Мінфін - Курси валют України

Встановити

Відділення Райффайзен Банку: Київ, вул. Генерала Алмазова, 4-А

Адреса:
Київ, вул. Генерала Алмазова, 4-А
Телефон:
0 800 500-500
Час роботи:
Пн-Пт: 09:00-18:00 (каса: 09:00-17:30), Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:

Power Banking

Поділіться враженнями про це відділення

Щоб написати відгук, потрібно зарегистрироваться . Реєстрація займає близько 30 секунд.
1
2 травня 2023, 18:44
Моя мама пенсіонерка, після початку війни, у березні 2022р. була вимушена віїхати з Києва до Парижу, де проживає й досі. ЇЇ пенсія нараховувалася на рахунок банку «Аваль». Вона майже не користувалась карткою у Парижі (за винятком кількох виплат у гривнях за мобільний телефон), і планувала використати всі ці кошти для сплати боргів за квартиру після повернення додому. До особистого кабінету не заходили з січня, оскільки жодних банківських операцій не здійснювали.
Втім, 30 квітня ми увійшли до особистого кабінету в Інтнернеті і виявили, що майже усі кошти було знято через виплати валютною карткою, яку біло доєднано до рахунку моєї мами. Власник цієї картки — UNEMBOSSED (?). Жодних СМС-повідомлень ми не отримували, не кажучи вже про систему 3D-Secure (адже для всіх фінансових операцій в Інтернеті потрібно надати код, що надійшов через СМС). Йдеться про множинні виплати, у середньому на суму 40−65 доларів, на користь таких отримувачів: allwedream.com, nkdtft.com, vernsc.com, sngsftd.com, hnfgve.com, yepctfm.com, vythnd.com і т. ін. Ми одразу зателефонували на гарячу лінію банку Аваль. Інформація про незаконну картку з сайту миттєво зникла. З 2 лютого (на жаль, неможливо знайти більш давню інформацію) було знято приблизно 43 тис.грн.
Не зрозуміло, яким чином операції могли здійснюватися без підтвердження у системі 3D Secure. Що картка Unamebossed має спільного з банківським рахунком моєї мами? Чому банк не реагував на такі підозрілі перекази і не намагався зв’язатися з нами?
Коментарі (10)
Ответ банка
Райффайзен Банк
2 травня 2023, 18:52
Добрий день!

Дуже прикро, що Ваш досвід обслуговування в нашому банку виявився негативним. Нам щиро шкода, що склалась така ситуація та що Ваші батьки зіткнулись з можливим шахрайством. Безпека наших клієнтів – найважливіший пріоритет Банку. Запевняємо, що Банк не проводить сумнівних списань, та не передає дані карт третім особам.

Хочемо зауважити, що всі списання Банк здійснює згідно запитів, які надходять — і якщо в запиті на списання було вказано всі дані картки, то ми, на жаль, не можемо «відмовити» в такому списанні. У разі відмови від операції — фіксується заявка на спірну транзакцію.

UNEMBOSSED — означає, що картка неіменна, тобто, на ній не вказується ім'я та прізвище власника. Та якщо Ваша мама звернулась до банку для оскарження операцій, які були проведені не нею, як власником рахунку, оператор має заблокувати картку, по якій відбулись ці операції — внаслідок чого вона зникає у власника картки з Райф Онлайн.

