Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
VitaliiPD 21 листопада 2023, 16:08
Доброго дня! При знятті власних коштів з власної картки як у банкоматі банка Південний, так і іншого банка (в моєму випадкі Приватбанка) знімається комісія, але про це можливо дізнатися лише через день в застосунку Південний. Ні в повідомленнях банка, про зняття коштів, інформація про це відсутня. І виходить, коли знімаєш кошти, в повідомленнях банка, інформація відсутня, по балансу також видно, що комісії немає, але коли зайдеш черз добу, побачиш, що з тебе зписано гроші. В моєму випадку, втратив так 1800 грн. При зверненні на гарячу лінію банка просто запропонували залишити пропозицію, про додавання інформації про комісію в повідомлення від банку при знятті і все. В країні війна, а банк в такий спосіб обкрадає людей. Максимально не рекомендую цей банк.
Південний
Відповідь банку
22 листопада 2023, 14:33
Доброго дня!

Нам шкода, що Ви отримали негативний досвід при користуванні платіжною карткою Банку «Південний».
Рекомендуємо перед операцією ознайомитись з актуальними тарифами по ПК у мобільному додатку Pivdenny online. Для цього необхідно перейти в налаштування ПК та обрати пункт «Тарифи».

З повагою,
Акціонерний банк «Південний»
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
jnohcwkac 18 листопада 2023, 11:55
Відправили мені 100 доларів через свіфт, відправник оплатив всі комісії, однак мало того, що довго чекала ці гроші, то ще й прийшло на 5 доларів менше, в банку пояснили, що ці гроші знялись «по дорозі». Не знаю хто правий, але почуваюсь ошуканою.
lika18119 10 листопада 2023, 22:07
Наш знакомый посоветовал этот банк для открытия депозита под покупку валюты. Я с дочерью решили воспользоваться. Разместили депозиты 3 месяца было все нормально. Потом по непонятным причинам забронировали мои счета и сказали что деньги не вернут пока не закончиться последний депозит у меня их было 3 это через 3 месяца они держали деньги. По истечению мне выплатили. Потом на следующий месяц заблокировали счета моей дочери по такой же причине, сказали точно так же ждите с августа до ноября пока не закончится срок моих действий позитных денег. Сегодня 10.11 позвонили с банка и сказали что можете забрать деньги. Срок закончился 2.11 они тянули 7 дней потом только на 8 позвонили и сказали что можете забрать, но только под комисиию 30% переводом в другой банк. Это просто грабеж!!! Мы беженцы с Харькова, наш дом уничтожили в харьковской области, мы отнести свои сбережения чтобы сохранить, а то теперь они мало того что не возвращают вовремя хотят подивиться и затрать 30% от ее суммы это 180.000 грн это просто жесть!!!
Valeriy3432 7 листопада 2023, 23:02
Відділення за адресою: Луцьк, пр-т Волі, 21
Це найгірший банк в Україні. Не відкривайте в банку рахунок ні за що! Інакше можете понести фінансові витрати в майбутньому
Після багаторазового блокування карток клієнтів банк без попередження запускає протокол, а згодом вводить в дію самостійно новий документ в якому зазначає, що у випадку розірвання договору з ініціативи банку він буде брати комісію 30% за перерахування залишків коштів на інший банк. Згідно закону про такі зміни банк повинен попереджати або на сайті, або електроною поштою або іншим методом інформування, що не було зроблено у даному випадку. Тому, якщо ви відкриваєте тут рахунок, будьте готові, що за будь яку операцію навіть за переказ більше, або в межах 5000 грн, банк може розірвати з вами відносити і просто нагло здерти з вас 30% комісії за перерахування залишків коштів на інший рахунок.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Діма Береза 6 листопада 2023, 22:57
Відділення за адресою: Одеса, вул. Краснова, 6/1 (1 поверх)
В банку 28 жовтня було змінено в умовах тарифного плану, що з заблокованого рахунку потрібно сплатити 30% комісії якщо там залишились кошти
Місяць тому багатьом людям заблокували банк по статті 15, мама моя виведа близько 50 тисячі грн, а тепер банк приймає умови нікого не попередивши де нарушає закон, і НБУ написано якщо банк змінює умови тарифного плану то має повідомити це користувачів цього не було зроблено, є також запис що фахівець гарячої лінії підтвердив мої слова, що нікого вони не попереджали, банк зробив це в цілях заробити кошти, тобто банк зараз почне блокувати і заробляти на таких людях як ми, НЕ РЕКОМЕНДУЮ
Проблема вирішена
Игорь Левченко 31 жовтня 2023, 7:45
С недавних пор для обмена гривны на валюту в приложении банк стал использовать валютную карту — раньше использовался текущий счёт. После открытия моментальной валютной карты в отделении я внёс деньги на свою гривневую карту и стал ждать (по словам сотрудника 5−10 минут) пока в приложении отобразиться валютная чтобы совершить обмен. В итоге, после того как в течении полутора часов карта так и не отобразилась, мне предложили закрыть только что выпущенную валютную карту и открыть новую, якобы в таком случае есть шанс что карта отобразиться быстрее. После проделанных манипуляций с перевыпуском карты не давших никакого результата мне предложили удалить приложение и закачать его по новой — я сделал и это — после чего у меня помимо валютной перестала отображаться и гривневая карта! Сотрудники предложили обратиться в техподдержку для решения проблемы. В итоге, несмотря на неоднократные обращения в техподдержку и на горячую линию результат 0… Уже больше недели карты в приложении так и не отображаются! При этом по словам сотрудников банка у подавляющего большинства других пользователей приложения карты отображаются.
Прошу решить мою проблему!
Південний
Відповідь банку
6 листопада 2023, 17:40
Доброго вечора, Ігорю!
Приносимо вибачення за тимчасові незручності.
Технічними фахівцями було вирішено питання по Вашому зверненню, наразі платіжні картки доступні в мобільному додатку.

