Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Neoptolemus 28 квітня 2022, 9:01
Вже відомо, що уряд прийняв рішення про виділення коштів на виплату єПідтримки всім, хто ще її не отримав.
Шановний Ощадбанк, як фінансовий партнер цієї програми чи можете ви сказати коли люди нарешті отримають ці виплати? На цьому тижні? На наступному? Чи ще місяць будемо чекати?
Якщо уряд виділяє кошти, то чи відома вам якась інформація коли ці кошти будуть перераховані?
Ощадбанк
Відповідь банку
28 квітня 2022, 9:46
Доброго дня. Банк не здійснює фінансування, його проводить Мінекономіки.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Aleksandr1958 27 квітня 2022, 22:54
Пишу ще раз! Подавав заявку на виплату 6500 в Дії, ще 23 березня! Заявка пройшла перевірку успішно! А грошей до сих пір немає, хоча мої колеги які подавали заявку пізніше за мене гроші отримали тиждень тому на карту Приват Банку! В міністерстві гроші виділенні для Ощадбанку, де вони?! Я так розумію, що клієнти Ощадбанку отримають кошти в останню чергу!!! І не важливо коли ти подав заяву, яка черга може бути!!! Несправедливість в повній її красі!!! Ще раз наголошую не розводьте людей в такий час!
Ощадбанк
Відповідь банку
28 квітня 2022, 9:43
Банк не затримує виплати, а перераховує кошти одразу ж після фінансування. Спробуйте звернутися, будь ласка, до Мінекономіки.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Ксения Мон 27 квітня 2022, 18:45
5 апреля компания выслала зарплату, хорошую сумму денег, валютный счёт, платежки есть все проверено, работаю ни один год с ними, Сейчас уже 20 дней прошло с момента перевода, ваш банк удерживает деньги мои деньги, предложили за 20 дол разбираться где находятся деньги, это как понимать, я то свои деньги отзову обратно, но я теряю время …Мало того, что и так война европейские компании не хотят с нами работать, так вы сами показываете со стороны не надёжного банка, Мне хочется получить деньги, а не отзывать обратно и ждать, Ощущения, что в военное время их просто украли так как никто не хочет разбираться! Вы хотите, чтоб была огласка этой ситуации? Как отразится на вашей репутации и особенно в политике, то, что национальный банк Украины удерживает или даже не побоюсь слово ворует деньги граждан Украины, вы хотите чтоб по всему интернету было видео?
Ощадбанк
Відповідь банку
28 квітня 2022, 9:45
Банк зараховує кошти одразу ж після надходження такого запиту. Відправник за свого боку може відслідковувати платіж, саме тому рекомендуємо звернутися до відправника.
Мінфін
Відповідь адміністратора
29 квітня 2022, 19:32
Отзыв не засчитан (на 29.04.2022).
Пользователь не предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка / данной компании.
Сьогодні самий сумний день.Я Хилобок Юлія Михайловна, котра проживає в Херсонській обл.м. Нова Каховка (окупована область країни)не можу отримати свою зарплатню.Мою карту вкрали, а потім викинули, але я її заблокувала.Зараз я ходжу на роботу під обстрілами сиджу, щоб щось заробити.Але в мене приходить все на стару картку і випустить нову немає можливості.Ми окуповані, ціни космос, виїхати можливості немає.То скажіть будь ласочка -мій банк моя країна де ми разом? Сиджу і плачу, бо не знаю кому дзвонити і у кого просити допомоги?!(((Ось так вимірюється людська чоловічність? Ми окуповані, но не зламані, ми злі-але не озлоблені, мі Херсонщина окупована але ми Україна !!!)))Ми балакаємо російською, але українці.Но допомоги немає навіть від вас !((Я заробила ті гроші, я не вимагаю не своє.То скажіть яка служба безпеки з може мені допомогти?
Ощадбанк
Відповідь банку
26 квітня 2022, 8:55
Доброго дня. Замовити перевипуск картки можна через контакт-центр за номером телефону 0800210800. Зателефонувати можна також через сайт банку: https://www.oschadbank.ua/card/my-card (обрати значок повідомлення, потім — слухавки).

