SashkoGop
Всякі брєдні..
SashkoGop
— Всякі брєдні..
аналітик із закупівель і продажів авто/мото запчастин
- 22 липня 2021, 12:12
Електромобілі - міфи та реальність. Ніссан Ліф 2014
Ну що, став власником даного девайсу. Відчув як переіваги — так і недоліки.
Можливо кращий формат — це бліц: питання-відповідь.
Гадаю буде цікаво ))
|
0
|
Переглядів: 464, сегодня — 1
- 16:40 Торги Ethereum-ETF можуть розпочатися 23 липня
- 16:24 Черговий історичний максимум: НБУ підвищив курс долара на 24 копійки
- 16:15 За перші пів року 2024 року товарообіг України склав $52,7 млрд
- 16:13 USD/CHF: що обмежує зростання франка
- 15:53 «єОселя»: Українці взяли кредити на придбання житла на 8,7 млрд грн від початку року
- 14:40 Бізнес очікує долар по 41,62 гривень — опитування НБУ
- 14:15 ОЕСР виділяє Україні майже 285 тис. євро для покриття внесків і зборів за членство у низці своїх органів
- 13:52 У червні 2024 в Україні різко впала кількість реєстрацій ФОПів — YouControl
- 12:24 Центробанк рф засекретив дані з позабіржових валютних торгів
- 12:01 Середня пенсія в Україні: В Пенсійному фонді назвали скільки отримували пенсіонери у липні
Коментарі - 4
1. Вигідно, якщо живете в приватному будинку і радіус поїздок до 50 км в один бік (можна і більше, якщо на вашому шляху є зярдні станції і авто обладнано швидкісною заряжкою).
2. Вигідно, якщо ви живете в місті і маєте безпроблемний доступ до зарядних станцій, мережа котрих на сьогодні, наприклад, в Києві просто величезна.
Тепер по затратам. Середня вартість заправки за цей період було 65 грн/100 км на суспільних заправках, тобто: 66*65 = 4290 грн або вартість 1 км пробігу в місті Київ і передмісті із заторами + кондиціонером — 65 копійок. Через плавне здорожчання енергії та підняття або введення плати за стоянку під час заряжання в деяких випадках призводить до затрат як на авто з ГБО. Проте подано заявку в ДТЕК на підключення (проживаю в приватному будинку). Сьогодні вирішив перевірити як там справи і, з неприємністю констатував факт, що нічого нормально не працює в онлайн-режимі: ні листа на пошту — ні тобі правильно поданої інформації при подачі заявки через сайт. Що відбулося: я триччі пробував створити заявку — проте через неможливість збереження шаблонів заявки я з четвертої спроби заповнив всі дані і перевірив триччі, що вірно вказав бажану потужність з переліком споживачів. В результаті: заявка було згенеровано із потужністю під'єднання 10 кВт замість 40 кВт. Дякую, ДТЕК, за втрачені 2 тижні. Мало того, в них все готово і вони не відправили попередній проект на пошту. Всрата диджілітація монополіста наяву. Лютий я на них. Чекаю на лист, котрий ще не прийшов на пошту.