Курс валютв Ощадбанку |
||
---|---|---|
Купівля | Продаж | |
USD | 41.15 | 41.7 |
EUR | 45.65 | 46.55 |
Всі курси банку |
Відділення Ощадбанку: Вишгород, вул. Набережна, 8-А
Адреса:
Київська область, Вишгород, вул. Набережна, 8-А
Телефон:
+38 (04596) 2-38-96, (04596) 5-44-45
Час роботи:
Пн-Пт: 09:00-17:30, без перерви, Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:
Поділіться враженнями про це відділення
Щоб написати відгук, потрібно
зареєструватися
.
Реєстрація займає близько 30 секунд.
Olga212121
5 грудня 2023, 16:06
Було зняття готівки у відділенні банку. Згодом вже вдома виявилось, що одна з купюр 500 грн була фальшива. В банку відправили її на перевірку але сказали що самі винні, що треба кожну купюру (на ощуп) як сказала касир, перевіряти.Жах, якщо в банку дають фальшивку то вже не знаю
Написати коментар
Випадок, подібний тому, що описаний у дописі «Шахрайське списання коштів» клієнтом Prostak11 30 жовтня 2022 (див. https://minfin.com.ua/ua/company/oschadbank/review/305522), або в дописі за посиланням https://minfin.com.ua/ua/company/oschadbank/review/308772/ трапився зі мною 25 жовтня 2022.
Я вирішив скористатися сервісом ОЩАД 24/7, ось до чого це призвело. 24 жовтня 2022 після 20 години вечора зареєструвався через інтернет на сайті ощадбанку (https://www.oschadbank.ua) в ОЩАД 24/7 та одразу спробував переказати кошти за автострахування, але система повідомила, що операція не може бути виконана раніше, ніж через три доби. Я спробував виконати переказ з іншої своєї картки, але результат був такий же. Тоді я подзвонив на «гарячу ліню», щоб вияснити, в чому справа? Після короткого спілкування «робот» мене переключив на одного з менеджерів, який вислухав мене та повідомив, що перевірить мої картки та стан рахунків і мені передзвонить (судячи з голосу, молодий чоловік). Через декілька хвилин він мені подзвонив, сказав, що з картками все гаразд і через ТРИ ДОБИ можна буде виконувати перекази, а також він повідомив, що передасть мені СМС з новим «логіном» для входу в ОЩАД 24/7. Ця інформація мене дуже здивувала — які три доби, що за новий «логін», чи я дійсно зайшов на сайт ощадбанку, а не на якийсь шахрайський?
25 жовтня приблизно в 12:50 мені подзвонив з міського номера молодий чоловік, привітався, назвав мене по імені та побатькові, а сам назвався менеджером ОЩАДБАНКУ (його голос був дуже схожим на голос чоловіка, з яким я спілкувався напередодні) та попросив побути на зв`язку, поки він ще раз перевірить стан моїх карток. Наступного дня, 26 жовтня, практично через добу після цього, мені прийшли 5 СМС від ОЩАДБАНКУ, в яких повідомлялось, що з однієї моєї картки на іншу переводилися відповідні суми, а потім ці суми переводися на сторонні картки. А власне під час цих операцій переводу (крадіжки) коштів, тобто 25 жовтня, на мій телефон ніяких СМС для підтведження операцій від ощадбанку не надходило. Через деякий час після отримання цих СМС я через банкомат перевірив стан рахунків — вони були практично порожні, кошти з них зникли. Через «гарячу лінію» я заблокував картки та вирішив звернутися до поліції. У мене виникла дуже стійка підозра, що деякі менеджери, що мають якесь відношення до «гарячої лінії», мають відношення і до шахрайства.
Перш ніж звертатися до поліції я 27 жовтня звернувся з відповідною заявою про крадіжку коштів з моїх карток до центрального офісу ощадбанку (м. Київ, вул. Госпітальна 12Г), але там співробітниця обслуговування відвідувачів дивилася на мене як на ідіота, який відволікає її від важливої роботи, та заяву без надання виписки про стан рахунків прийняти відмовилася. На моє зауваження, що вони в головному офісі можуть отримати всю інформацію по любій картці ощадбанку в тому числі і отримати виписку про рух коштів за відповідний період, відповіла, що вони можуть отримувати інформацію тільки по картках, які видавалися клієнтам безпосередньо в центральному офісі ощадбанку. Моєму здивуванню не було меж! Це така корпоративна політика, що сприяє всілякого роду шахрайству чи це примхи окремих співробітників ощадбанку, які також сприяють шахрайству?
Я дуже підозрюю, що в шахрайських операціях списання (крадіжки) коштів з банківських карток можуть бути задіяні і співробітники самого банку!