Без картки отримати кошти можливо в будь-якому відділенні банку. На жаль, не всі відділення працюють у зв'язку із проточною ситуацію. Та ми постійно оновлюємо список працюючих відділень і сподіваємось найближчим часом відновити роботу в тому числі в тих регіонах, які зараз є тимчасово окупованими.

Слава Україні! 🇺🇦

https://www.oschadbank.ua/aktualnij-rezim-roboti-viddilen-ta-bankomativ
vimmer 25 квітня 2022, 15:28
Відділення за адресою: Рівне, вул. Київська, 6
Перед оплатою платежу подивилась залишок на картці. Повводила всі суми ніби достатньо для здійснення операції. Натискаю до оплати, пише «термінал не працює».В іншому терміналі та ж ситуація. Питаю в працівника банку, сказала, що може бути або неправильні дані, або недостатньо коштів на картці, пробуйте ще. Якось вдалось оплатити 2 платежа, постійно зменшувавши суми до оплати. Починаю рахувати залишок на квитанції, а не сходиться різниця між початковим залишком і сумою оплати.Дзвоню на гарячу лінію.А виходить, що за кожну невдалу спробу оплатити стягується додаткова плата 3 грн., так «междупрочим» взяло додаткових 15 грн. і ніде на терміналі про це жодного повідомлення .І про цю додаткову «подяку банку» в них написано в тарифах банку, про що клієнт повинен дуже уважно вичитувати. Це зараз з цим зіткнулась і для себе виявила про приховані тарифи, а скільки було раніше таких невдалих спроб оплати і додаткових стягнень комісій .І не в мене однієї.Мало хто звертає увагу на ті списані 3 грн. Навряд в інших банках є такі приховані комісії за «просто так».
Ощадбанк
Відповідь банку
26 квітня 2022, 8:49
Комісія за обробку запиту, що перевищує доступний залишок, справді передбачена тарифами. Перший запит на добу безкоштовний, кожен наступний — тарифікується. Це стосується будь-яких операцій, не лише в терміналі.

