Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
hersonchina 15 червня 2022, 9:14
Не потурбувались зовсім про воєнний час!!! На окупованій території без мобільного зв’язку неможливо зробити переказ!!!
ПриватБанк потурбувався!!! Чому ви також не зробите можливість переказу без підтвердження з смс. Якщо немає мобільного зв’язку виживай як хочеш… Прикро, що непродумано і не йдете на зустріч клієнтам … Батьки залишились без коштів… І неможливо їм навіть на вільних територіях допомогти…
Ощадбанк
Відповідь банку
15 червня 2022, 9:28
Ми працюємо над пошуком альтернативних способів підтвердження, які були безпечними. Як тільки з‘явиться інформація, одразу ж повідомимо.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Zaiceva201015 14 червня 2022, 23:57
12апреля я оформила все для ВПО, в Дія есть справка.Но не одной выплаты я не получила.Живу с ребенком помочь толком не кому, хорошо хоть люди добрые вокруг есть, хоть как-то помогают.Звоню в ЦНАП ответа ноль в Мин.соц все время занято.И как дальше жить, где взять ответ? А некоторые получают и за себя и за ребёнка одну и туже выплату два раза.
Ощадбанк
Відповідь банку
15 червня 2022, 9:26
Доброго дня. Банк не нараховує виплати. Кошти надходять на ваш рахунок одразу ж після фінансування. В даному випадку потрібно звернутись до організації, що проводить нарахування.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Annagomivka 14 червня 2022, 20:51
Доброго дня! Підкажіть по ситуації. Мій тато проживає на окупованій території с.Вячеславка Бердянського району Запорізької області. Потрібно зробити ощад24/7, але немає можливості прийняти від банку дзвінок або смс через відсутність мобільного зв’язку, інтернету також немає. Що робити? Потрібно гроші перевести на іншу картку.
Ощадбанк
Відповідь банку
15 червня 2022, 9:25
Доброго дня. Щоб переказати кошти необхідний доступ до фінансового номеру телефону (хоча б одне смс-повідомлення) та Інтернет, щоб додаток працював. Ми шукаємо альтернативні способи для вирішення ситуації із відсутністю зв’язку на тимчасово окупованих територіях, але, на жаль, не можемо зорієнтувати в термінах.
Проблема вирішена
0950202662 14 червня 2022, 14:42
Я Драчук Олена Володимирівна код.2181203721. маю в Ощадбанку депозитний рахунок та картку на проценти номер картки (4790 7299 4250 7625) та картковий рахунок соціальний н омер картки (4790 7299 1981 9557).
Я проживаю у місті Херсон, на жаль Херсон в окупації. але я не можу зняти гроші з карток або розрахуватися картками бо вони заблоковані. Що ж ви робите? Нам у цій ситуаціі і так не легко, то ми при ціх цінах і купити нічого не можемо…
Велике прохання, розблокуйте мої вищевказані картки. Я на пенсіі і мені дуже важко з грошима.
Відповідь на це звернення прошу відправити на вайбер телефона, який я указала в документах, а саме 0950202662.
Ощадбанк
Відповідь банку
14 червня 2022, 16:32
Доброго дня. Банк не блокував і не буде блокувати картки жителів тимчасово окупованих територій. Пишемо вам в особисті повідомлення.
zweiein 14 червня 2022, 12:59
Знімала гроші з АТМ у Польщі, прийшло СМС з таким-то залишком на рахунку.

Тиждень тому, була транзакція на 27 доларів, але, вважаючи на минуле СМС з залишком, після неї я недорахувалася не 27 доларів, як потрібно було, а 41. У історії транзакцій немає абсолютно нічого, і це також не може бути комісія ні за перше зняття, ні за другий переказ, бо виходить все ще забагато.

Тех.підтримка за поштою не відповідає вже третій день. Подзвонити на гарячу лінію я не можу, бо я за кордоном, телеграм-чат як підтримка у вас не працює, а лише перенаправляє або на почту, або на гарячу лінію.

