Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Yra545 3 липня 2022, 0:13
Заказал электроскутер на сайте ОЛХ. Товар оплатил 27.06.22 на карту 5375 2351 2201 9175 на имя Николаенко Дмитрий. Товар он так и не отправил на звонки не отвечает. На сайте выкладывает новые объявления под разными номерами телефонов. (093) 487 09 46, (093) 487 09 64, (093) 487 10 34, (093) 487 10 35.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 3 липня 2022, 9:51
Добрый день! Спасибо за сигнал, зафиксировали информацию и приняли меры со стороны Банка. Для возможности детальней разобраться в ситуации просим Вас ответить нам в личном сообщении. Также рекомендуем Вам обратиться в правоохранительные органы для написания заявления.
Inn32 2 липня 2022, 20:04
Ми, знаходимося у м.Херсон, глибока окупація, маємо у сім'ї картки а-банку, приват та аваль. Ті квести, без мобільного зв’язку, які тут ми проходимо, це на грані фолу. З А-банком я вирішую всі проблеми швидко, любими доступними варіантами авторизації, вони реально шукають швидко варіант підтвердження. 2−3 хвилини і ми знаходимо спільну мову, вони працюють для нас. Приват банк складніше, але можливо. Аваль (райфайзен) тупа непробитна стіна, хоч усрися, але свої кошти не знімеш і не переведеш. Я, чекаю на визволення нас з окупації і переведу всі кошти в А-банк. Люди, дякую, за Вашу підтримку і що ви находите для нас можливість виживати!
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 2 липня 2022, 20:35
Доброго дня! Дякуємо Вам за відгук та високу оцінку. Нам дуже приємно, що Ви з нами! 🍏😊
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Alexander84z 2 липня 2022, 17:28
Відділення за адресою: Дніпро, пр-т Слобожанський, 91
Помогли решить вопрос по мошенникам
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 2 липня 2022, 17:55
Добрый день! Благодарим Вас за отзыв, всегда рады помочь! 🍏😊
Мінфін
Відповідь адміністратора
4 липня 2022, 19:46
Відгук не зарахований (на 04.07.2022).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Maeve220 2 липня 2022, 11:12
4323 3570 2687 4293 или 4323357026874293 — мошенник. Зовут Громилко Даниил Евгеньевич, авто — Hyundai Tucson серого цвета, номера AE3793IM.
Проживает в Днепропетровской области, где-то в районе Павлограда. Фото его есть. Его номер — 0959007844 Кидает людей на минимальную предоплату, якобы продавая обувь.

Банк по прежнему никак не реагирует на данное обращение, и такие люди живут за счёт обмана других.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 2 липня 2022, 12:22
Добрый день! Спасибо за сигнал, зафиксировали информацию и приняли меры со стороны Банка. Также рекомендуем Вам обратиться в правоохранительные органы для написания заявления.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Nazar Zakrevskyi 1 липня 2022, 22:29
Хороший сервис
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 2 липня 2022, 10:40
Добрый день! Нам очень приятно, что Вы оценили работу наших Сотрудников. Всегда рады помочь! 🍏😊
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Valentyna42 1 липня 2022, 21:28
Так как сейчас у меня нет доступа к украинским сетям, оператор Ростислав смог помочь мне получить доступ к приложению через Вайбер
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 2 липня 2022, 10:42
Добрый день! Благодарим Вас за отзыв и высокую оценку, нам очень приятно! Постараемся и дальше радовать Вас! 🍏😊
Мінфін
Відповідь адміністратора
4 липня 2022, 19:47
Відгук не зарахований (на 04.07.2022).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
JazzD 1 липня 2022, 20:49
Оператор Ростислав все швидко та якісно провів. Консультація зрозуміла, не займає час.
Через три хвилини після консультації був дзвінок з банку, і все буд швидко та зрозуміло.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 2 липня 2022, 10:44
Доброго дня! Дякуємо за відгук, нам дуже приємно, що Ви оцінили роботу наших Співробітників! Завжди раді Вам допомогти! 🍏😊
Мінфін
Відповідь адміністратора
4 липня 2022, 19:47
Відгук не зарахований (на 04.07.2022).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
NeoOne 30 червня 2022, 23:55
Не смог зайти в приложение — кроме пароля из 4х цифр, банк потребовал смс. А смс не приходит. Плохо!