Тарифи — важлива умова співпраці з будь-яким банком. Рекомендуємо ознайомитися, для уникнення подальших непорозумінь. Це можна зробити за посиланням: https://www.oschadbank.ua/cards-taryf
irenastro 25 квітня 2022, 1:29
при регистрации в Мобильном Ощаде на моменте ввода финансового номера, приходит смс с кодом. Но на этом и все, приложение зависает и не дает пропуск на ввод кода. И так происходит на протяжении двух раз, в разные дни, время.
Карта по дате не просроченная, ЭПУ, активна по срокам. Поясните возможные причины и возможности выхода с ситуации.
Ощадбанк
Відповідь банку
25 квітня 2022, 11:45
Доброго дня. Напишіть, будь ласка, нам в приватні повідомлення ваше ПІБ та номер телефону.
Kuznetsov123 24 квітня 2022, 18:26
Послушайте, Ощад! У меня резко отрицательное мнение о вашем банке и его я неоднократно излагал на этом портале. Но!!! Сейчас вы «пробили дно». Прежде чем «прорваться» к соединению к вашему оператору колл-центра сначало надо героически преодолеть пародию на искусственный интеллект и потом ещё ждать неопределенно долго ответа оператора, а потом ещё и получить ВОЗМОЖНО неудовлетворительный ответ. Я это к тому, что представляете настроение клиента, когда весь этот «набор» он получит под гимн Украины? Посоветуйтесь с психологами, клиент действительно будет думать Слава Украине? Или что-то другое? В продолжение темы «Я это к тому» хочу обратить ваше, Минфина и Нацбанка внимание, что законом определены места вывешивания государсвенного флага Украины, но, к сожалению, не определены условия звучивания гимна. Наверно законодателям и в страшном сне не могло прийти в голову, что эту священную музыку будут крутить банкиры раьяренным клиентам. Гимн страны должен ассоциироваться с чем-то светлым, положительным, воодушевляющий, но не с отрицательными эмоциями, и, извините, не с ростовщительством. Поэтому прошу перечисленные организации СРОЧНО ввести прямой запрет на использование гимна в коммерческих, хотя и государственных, банках.
Ощадбанк
Відповідь банку
25 квітня 2022, 11:44
Доброго дня. Дякуємо за ваш відгук та вкрай прикро, якщо через контакт-центр не вдалося вирішити питання. Якщо є можливість і питання не вдалось вирішити, просимо продублювати його нам в особистій повідомлення. Більшість питань успішно вирішуються в автоматичному режимі, або за допомогою оператора.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Inkognitto 23 квітня 2022, 19:19
с 13 марта этот банк не выплатил 6500! где-то деньги на счетах своих держит! ворюги отдайте деньги людям и не выносите мозг! минекономики давно вам переслало деньги за 13 марта выплатить! куда делись деньги?
Ощадбанк
Відповідь банку
24 квітня 2022, 14:43
Доброго дня. Банк не затримує виплати. Перерахунок відбувається одразу ж після фінансування.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
0505008864 23 квітня 2022, 6:20
Доброго ранку! Банк заблокував мою кредитку за борг у розмірі 99грн 47коп, загальна заборгованість перед банком 1660,31. Заблокували 2 березня 2022 і тепер я не маю доступу до своєї заробітної плати та коштів від держави.
Зверталася на гарячу лінію, сказали звернутися в банк, оплатила борг по реквізитам вказала в квитанції для погашення боргу по кредиту, але карту так і не розблоковано. Підскажіть будь ласка як бути? Змогли до банку виїхати не має, так як знаходжуся в Луганській області.
На карті є борг який наклав приватний виконавець, але у моїх співробітників ще більший борг тільки кредитна лінія на зарплатній картці і вони користуються без проблем. Чи може банк забрати свої кошти (кредитний ліміт зняти свій)і розблокувати доступ до моїх карток?
Ощадбанк
Відповідь банку
23 квітня 2022, 11:13
Доброго дня. Кошти по арештованому рахунку можна внести на погашення заборгованості перед банком, але для цього необхідно звернутись до відділення банку. Будемо раді бачити вас, як тільки з'явиться можливість звернутися. Список працюючих відділень оновлюється щоранку: https://www.oschadbank.ua/aktualnij-rezim-roboti-viddilen-ta-bankomativ
Dakar1233 22 квітня 2022, 16:45
Наразі в Україні триває війна. Частина людей, зокрема, пенсіонерів проживають у районах бойових дій, або на тимчасово окупованих територіях. В деяких регіонах відсутній телефонний зв`язок, не говорячи вже про банкомати та выдділення. В таких умовах люди не можуть не те що отримати кошти, а навіть, авторизуватися у ощад24, щоб зробити платіж або переказ, оскільки авторизація відбувається виключно через СМС-повідомлення. Ніяких альтернативних варіантів банк запропонувати не може. І це державний банк, який в умовах війни має робити все задля покращення доступу населення до своїх коштів, вони пропонують звернутися до найближчого відділення. Ідіоти. В інших банках можна авторизуватися за допомогою Пуш-повідомлень у додатку, та отримувати коди підтвердження через Пуш-повідомлення. І тільки в ощадбанку лише СМС. Для них, мабуть, і те добре, що коди підтвердження не шлють укрпоштою.
Ощадбанк
Відповідь банку
22 квітня 2022, 17:03
Доброго дня. В новому додатку можна підтверджувати операції за допомогою коду доступу без смс-повідомлення, або використовувати touch/face ID. Для реєстрації в додатку справді потрібен фінансовий номер телефону, оскільки без підтвердження будь-який банк не зможе надати доступ до рахунку.
Проблема вирішена
MDN 22 квітня 2022, 12:20
Відділення за адресою: Одеса, вул. Ільфа і Петрова, 63/1
Хотел снять деньги в банкомате ощад, с карты списались, а банкомат денег не выдал, позвонил на горячую линию, сказали идти в отделение и писать заявление, пришёл в отделение в г. Одесса, на ул. Ильфа и Петрова, 63, менеджер отказался принять заявление под предлогом того, что деньги могут вернуться на счёт в течении дня и это будет «ложное заявление «и, мол если не вернутся деньги, то идите на следующий день в другое отделение, так как это не будет работать! Что за бред?! Мало того, что банкомат не выдал денег по вине банка, так ещё и нужно несколько дней бегать по отделениям за свои же пропавшие деньги!!!
Ощадбанк
Відповідь банку
22 квітня 2022, 17:00
Доброго дня.

