×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Абанку
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 42.3 | 43.1 |
USD | 39.6 | 40.2 |
Всі курси банку |
Помощь специалиста А-Банк
Коментарі (2)
Блокують без запиту та
9-го квітня прийшов запит про походження коштів. У запиті було зазначено, що документи можна подати впродовж 3 днів. На наступний день (10-го квітня) подала документи, які в мене не прийняли, бо вже розірвали зі мною ділові відносини. Подала заяву на закриття, щоб вивести кошти 16-го квітня. Сказали що термін переказу коштів 3 робочі дні. Сьогодні (19-го квітня), досі кошти не надійшли та точних термінів так і не кажуть. Тобто і блокування за незрозумілою причиною і кошти не дають вивести
Коментарі (2)
Некомпетентность сотрудников банка
Деякі платежі дійсно можуть вимагати додаткової перевірки та це може спричинити тимчасове блокування картки. Ми завжди відповідально ставимось до питання регламентів та робимо все можливе для їх виконання.
Ми намагались з Вами зв'язатись неоднократно, але нам не вдалось провести з Вами діалог. Для вирішення питання необхідно прийняти дзвінок, стосовно цього ми написали Вам в особисті повідомлення. Очікуємо відповідь та будемо раді допомогти.
Коментарі (3)
блокування рахунку
Кожна ситуація є індивідуальною, ми завжди раді допомогти та надаємо повну та послідовну інформацію, яка необхідна для вирішення питання. В цій ситуації, Вам, як відправнику коштів, наші Спеціалісти надали необхідні для вирішення цього питання рекомендації через месенджер, який Ви обирали в АБанк24. Очікуємо на необхідні документи та зробимо все можливе для скорішого вирішення цього питання.
Коментарі (2)
Зневага до клієнта
Ми приносимо Вам вибачення за непорозуміння, які виникли у Вас під час розмови з Оператором. Ми детально перевіримо Ваше звернення на гарячу лінію, на предмет коректності обслуговування, і по факту вирішення ми Вас проінформуємо.
Коментарі (3)
А-банк шахраї ?
Банком прийнято рішення, згідно з яким будуть розірвані укладені з Вами договори та закриті поточні рахунки після виконання кредитних зобов'язань перед Банком, на підставі абзацу третього частини 1 ст. 15 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», а також відповідно до пункту Умов та правил Банку 3.3.11., де зазначено право Банку припинити договір в односторонньому порядку.
Взяли Ваше питання на контроль. Банк вже надіслав Вам відповідне уточнення та рекомендації через месенджер, який Ви обирали в АБанк24, чекаємо на відповідь від Вас.
Написати коментар
Повернення коштів
Коментарі (3)
Не повертають гроші більше ніж 20 днів !!
Вже протягом 20 днів не привертають мої власні кошти, кожен день годуют «завтраками». На мейл фін моніторинг не відповідає, служба підтримки відповідає заготовленими фразами без жодної конкретики!!!
Коментарі (1)
Банк — Шахраї
Банк діє згідно ст. 7, 11 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», тому змушений запитувати необхідні документи та аналізувати фінансові операції Клієнтів з метою виявлення фінансових операцій фінансового стану та/або змісту діяльності Клієнта, тому будь-які фінансові операції можуть вимагати підтвердження джерела походження коштів.
За результатом перевірки, Банком прийнято рішення, згідно з яким будуть розірвані укладені з Вами договори та закриті поточні рахунки, на підставі абзацу третього частини 1 ст. 15 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», а також відповідно до пункту Умов та правил Банку 3.3.11., де зазначено право Банку припинити договір в односторонньому порядку.
Наші Спеціалісти роблять все можливе, для скорішого розв'язання Вашого питання. Передали питання на пришвидшення, просимо очікувати зарахування коштів відповідно до наданих Вами реквізитів. За результатом Вас проінформують.
Написати коментар
Не хочуть віддавати кошти. Шахраї!!!
Деякі платежі дійсно можуть вимагати додаткової перевірки та це може спричинити тимчасове блокування картки. Кожне звернення та скарга проходять ретельну перевірку, тому Ви та кожен Клієнт можете бути впевнені, що безпідставно не виникне блокування через причину надходження скарг на Вас. В разі надходження скарги, наші Спеціалісти детально інформують про які зарахування питання та надають детальну інформацію про подальші дії для вирішення ситуації.
