…
Приватбанк
Відповідь банку
27 травня 2021, 18:48
Здійснюючи свою діяльність, АТ КБ «ПриватБанк» суворо дотримується вимог чинного
законодавства України, діє у межах та у спосіб визначений законом.
Основним нормативним актом, який регулює правові відносини, пов’язані із захистом і
обробкою персональних даних є Закон України «Про захист персональних даних».
Статтею 11 Закону України «Про захист персональних даних» визначено підстави для
обробки персональних даних. Так, згідно п. 5 ч. 1 вказаної статті підставою для обробки
персональних даних є необхідність виконання обов’язку володільця персональних даних, який передбачений законом.
Слід відмітити, що відповідно до п. 1 ч. 2 ст. 6 Закону України «Про запобігання та
протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» (надалі – Закон) банки є суб’єктами первинного фінансового моніторингу.
Пунктом 18 ч. 2 ст. 8 Закону визначено зобов’язання Банку зберігати (у спосіб, щоб
оперативно надавати на запит відповідних суб’єктів державного фінансового моніторингу, та в обсязі, достатньому для відновлення інформації щодо конкретних фінансових операцій, у тому числі у разі необхідності надання як докази у кримінальному провадженні) документи (у тому числі електронні), їх копії, записи, дані, інформацію щодо заходів, вжитих з метою виконання вимог у сфері запобігання та протидії, зокрема щодо здійснення належної перевірки клієнтів (у тому числі ідентифікації та верифікації представників клієнтів, встановлення їх повноважень), а також осіб, яким суб’єктом первинного фінансового моніторингу було відмовлено у встановленні ділових відносин та/або проведенні фінансових операцій, а також усі документи, що стосуються ділових відносин (проведення фінансової операції) з клієнтом (включаючи ділову, зокрема внутрішню, кореспонденцію, листування, звіти, запити, результати будь-якого аналізу під час здійснення належної перевірки клієнта), не менше п’яти років після припинення ділових відносин з клієнтом або завершення разової фінансової операції без встановлення ділових відносин з клієнтом.
Таким чином, Банк на вимогу чинного законодавства України зобов’язаний зберігати
всю інформацію (документи) отриману в процесі обслуговування клієнтів.
Проблема вирішена
Елена Онищенко 27 травня 2021, 17:18
Пользуюсь картой Приватбанка уже больше 10 лет. Никогда не радовало их обслуживание — вечные очереди в кассах, размытые ответы менеджеров, скрытые комиссии, но это был коммерческий банк со своими правилами, поэтому Клиент сам выбирает обслуживаться там или нет. Всё, что привлекало в банке это Приват24 — масштабная и удобная программа, одна из первых появившаяся среди других банков.
Но за последнее время Приватбанк умудрился убить желание пользоваться даже и Приват24. Я только могу себе представить количество недовольных этими действиями Клиентов…
Как правило, раньше при отправке платежей через Приват24 Клиент обязан был подтвердить платёж с помощью СМС-кода или звонка от Приватбанка. Приватбанку показалось этого мало… и теперь они ввели пин-код подтверждение. Я, как осторожный Клиент, тем более слышавший о разнообразии способов мошенничества, — категорически против вводить или озвучивать пароль от моей карты где-либо!!! в том числе и на сайте Привата! На каком основании??? Это мой пароль! Это моя карта! Это доступ к моим деньгам!!!
На что менеджеры чата-онлайн отвечают, что способ подтверждения платежа система выбирает автоматически и иногда может прийти и пин-код подтверждение…
Но, ребята, у меня из 10 платежей — на 8 платежей приходит пин-код подтверждение!!! Меня лишили возможности пользоваться своими деньгами!!!
Службе безопасности недостаточно звонка или СМС на МОЙ номер???
Сегодня я столкнулся ещё с одним нововведением:
после очередного отказа от пин-код подтверждения, система заблокировала мой платёж и предложила сделать следующие шаги:

Підтвердити платіж необхідно за допомогою фото:
1. Перейдіть за посиланням:
https://pb.ua/photo/
2. Введіть ваш фінансовий номер телефону
3. Зробіть фото з карткою, щоб було видно її повний номер, або фото з паспортом, відкритим на першій сторінці, та надішліть фото.
4. Після перевірки фото вам надійде смс. При вдалій перевірці ви зможете повторити операцію.