Коментарі (7)
Я вирішив скористатися сервісом ОЩАД 24/7, ось до чого це призвело. 24 жовтня 2022 після 20 години вечора зареєструвався через інтернет на сайті ощадбанку (https://www.oschadbank.ua) в ОЩАД 24/7 та одразу спробував переказати кошти за автострахування, але система повідомила, що операція не може бути виконана раніше, ніж через три доби. Я спробував виконати переказ з іншої своєї картки, але результат був такий же. Тоді я подзвонив на «гарячу ліню», щоб вияснити, в чому справа? Після короткого спілкування «робот» мене переключив на одного з менеджерів, який вислухав мене та повідомив, що перевірить мої картки та стан рахунків і мені передзвонить (судячи з голосу, молодий чоловік). Через декілька хвилин він мені подзвонив, сказав, що з картками все гаразд і через ТРИ ДОБИ можна буде виконувати перекази, а також він повідомив, що передасть мені СМС з новим «логіном» для входу в ОЩАД 24/7. Ця інформація мене дуже здивувала — які три доби, що за новий «логін», чи я дійсно зайшов на сайт ощадбанку, а не на якийсь шахрайський?
25 жовтня приблизно в 12:50 мені подзвонив з міського номера молодий чоловік, привітався, назвав мене по імені та побатькові, а сам назвався менеджером ОЩАДБАНКУ (його голос був дуже схожим на голос чоловіка, з яким я спілкувався напередодні) та попросив побути на зв`язку, поки він ще раз перевірить стан моїх карток. Наступного дня, 26 жовтня, практично через добу після цього, мені прийшли 5 СМС від ОЩАДБАНКУ, в яких повідомлялось, що з однієї моєї картки на іншу переводилися відповідні суми, а потім ці суми переводися на сторонні картки. А власне під час цих операцій переводу (крадіжки) коштів, тобто 25 жовтня, на мій телефон ніяких СМС для підтведження операцій від ощадбанку не надходило. Через деякий час після отримання цих СМС я через банкомат перевірив стан рахунків — вони були практично порожні, кошти з них зникли. Через «гарячу лінію» я заблокував картки та вирішив звернутися до поліції. У мене виникла дуже стійка підозра, що деякі менеджери, що мають якесь відношення до «гарячої лінії», мають відношення і до шахрайства.
Перш ніж звертатися до поліції я 27 жовтня звернувся з відповідною заявою про крадіжку коштів з моїх карток до центрального офісу ощадбанку (м. Київ, вул. Госпітальна 12Г), але там співробітниця обслуговування відвідувачів дивилася на мене як на ідіота, який відволікає її від важливої роботи, та заяву без надання виписки про стан рахунків прийняти відмовилася. На моє зауваження, що вони в головному офісі можуть отримати всю інформацію по любій картці ощадбанку в тому числі і отримати виписку про рух коштів за відповідний період, відповіла, що вони можуть отримувати інформацію тільки по картках, які видавалися клієнтам безпосередньо в центральному офісі ощадбанку. Моєму здивуванню не було меж! Це така корпоративна політика, що сприяє всілякого роду шахрайству чи це примхи окремих співробітників ощадбанку, які також сприяють шахрайству?
Я дуже підозрюю, що в шахрайських операціях списання (крадіжки) коштів з банківських карток можуть бути задіяні і співробітники самого банку!
Ответ банка
7 грудня 2022, 9:44
Добрий день. Після проведення реєстрації в Ощад 24/7, в перші 3 робочі при проведенні операції спрацьовує обмеження в цілях безпеки, для уникнення шахрайських операцій, та даний ліміт можна зняти через контакт-центр і проводити операції. Але хочемо звернути увагу, що оператори не надсилають смс повідомлення з Вашим логіном до Ощад 24/7. Якщо Ви бажаєте отримати виписку по рахунку у відділенні за адресою Госпітальна 12Г, а відкривали рахунок в іншому відділенні міста Києва, то працівники дійсно не можуть перевірити дані по вашому рахунку. Перепрошуємо за незручності. Якщо Вам телефонували з невідомого номеру, та Ви повідомили їм одноразові паролі з смс, то це могли телефонувати шахраї які провели списання з картки. Для уточнення деталей, напишіть, будь ласка, нам в особисті повідомлення на який номер телефону Ви телефонували до контакт-центру перший раз, та з якого номеру Вам перетелефоновували 25 жовтня.