З повагою,
Акціонерний Банк «Південний»
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
*** Іваненко 21 жовтня 2023, 9:33
Довелося дуже довго чекать у черзі, щоб розібратися з заблокованою карткою. Хоча б зрештою мені допомогла консультантка, вона була дуже ввічлива та професійна не дивлячись на велику кількість попередніх клієнтів
ScorpionS87 20 жовтня 2023, 16:53
Відділення за адресою: Харків, пл. Конституції, 16
Доброго дня, хочу висловити щіру подяку співробітниці банку в місті Харків Зуботенко Світлані.
У мене були певні складнощі з моїм рахунком цього банку, та потрібна була допомога з переказом коштів.
Світлана мені дуже допомогла з вирішенням мого питання і все закінчилося добре)
Це дуже людяна, чемна і гарна співробітниця банку Південний яка обов’язково допоможе, звертаю на це Вашу увагу, дякую)
Південний
Відповідь банку
20 жовтня 2023, 17:31
Доброго вечора! Дякуємо за теплі слова на адресу співробітників Банку! Чекаємо у відділеннях Акціонерного Банку «Південний»
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
gretol 16 вересня 2023, 11:23
Двонила в кол центр, прочекала на лінії близько 10 хвилин, а потім просто обірвався дзвінок ((
Південний
Відповідь банку
банк "Пивденный" 18 вересня 2023, 12:01
Доброго дня!
Написали Вам в особисті повідомлення