Що це взагалі?
Ощадбанк
Відповідь банку
14 червня 2022, 15:57
Доброго дня.

Можливо кошти були не списані, а тимчасового заблоковані. Під час здійснення операції в іноземній валюті 10% може блокуватись на 1-3 дні на випадок валютних коливань.

В Ощад 24/7 ви можете переглянути, чи є заблокована сума на вашому рахунку. В старому додатку потрібно натиснути на ваш рахунок, далі ви побачите пункт «тимчасово заблоковані кошти». В новиму додатку — обираєте картку і одразу ж пункт «заблоковано».

Якщо суми, якої не вистачає, немає в тимчасово заблокованих, зателефонуйте, будь ласка, до контакт-центру для детальної перевірки. За кордоном це можна зробити через сайт: https://www.oschadbank.ua/ (обрати значок повідомлення, потім — слухавки).
Олег Казаков 14 червня 2022, 5:37
Вже близько півмісяця смс сповіщення про рух коштів на моїх картках Ощадбанках надходять з запізненням на 24 години. Звертався до кол-центра Ощадбанка на початку червня. Спочатку мені натрусили на вуха брехню про заповнену пам’ять телефона і поганого мобільного оператора Лайф, а коли з’ясувалось, що це маячня, запропонували почекати декілька днів. Після цього минув тиждень, проблема залишилась. До кого звертатись? Що робити?
Ощадбанк
Відповідь банку
14 червня 2022, 8:38
Доброго дня. Напишіть, будь ласка, в приватні повідомлення ваше ПІБ та номер телефону. Дякуємо!
OlegMal91 12 червня 2022, 17:27
Проблема состоит в том что на оккупированых территориях не работают банки и банкоматы, единственный способ хоть как-то обналичить средства это перекинуть деньги кому-то на карту и он даёт наличку под процент от 5−10%. Люди прибегали к этому способу обналичивания так как не было другого выхода. Ещё есть возможность купить еду по карте, но это только пару магазинов делают и многих товаров там нету. Но на данный момент связи нету вообще, работает только крымский оператор связи и всё, роуминг не работает. У людей есть деньги на карте, но никак не могут обналичить без смс подтверждения. Хотя бы перенаправте на то что бы в Вайбере получали сообщение. Очень много людей нуждаются в этом
Ощадбанк
Відповідь банку
13 червня 2022, 10:45
Доброго дня. Ми повністю розуміємо складність ситуації жителів тимчасово окупованих територій та шукаємо всі можливі способи, аби допомогти. На жаль, відправлення одноразових повідомлень у Viber не є можливим.
Ми вже зверталися кілька разів до Вашого банку з приводу того, що з жовтня 2020 року я не отримую пенсію, оскільки не зміг своєчасно, з різних причин (хвороба, обмеження через КОВІД-19 тощо) отримати картку. Нам порадили оформити довіреність для отримання картки на того, кому довіряємо. На жаль, через відомі події такі люди виїхали за кордон і їх немає у Києві.

В даний час я перебуваю в Австралії у моєї дочки, чоловік якої несподівано трагічно загинув і вона залишилася матір'ю-одинакою і потребує допомоги.
Мені 81-ий рік. Здоров’я залишає бажати кращого. Медобслуговування тут на порядок дорожче за наше як і все, що робить мене вантажем для дочки.
Переконливо прошу Вас повідомити, як у моєму положенні можна отримувати мою пенсію.

Владислав Наумович Пахуридзе (14.10.1941 года рождения), vladyslavpakhuridze@gmail.com +61448019485
Ощадбанк
Відповідь банку
13 червня 2022, 10:42
Доброго дня. Кошти з банківського рахунку за кордоном можна отримати лише з допомогою картки. У відділенні банку — особисто, або за довіреністю.