Добрый день.Я давний ваш клиент и получаю пенсии через банкомат ощадбанка в Вышгороде. Комиссия при получении пенсии в банкомате не снималась, до недавнего времени.В октябре 2020 года я два раза получал пенсию, в том же банкомате и два раза удержали с меня комиссию, почему? Одна и та же пенсия, только я её получал два раза, не вписывался в лимит, поэтому разбил на две части.С ув.Владимир.
Коментарі (2)
Ответ банка
22 жовтня 2020, 22:33
Добрый день! Владимир, хотели бы отметить, что с 01.10.2020 существует лимит на снятие наличных без комиссии в банкоматах — 15 тис.грн. или 30 тис. грн. в месяц (в зависимости от типа пластика в тарифном пакете «Мій Рахунок»), свыше — комиссия 1,0%+5 грн. В кассе банка можно снять дважды в месяц без комиссии любую необходимую вам сумму.
С тарифами банка Вы можете ознакомиться на нашем сайте — https://www.oschadbank.ua/ua/private/paycards/dogovir-taryf-insh
С тарифами банка Вы можете ознакомиться на нашем сайте — https://www.oschadbank.ua/ua/private/paycards/dogovir-taryf-insh
При зверненні за перевипуском пенсійної карти відмовились її видавати без оформлення кредитної карти. Це законно?
Коментарі (2)
Ответ банка
8 липня 2020, 11:08
Доброго дня! Перепрошуємо за спричинені незручності. Кредитна карта може бути видана лише за бажанням клієнта. Будь ласка, напишіть нам до особистих повідомлень коли та до якого відділення ви звертались, ваше ПІБ та контактний номер телефону.
Здравствуйте! На весь город Вышгород ( Киевская обл. ) всего два банкомата «Ощадбанка» и те уже минимум второй день не работают. Впереди два выходных — значит, заработают они в лучшем случаи во вторник. У меня лежачая парализованная мать — приехал из далека за ней ухаживать — снимаю, зная пин-код, пенсию и субсидию. Сейчас не могу! Пошёл через весь город по морозу в центральное отделение, чтобы снять в кассе. Там мне ОТКАЗАЛИ, потребовав паспорт владельца карты ( он был со мной ) и её присутствие. Так случилось, что денег почти нет… Мне что, брать «скорую» ( что возможно! ) и на носилках затаскивать мать в отделение? Могу допустить, что есть правила, но ЧЕМ ОТЛИЧАЕТСЯ, если я наберу пин-код у двери банка на банкомате ( когда тот заработает ) или сделаю то же самое в кассе? Тут присутствует и идиотизм и элементарная жестокость! ( Только не надо отправлять меня к нотариусу! ) Ну не хотите или не можете изменить порядок, правила ( что, считаю, нужно! ), привязывая карточку к мобильному номеру или др. — так обеспечьте исправность банкоматов и их достаточное число! ( А может, просто денег нет?.. ) С Уважением!
Коментарі (2)
Ответ банка
7 лютого 2020, 14:39
Добрый день! Ситуацию проверили проверили. В городе Вышгород (Киевская обл.) есть 3 банкомата, которые работают и в которых есть возможность снять деньги. Хотим так же заметить, что согласно договора, который подписывает каждый клиент, запрещается передача собственной карты в пользование третьим лицам.
Були списані кошти у розмірі близько 2000 грн., після зарахувань коштів у вигляді заробітної плати. В додатку Ощад 24, ця операція не відображається, було 2900 а стало 600 грн через деякий час. На питання, оператор колл-центру, говорить, що зняті із-за того, що я пробувала безуспішно переказати кошти на іншу картку! Так питання, якщо операції були не успішні, яке ви маєте право знімати їх через більше ніж 10 днів без моєї на то згоди!? Зняли 1000 грн., які я повинна була переказати, а потім чомусь зняли ще 2000, через тиждень, коли з’явились кошти на балансі!
Коментарі (3)
Ответ банка
27 листопада 2019, 9:42
Доброго дня! Рекомендуемо звернутися до відділення банку, для з'ясування ситуації та отримання консультації від спеціаліста.
Ходил 2 раза в банк и сказали что ещё рано писать заявление сказали что они могут вернуться в любой день
Написати коментар
Ответ банка
24 листопада 2016, 12:38
Пожалуйста, уточните отделение, Ваши ФИО и номер контактного телефона.
21 числа этого месяца хотел снять деньги из карточки я увёл суму каторую хотел снять и выбило технические не поладки деньги с карточки сняло и деньги не выдало что теперь делать я ходил в банк там сказали в течение 3 часов они прийдут назад на щот но уже начался 4 день сколько можно ждать ???
Написати коментар
Ответ банка
24 листопада 2016, 10:17
Добрый день! Вам необходимо обратиться в отделение банка и написать заявление о спорной операции.