Мінфін - Курси валют України

Встановити
Veadel
Зареєстрований:
14 липня 2021

Останній раз був на сайті:
23 жовтня 2024 о 12:10
Підписчики (91):
Binanceinfo
Crypto INFO
54 року, Київ
Sodaa
Sodaa
liljonads
liljonads
olhabuhach98
Ольга Бухач
43 року, Ровно
hrytsenko2
Софія Гриценко
53 року, Берестечко
urcisinaulia152
urcisinaulia152
iman1
iman1
Kostyuk90
Надежда Світлична
54 року, Киев
GRINOV
GRINOV
182238F1
182238F1
lmilaS15
Мила Шев-Павлш
51 рік, Киев
yuzvar
yuzvar
всі підписчики
Євген Власов — Поради податкового адвоката
Адвокат АБ «Вектор» https://taplink.cc/eugenevlasovlawyer
29 листопада 2023, 17:45

Скільки держава витрачає на боротьбу з платниками податків?

Усім судовим адвокатам, зокрема, і податковим, доводиться обґрунтовувати вартість своїх послуг двічі: щоразу перед клієнтом, і вже в суді, коли заявляється вимога про стягнення з відповідача витрат на послуги адвоката, у нашому випадку — з податкової служби.

Податкова, звісно, всіляко заперечує проти цього та волає про захмарні гонорари адвокатів.

Проте мені стало цікаво, скільки ж витрачається грошей платників податків на оскарження податкових повідомлень-рішень саме в розрізі фінансового утримання податкової служби.

Наприклад, матимемо такі вхідні дані:

(1) проведено три однотипних камеральних перевірки (вересень 2022 року) — 1 податківець (камеральна перевірка найдешевша, бо найменше потребує працівників),

(2) платник податків підготував заперечення на акт перевірки (жовтень 2022 року),

(3) податкова в Черкаській області розглянула заперечення та прийняла три податкових повідомлення-рішення (жовтень 2022 року) — два податківці (начальник, виконавець),

(4) платник податків пішов до суду (листопад 2022 року),

(5) суд розглядав 7 місяців у два судових засідання (до травня 2023 року) (один податківець). Середня зарплата по Черкасах — 12 тис. грн.

Отож виходить, що із вересня 2022 року і до травня 2023 року було задіяно 4 працівники податкової служби (1 у вересні 22, 2 у жовтні 22, 1 з листопада 22 до травня 23).

Робимо підрахунок фонду заробітної плати цих працівників: 12 тис. + 24 тис. + 84 тис. = 120 тис. грн.

І це суто фонд заробітної плати, без врахування оплати праці канцелярії, начальників, прибиральників… А загалом платнику податків за результатами цих трьох камеральних перевірок було нараховано АЖ 31 тис. грн. Наче для підприємства і незначна сума, проте однозначно несправедлива, тим більше що штраф спірний по суті.

При зверненні до суду платник податків сплатив ще майже 7,5 тис. грн. (по 2684 грн. за кожне податкове повідомлення-рішення).

Таким чином, виходить що витрати держави = 112,5 тис. грн. (120-7,5). І якщо податкова виграє цю справу, то загалом збиток держави складатиме 81 500 грн., а якщо програє, то матиме — 120 + 7,5 + … гонорар адвоката.

Загалом, спір тривав майже рік (перша + апеляція), а предметом спору було «чи потрібно штрафувати за невчасну реєстрацію податкової накладної, якщо вона зареєстрована 15 липня 2022 року (до 15 липня — це включно чи ні)» — так званий сумнозвісний «синдром 15 липня». І це попри те, що в грудні 2022 року законодавець однозначно написав, що до 15 липня — це включно.

Переглядів: 140, сегодня — 0
Стежити за новими коментарями

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися