- 5 травня 2020, 13:06
Відповідь банку
Вибачення — це просто слова. А які конкретні дії? Наприклад, навіщо приїздити до банку, щоби замовити карточку — адже це можна зробити в онлайні ( перше — бо ми на карантині і друге вся країна, ще до карантину, почала переходити на онлайн, так сказав президент). Це вже коли забирати карту, то звісно треба їхати особисто. А замовити — можна і в онлайн-режимі. І інше, банк прислав смс :« за Вашим зверненням (????? я нікуди не зверталася) смс-банкінг по карті відключено». З якої радості, і як я маю відстежувати рух коштів по карті. Ми живемо в такому «бардаку», що доступ до тих коштів має хто завгодно і звідки я знатиму коли і хто їх знімав ( бо ж смс — нема). Тож, якщо ви самі підтвердили, що карта буде дійсна до 7-го місяця, то нехай будуть і смс.
|
|
0
|
- 17:00 Техногіганти лідирують: Хто очолив рейтинг найприбутковіших компаній світу у 2025 році
- 16:36 За три дні «Чорної п'ятниці» ТРЦ Respublika збільшила товарообіг на 80,65%
- 14:40 «Клуб білого бізнесу» зростає: До переліку додалося 7638 компаній та ФОПів
- 11:15 США представили нову стратегію нацбезпеки: чому її виконання тиснутиме на євро
- 11:06 Нові «надії та можливості»: Visa почне працювати в Сирії
- 10:18 120 мільйонів євро штрафу: ЄС звинуватив платформу X Маска у введенні користувачів в оману
- 08:30 У Міністерстві фінансів розповіли, коли змінять оподаткування ФОП
- 5.12.2025
- 19:31 США вперше офіційно дозволили спотову торгівлю криптовалютами на товарних біржах
- 17:39 Долар та євро подешевшали на міжбанку у п'ятницю
- 16:21 Європол викрив злочинців, які через фейкові криптоплатформи «відмили» понад 700 мільйонів євро


Коментарі