Мінфін - Курси валют України

Встановити

Скрите навязування послуг із страхування. Додатковий заробіток менеджера банку ?

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Проблема вирішена
YGhost 8 грудня 2022, 2:20
Відділення за адресою: Київ, вул. Маршала Тимошенка, 12
Вітаю.

Хочу поділитись враженнями по обслуговуванню у відділенні за адресою м. Київ вул. Маршала Тимошенка 12. Звернувся в данне відділення для закриття своїх карткових рахунків (на картках був 0-вий баланс, заборгованості не було).
Причина закриття рахунків — тривалий час ними не користувався і йшов 12-тий місяць їхньої неактивності. За умовами банку, якщо рахунком не користуватися протягом року,
то вже на 13-тий місяць банк начислить пеню\комісію із розрахунку 100 грн.\ за кожен неактивний місяць, тобто 1 200 грн. по одній картці. От щоб не «попасти» на цю комісію вирішив завчасно закрити картки.
Звернувшись до менеджера в установі, мені повідомили що закриття рахунків буде коштувати 70 грн. Мене це здивувало, але Я розумів що їх всеодно потрібно закрити, тому був готовий заплатити за закриття рахунків.
Але в кінці всіх процедур при оплаті на касі мені додали розпечатану бумагу і промовили, що це страхування на один місяць. Повернувшись додому, зателефонував на гарячу лінію і мені повідомили що закриття рахунків в Банку — БЕЗКОШТОВНЕ!
І тут Я зрозумів:
1. мені «впарили» — послугу у якій в мене не було потреби.
2. працівники ОщадБанку ставляться зневажливо до послуг компанії Metlife і не вміють або не хочуть запропонувати дійсно корисні страхові программи. Та своїми діями з кожним днем накопичують негатив в геометричній прогресії в сторону компанії Metlife.

Metlife — тримайтесь! Адже Вам все це розгрібати …

Чи є можливість повернути кошти в данній ситуації за послугу, в якій у мене потреби не було?
Ощадбанк
Відповідь банку
8 грудня 2022, 9:24
Добрий день. Закриття рахунку дійсно безкоштовне, і Ви можете обирати самостійно чи бажаєте відкривати страховку чи ні. Дозвольте перепросити за завдані незручності та надану недостовірну консультацію працівником відділення. Ми обов'язково проведемо роботу із працівниками відділення до якого Ви зверталися, щоб у майбутньому не виникало таких ситуацій. Стосовно можливості повернення коштів за страховку, рекомендуємо звернутися у відділення банку в якому вона була оформлена.

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 
Головна / Банки України 🏦 / Ощадбанк 💰 / Відгуки про Ощадбанку 📝 / Скрите навязування послуг із страхування. Додатковий заробіток менеджера банку ?