Ми хотіли б проаналізувати ситуацію та просимо Вас написати нам у приватні повідомлення та зазначити: ідентифікаційний код Вашої мами, контактний номер, за яким з Вашою мамою можливо буде зв'язатись.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
5
2 травня 2022, 14:49
Очень хотелось давно написать о работе банка, а сейчас как раз в такой тяжелый период времени для Украины выражаю большую благодарность особенно нашему центральном отделению и его сотрудникам. Находясь заграницей, Подтверждаю непрерывную и высокого качества работу банка и быстро приходящих отчетах о проведенных операциях.Спасибо Вам!
Коментарі (1)
Ответ банка
Райффайзен Банк
2 травня 2022, 14:56
Доброго дня! Щиро вдячні за приємний зворотній зв'язок щодо обслуговування у Банку. Цінуємо, що Ви є нашим клієнтом.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
2
28 квітня 2022, 15:12
В субботу, 23.04.22, в 16 41 мне пришло на телефон сообщение из банка о том, что я сняла по карте в банкомате 11 тыс. грн. В это время я находилась в своей квартире на кухне и пекла паски к Празднику. При этом карта была со мной рядом в кошельке, код от нее я никогда и никому не передовала. Я сразу же, как только смогла связаться с оператором (приблизительно через 20 мин), сообщила о данной ситуации по гарячей линии. Оператор банка принял заявку, пришло на телефон сообщение о регистрации заявки на спорную транзакцию с номером. Я была уверена, что в данной ситуации банк мне возместит сумму, украденную мешенническим путем с моей зарплатной карты, ведь карта была у меня, я ее не теряла. В первый рабочий день я пришла в отделение банка подать еще официальное заявление о хищении денег с моей карты. Какого же было мое удивление, когда, узнав о моей проблеме, менеджер говорила со мной достаточно сухо, формально и неприветливо, сказала, что в отделении эту проблему никто не решает, что приходить не нужно было, не хотела, чтобы я писала заявление, сказала, что я уже все сделала, что было нужно, а теперь надо просто ждать ответ. Причем до 30 дней. Хотя оператор, формируя заявление на спорную транзакцию, сказала, что — 5 рабочих дней. После посещения отделения банка моя уверенность в том, что банк вернет мне деньги, подорвалась. В течение 4 робочих дней ни возврата денег, ни сообщений мне из банка не приходила. Я решила позвонить сама на гарячую линию и спустя 26 минут, после продолжительного переключения линии и просьбы подождать, оператор Ирина сообщила мне, что вопросом она не владеет, а те, кому поручено сейчас на обеде, телефон отдела, фамилию исполнителя моего заявления дать не может. Посоветовала ждать…А, еще сказала, что не проведена инкассация, поэтому нет ответа. Когда я возразила, что еще 6 дней назад деньги забрали в банкомате с моей карты, при чем тут инкассация, ответила, что надо ждать…
Коментарі (2)
Ответ банка
Райффайзен Банк
28 квітня 2022, 15:15
Доброго дня!
Прохання написати нам у приватні повідомлення Ваш ідентифікаційний код для перевірки інформації.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
1
15 лютого 2022, 13:33
Протягом 4 років є клєнтом преміум банкінгу, цей банк абсолютно не хоче, або не може зробити звичайний SWIFT переказ. Спроба здійснити його перетворилася на кошмар, на протязі 4 днів чую лишень незрозумілі запитання які не стосуються предмету, не можу отримати конкретну відповідь стосовно причини нездійснення чи термінів проведення платежу, 4-й день чую фразу «протягом дня».Притому всьому банк бере додадкову оплату за супровід переказу у розмірі 1500 грн., про оплату заявили, а от надавати послугу не навчились.
Коментарі (1)
5 не зарахована
5 січня 2022, 20:25
Каждый месяц, на протяжении года, я пользовался услугами отд. № 7 Вашего банка на ул. Кутузова в Киева и каждый раз мне приходила смс, чтобы я оценил работу банка. А у меня телефон сломан и смски не отправляет. Вот я решил здесь написать благодарность всем работникам банка и поставить оценку -=ОТЛИЧНО= С уважением,
Написати коментар
Ответ банка
Райффайзен Банк
5 січня 2022, 21:16
Доброго вечора! Щиро вдячні за приємний зворотній зв'язок, щодо обслуговування у відділенні, відгуки наших клієнтів завжди приємний комплімент для Банку. Обов'язково передамо їм інформацію і подякуємо за роботу.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
1
12 листопада 2021, 13:45
Більше 20 років наша компанія була клієнтом банку, тримала зарплатній проект, кредитувалась. За весь цей час не було ні одної заборгованності по всім кредитним продуктам, але кілька років тому служба «безпеки» вирішила, що ми якісь «не такі», і раптом заявила (через нашого менеджера), що ми маємо погасити овердрафт, та строковий кредит. Причини нам не пояснили, навіть керівник відділку кредитування не змогла дізнатися в чому справа. Вона бачила наш динамічний розвиток, що ми будуємо нові виробничні потужності, і була зацікавлена в співпраці. Через наших юристів ми довели, що ми не маємо, згідно договору, закривати строковий кредит, тому виплатили його як це потребує закон, але овердрафт закрили. Ми попередили, що з таким відношенням переведемо всі активи і інший банк, керівник відділку кредитування ще раз спробувала з«ясувати причини, але знову не змогла. Наразі, ми перейшли в інший банк, де значно більш комфортні умови, і по зрівнянню з райффайзеном, це якесь свято. З нами перейшли і наши партнери, і надзвичайно задоволені.
Написати коментар
Ответ банка
Райффайзен Банк
12 листопада 2021, 13:50
Доброго дня! Дякуємо за інформацію, дуже прикро, що у Вас залишилось негативне враження про Банк. Спробуємо проаналізувати причини виникнення ситуації та надати коментарі по суті. Будемо вдячні, якщо в особистих повідомленнях зазначите назву та ЄДРПОУ організації.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
1
8 вересня 2021, 19:40
Столкнулись с тем, что подыскивали банк для работы с персональными финансами после того как прекратили сотрудничество с ОТП после 6 лет работы.

