×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
зникли кошти
Коментарі (1)
Банк заблокував рахунок, хочуть стягнути 30% від депозитів, ніяких пояснень слухати не хочу
У відділенні начальник відділу роздрібного бізнесу повідомила мене, що банк розриває зі мною відносини в односторонньому порядку. Також мене повідомили що всі мої кошти в банку будуть переведені в інший банк (повернення через касу не передбачено), а за переказ з мене будуть стягнуто 30% комісії. ЖОДНИХ ПОЯСНЕНЬ НЕ НАДАЛИ. В мене запросили документи щодо походження коштів та операцій за останні 30 днів.
03.05.2024 я надав повне пояснення щодо походження коштів та руху коштів по рахунках в банку Південний: виписки, довідки ОК-7, та всі необхідні документи у відділенні.
06.05.2024 мені подзвонили з відділення де я надавав документи та повідомили що мені погодили вивід коштів, тобто документи, що я надав повністю покривають запит банку. Також співробітник банку сказала мені, що причина блокування, яку назвав фінансовий моніторинг банку Південний — це те що я нібито отримував кошти від осіб з тимчасово окупованих територій.
Всі транзакції за моїми рахунками я також фіксую в себе в спеціальній програмі, тому я бачу всі транзакції які в мене були. Я точно знаю, що за останні 30 днів отримував кошти від сторонніх осіб лише тричі.
Я зв’язався з усіма людьми, хто платив ці кошти — ніхто з них не перебував та не перебуває на тимчасово окупованих територіях. Також вони надали квитанції по цих трьох транзакціях, які я направив до банку. Всі інші надходження за цей період на мій рахунок в банку «Південний» були з моїх власних рахунків в інших банках, можу довести це виписками.
Я написав email до банку Південий на що отримав відповідь 16.05.2024, де вказано що:
«В процесі аналізу операцій Банком виявлено індикатори підозрілості відповідно до пунктів 4, 11 Додатку 19. пунктів 62, 63 Додатку 20 Положення. Враховуючи зазначене, Банком було прийнято рішення про відмову від підтримання ділових відносин…»
Тобто просто загальні слова, а про отримання коштів з ТОТ взагалі не слова, якось дивно. Я переглянув критерії що вказані в положенні НБУ, справедливим є тільки те що в мене великі обороти по картці, однак я можу пояснити кожну транзакцію, адже вони були майже всі з моїх власних карток, просто мені так зручно було мінімізувати комісії за перекази, я можу надати виписки по власним рахункам з інших банків, але Південому байдуже.
Мені вже доводилось проходити фін мон в інших банках і це не викликало складнощів, фін мон вів зі мною діалог, та запитував пояснення та документи, коли я все надавав — всі питання знімались, але банк Південий чомусь без того щоб розібратися вирішив розіврвати відносини та забрати 30% коштів, при тому що в мене там доволі велика сума на депозитах.
У відділенні взагалі нічого не можуть та не хочуть пояснювати.
Хіба це законо? просто сказати — нам здається що ви підозрілий, ми не будемо вас слухати, а просто заберемо у вас 30% ваших коштів???
Коментарі (2)
Ужасный банк г. Одесса на Преображенской
Написати коментар
Блокування рахунку
Коментарі (1)
Мошенники
По иронии судьбы моей матери тоже был сделан перевод в этот же день, ситуация аналогичная, допрос со стороны банка, всё предоставили, но ждём разрыва отношений с дальнейшим грабежом.
В общем не банк, а помойка!
Не вздумайте иметь дело с этим банком, поберегите свои нервы и деньги.
Заголовок поста подписал «мошенники», т.к. при открытии счетов никто не предупреждал что при разрыве отношений с банком они грабят на 30%.
Знал бы о таком подходе, в жизни бы не открыл счета
Коментарі (4)
Не відкривайте рахунки в цьому банку
Коментарі (1)
Будьте очень осторожны!
Написати коментар
кредитка
Написати коментар
Плохо работает горячая линия
Коментарі (1)
Пропали деньги со счета
12января 2024 г., когда мне понадобились деньги я обратилась в то же отделение банка. Мне сообщили, что на счету у меня 0 и что деньги сняты 22.02.2022 г. Сказали, что в банке все строго, ведется видеонаблюдение никто посторонний не мог снять деньги.
Кто в таком случае мог снять деньги с моего счета.
