- 5 травня 2020, 13:06
Відповідь банку
Вибачення — це просто слова. А які конкретні дії? Наприклад, навіщо приїздити до банку, щоби замовити карточку — адже це можна зробити в онлайні ( перше — бо ми на карантині і друге вся країна, ще до карантину, почала переходити на онлайн, так сказав президент). Це вже коли забирати карту, то звісно треба їхати особисто. А замовити — можна і в онлайн-режимі. І інше, банк прислав смс :« за Вашим зверненням (????? я нікуди не зверталася) смс-банкінг по карті відключено». З якої радості, і як я маю відстежувати рух коштів по карті. Ми живемо в такому «бардаку», що доступ до тих коштів має хто завгодно і звідки я знатиму коли і хто їх знімав ( бо ж смс — нема). Тож, якщо ви самі підтвердили, що карта буде дійсна до 7-го місяця, то нехай будуть і смс.
|
0
|
- 16:13 Різниця між готівковим та офіційним курсами валюти не перевищує 1% — НБУ
- 15:17 У третьому кварталі середній офіційний курс гривні до долара знизився на 3,2%
- 12:22 Ціна Solana досягла $200, спотові біткоїн-ETF зафіксували рекордний приплив капіталу: що нового на ринку
- 11:21 Біткоїн кілька разів оновив максимуми на тлі перемоги Трампа
- 10:31 Курс валют на 8 листопада: долар у банках подешевшав на 5 копійок
- 08:01 Курс на 8 листопада: НБУ зміцнив гривню на 10 копійок
- 7.11.2024
- 17:35 Курс валют на вечір 7 листопада: долар на міжбанку подешевшав, євро — подорожчало
- 16:38 Швейцарський UBS тестує платіжну систему на основі блокчейну
- 15:20 Криптобіржа WazirX планує відновити торгівлю цифровими валютами до лютого 2025 року
- 14:30 Шведський ЦБ вперше за десятиліття знизив ставку одразу на 50 б.п.
Коментарі