Требования:

— наличие карт высшей пищевой цепочки уровня Visa Infinite, Mastercard World Elite
— бесплатное обслуживание карт исходя из оборота через терминалы
— регистрация в программе Mastercard Більше (Mastercard Rewards)
— полный спектр обслуживания в аэропортах — лаунж, fast track, ПЦР-тестирование, скидка на такси
— адекватный квалифицированный персонал
— терминалы для пополнения наличности больших объёмов.
— кредитный лимит (по факту он не нужен, но это как бы само собой разумеется на таком уровне)

Исходя из скудного выбора украинского предложения (либо ограниченные гос банки, либо неадекватный уровень транзакции золотых балов за потраченные грн на терминалах и онлайн покупках, либо отсутствие тех или иных сервисов), выбрали оптимальный вариант по обёртке — Райффайзен.

Теперь смотрим — ожидание vs реальность:

карты нам оформили быстро, НО. никаких выделенных офисов либо же отделений для таких клиентов нет — добро пожаловать в общую богодельню. Менеджеру который откликнулся на нашу заявку на сайте пришлось объяснять какие именно продукты нам нужны и в чём их суть, о какой-либо про-активности речь не идёт.

Далее, шок № 2. Мы только закрыли кредитный лимит в ОТП банке, он там был порядка 150 тыс грн, но это ничто в сравнении с лимитом для физ особ в Прокредит — там дали 0.5 млн просто таки без проблем. Обратились в Райффайзен, и что Вы думаете нам предложили??? 0! Мы можем предложить Вам 0! 50 тыс гривен в лучшем случае после череды согласований. Почему? А потому что для кредитного лимита у нас нужна ТОЛЬКО справка о зарплате…

Уважаемые, мы — собственники больших предприятий, начисляются миллионные дивиденды, на что есть соответствующие документы. Но… Райффайзен банк в лице своих передовых сотрудников знать не знает, что такое дивиденды в принципе! И дивиденды НЕ являются для них основанием оформлять нам на карту кредитный лимит. Начальница отделения Наталья мне в лицо заявила, что мой случай — НЕТИПИЧНЫЙ. И поэтому он будет рассматриваться чуть ли не верховным советом банка. В итоге все верховные советы вместе с отделением приняли негативное решение, потому что дивиденды — это ничтожество) Что же, пора мне к себе устраиваться на работу и начинать получать зарплату. Райффайзен так сказал, этот сюрреализм — называется европейским банком. Сопровождалось это едкими комментариями в стиле «дивиденды — это про компании, Вам нужно открывать кредитный лимит на компанию». Хотел бы я пожать руку кому то из австрийских основателей, думаю ради этого кто-то бы из них воскрес послушать во что превратилось это понятие здоровой и честной экономики в украинских реалиях и интерпретации от украинской дочки австрийского банка. Самое интересное, что такого бреда я не слышал ни от одного другого банка в Украине, хотя пере-сотрудничали с ними достаточно.