Рекомендуємо уточнити в ПФУ інформацію щодо можливих альтернативних шляхів здійснення виплат.
klone 11 червня 2022, 20:57
Ситуація наступна: я не є клієнтом цього банку (дякуючи Богу), у мене виникло запитання по валютах- на сайті інфо не знайшла- рішила звернутись в підтримку за допомогою, 1 раз я розмовляла з оператором через оф.сайт банку (ф-ція« Зателефонуй мені») де потрібно вводити номер телефону і я телефоную до оператора, і 2 раз намагалась дізнатись паралельно інфо з чат бота в Телеграм (де також потрібно було вводити свій номер телефону) і дивним чином через 2 години на мій номер телефонує(той де я вводила в Ощаді «Служба Безпеки ОщадБанку», де начебто заблоковані мої картки. Дивний збіг, не правда?(якби сказали з Привата, то я б ше подумала, що наугад сказали, бо кожен 2 має карти ПБ), але така ситуація в мене визвала кучу запитань. Звідки вони взяли номер який я залишила у вас? Чи не варто вам поміняти трошки ваш колектив, який зливає данні шахраям? А, і да, чат в ТГ у вас дно, не клієнту у вас отримати консультацію не можна. Оператор розмовляв зі мною «як зі старим знайомим». Сайт для перегляду інформації, або боти — далеко від ботів ТГ не пішли. Візьміть приклад з Приватбанку і боти, і робот, і оператори на високому рівні, клієнтоорієнтованість-супер, зручність на всі 100. У мене все!
Ощадбанк
Відповідь банку
13 червня 2022, 10:39
Доброго дня. Ощадбанк має лише три офіційні номери — 0-800-210-800, +38(044) 363-01-33 та +38(044) 247-84-18 для дзвінків із-за кордону. Всі інші номери не належать банку і закликаємо бути пильними, якщо вам телефонують з мобільного і повідомляють будь-яку інформацію стосовно банку. Звичайно, ні про які «зливи номерів» з боку банку не може бути і мови. Працівники банку несуть кримінальну, цивільно-правову та дисциплінарну відповідальність за збереження банківської таємниці.
Проблема вирішена
Mova 11 червня 2022, 10:22
По-перше, не правильно були внесені дані паспорта, а саме на російській мові.
По-друге, не можу створити електронний підпис, оскільки не генерується сертифікат. Проблему ніхто не може вирішити.
Немає бажання співпрацювати з банком, який не може вирішити технічні питання.
Ощадбанк
Відповідь банку
13 червня 2022, 10:30
Доброго дня. Пишемо в приватні повідомлення для уточнення.
Проблема вирішена
19720307 10 червня 2022, 15:06
у відділенні Ощадбанку за адресою вулиця Карпатської Січі, буд. 36, Хуст, Закарпатська область, 90400, один із співробітників відділення, а саме працівник на ім'я Надія, який працює з юридичними особами та ФОП, тримає на робочому місці конфідеційну інформацію по клієнтам відділення банку. А саме ключі та паролі входу до клієнт-банків клієнтів.
Питання до служби безпеки: а хіба так можна? хіба поролі може знати не тільки власник розрахункового рахунку? Питання чи не зіллє вона персональні данні якомусь шахраю.
Ощадбанк
Відповідь банку
10 червня 2022, 16:36
Доброго дня. Дані для входу в особистий кабінет є конфіденційними і працівники їх не фіксують. Пишемо вам в приватні повідомлення для уточнення.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Allllln 9 червня 2022, 22:50
Мой родственник находится на оккупированной территории Луганской области. Срок действия карты закончился, банк её закрыл и выпустил новую, получить которую, по понятным причинам, невозможно!