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 1 липня 2022, 10:40
Добрый день!
Если Вы находитесь заграницей смс может не поступать по разным причинам. Ответьте нам, пожалуйста, в личном сообщении, проверим причины и поможем.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Thie 30 червня 2022, 15:21
В целом я бы даже поставил 4,5−4,8. Не совсем удобное приложение, на главной странице нет новостей и лога уведомлений от банка, но! Но, когда у меня возник вопрос, я обратился в поддержку в телеграм, оператор ответил буквально за полторы минуты, и все подробно разъяснил. Никакого ожидания, никаких бесед с ботом, все четко и быстро. Работой поддержки крайне доволен.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 30 червня 2022, 16:33
Добрый день!
Ваше замечания касательно приложения АБанк24 переданы разработчикам.
Мы рады, что Вы остались довольны диалогом с нашим Сотрудником, надеемся и в дальнейшем радовать Вас.😊🍏
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
valentina75 30 червня 2022, 14:47
Відділення за адресою: Чернівці, вул. Героїв Майдану, 22
Дуже приємне та якісне обслуговування, уважний персонал. Доступно проконсольтували, розповіли про всі переваги банку, швидко оформили все, що я хотіла. Обслуговувала Квітка Ірина Сергіївна, приємна та розумна дівчина. Дякую Вам за таких працівників.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 30 червня 2022, 16:22
Доброго дня!
Ми раді, що Ви оцінили роботу наших Співробітників. Завжди раді бачити Вас знову у наших відділеннях! 🍏😊
Проблема вирішена
Вадим Добро 29 червня 2022, 14:47
Не отправляйте SWIFT переводы в иностранной валюте в этот банк.
Сделали перевод мне ещё 06.06.22 и до сих пор не дошли, предоставил банку все документы которые просили, в том числе МТ-103 протокол, банк мне просто отвечает что не видит средств и прямо говорит отзывайте средства, это вообще нормально? Я думал А-Банк один из ТОП банков Украины, но видимо ошибся …
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 29 червня 2022, 21:13
Добрый день! Нам очень жаль, что у Вас сложилось такое впечатление. Мы детально проверили информацию по Вашим платежам, зачисление отсутствует по причине того, что отправителем перевода была указана некорректная трасса перевода (трасса строится на основании данных, которые указывает банк отправителя). В данной ситуации была допущена ошибка при указании банка-корреспондента. Мы зачисляем все переводы, которые поступают к нам Банк на счета Клиентов сразу по их поступлению. К сожалению, Ваши платежи в Банк не поступали. Для их возврата рекомендуем обратиться к отправителю. Благодарим Вас за принятый звонок, надеемся, что данная ситуация не повлияет на наше дальнейшее сотрудничество!
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
MihaiGavka 29 червня 2022, 10:09
Відділення за адресою: Чернівці, вул. Героїв Майдану, 22
Обслуговуюся на цьому відділенні давно як фізична особа, а декілька місяців і як юридична. Сервіс завжди на висоті, будь-яке питання вирішується швидко. Особливо хочу відмітити керівника відділення Ірину Миколаївна, яка з посмішкою консультує та допомагає.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 29 червня 2022, 15:53
Дякуємо, що ви з нами:)
Проблема вирішена
lion1608 28 червня 2022, 16:47
Сьогодні, 28.06.2022 мені надійшла смс від банку наступного змісту :« Світлана! Банк гарантує прощення заборгованості за відсотками у розмірі 2167,36 грн при виконанні Вами умов за кредитними договорами у поточному місяці. Внесіть мінімальний платіж по кредиту: «Картка «Зелена»"-1396,23 грн до 2022−06−30 на 4323…33
У разі невиконання оплат за вашими кредитними зобов’язаннями банк буде змушений передати інформацію про прострочення ваших платежів до Українського Бюро Кредитних Історій (УБКІ). Це негативно може позначитися на Вашій репутації та вплинути на можливість майбутнього кредитування не тільки в А-Банку, а й у інших банках. Гарного Вам дня!»
Отримавши вищевказану смс я одразу ж сплатила суму в 1400,00грн та зателефонувала представнику банка за телефоном 3777 з метою дізнатися коли саме будуть списані %, як гарантувалося у смс повідомленні. На що працівник банку мені відповів, що перед тим як сплачувати вказану суму, я повинна була зателефонувати до банку (навіщо???) і тільки потім перераховувати кошти. А тепер-все (!), банк ніяких відсотків «простити» не може, бо я заздалегідь не зателефонувала… У мене питання-де в смс повідомленні було вказано про необхідність попереднього дзвінка? Де виконання гарантій банку про прощення заборгованості за %, про які банк мені «гарантує» в разі сплати мінімального платежу за кредитом? Що коїться? Банк погрожує мені зіпсувати кредитну історію та репутацію, а сам не виконує власних гарантій? Я не перший рік клієнт банку, чекаю пояснень як саме реагувати на таке відношення до клієнтів, та яким чином банк відповідає за свої «гарантії», які красномовно надіслані в смс повідомленні?
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 28 червня 2022, 17:58
Доброго дня! 
Перерахунок та списання відсотків, за Вашою карткою «Зелена», у зазначеній сумі, буде виконано до кінця цього місяця. 
Приносимо вибачення за непорозуміння при розмові з нашим Співробітником. Сподіваємось, що дана ситуація не вплине на нашу подальшу співпрацю.
Проблема вирішена
Lilia28 28 червня 2022, 15:31
Знаходячись за кордоном маю зв, язок тільки через гарячу лінію банку. (Смс вайбер). Звернулась за допомогою до оператора Катерини з питанням як забрати валютні кошти з віртуальної карты знаходячись за кордоном. Зрозуміло, що керівництво придумали таку схему, що забрати їх неможливо без втрати частини на конвертації і т.д. Попросила номер телефону ближчого до кордону відділення банку, так як з, ясувалось, що в інтернеті немає ні одного номера, мабуть таємниця.В чому мені було відмовлено. Відписки офіційними фразами і бажання допомогати чи щось реальне (а не, приходьте у відділення банку) підказати немає у операторів. Мабуть такі установки керівництва, щоб не віддавати готівку. Оператор Катерина оцінка — 0
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 28 червня 2022, 17:42
Доброго дня! У наших відділень дійсно відсутній загальний номер телефону. У разі виникнення питань Ви завжди можете звернутися за номером 7776, за номером +38 056 722 0 555 (для дзвінків з-за кордону) або до чат-онлайн, через мобільний додаток АБанк24 (меню «Ще» — «Служба підтримки», обравши зручний месенджер).
Для вирішення Вашого питання, найте відповідь в особитому повідомлені.
vaizer 28 червня 2022, 13:38
Відділення за адресою: Запоріжжя, вул. Ситова, 11
Кассир не принимает доллары проверенные на подлинность другими банками. Пополняли через данный банк счёт, а монобанке, в течении месяца кассир забраковал 900$, якобы ей не нравилось мелкие потёртости, печати и так далее, не смотря на то, что данные доллары были сняты с валютного счета другого банка, соответственно прошли проверку в кассе. Также хочу отметить, что есть четкий алгоритм прописанный нацбанком в письме
от 27.01.2021 р. N 50−0006/6961, из всего перечисленного в данном документе банк оставил только последний пункт, о том что кассир принимает решение о принятии или не принятии валюты, упустив суть письма с какими недостатками принятие валюты допускается.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 28 червня 2022, 16:05
Добрый день! При получении купюр кассир при Вас оценивает купюры, которые Вы предоставляете и принимает решение об их приеме в кассу.
Наш Банк не работает с инкассо. Поэтому, иностранную валюту мы принимаем только в надлежащем состоянии. К сожалению, если валюта имеет дефекты, что в дальнейшем делает невозможным ее реализацию, то кассир может отказать в ее приеме согласно сообщению НБУ № Э.AB.0.0.0.0/1-33604 от 03.09.2018 «Про обмін зношених та пошкоджених банкнот іноземної валюти», решение об обмене валюты принимает Кассир. Надеемся, что данная ситуация не повлияет на Ваше дальнейшее обслуживание.