В отделении банка я была последний раз в жовтне 2021 года при замене пенсионной карточки, у которой закончился срок действия. До 12 января 2024 года меня там ни разу не было.
Сам собой напрашивается вывод, что кто-то из сотрудников банка, кто имеет доступ к копиям документов и счетам и скорее всего не один человек (ведь кассир выдает выдает деньги человеку при предоставлении паспорта, а не копии) мог снять мои деньги.
Это все легко отследить в банке: кто оформлял получение денег и кто выдавал. Для этого надо поработать службе безопасности банка.
Как я уже сообщала, в банке была последний раз в жовтне 2021 года, паспорт не теряла и ни кому не передавала.
Прошу разобраться, наказать виновных и вернуть мне деньги.
Не рекомендую ложить деньги в этот банк.
Запевняємо Вас, що Акціонерний банк «Південний» відповідально ставиться до своєї ділової репутації та забезпечує суворе дотримання співробітниками вимог законодавства та правил роботи з клієнтами, гарантуючи збереження їх коштів і прав користування рахунками.
У разі потреби в додаткових коментарях пропонуємо звернутися до відділення.
Коментарі (1)
Банк, который может вас ограбить в любой момент
из-за чего закрыт счет, вопросы без ответов. Но вывод здесь однозначный, ни в коем случае не держите свои деньги в этом «банке», так как в любой момент ваш счет может быть закрыт, а часть денег присвоенна банком, и доказать что-либо или вернуть деньги возможности не будет. Не теряйте свои деньги, как я потерял свои 33000грн.
Коментарі (3)
Зняття комісії заднім числом, відсутнє інформування клієнта про комісію при знятті власних коштів
Нам шкода, що Ви отримали негативний досвід при користуванні платіжною карткою Банку «Південний».
Рекомендуємо перед операцією ознайомитись з актуальними тарифами по ПК у мобільному додатку Pivdenny online. Для цього необхідно перейти в налаштування ПК та обрати пункт «Тарифи».
З повагою,
Акціонерний банк «Південний»
Коментарі (1)
Свіфт переказ
Написати коментар
Мошенники! Не ходите деньги в этот банк потеряете
Коментарі (2)
Обман/Шахрайство
Після багаторазового блокування карток клієнтів банк без попередження запускає протокол, а згодом вводить в дію самостійно новий документ в якому зазначає, що у випадку розірвання договору з ініціативи банку він буде брати комісію 30% за перерахування залишків коштів на інший банк. Згідно закону про такі зміни банк повинен попереджати або на сайті, або електроною поштою або іншим методом інформування, що не було зроблено у даному випадку. Тому, якщо ви відкриваєте тут рахунок, будьте готові, що за будь яку операцію навіть за переказ більше, або в межах 5000 грн, банк може розірвати з вами відносити і просто нагло здерти з вас 30% комісії за перерахування залишків коштів на інший рахунок.
Коментарі (1)
Банк «Південний» ЗЛОДІЇ
Місяць тому багатьом людям заблокували банк по статті 15, мама моя виведа близько 50 тисячі грн, а тепер банк приймає умови нікого не попередивши де нарушає закон, і НБУ написано якщо банк змінює умови тарифного плану то має повідомити це користувачів цього не було зроблено, є також запис що фахівець гарячої лінії підтвердив мої слова, що нікого вони не попереджали, банк зробив це в цілях заробити кошти, тобто банк зараз почне блокувати і заробляти на таких людях як ми, НЕ РЕКОМЕНДУЮ
Коментарі (2)
Не отображаются карты в приложении!
Прошу решить мою проблему!
Приносимо вибачення за тимчасові незручності.
Технічними фахівцями було вирішено питання по Вашому зверненню, наразі платіжні картки доступні в мобільному додатку.
З повагою,
Акціонерний Банк «Південний»
Коментарі (1)
Хороше обслуговування, хоча і довелось чекати
Написати коментар
Подяка за гарне ставлення до клієнта
У мене були певні складнощі з моїм рахунком цього банку, та потрібна була допомога з переказом коштів.
Світлана мені дуже допомогла з вирішенням мого питання і все закінчилося добре)
Це дуже людяна, чемна і гарна співробітниця банку Південний яка обов’язково допоможе, звертаю на це Вашу увагу, дякую)
Написати коментар
«Ваш дзвінок зовсім не важливий для нас »
Написали Вам в особисті повідомлення
З повагою,
Акціонерний банк «Південний»
Написати коментар