Шок № 3. Зарегистрировал я свою карту World Elite в программе Mastercard Більше… и что Вы думаете… Программа показывает, что золотых баллов (аналога кешбека) порядка 0.8% с транзакций она НЕ приносит, а приносит только лишь серебрянные балы, за которые ничего не купить. На самом деле это серьёзные вещи, ведь при обороте транзакций около 200 тыс грн в мес — за год набегает порядка 16 тыс кешбека, мелочь, а приятно.

Думаю вчитаюсь я в правила внимательно…

https://www.mastercard.ua/uk-ua/personal/offers-and-promotions/bilshe/banks/raiffeisenbank.html

смотрю — а там точно, участвуют только карты уровня Platinum. Думаю, где наша не пропадала — позвонил менеджеру своему, он конечно же не в курсе ни за что — говорю — оформите ка мне еще карту Платинум к пакету, буду с её помощью условия выполнять.

Сказано — сделано — через 3 дня была мне карта. Регистрирую её — фиаско… Тоже только серебрянные балы. Ну думаю, что ж такое, нужно понять где меня кидают — звоню в Мастеркард. Мастеркард говорит: В принципе Ваши карты подпадают под наши условия начисления, но Ваш банк где-то схимичил… нужно разбираться с ним!

Хорошооооооо,

ну думаю не буду мучать своего менеджера — он и так доходит уже с нашими запросами, проверю службу поддержки.

Кинулся:

—  на сайт Мастеркарда — отдел Райффайзена по работе с премиум-картами:

0 800 30 11 25 — набранный номер не обслуживается!

— попытка № 2 — кинулся смотреть на карты, может там выделенная линия для меня предусмотрена, как для супер-премиум клиента — фигушки — ничего не предусмотрено. Ок, звоню — первая девушка сказала обращайтесь в Мастеркард

— еще раз позвонил в Мастеркард — мимо, обращайтесь в банк

— попытка № 3 — звоню на обычную линию Райфа, а стоит заметить что там перед тем как попасть к оператору Вы выслушаете кучу ненужной общей информации. В процессе рассказа, что случилось — звонок сорвался, не перезвонили!

— попытка № 4 — звоню на обычную линию Райфа — обращайтесь в Мастеркард

— попытка № 5 — звоню своему менеджеру, который только начал разбираться что такое дивиденды — а тут уже нужно разбираться что такое золотые и серебрянные баллы — он говорит — я подам запрос в центральный офис — там мне помогут, это было 10 утра.

Вообщем до конца дня так и не помогли…

— попытка № 6 следующий день звоню утром своему менеджеру: «мне вчера ответили, но я был очень занят передать информацию»… а информация такая — что баллы вопреки всем объявлениям начисляться не будут — такова негласная и скрытая политика банка в отношении самого премиального пакета.

ЗА-НА-ВЕС.

Вывод. Если Вы хотите столкнуться с концентрированными: некомпетентностью, сумасбродством, пофигизмом, банковской профнепригодностью, подвязаться под кабалу, выступить подопытным кроликом для тестирования премиальных пакетов за Ваши же деньги — Вам в Райффайзен Банк Аваль.

