×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Легкий способ потерять нервы и деньги
При этом после блокировки счетов оформление и доставка пластика не отменяется! На вопрос «На кой мне бесполезный кусок пластика?» ответа не добиться.
В общем, достойный конкурент привату… Кто из них хуже уже сложно сказать
Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).
Для детальної перевірки інформації за Вашим питанням прохання відповісти на повідомлення, відправлене Вам в особисті
Коментарі (2)
видають долар купюрами 96 року
Нам шкода, що у Вас виникли негативні емоції після відвідування нашого відділення. Наш Банк не працює з інкасо, тому іноземну валюту ми приймаємо і видаємо Клієнтам лише у належному стані. З каси видаються купюри, які є у наявності та не обираються спеціально касиром. Умови видачі купюр для всіх Клієнтів є однаковими. Всі купюри в касі є платіжними та відповідають вимогам НБУ.
Коментарі (2)
Мошенники и делают что хотят
В результате спрашиваем как тогда быть, предлагают вернуть 900 грн 100грн и25 грн маме на карту Моя мама говорит хорошо давайте Так какая разница, но вопрос как они будут ее идентифицировать если связаться с ней не смогут по номеру, так как этого номера телефона уже нет. А чтоб она пришла в банк с паспортом они дают заднюю странная ситуация не правда ли?.. В результате другая операторша говорит что можно вернуть платеж и ещё
удержать 30% комиссии с остатка на счёте как мне оператор сообщила сумма 2850,14грн И тут вопрос за какие такие услуги такой процент с личных моих денег, это что такое?.. Операторша девушка была груба и не компетентна, если мне нет 18 лет я несовершенолетний это не даёт ей права так разговаривать.
В результате сново говорят ждите 3 дня Окей, Сегодня мне позвонили из банка, но я не успел ответить, так как был в ванной. Не все ж прям носят с собой телефоны в ванную.Когда перезвонил, мне снова сказали ждать три дня, потому что я сразу не ответил на звонок их. Это полный бред. То есть 24/7 я должен сидеть и выжидать когда они соезволят позвонить и не дай бог пропустите их звонок, все ждите ещё 3 дня. В результате пишу в телеграм им что происходит ответ снова на служебном расследовании и так по кругу Вся ситуация полный бред. Если на меня была жалоба почему сразу при поступлении жалобы не заблокировали счёт?.К сожалению мне нет 18 лет, но родители планирую подавать жалобы во все инстанции и обращаться в суд. Повезло, что мой крестный адвокат и не нужно платить за услуги.
Такого бреда нет ни в одном банке.
И комиссия с какого перепуга 30% это за что такая комиссия?
Да и не удивлюсь, что по результату они мне предъявят розрыв отношений с банков по 15 статье. отмывание и терроризм как читаю всем это приписывают. Только мой крестный и родители это так не оставят и полетят позовы ещё за моральный ущерб, моральную компенсацию. Если такие подозрения вешать такую статью, где факты, где заявление с полиции киберполиции, какие-то веские причины? Правильно их нет.
Короче делайте выводы сами, бегите с этого банка аферистов и мошенников.
Хочемо зауважити, що на підставі Умов та правил, з якими клієнт погоджується при відкритті рахунку, деякі платежі дійсно можуть вимагати додаткової перевірки та це може спричинити тимчасове блокування картки. Детальні вимоги щодо можливого блокування та етапів перевірки зазначені за цим посланням у пункті 3.3.25.:
https://conditions-and-rules.a-bank.com.ua/main/view-content-261/?lang=uk.
У випадку надходження скарг, Банк може блокувати картку. Наразі ваше питання знаходиться в роботі. З вами зв'язувався спеціаліст та надав усі необхідні рекомендації стосовно вашого питання.
Коментарі (6)
Шахрайство,вимагання,брехня це все синоніми назви Абанк
Хочемо зауважити, що на підставі Умов та правил, з якими клієнт погоджується при відкритті рахунку, деякі платежі дійсно можуть вимагати додаткової перевірки та це може спричинити тимчасове блокування картки. Детальні вимоги щодо можливого блокування та етапів перевірки зазначені за цим посланням у пункті 3.3.25.:
https://conditions-and-rules.a-bank.com.ua/main/view-content-261/?lang=uk.
У випадку надходження скарг, Банк може блокувати картку. Наразі ваше питання знаходиться в роботі. З вами зв'язувався спеціаліст та надав усі необхідні рекомендації стосовно вашого питання.
Коментарі (5)
Блокування карти
Хочемо зауважити, що на підставі Умов та правил, з якими клієнт погоджується при відкритті рахунку, деякі платежі дійсно можуть вимагати додаткової перевірки та це може спричинити тимчасове блокування картки. Детальні вимоги щодо можливого блокування та етапів перевірки зазначені за цим посланням у пункті 3.3.25.:
https://conditions-and-rules.a-bank.com.ua/main/view-content-261/?lang=uk.
Проте, наразі Ваше питання є вирішеним, а обмеження було успішно знято.
Написати коментар
Не повертають гроші з підприємницького рахунку!
Активно користувалася рахунком в, А Банку з вересня 2024 року. У грудні А банк не попередивши мене ніяким чином, заблокував мій підприємницький рахунок без будь яких пояснень, а тільки написав великий список докуентів який я повина надати, серед яких документи на оренду складу, офісу, ТТН, транспортні засоби та інше… Тоб то, А Банк та його фінансовий моніторинг взагалі не вивчає діяльність клієнта, а блокує рахунки без будь якої логики, НЕ ПОПЕРЕДИВШИ клієнта, та без будь яких запитів заздалегіть, а я так розумію під настрій, та надсилає один і той самий список абсолютно для усіх!
Хочу зазначити, що серед моїх клієнтів, які сплачували на рахунок в, А Банк гроші є і державні підприємства і поліція і тд., але, А Банк, я так розумію, все одно вирішив заблокувати мені рахунок та створити мені проблеми під новий рік.
На таку нахабність та неповагу, я відмовилася надавати документи, половину з яких в мене взагалі не може бути виходячі з моєї діяльності та САМОСТІЙНО подала заяву на закритя рахунку, та перерахування коштів до іншого банку на мій інший підприємницький рахунок. Але банк на моє закриття написав, що це саме він розриває зі мною договір))) Тоб то нахабність банку не знає меж!
Заява про закриття рахунку була подана 27.12.2024 р та на сьогодні гроші банк так і не повернув! На мої запитання що до сроків повернення по моїй заяві, яку я подала з моєї ініціативи самостійно, бо не хочу мати ніяких ділових відносин з цим «банком» банк не надає ніякої відповіді!
Я вимагаю надати повну та правдиву інформацію що до моїх грошей та прийняти до уваги, що розірвання ділових відносин відбулося саме з моєї сторони, а не зі сторони банку!
Нікому не рекомендую мати будь які стосунки з, А Банк! Бо таке відчуття, що це банк тільки для літніх людей, який взагалі не розуміється на бізнесі
Як фінансова установа, ми зобов'язані дотримуватися чинного законодавства, в тому числі в питанні аналізу фінансових операцій. Проведення такого моніторингу в банку має ризик-орієнтований підхід, а ліміт розраховується індивідуально.
Ваше питання наразі обробляється в банку і ми активно працюємо, щоб вирішити його в найкоротші терміни. Як тільки буде рішення, ми обов'язково зв'яжемося з вами.
Коментарі (2)
Чітке та швидке вирішення питання що до власних рахунків
Я є клієнтом цього банку вже досить давно.
Я звернувся сьогодні до працівника банку з питанням, що до моїх відкритих карток. Їх в мене, було 4, з них я користуюсь однією і мені потрібно було закрити всі інші, окрім однієї. Що я вам скажу, це було зроблено за декілька хвилин чітко, якісно і без зайвих запитань. А-Банк це на справді, чудовий банк все що тобі потрібно є.
Рекомендую всим. Банк дійсно чудовий!
Коментарі (1)
A- банк
Коментарі (1)
Благодарность сотруднице АБанка (г.Одесса, ул. Б. Арнаутская, 76, отд. A345) Нерубальной Анне.
Чиншевой В. Д.
Коментарі (1)
Зміна фінансового номеру
Коментарі (1)
Банк самовільно оформлює кредит попри закритий рахунок
Нещодавно закрила рахунок в цьому банку: в цілом, не сподобався банк, а також в них дуже дивна політика по депозитам — це перший банк, де за поповнення депозиту Ви їм платите відсотки, а не вони Вам.
Сьогодні в Дію приходить повідомлення про запитання кредитного ліміту від А-Банку. Але картка же закрита і з застосунку мене викидало на авторизацію. Перехожу в застосунок, а там повідомлення що мені одобренний кредит.
Пишу в підтримку з цією проблемою, а мені дають стандарту відписку про те «як підвищити кредитний ліміт». Я їм ще раз уточнюю питання — вони мені знову відписку про те, що мають на це право. Мають право оформлювати на мене кредит без моєї згодити?
Перевіримо. Готуємо заяву в полцію на шахрайські дії, та скаргу в Нацбанк.
Додатково:
1. НІКОМУ не передавався пристрій, на якому встановленно додаток.
2. НІКОМУ не передавались данні для входу.
3. Рахунок закрила і після цього ніяк не взаємодіяла з банком з 9-го січня 2025 року.
В даній ситуації банком було відправлено інформацію про доступні для Вас суми, на які Ви могли б подати заявку на отримання кредиту в банку. Тобто дане повідомлення відправлене банком виступало пропозицією оформлення угоди і в жодному разі не вказує на оформлення кредиту.
Ми перепрошуємо за емоції, що могла викликати дана ситуація та будемо раді співпрацювати знов
Коментарі (3)
Шахрай в Телеграм.
Зацікавило оголошення де пропонували м’ясні продукти. https://t.me/baraholka_cherkassy/85240
Зв’язався продавцем. Він запевнив що після передоплати відразу відправить товар.
Надав номер банківської карти 4323 3473 6104 4339 на яку потрібно було зробити перерахунок.
Я перерахував кошти і продавець підтвердив отримання.
Після цього він перестав з’являтись на каналі та виходити на зв’язок.
Звернувся до служби підтримки Абанку (чия карта була залучена шахраями)
Відразу відгукнувся оператор пояснив як оформити звернення для початку перевірки. Про результати якої буде повідомлено додатково.
Та запевнив що міри по отримувачу прийнято згідно внутрішніх інструкцій Банку.
Дякую за швидке реагування. Сподіваюсь це захистить інших від шахраїв.
Будьте Уважні не повторюйте моїх помилок.
Вдачі.
Хочемо нагадати, що в таких випадках звернення до поліції може суттєво збільшити шанси на повернення платежу. Якщо ви вирішите це зробити, ми будемо готові надати всю необхідну підтримку. Бережіть себе і будьте уважні при здійсненні покупок в інтернеті.
Коментарі (3)
Найгірша підтримка із усіх банків
Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).
За результатами проведеного аналізу було прийнято рішення про розірвання ділових відносин з Вами. Вам було надіслано заяву для закриття Вашого рахунку. Просимо Вас надіслати заповнену заяву з вашим підписом найближчим часом, щоб завершити процес розірвання відносин.
Коментарі (2)
Допомогли повернути гроші від шахрая
Співробітники провели повну консультацію, відповідали чемно, швидко і по справі. Через тиждень зі мною ще раз звʼязалися, взяли реквізити для повернення коштів, адже на даний момент я не є клієнтом їхнього банку. І дійсно, на наступний день один з платежів був повернутий, хоча я вважала це нереальним, адже не писала заяв ні в поліцію, ні в кіберполіцію. Я залишилася повністю задоволена спіпрацею та щиро вдячна за допомогу з поверненням коштів!
Хочемо нагадати, що в таких випадках звернення до поліції може суттєво збільшити шанси на повернення інших платежів. Якщо ви вирішите це зробити, ми будемо готові надати всю необхідну підтримку.
Коментарі (1)
Банк заблокував рахунок, та не повертає гроші
Хочемо зауважити, що на підставі Умов та правил, з якими клієнт погоджується при відкритті рахунку, деякі платежі дійсно можуть вимагати додаткової перевірки та це може спричинити тимчасове блокування картки. Детальні вимоги щодо можливого блокування та етапів перевірки зазначені за цим посланням у пункті 3.3.25.:
https://conditions-and-rules.a-bank.com.ua/main/view-content-261/?lang=uk.
У випадку надходження скарг, Банк може обмежити картку на час перевірки. Раніше банком було здійснено комунікацію та надано рекомендації для розв'язання питання.
Коментарі (4)
Повернення коштів
Коментарі (1)
Не можуть повернути гроші
А тепер головне чому я вирішив написати
Мені прийшли кошти з іншого банку на вже заблоковунну картку, А банк, оператори та служба підтримки допомогти не може.Надав заявку та документи згідно с тим що від мене хочуть. Позавчора начебто прийняли та сказали очікувати перерахування коштів на інший мій банк в продовж 24 год. Сумма не 50 грн, а 10000 тис.
Вчора в день знову прийшло смс про надання заяви, я надав, а потім зв’язався з оператором який сказав дослівно (якщо надали заяву очікуйте, якщо вам прийшло знову повідомлення у додаток надайте заяву за допомогою чат боту) А на вопрос чому знову це потрібно робити просто кинули з операторів не має сенсу, хоча я не чого не маю проти жінок.Але з усіх операторів мені допомагали лише чоловіки))жінки гребіянки та нічого не знають
Я хочу отримати свої кошти сьогодні, якщо не прийдуть по окончанію 24 годин, я пійду до відділення, а банк та прийдеться довбити де мої гроші людей з відділення. Якщо є рішення краще подзвоніть
Як фінансова установа, ми зобов'язані дотримуватися чинного законодавства, в тому числі в питанні аналізу фінансових операцій. Проведення такого моніторингу в банку має ризик-орієнтований підхід, а ліміт розраховується індивідуально.
За результатами проведеного аналізу було прийнято рішення про розірвання ділових відносин з Вами. Наразі Ваше питання є успішно вирішеним, кошти переказані на вказані вами реквізити
Написати коментар
Дуже тішить, коли спілкування з банком завжди викликає тільки позитивні емоції!
За ці роки знайомства з А-Банком, від операторів колл-центру я завжди отримувала тільки доброзичливе, уважне відношення з щирим бажанням домогти. І це настільки вселило довіру в мене до банку, що я тепер ніколи не хвилюсь, яка б проблема не виникла. І маю гарний настрій, коли звоню до А-Банка для вирішення будь-якої ситуації, бо точно впевнена, що банк її вирішить, не витрачаючи мого зайвого часу і нервів.
До речі, при тому, що я активний користувач послуг А-Банку вже 4 рік, в мене рідко виникали якісь проблеми в ньому.
Щиро дякую, Тобі мій улюблений А-Банк! І бажаю Тобі впевнено розвиваться, рости, міцніти і здобувати великі перемоги! ❤🙏🇺🇦
Коментарі (1)
Подяка за обслуговування
Написати коментар
Блокируют счета
Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).
За результатами проведеного аналізу було прийнято рішення про розірвання ділових відносин з Вами. Вам було надіслано заяву для закриття Вашого рахунку. Просимо Вас надіслати заповнену заяву найближчим часом, щоб завершити процес розірвання відносин.
Коментарі (5)