Мінфін - Курси валют України

Встановити
Tamerlana
Tamerlana
Зареєстрований:
4 травня 2020

Останній раз був на сайті:
14 березня 2023 о 02:04
5 травня 2020, 13:06

Відповідь банку

Вибачення — це просто слова. А які конкретні дії? Наприклад, навіщо приїздити до банку, щоби замовити карточку — адже це можна зробити в онлайні ( перше — бо ми на карантині і друге вся країна, ще до карантину, почала переходити на онлайн, так сказав президент). Це вже коли забирати карту, то звісно треба їхати особисто. А замовити — можна і в онлайн-режимі. І інше, банк прислав смс :« за Вашим зверненням (????? я нікуди не зверталася) смс-банкінг по карті відключено». З якої радості, і як я маю відстежувати рух коштів по карті. Ми живемо в такому «бардаку», що доступ до тих коштів має хто завгодно і звідки я знатиму коли і хто їх знімав ( бо ж смс — нема). Тож, якщо ви самі підтвердили, що карта буде дійсна до 7-го місяця, то нехай будуть і смс.

Переглядів: 353, сегодня — 1
Стежити за новими коментарями

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися