SashkoGop
Всякі брєдні..
SashkoGop
— Всякі брєдні..
аналітик із закупівель і продажів авто/мото запчастин
- 22 липня 2021, 12:12
Електромобілі - міфи та реальність. Ніссан Ліф 2014
Ну що, став власником даного девайсу. Відчув як переіваги — так і недоліки.
Можливо кращий формат — це бліц: питання-відповідь.
Гадаю буде цікаво ))
|
0
|
Переглядів: 523, сегодня — 0
- 16:01 Комісія з цінних паперів і бірж США схвалила перші гібридні ETF на базі біткоїна та Ethereum
- 11:09 В Україні розглядають зміну регулятора крипторинку
- 21.12.2024
- 16:00 Близько 80 000 жителів Фінляндії отримали тепло від біткоїн-майнінгу
- 14:03 Пенсійне страхування: З початку року українці добровільно сплатили понад 44 мільйони (інфографіка)
- 11:11 ЄС може втратити криптоінвесторів через виключення USDT Tether з лістингу
- 10:04 НБУ за тиждень продав найбільший обсяг валюти на міжбанку з 2022 року
- 20.12.2024
- 17:27 Курс валют на вечір 20 грудня: на міжбанку долар та євро подорожчали
- 15:30 Чи зможе Cardano випередити Solana під час бичачого ралі? ChatGPT вказує на XYZ як на прихованого лідера
- 13:42 Нацбанк пом’якшує низку валютних обмежень
- 12:06 Падіння біткоїна та подорожчання ASIC для майнінгу: що нового на крипторинку
Коментарі - 4
1. Вигідно, якщо живете в приватному будинку і радіус поїздок до 50 км в один бік (можна і більше, якщо на вашому шляху є зярдні станції і авто обладнано швидкісною заряжкою).
2. Вигідно, якщо ви живете в місті і маєте безпроблемний доступ до зарядних станцій, мережа котрих на сьогодні, наприклад, в Києві просто величезна.
Тепер по затратам. Середня вартість заправки за цей період було 65 грн/100 км на суспільних заправках, тобто: 66*65 = 4290 грн або вартість 1 км пробігу в місті Київ і передмісті із заторами + кондиціонером — 65 копійок. Через плавне здорожчання енергії та підняття або введення плати за стоянку під час заряжання в деяких випадках призводить до затрат як на авто з ГБО. Проте подано заявку в ДТЕК на підключення (проживаю в приватному будинку). Сьогодні вирішив перевірити як там справи і, з неприємністю констатував факт, що нічого нормально не працює в онлайн-режимі: ні листа на пошту — ні тобі правильно поданої інформації при подачі заявки через сайт. Що відбулося: я триччі пробував створити заявку — проте через неможливість збереження шаблонів заявки я з четвертої спроби заповнив всі дані і перевірив триччі, що вірно вказав бажану потужність з переліком споживачів. В результаті: заявка було згенеровано із потужністю під'єднання 10 кВт замість 40 кВт. Дякую, ДТЕК, за втрачені 2 тижні. Мало того, в них все готово і вони не відправили попередній проект на пошту. Всрата диджілітація монополіста наяву. Лютий я на них. Чекаю на лист, котрий ще не прийшов на пошту.