ЧТО ЭТО ??? КТО придумал этот БРЕД???

Я пользуюсь Приватом на стационарном компьютере
Я что похож на ИД***А бегать и искать где и как мне сделать селфи и куда потом его отправить!!! или мне нечем заняться. преодолевать трудности, чтобы отправить 500−1000 грн… И так будет на всех 8 платежах из 10 ??
Я считаю, что это полный БЕСПРЕДЕЛ!!!
Я не знаю на каких просторах интернета я потом встречу своё селфи с номером своей карты… и в каких местах потом всплывут данные моего паспорта…

Ребята, угомонитесь и перестаньте разочаровывать своих Клиентов, терпение оно не вечное и недовольных Клиентов становится всё больше и больше!!!

Это мои деньги! на моей карте! и мне решать куда их отправлять! А не — системе Приватбанка Ваш платёж показался подозрительным…
Ваша система уже давно глючит и не справляется с такими масштабными объёмами… Приват24 и так частенько зависает, что очень бесит когда нужно сделать срочный платёж… Не экономьте на техническом обслуживании, вкладывайте в его развитие и модернизацию! Вы неплохо зарабатываете на своих комиссионных.

Тем более, что Ваши конкуренты подрастают, Монобанк уже наступает Вам на пятки.
Слышал много хороших отзывов о их системе и качестве обслуживания — свободные линии, ответы и поддержка мгновенные!
Уже начинаю и сам задумываться — стоит ли терпеть эти «7 кругов ада» чтобы иметь возможность пользоваться своими же деньгами.
Приватбанк
Відповідь банку
27 травня 2021, 18:48
Процедура направлена на протидію шахрайства.
Бувають ситуації, коли шахраї отримують доступ до мобілього шляхом перевипуску сім-картки і в цьому разі смс не є перешкодою для них.
Ми використовуємо весь арсенал заходів щодо попередження крадіжок коштів наших клієнтів.
Просимо проявити терпіння і розуміння необхідності в операції верифікації.
Проблема вирішена
prn 27 травня 2021, 17:15
Отправили свифт перевод, прошло 2 недели. Деньги так и не поступили на счет получателя, но и не вернулись отправителю. Сотрудник банка который занимался этим вопросом ответил, что повлиять ни на что не может, но предложил заплатить 25 долларов за уточнение (чтоб ускорить процесс поступления денег на счет получателя).Оплату мы произвели, с тех пор прошло уже 7дней, но где деньги, так до сих пор и неизвестно. Вопрос зачем банк занимается вымогательством обещая решить вопрос, а после оплаты продолжает твердить все тоже… Где деньги, неизвестно.
Приватбанк
Відповідь банку
27 травня 2021, 20:23
Уточнюємо інформацію з вашого питання. За результатом додатково повідомимо в приватних повідомленнях.
Юліана Савчук 27 травня 2021, 14:37
26.05.2021 року, у терміналі самообслуговування було поповнено Приват вклад, та під час підтвердження операції, термінал видав помилку, так кошти зараховані не були. Спочатку попросила допомоги менеджерів відділення, та на мій подив, сидячи без клієнтів, і граючись у своїх тел, вони відповіли що то зона самооблуговування та допомагати мені не будуть, і що б я виконувала те, що каже термінал.
Перше питання? це дійсно така вказівка керівництва ПриватБанку не допомагати своїм клієнтам?

далі оформила заявку, але вже пройшло більше доби кошти не повернуті, і оператор кол центру, каже що не було проведено інкасацію терміналу.
друге питання: як часто проводиться інкасація терміналу по вул. Велика Васильківська (ст.м.Палац України). І чому при виникненні збою в терміналі, його інкасацію не було проведено позачергово?.. Банк таким чином намагається шахрайським методом на безкоштовній основі користуватись коштами клієнтів, і знаючи про проблему, сподівається що я не єдина хто «зачекає» поки їх «спеціалісти» попрацюють по регламенту?..
Також цікавить питання, чому я маю втрачати відсотки по депозиту, через провину банку.
Заздалегідь вдячна за адекватну відповідь, і сподіваюсь що вона буде не заспокійлива, як на гарячій лініі Вашого банку, а буде відповідати дійсності.