З повагою,
Акціонерний банк «Південний»
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
leolan 6 вересня 2023, 12:48
Відділення за адресою: Київ, пр-т Голосіївський, 15
Отказываются принимать доллары 96 года
evggoyjjc 19 серпня 2023, 15:15
Сплачувала через касу банку комунальні платежі. Як згодом виявилось, касир помилилась в одному з рахунків і кошти за світло пішли невідомо куди. Звернулась до банку, оформили якусь заявку, але пройшло вже 2 тижні і тиша. Я так розумію, що кошти комусь подарувала. Дуже прикро, що в банку працює такий некомпетентний касир. Все ж таки сподіваюсь на те, що банк свою помилку виправить!
JareJare 31 липня 2023, 13:05
Відділення за адресою: Одеса, вул. Єлісаветинська, 18
Звернувся до цього відділення задля отримання переказу WU. Зайшов усередину і щойно хотів скласти свій електросамокат, щоб нікому не заважати, проходячи до зали з касами, як охоронець почав через віконце маячити мені руками та волати «Нєт, нєт, нєльзя заходіть!». Я не хотів сваритися прямо з перших секунд, тому запитав: «А де можна лишити, щоб не заважав?». Поряд було повно місця: під стінкою, де не стояли люди, або у кутку під тим самим віконцем охоронця. Сам охоронець вийшов зі своєї коморки і «На вулиці паркуйтеся!». Я кажу: «На вулиці нема велопарковки» (там і справді нема навіть велоскоби для паркування двоколісних), на що охоронець каже «Ну то примотайте якось до забору он під перилами замком своїм, у вас має бути». Кажу, що «Якщо у мене нема замка — що тоді робити? Там навіть велопарковки немає біля входу, що далі?». Охоронець почав сунутись на мене, вказуючи на двері пальцем і волати «Вийдітє аццюда, всєво харошево!», замість того, щоб запропонувати альтернативне рішення.
Якщо була би паркувальна скоба, а я без замка приперся — я б іще зрозумів, але, на мою думку, така поведінка охоронця — це занадто.
Уперше стикаюся з таким.
Dmytro Ukhlov 20 липня 2023, 17:19
Відділення за адресою: Харків, пл. Конституції, 16
Серед нормальних купюр видали одну надірвану та суттєво зношену купюру, другу наче нічого але з жовтими плямами. На прохання замінити, погодилися замінити дуже надірвану, з плямами категорично відмовилися. На питання чому я не можу обрати іншу, якщо вона у вас є сказали що не зобов’язані виконувати моє прохання. На мою відмову брати купюру і прохання повернути на рахунок, примушували забрати її, відійти від каси та оформити внесення та потім повернути. На мій коментар що я повинен перевіряти гроші не відходячи від каси, казали що гроші видані по програмі, далі це мої проблеми, також сказали що зараз послуга інкасо скасована НБУ, купюри що пройшли детектор усі зобовʼязані приймати незважаючи на їх стан без комісії. Я не вимагав нову купюру, мене влаштував би 1996 рік, але без плям. Я очікував що мені хочаб дадуть кілька на вибір. Може банк мені нічого і не винен, проте з таким ставленням і небажанням піти на зустріч, хоча б пояснити ввічливо свою позицію стикнувся тільки тут. У Харкові тільки одне працююче відділення, я не можу навіть обрати інше. Подзвонив на гарячу лінію, сказали що касир веде себе вірно. Не раджу цей банк для роботи з готівковою валютою у наш час.
lkfueaatb 14 липня 2023, 10:00
Відмовили в обміні доларів, сказали не платіжні, хоча долари нормальні, без плям чи потертостей, але 96 р ((
Srg Falcon 14 червня 2023, 23:48
Відділення за адресою: Харків, пл. Конституції, 16
Забирал один из первых моих валютных депозитов. Был еще неопытен. На год не смотрел, но это мелочи. Вручили мне заветные купюры, смотрел на некоторые, да, были точки грибка, но мелкие, некоторые потертые. Взял все в результате. Потом как в другом банке не взяли их у меня озадачился, принес назад — кассир рассмотрела и отдала мне часть. И ту с точками, которую легко запомнить.
Об одном жалею, больше не выдалось случая зайти в это отделение и получать валюту, так бы хоть накричал бы на кассира, а потом на начальника, базарные менялы.