А мне хватило 2 недели — условия по бесплатному обслуживанию за этот месяц мы выполнили, пакет я закрываю. Этот отзыв — мой великодушный подарок банку, который наверняка тратит бешенные деньги на сервисы тайных покупателей, а тут вот совершенно бесплатно и очень даже подробно.
Коментарі (6)
Ответ банка
Райффайзен Банк
8 вересня 2021, 19:48
Доброго дня! Приносимо вибачення за завдані незручності. Дозвольте розібратися в ситуації та перевірити причини її виникнення та якість наданих консультацій. Просимо вказати номер телефону або ідентифікаційний номер ( можна в особистих повідомленнях), все перевіримо та надамо коментарі.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
2
30 серпня 2021, 13:35
Доброго дня!
Я є клієнтом Печерського відділення № 7 (вул.Генерала Алмазова 4а) вже дуже багато років і завжди приємно було відвідувати банк: всі привітні, усміхнені, завжди вирішують будь-яку проблему. Проте, останнім часом на відділенні щось відбувається, відчувається пригнічений стан працівників, напруження від усіх дівчат, які завжди були в гарному настрої.
І ось нещодавно я здогадався чому: з появою нового начальника відділення Онопенка А. О. та його заступника (не знаю ПІБ). Спостерігав наступну картину, очікуючи в черзі, заступник сидить в залі як клієнт та прислухається до того, як менеджери обслуговують клієнтів і коли його покликали допомогти у вирішенні питання, то виявилося, що він не володіє відповіднимии знаннями. Мені це здалося дивним: а в чому тоді полягає його робота? Бути «наглядачем»? Далі більше… Для вирішення мого питання хотів поспілкуватися з керівником відділення, але мені сказали, що він на зустрічі. Записати до нього на прийом теж не змогли, оскільки чіткої відповіді коли він буде на місці, я не отримав.
Як так? Прикро… Було найкраще відділення
Написати коментар
Ответ банка
Райффайзен Банк
30 серпня 2021, 13:40
Доброго дня, ми розберемось у ситуації та зробимо все можливе для недопущення подібних ситуацій у майбутньому.
Просимо написати в особисті повідомлення дату Вашого звернення та Ваш ідентифікаційний код.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
5 не зарахована
20 травня 2021, 20:51
Огромное спасибо всем сотрудникам отделения и особенно Татьяне за высочайший профессионализм, побольше бы таких специалистов!
Написати коментар
Ответ банка
Райффайзен Банк
20 травня 2021, 20:57
Дякуємо за Ваш позитивний відгук. Дуже приємно такі отримувати. Обов'язково передамо Вашу подяку працівникам відділення.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
5
7 квітня 2021, 20:49
Добрый вечер, хочу выразить огромную благодарность сотруднику вашего банка, Лиманской Татьяне, моя проблема была решена очень оперативно и грамотно.
Желаю банку больше таких Профессионалов!!!
Написати коментар
Ответ банка
Райффайзен Банк
7 квітня 2021, 20:51
Доброго дня! Дуже приємно отримувати такі позитивні відгуки про роботу працівників Банку. Обов'язково передамо інформацію керівнику Тетяни.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Сторінки: 1234
Головна / Банки України 🏦 / Райффайзен Банк 💰 / Відділення та банкомати Райффайзен Банку в Києві 🏦 / Відділення Райффайзен Банк: вул. Генерала Алмазова, 4-А, Київ
На сторінці зібрана вся інформація про відділення Райффайзен Банку за адресою Київ, вул. Генерала Алмазова, 4-А. Якщо ви збираєтеся відвідати відділення, для того щоб відкрити депозит в Райффайзен Банк - порівняйте попередньо ставки по депозитах в банках вашого міста. Якщо ж ви зібралися зробити обмін валют в відділенні  Райффайзен Банку розташованому за адресою  Київ, вул. Генерала Алмазова, 4-А- конвертер валют допоможе вам порахувати на яку суму ви можете розраховувати. Нема часу чекати схвалення кредиту від, а гроші потрібні терміново? Оформіть кредит онлайн за 5 хвилин в кращих мікрофінансових організаціях України.