п.с. ще дуже цікавий факт озвучила оператор при прийманні заявки, що з мене може бути знята комісія у розмірі 0,5% за зарахування коштів на мою карту (так як на Приват вклад вони вже їх «по регламенту» покласти не можуть, якщо дана ситуація виникла з моєї вини.
Питання третя… Яка може бути вина клієнта в даній ситуації???
Приватбанк
Відповідь банку
27 травня 2021, 15:16
Розуміємо ваші емоції, однак для ухвалення рішення за заявкою нам необхідно отримати звіт щодо залишку коштів у пристрої, інкасувати його. З міркувань безпеки дата та час інкасації не озвучується. Ми прагнемо обробити заявку якомога скоріше та за результатом її розгляду сповістимо вас.
vp298 27 травня 2021, 0:08
По інерції маю картку Привабанку. Ніколи не відзначався банк своєю службою підтримки чи обслуговування. Але до цього їхній додаток був передовим та зручним. Хоча додаток і залишається на рівні, але умови надання послуг на ринку поступаються уже багатьом.
Їхня система Бонус+ і була дуже необ'єктивною, але тепер вона взагалі закрита.
Комісія за оплату будь-яких послуг та відсутність кешбеку взагалі поганий показник для українського банківського продукту.
Тримав лише через те, що маю валютні картки та депозити, то ж це було надійно для них. Наразі відсотки по валюті 0,01%. Сенсу платити за обслуговування немає.
Яскравий приклад як державне управління може вбити перспективний банк.
Зараз перейшов на безкоштовний пакет, але виключно для збереження електронного підпису. Тепер коли Дія може створювати свій підпис — не бачу сенсу в Приваті взагалі.
Ринок цінних паперів міг би мене зацікавити, але тарифи обслуговування — знову ж таки не найкращі.
Величезні черги до кас та до спеціалістів.
Приватбанк
Відповідь банку
27 травня 2021, 9:43
Програма Бонус Плюс не переставала діяти. Ви можете переглянути мережу магазинів Бонус Плюс за посиланням: https://bonus.privatbank.ua/
Встановлення тарифів проводиться виходячи з кон'юнктури ринку, собівартості надання даної послуги.
Кешбек (cashback) в ПриватБанку доступний у разі:
— розрахунку за покупки онлайн з сервісом БонусОнлайн https://bonus.privatbank.ua/ua/cashback. Щоб отримати кешбек від покупок в інтернеті необхідно щоразу переходити на сайти інтернет магазинів через сервіс;
— акцій https://newpromos.privatbank.ua/;
— отримання персональної пропозиції від банку в межах певної категорії клієнтів та/або продуктів через SMS, e-mail чи повідомлення в Приват24.
Ми постійно працюємо над тим, щоб скоротити черги, розширюючи і удосконалюючи віддалені сервіси — Приват24, мобільні додатки під різні послуги тощо. Це допоможе вам ефективно використовувати свій час і при цьому буде потрібно мінімум зусиль для виконання потрібної вам операції.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Vikylya86 26 травня 2021, 16:17
Прийдя в отделения банка со свидетельством о праве на наследство по закону мне отказали аргументировав тем, что я не являюсь клиентом банка и меня должна проверить служба безопасности. Секундочку проверить на что?4 года назад приват заблокировал, все карточки включаючи и детские выплаты. не отдавал депозиты. я обратилась в суд и есественно его выграла, деньги приват так то вернул. но как клиента не востановил. теперь когда умер отец, я не могу получить наследство, пото му, что должна ждать решения от службы безопасности!!! на каком основании??? в отделении приват банка вообще пожимают плечами) надо и в суд пойдем, и в сми, да и куда угодно!!!
Приватбанк
Відповідь банку
26 травня 2021, 17:12
Добрий день!
Ваше питання вже в роботі у наших профільних фахівців. Зробимо все можливе, щоб розглянути його якомога скоріше.
lenovo2020 26 травня 2021, 14:27
Закончился срок действия карты для выплат. Долгое время не пользовался картой. Сегодня был в отделении и хотел получить новую. Оператор сказала что банком мне отказано. Причина ей не известна. Списался в приват24 с поддержкой сказали, что банк разорвал со мной договор в одностороннем порядке. По какой причине, для меня большая загадка. Кредитов не брал. Никто со мной не связывался, никто не уведомлял о таком решении. И это учитывая, что в моем кабинете, в приват24 еще привязана пенсионная карта матери. Теперь только писать бумажное письмо и ждать ответ. Вот такое отношение к клиентам банка. Ничего не сообщив, взять и разорвать договор. Очень странный банк, очень.