В таких випадках кошти справді можуть повернутися на рахунок, коли обробка операції завершиться (максимальний термін — три робочі дні). За безпідставне оскарження операції в банку існує комісія, можливо тому працівник не рекомендував писати заяву одразу.

В будь-якому випадку — перепрошуємо за незручності 🙏

Якщо кошти не повернуться автоматично, просимо вас написати заяву у відділенні банку. Тоді буде проведено розслідування в після інкасації кошти повернуть на рахунок.

З повагою 🌹
Проблема вирішена
MDN 22 квітня 2022, 10:28
Хотел снять деньги в банкомате ощад, с карты списались, а банкомат денег не выдал, позвонил на горячую линию, сказали идти в отделение и писать заявление, пришёл в отделение в г. Одесса, на ул. Ильфа и Петрова, 63, менеджер отказался принять заявление под предлогом того, что деньги могут вернуться на счёт в течении дня и это будет «ложное заявление «и, мол если не вернутся деньги, то идите на следующий день в другое отделение, так как это не будет работать! Что за бред?! Мало того, что банкомат не выдал денег по вине банка, так ещё и нужно несколько дней бегать по отделениям за свои же пропавшие деньги?!!!
Ощадбанк
Відповідь банку
22 квітня 2022, 16:59
Доброго дня.

В таких випадках кошти справді можуть повернутися на рахунок, коли обробка операції завершиться (максимальний термін — три робочі дні). За безпідставне оскарження операції в банку існує комісія, можливо тому працівник не рекомендував писати заяву одразу.

В будь-якому випадку — перепрошуємо за незручності 🙏

Якщо кошти не повернуться автоматично, просимо вас написати заяву у відділенні банку. Тоді буде проведено розслідування в після інкасації кошти повернуть на рахунок.

З повагою 🌹
Sergey19811 22 квітня 2022, 10:00
Пришла пенсия на карту приват банка — так как банкоматы их не заправляются — приходится стоят в длюнючей очереди на ощад.