За підсумком розгляду скарги, Банк може запропонувати Клієнту повернути кошти заявнику і також має право прийняти рішення про припинення ділових відносин з Клієнтом, згідно з Умовами та Правилами Банку, де у пункті 3.3.20. У разі припинення ділових відносин з ініціативи Банку, передбачена комісія за перерахування коштів у розмірі 30% від доступного залишку на балансі. Детальніше з Умовами Ви можете ознайомитись за цим посиланням: https://conditions-and-rules.a-bank.com.ua/main/view-content-340/?lang=uk
Ми надали Вам рекомендації в особисті повідомлення, які допоможуть у вирішені Вашого питання. Очікуємо на Вашу відповідь та будемо раді допомогти.
Коментарі (1)
Не віддають кошти
Будемо вдячні, якщо надасте відповідь в особисті. Ми прагнемо детально розібрати Вашу ситуацію та допомогти 🍏
Коментарі (1)
Допомога з погашенням кредиту
Щира подяка усім працівникам!
Написати коментар
Використання моїх персональних данних
Ми сподіваємось, що Ваше рішення не кінцеве і Ви залишитесь нашим Клієнтом. Будемо раді продовжувати з Вами співпрацю 🍏💚
Коментарі (2)
Утримують кошти
Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).
Банк отримав від Вас документи. Наразі проводиться перевірка, ми взяли Ваше питання на контроль. За результатом вирішення питання ми зв'яжемось з Вами.
Коментарі (1)
Блокировка счета, моих личных денег
Приносимо вибачення за тривале очікування рішення Вашого питання. На жаль, наразі, існує черга в обробці подібних звернень, у зв'язку з чим регламент розгляду збільшений.
Будемо вдячні, якщо надасте відповідь в особисті. Ми прагнемо детально розібрати Вашу ситуацію
Коментарі (1)
Банк розірвав договір
Через декілька днів написав сказали що регламент збільшено і заявку буде опрацьовано 16.04
Зателефонував 16.04 знову мені кажуть що регламент збільшено, це мої кошти і я вимагаю їх повернути!
Це то ж саме що я би вам платив по кредиту тільки я чомусь повинен платити вчасно до своїх грошей ви відноситесь відповідально, а от що до коштів клієнтів то відповідальністю там і не пахне
Ще мені служба підтримки каже що «ми вас запевняємо що ми працюємо над вашою заявкою»
Як я повинен вірити в це якщо ми розриваємо договір?
Є підозри що банк може закритися дуже дивно працює служба підтримки
Приносимо вибачення за тривале очікування рішення Вашого питання. На
жаль, наразі, існує черга в обробці подібних звернень, у зв'язку з чим
регламент розгляду збільшений. Ми обов'язково перевіримо Ваші
звернення до Служби підтримки, на коректність консультації.
Наразі Ваше питання вирішене
Коментарі (2)
Транзакція не зарахована, але кошти не повертаються
Приносимо вибачення за складнощі з якими Вам довелося зіштовхнутись. На момент проведення платежу в Банку відбувся масовий збій. Наразі, роботу сервісів відновлено та проведено ряд заходів для уникнення подібних ситуацій в майбутньому. Ваше питання щодо неуспішного платежу знаходиться в роботі. За вирішенням ми зв'яжемось з Вами. Дякуємо за розуміння!
Коментарі (2)
Найкращі спеціалісти
Коментарі (1)
Як провалити регламент х5 разів
Приносимо вибачення за тривале очікування рішення Вашого питання. На жаль, наразі, існує черга в обробці подібних звернень, у зв'язку з чим регламент розгляду збільшений. Наші Спеціалісти роблять все можливе, для скорішого вирішення Вашого питання. Передали питання на пришвидшення, просимо очікувати зарахування коштів відповідно до наданих Вами реквізитів. За результатом Вас проінформують.
Коментарі (1)
Погрози від співробітників
Представились як: Мілевська Ольга Григорівна, Осіпов Микола Іванович і сказали що їх керівник Гачок Олексій Олександрович.
Не коректне ставлення до Клієнтів з боку Співробітників при спілкуванні неприпустимі. Ми розглядаємо кожну ситуацію індивідуально і будемо раді розібратись у Вашій ситуації детальніше. Просимо надати нам відповідь в особистому повідомленні.
Коментарі (8)