Мінфін
Відповідь адміністратора
29 червня 2022, 9:14
Отзыв засчитан (на 29.06.2022).
Пользователь предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Hhhh Hhhh 28 червня 2022, 3:52
Добрый день, не могу войти в личный кабинет сейчас, выдаёт ошибку, поддержка в телеграм не отвечает? Как узнать причину, почему не могу зайти в приложение?
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 28 червня 2022, 9:23
Добрый день! Приносим свои извинения за временные неудобства. В указанное Вами время проводились регламентные работы по улучшению работы банковских программных комплексов, это повлияло на временную сложность с авторизацией в АБанк24. Также временно не была доступна наша поддержка через чат. Сейчас все работает корректно, попробуйте выполнить вход повторно! 🍏😊
Alina Tsukanova 27 червня 2022, 13:05
Відділення за адресою: Суми, вул. Іллінська, 7
В зв’язку з воєнними діями відділення банку не працювали і це зрозуміло так як місто було в облозі.Перебуваючи в іншому, більш безпечному місті я сплатила онлайн всі% за договором, не одноразово спілкувалась з працівниками банку, мене запевнили що до 1.08.2022 року є час щоб викупити заставне майно.Але, 19.06.2022 мені повідомили що банк змінив умови і є час лише до 1.07.2022. Я сплативши всі% починаючи з 24.02.2022 по сьогодні і частково тіло кредиту, втрачаю свій виріб так як не встигаю внести всю суму що залишилась. Отримати відповідь на своє запитання чи може банк відтермінувати я не можу отримати вже 4 дні.Кожгого разу коли я пишу в чат новий працівник запиту одне й теж і відповіді я не отримую.На даний час я втрачаю сплачені кошти за даний період і свій виріб
абанк
Відповідь банку
Aleesha 30 червня 2022, 14:48
Доброго дня!
Наші фахівці надали Вам інформацію по Вашому питанню. Ваші звернення в підтримку перевірені та проведена робота зі співробітниками. Сподіваємось на подальшу співпрацю з Вами.
argumentexpert 26 червня 2022, 23:39
При неодноразовому замовлені готівки через підтримку: відповідь: «Скільки буде готівки в касі стільки і отримаєте». Пояснення, що мені їхати 70 км, до уваги не прийнято. Хотя до війни, замовляв за три дні і отримував без проблем.
абанк
Відповідь банку
27 червня 2022, 10:23
Доброго дня!
Дійсно каси в А-Банк у період воєнного стану у зв'язку з труднощами логістики та інкасації відділень, працюють із касового обороту, саме тому можуть виникати тимчасові труднощі з валютою.
Ми розберемося в ситуації, що склалася. Будь ласка, надайте нам відповідь в особистих повідомленнях.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Stafary 26 червня 2022, 10:52
Обратился в поддержку А-Банк Телеграм, ответили быстро и решили вопрос за минуту, после общения с сотрудником банка настроение стало лучше, поддержка с позитивчиком! Спасибо ❤️ лучше ❤️ Слава Украине 🇺🇦
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 26 червня 2022, 11:03
Добрый день! Благодарим за отзыв, постараемся и в дальнейшем радовать Вас! 🍏😊
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
cherrypie 25 червня 2022, 1:32
Достаточно быстро отвечают в любое время суток, банк справился с возвратом средств бвстрее, чем полиция. Связались с мошеннико, объяснили ситуацию и смогли вернуть мои деньги
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 25 червня 2022, 10:39
Добрый день! Нам очень приятно, что Вы оценили работу наших Сотрудников. Всегда рады помочь! 🍏😊
Мінфін
Відповідь адміністратора
29 червня 2022, 9:21
Отзыв не засчитан (на 29.06.2022).
Пользователь не предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка

Курс валют в абанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 45 45.9
USD 41 41.6
Всі курси банку

Курс валют в абанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 45 45.9
USD 41 41.6
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / абанк 💰 / Відгуки про абанку 📝