Андрій Клєвцов 2 червня 2023, 21:20
Відділення за адресою: Хмельницький, вул. Кам'янецька, 20
При конвертації валюти (долари США) в гривню в відділені в м. Хмельницькому вулиця Кам’янецька, 20 касир відмовився обмінювати 300дол. США рік випуску 1996р. Візуально, та на дотик купюри були якісні та нові. На прохання надати письмове пояснення причини відмови конвертації касир повідомив, що не зобов’язаний цього робити. При дзвінку на гарячу лінію, оператор повідомив, що касир має право відмовляти в проведені операції. ГАНЬБА ТАКИМ БАНКАМ, ЯКІ НЕ СПРИЯЮТЬ ІНВЕСТИЦІЯМ В ЕКОНОМІКУ УКРАЇНИ під час повно маштабної війни!
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Cheng 24 травня 2023, 17:20
Жена откріла карточный счет-престижный, менеджер не правильно проинормировал о тарифах на услуги банка, в результате впоследствии выплыла дополнительная комиссия 0,5% от суммы обналичивания, менеджер сообщил что средства по обслуживанию карты не взимаются, — по факту 100 грвн/месяц. В пртложениии приходили сообщения, которые запутывали клиента, проверить баланс по карте проблематично. Обратились в отделение банка -аенеджер ничего не прояснил, предложил обратиться на горячую линию поддержки банка через полдня тесного общения все прояснилось. Вообщем не рекомендую работать ч этим банком. счет закрыли и забыли о нем как о страшном сне
Андрій Миколайович В. 26 квітня 2023, 16:58
Відділення за адресою: Київ, вул. Саксаганського, 74
Сегодня открывал себе мгновенную карту в отделении на Саксаганского, Киев. Сначала не работала программа. Ждал. Потом по Дии затянули загранпаспорт. Программа сообщает, что ошибка в ИНН. Затянули ИНН. Программа ругается. Менеджер звонит, консультируется. Все видят мой ИНН, он вводится в программу верно, но банковская программа не принимает этот ИНН (ни в ручном вводе, ни по Дии). Короче, минут 40 продолбались, так ничего и не вышло, отделение закрылось на обед, менеджер предложил прийти в другой раз с бумажным паспортом и ИНН.
Axels 15 квітня 2023, 8:55
Открыл именную карту, по условиям договора обслуживание карты бесплатно. В прошлом году, без уведомления начали с карты снимать 25 грн. В марте месяце, по беспределу заблокировали карту на которой был остаток денег, но при этом, мои деньги, банк присваивал себе. Т.е я своими личными денежными средствами не могу пользоваться, а банк высчитывает как услуги банка. Действия банка подпадает под статью о мошенничестве. Будет направлено заявление в дбр, потому что это возможно не единый случай.
tavrygan 6 квітня 2023, 17:32
Закінчується «конвертаційний» депозит, телефоную на «горячу лінію» замовити валюту.
Не зовсім чемний оператор повідомляє, що замовлення готівки на відділення вони не роблять. Отримати валюту можна при наявності в касі, не більше 1000$ на відділення (можна більше, якщо захоче касир)! Тоб-то, забрати 2670$ можна гіпотетично за один день, в трьох різних відділеннях, якщо пощастить (буде валюта в касах і бажання касира). Якщо ні, то може розтягнутися на місяці — «в касі немає валюти «або «є 200
$». Я так розумію, що в банка проблеми чи «наплювати» на репутацію. Або все разом.

Курс валют в Банк Південний

Валюта Купівля Продаж
EUR 39 41.5
USD 36.5 37.3
Всі курси банку

Курс валют в Банк Південний

Валюта Купівля Продаж
EUR 39 41.5
USD 36.5 37.3
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Південний 💰 / Відгуки про Банк Південний 📝
На сторінці ви можете ознайомитись з відгуками про Банк Південний, а також залишити коментар про свій досвід співпраці з банком. Відгуки клієнтів, допоможуть вам вирішити, в якому банку краще розмістити депозит, взяти кредит готівкою, відкрити рахунок або просто обміняти валюту. Якщо банки не дають вам кредит, візьміть позику онлайн в мікрофінансових організаціях України.