SashkoGop
Всякі брєдні..
SashkoGop
— Всякі брєдні..
аналітик із закупівель і продажів авто/мото запчастин
- 22 липня 2021, 12:12
Електромобілі - міфи та реальність. Ніссан Ліф 2014
Ну що, став власником даного девайсу. Відчув як переіваги — так і недоліки.
Можливо кращий формат — це бліц: питання-відповідь.
Гадаю буде цікаво ))
|
0
|
Просмотров: 569, сегодня — 0
- 17:33 Курс валют на вечір 1 травня: долар та євро на міжбанку подорожчали
- 16:36 Син Трампа передбачив крах банків через криптовалюти
- 13:32 Як рішення ФРС і Трампа добивають гривню та ламають ринок (відео)
- 13:04 Біткоїн за місяць зріс на 14%, FIFA запустить власний блокчейн для NFT: що нового на крипторинку
- 12:36 Держборг України у березні зріс на 103 мільярди гривень
- 12:15 Звіт Рахункової палати за 2024 рік: виявлено порушень на понад 217 мільярдів
- 11:53 Нацбанк скоротив продаж доларів до мінімуму з початку року
- 10:38 Курс валют на 1 травня: долар в банках подорожчав, євро — подешевшало
- 10:16 Трамп погодився продати зброю Україні на $50 млн — ЗМІ
- 09:30 Топ-трейдер прогнозує, що XYZVerse досягне 5 доларів, випередивши Dogecoin і XRP
Коментарі - 4
1. Вигідно, якщо живете в приватному будинку і радіус поїздок до 50 км в один бік (можна і більше, якщо на вашому шляху є зярдні станції і авто обладнано швидкісною заряжкою).
2. Вигідно, якщо ви живете в місті і маєте безпроблемний доступ до зарядних станцій, мережа котрих на сьогодні, наприклад, в Києві просто величезна.
Тепер по затратам. Середня вартість заправки за цей період було 65 грн/100 км на суспільних заправках, тобто: 66*65 = 4290 грн або вартість 1 км пробігу в місті Київ і передмісті із заторами + кондиціонером — 65 копійок. Через плавне здорожчання енергії та підняття або введення плати за стоянку під час заряжання в деяких випадках призводить до затрат як на авто з ГБО. Проте подано заявку в ДТЕК на підключення (проживаю в приватному будинку). Сьогодні вирішив перевірити як там справи і, з неприємністю констатував факт, що нічого нормально не працює в онлайн-режимі: ні листа на пошту — ні тобі правильно поданої інформації при подачі заявки через сайт. Що відбулося: я триччі пробував створити заявку — проте через неможливість збереження шаблонів заявки я з четвертої спроби заповнив всі дані і перевірив триччі, що вірно вказав бажану потужність з переліком споживачів. В результаті: заявка було згенеровано із потужністю під'єднання 10 кВт замість 40 кВт. Дякую, ДТЕК, за втрачені 2 тижні. Мало того, в них все готово і вони не відправили попередній проект на пошту. Всрата диджілітація монополіста наяву. Лютий я на них. Чекаю на лист, котрий ще не прийшов на пошту.