Приватбанк
Відповідь банку
26 травня 2021, 15:26
Добрий день!
Вже розглядаємо ваше питання. По результату перевірки вам зателефонуємо.
Valerievna 26 травня 2021, 14:16
Очень приятно была удивлена оператору Юлии, которая быстро отвечала на мои вопросы, чем очень мне помогла. При чем к Юлии я обратилась по вопросу с одной категории, а потом уточнала совершенно другие, и она во всем помогла разобраться. Очень грамотный сотрудник, который (сразу видно) любит свою работу и замечательно в ней разбирается.
Приватбанк
Відповідь банку
26 травня 2021, 15:05
Наші оператори завжди поруч і готові прийти на допомогу!
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Dfdfhdfdfh 26 травня 2021, 11:35
Обратилась в В чат приложения, для того Чтобы увеличить кредитный лимит в связи с обстоятельствами. Мария очень быстро помогла с нюансами актуализации информации и очень быстро объяснила как это сделать максимально эффективно. Очень порадовала быстрота ответа. Ранее был опыт общения с каким-то другим медленным оператором. Мария меня Приятно удивила. Побольше бы таких как она.
Приватбанк
Відповідь банку
26 травня 2021, 11:46
Вдячні вам за такі теплі слова. Марія, дійсно, дуже любить свою роботу та завжди буде рада допомогти вам знову:)
Мінфін
Відповідь адміністратора
28 травня 2021, 11:41
Отзыв не подтверждён «Минфином» (на 27.05.2021).
Пользователь не предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающих, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Yan2021 26 травня 2021, 9:04
В мене машина була в лізингу, на момент дтп (23.03.21р) я свої зобов’язання виконав і договір лізингу був закритий. Так як я хворів машину на себе не встиг переоформити, думав що в мене Каско і турбуватися не варто, але ж ні… Страхова компании Вусо, після 2х місяців скарг і затримки, перерахувала частину коштів 13.05. 21 і 17.05.21 р. по страховому випадку на транзитний рахунок Приват банку у сумі 64773,5 грн. (а мали б 83600 грн. проведено незалежну експертизу). Так як в обумовлені строки (впродовж доби) гроші банк не перерахував, набрав і запитав в чому проблема. Оператор гроші бачить але не може мені перерахувати якась помилка. І до тепер мені цю казку розказують. Після скарги (18.05.21), перерахували мені 51337 грн. (20.05.21р).Коли я запитав, де решта? Мені відповіли не знаємо, якась помилка. Останній раз спробували знову обдурити, сказали заплатили податки. Відкриваємо сайт податкової і читаємо:
— Головне управління ДПС у Київській області нагадує, що до загального місячного (річного) оподатковуваного доходу платника податку на доходи фізичних осіб (далі — ПДФО) не включається сума страхової виплати, страхового відшкодування або викупна сума, отримана платником ПДФО за договором страхування від страховика — резидента або страховика — нерезидента.
Цікава ситуація, правда?!
Договір каско в мене не закритий, машину треба ремонтувати, сто виставив рахунок на 83600 грн. по незалежній експертизі. Страхова заплатила меньше та ще й Приват банк вкрав 13435 грн.
Приватбанк
Відповідь банку
26 травня 2021, 10:39
Добрий день!
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та розібратися в описаній вами ситуації детальніше.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Andriana13 26 травня 2021, 8:22
В мене був переказ із за кордону спеціаліст Марія мені допомогла у вирішенні питань дуже хороший спеціаліт
Приватбанк
Відповідь банку
26 травня 2021, 9:16
Коли б ви не звернулися до нас — ми будемо поруч, можете на нас розраховувати :)

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.2 45.2
USD 40.9 41.5
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.2 45.2
USD 40.9 41.5
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Відгуки про Приватбанк 📝