400 гр в день? вы серьезно? мне что 8 — 10 раз (дней) стоят ходить во время обстрелов что бы снять пенсию?
прекратите издеваться над людьми — мало того что все магазины закрыли теперь даже пенсию снять не даете.
Почему такое ограничение?
Ощадбанк
Відповідь банку
22 квітня 2022, 16:52
Доброго дня. Будь-які обмеження встановлюються для того, аби розподілити готівку рівномірно між тими, хто її потребує. Вкрай важливо це в регіонах, де тимчасово запас готівки може бути обмежений, або існують складнощі з її доставкою у зв'язку із ситуацією.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
MDN 22 квітня 2022, 8:45
Отец снимал деньги из банкомата ощад, в итоге денег не получил, а с карты списались! При звонке на горячую линию ему сказали идти в отделение и писать заявление! В итоге непонятно когда вообще эти деньги вернут! Что за работа такая? Неужели нельзя свои банкоматы привести в порядок, почему люди, из-за глючного банкомата должны пол дня уложить на поиски отделений, написания заявлений и т. д.?! Еще и ждать, когда же наконец-то вернут тяжело заработанные деньги?!
Ощадбанк
Відповідь банку
22 квітня 2022, 11:03
Доброго дня. Перепрошуємо за незручності. В таких випадках проводиться розслідування за заявою і кошти повертаються, як правило, незадовго після інкасації банкомату. В поточних умовах може бути затримка, але ми працюємо, аби проводити інкасації якомога частіше.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Helg3 21 квітня 2022, 23:48
Банк обнулив кредитний ліміт по кредитній карті. Не заперечую — банк має на це право. Але робити так під час війни — це економічний ніж в спину! Ці кошти були для мене життєво необхідними! Це зрада державним банком, громадянина України під час війни!!! т
Ощадбанк
Відповідь банку
22 квітня 2022, 11:00
Перепрошуємо. На жаль, це вимушений крок в умовах бойових дій. При цьому, на використану частину кредитних коштів і далі діють кредитні канікули.
Мінфін
Відповідь адміністратора
26 квітня 2022, 11:03
Відгук не зарахований (на 25.04.2022).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку / даної компанії.
Проблема вирішена
Papa0101 21 квітня 2022, 15:04
В г Мелитополе пенсионеры остались без возможности получить средства к существованию. Отделения Ощадбанка закрыты, пенсионер, который получал пенсию по книжке не имеет возможности её получить. Отделения других банков работают, за помощью обратились в центр поддержки, оператор Кузьменко Наталья предложила поехать в Запорожье. Помимо того, что проезд в Запорожье из Мелитополе пролетает через активные боевые действия, проезд стоит 7500 ГРН, которых у пенсионера без пенсии нет. Готовы произвести операции онлайн, но банк такой возможности не предоставляет, как и не предлагает выхода из ситуации
Ощадбанк
Відповідь банку
22 квітня 2022, 10:52
Доброго дня. Провести операції он-лайн можливо за наявності картки. Якщо було відкрито поточний рахунок без картки, операції можна провести лише у відділенні банку. Зараз відділення працюють там, де це можливо за поточних умов. Дуже сподіваємося, що ситуація дозволить відкрити відділення в тому числі в Мелітополі найближчим часом.
200285280904a 21 квітня 2022, 11:11
А підкажіть як справи з моєю карткою? Через 2 дні — виповнюється 2 місяці з моменту замовлена (((
Ощадбанк
Відповідь банку
22 квітня 2022, 10:48
Доброго дня. Перепрошуємо, ситуацію перевіряємо.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
gkat777 21 квітня 2022, 9:09
Добрий день! Чи можливо зняти готівку в касі банку, якщо картка неіменна, але при наявності з собою паспорта?
Ощадбанк
Відповідь банку
21 квітня 2022, 9:49
Доброго дня. Так, зняття готівки в касі можливе і з неіменної картки.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Kama9903 21 квітня 2022, 0:22
Здравствуйте, подскажите, если создал депозит с карты с которая лежит в банке, и создал новую цифровую, далее выбрал в депозиты выплаты на новую цифровую, в конце срока все можно будет снять с новой цифровой карты?
Ощадбанк
Відповідь банку
21 квітня 2022, 9:48
Доброго дня. Так, у відділенні банку можна зняти кошти у тому числі з цифрової картки, якщо її токенізувати.
Проблема вирішена
Natali2022ukr 20 квітня 2022, 18:48
Мое отделение Ощадбанка находится в Волноваха.всегда пользовалась картой без проблем.в марте хотела перевести деньги на карту, но не получилось.заблокировали переводы и сказали обратиться в отделение ощадбанка.нахожусь в Волноваха, Донецкой области.скажите как мне попасть в Украину-через Россию? в мобильном режиме оператор сказал невозможно.я просто осталась без средств!!! это просто абсурд
Ощадбанк
Відповідь банку
21 квітня 2022, 9:39
Доброго дня. Будемо раді видати кошти, як тільки з'явиться можливість звернутись до відділення.
Головна / Банки України 🏦 / Ощадбанк 💰 / Відгуки про Ощадбанку 📝