- 5 травня 2020, 13:06
Відповідь банку
Вибачення — це просто слова. А які конкретні дії? Наприклад, навіщо приїздити до банку, щоби замовити карточку — адже це можна зробити в онлайні ( перше — бо ми на карантині і друге вся країна, ще до карантину, почала переходити на онлайн, так сказав президент). Це вже коли забирати карту, то звісно треба їхати особисто. А замовити — можна і в онлайн-режимі. І інше, банк прислав смс :« за Вашим зверненням (????? я нікуди не зверталася) смс-банкінг по карті відключено». З якої радості, і як я маю відстежувати рух коштів по карті. Ми живемо в такому «бардаку», що доступ до тих коштів має хто завгодно і звідки я знатиму коли і хто їх знімав ( бо ж смс — нема). Тож, якщо ви самі підтвердили, що карта буде дійсна до 7-го місяця, то нехай будуть і смс.
|
0
|
- 16:40 Торги Ethereum-ETF можуть розпочатися 23 липня
- 16:24 Черговий історичний максимум: НБУ підвищив курс долара на 24 копійки
- 16:15 За перші пів року 2024 року товарообіг України склав $52,7 млрд
- 16:13 USD/CHF: що обмежує зростання франка
- 15:53 «єОселя»: Українці взяли кредити на придбання житла на 8,7 млрд грн від початку року
- 14:40 Бізнес очікує долар по 41,62 гривень — опитування НБУ
- 14:15 ОЕСР виділяє Україні майже 285 тис. євро для покриття внесків і зборів за членство у низці своїх органів
- 13:52 У червні 2024 в Україні різко впала кількість реєстрацій ФОПів — YouControl
- 12:24 Центробанк рф засекретив дані з позабіржових валютних торгів
- 12:01 Середня пенсія в Україні: В Пенсійному фонді назвали скільки отримували пенсіонери у липні
Коментарі