При том что большинство банков с начала войны уже перешло на удалённые сервисы без посещения отделения, Ощад оставляет людей, которые находятся на оккупированных территория без денег.
Это так сложно сделать удалённую возможность активации новой карты? Ваша псевдобезопасность просто оставляет клиентов без средств на существование.
Другие банка даже фин. номер меняют удалённо, а здесь даже активации нет, чтобы просто-напросто сделать перевод на другую карту.
Еще и пролонгация карт для ВПО, срок действия карт которых закончился до апреля, заблокирована.
Это просто бесчеловечное отношение к клиентам и к ситуации в стране в целом.
Ощадбанк
Відповідь банку
10 червня 2022, 10:44
Доброго дня. Банк закрив ті картки, про припинення дії яких попереджав заздалегідь та неодноразово. Стосовно інших карток, які закінчились під час повномасштабного вторгнення росії, та карток ВПО, які закінчуються починаючи з першого квітня, — їх було продовжено автоматично.
Проблема вирішена
380990964904 9 червня 2022, 20:37
Коли я переказав собі гроші на Ощадбанк с монобанку вони мені прийшли і тоді поповнив мобільний телефон і в цьому випадку возник овердрафт і я став заборгованими в мене в додадутку відображається, а мені пояснюють так що це гроші на банк не поступили і ти використав овердрафтні гроші навіщо так робити і операція опрацюються але в мене в додатку нічого не відображається що вона опрацюювається
Ощадбанк
Відповідь банку
10 червня 2022, 10:48
Доброго дня. Перепрошуємо за непорозуміння. В Ощад 24/7 відображається статус операції (успішно виконано або знаходиться в обробці), а також тимчасово заблокована сума, яка орієнтує, що кошти поки не зараховано. В самому додатку потрібно натиснути на картку — і ця сума буде відображатись. Рекомендуємо використовувати кошти після завершення зарахування.
Проблема вирішена
Yuliiaaa 9 червня 2022, 19:20
Не могу зайти в приложение Ощад24. При входе пишет «невідома помилка».
Ощадбанк
Відповідь банку
10 червня 2022, 10:55
Доброго дня. Пишемо вам в приватні повідомлення для уточнення.
Проблема вирішена
lorik79 9 червня 2022, 9:54
Відкриваю Ощад 24,і не можу подивитись ні рахунок ні дипозит, пише система недоступна, що робить, а я знаходжусь за кордоном
Ощадбанк
Відповідь банку
9 червня 2022, 15:14
Доброго дня. Пишемо в приватні повідомлення для уточнення.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
olshu 9 червня 2022, 7:20
При розрахунку карткою за кордоном (у ватюлі країни перебування) ощадбанк останні два дні почав брати 10% комісії (до цього комісія складала 1%) Розраховуємо з дитиною ВЛАСНИМИ КОШТАМИ, а складається, що кредитними. Ми з грудною дитиною виїхали не на канікули, як і більшість громадян України в цей страшний час і кожна копійка важлива, то як віднестися до того, що державний банк підняв для власних клієнтів комісію при розрахунку карткою за кордоном з 1% до 10%? Чому про це не повідомляють клієнтів (чи не для цього у веб-банкінгу є розділ повідомлення?). Чому не реагує на звопотні звернення громадян?
Ощадбанк
Відповідь банку
9 червня 2022, 9:26
Доброго дня. 10% — не комісія, а сума тимчасового блокування на випадок валютних коливань. Таким чином банк попереджує виникнення несанкціонованого овердрафту. Після завершення обробки операції, ця сума буде розблокована автоматично (протягом 1-3 днів).

Зняття готівки в банкоматі іноземного банку тарифікується в розмірі 1,5% + 35 грн (плюс комісія 1% за конвенцію валюти).
Проблема вирішена
obmanytaya2 8 червня 2022, 22:04
Сьогодні отримувала грошовий переказ від ООН як вимушена переселенка. Сума зовсім невелика, враховуючи сучасні ціни й те, що я втратила роботу у зв’язку з війною. Ще й живу не вдома…

Ще й касир не дорахувала 20 грн.
Знаю, я сама винна, що не перерахувала гроші біля каси. Просто була величезна черга і я понадіялася на порядність співробітниці державного банку.

Словом, не будьте як я. Рахуйте гроші біля каси.
Зауважу, що вимушені «чайові» у такий важкий час можуть мати гіркий присмак…

Відділення Ощадбанку знаходиться в м. Красноград Харківської області.
Ощадбанк
Відповідь банку
9 червня 2022, 9:19
Доброго дня. Робота працівників відділення знаходиться під постійним контролем, тому запевняємо — ніхто не зацікавлений в тому, щоб не додати кошти. В будь-якому випадку, від імені банку перепрошуємо за це непорозуміння.

Вкотре нагадуємо, шо вкрай важливо перерахувати кошти на касі одразу ж після їх отримання. Йдеться навіть не про шахрайство, а в першу чергу про людський фактор.
Андрій Артемчук 8 червня 2022, 15:12
Є в Ощадбанку така послуга «мобільні заощадження», дані послуги можна відкрити як на зарплатній так і на кредитній картці. Я вирішив зняти власні кошти з «моб. заощ.» для подальшого придбання в банку військових облігацій. Перевів кошти на кредитну картку до якої і були підв'язані «моб. заощ.» в сумі 50000 грн. На картці з’явився баланс вже з урахуванням моїх власних коштів +50000 грн. Переводжу кошти на зарплатну, бачу комісію за переказ в 0.5%, погоджую і все ок. баланс перевірив все згідно умов. Але вже наступного ранку мій баланс по кредиту став з боргом в 2,99% від суми 50000 грн. Як пояснили мені фахівці банку я дуже швидко перерахував кошти, тобто я бачив баланс власних коштів, але операція ще була в обробці і вийшло так, що гроші я перерахував не власні а кредитні…тобто я на 3 хв. 17с. раніше провів операцію ніж вони зарахувались і саме баланс на карті ввів мене в оману…не всім зійде в голову зайти в історію і перевірити статус операціїї. На рівному місці банк кинув мене на 1477 грн. До вчорашнього дня мене все влаштовувало в Ощадбанку, навіть думав відкрити ще депозит, але ця обставина враз все нівелювала і підірвала мою довіру до установи…
Ощадбанк
Відповідь банку
8 червня 2022, 17:12
Доброго дня. Вкрай прикро, шо виникло подібне непорозуміння. Кошти із мобільних заощаджень справді не зараховуються миттєво, потрібен час на обробку цієї операції. Поки переказ відбувається, сума тимчасово заблокована і тому не доступна. Якби наступний переказ здійснювався б із картки без кредитних коштів, операція би просто була відхилена. В даному ж випадку, платіж виконався за рахунок кредитних.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Elazor 7 червня 2022, 20:38
Уже як більше року зарплата приходить о 22−00 а то і пізніше…Сьогодні день зарплати знову грошей немає, в країні війна… Вони спеціально затримують гроші працівників, бо же писали начальству кажуть гроші на банк перерахували, а ті спеціально затримують людям виплати!!!
Ощадбанк
Відповідь банку
8 червня 2022, 9:07
Доброго дня. Банк не затримує виплати. Одразу після перерахунку відповідною організацією, вони відображаються на балансі рахунку.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Kiev777Kiev 7 червня 2022, 14:45
Відділення за адресою: Київ, вул. Хорива, 27-А
В конце марта оформил заявку на выплату в Дию и до сих пор длятса эти 10 дней!!!(((
Ощадбанк
Відповідь банку
8 червня 2022, 9:05
Банк не формує дату виплати. Як тільки відбувається фінансування, кошти відображаються на балансі рахунку.

Курс валют в Ощадбанку

Валюта Купівля Продаж
USD 41.15 41.65
EUR 42.9 43.9
Всі курси банку

Курс валют в Ощадбанку

Валюта Купівля Продаж
USD 41.15 41.65
EUR 42.9 43.9
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Ощадбанк 💰 / Відгуки про Ощадбанку 📝