SashkoGop
Всякі брєдні..
SashkoGop
— Всякі брєдні..
аналітик із закупівель і продажів авто/мото запчастин
- 22 липня 2021, 12:12
Електромобілі - міфи та реальність. Ніссан Ліф 2014
Ну що, став власником даного девайсу. Відчув як переіваги — так і недоліки.
Можливо кращий формат — це бліц: питання-відповідь.
Гадаю буде цікаво ))
|
0
|
Переглядів: 556, сегодня — 0
- 17:44 На скільки подорожчав великодній кошик у 2025 році
- 17:21 Курс валют на вечір 26 березня: євро подешевшало на міжбанку на 16 копійок
- 15:23 Porsche отримав 20 млрд євро чистих збитків у 2024 році
- 13:14 Експерти прогнозують подальше ралі біткоїна, World Liberty Financial запустить USD-стейблкоїн: що нового
- 12:33 GameStop оголосила про створення біткоїн-резерву
- 11:13 У Мінфіні показали, як змінилися зарплати чиновників у лютому
- 10:47 Банки в лютому скоротили ввезення готівкової валюти до України
- 10:28 Курс валют на 26 березня: долар та євро в банках подешевшали
- 10:15 Податкова та Пенсійний фонд очолили антирейтинг якості відкритих даних — Опендатабот
- 08:51 Мінфін показав, скільки коштів спрямували на безпеку й оборону за два місяці
Коментарі - 4
1. Вигідно, якщо живете в приватному будинку і радіус поїздок до 50 км в один бік (можна і більше, якщо на вашому шляху є зярдні станції і авто обладнано швидкісною заряжкою).
2. Вигідно, якщо ви живете в місті і маєте безпроблемний доступ до зарядних станцій, мережа котрих на сьогодні, наприклад, в Києві просто величезна.
Тепер по затратам. Середня вартість заправки за цей період було 65 грн/100 км на суспільних заправках, тобто: 66*65 = 4290 грн або вартість 1 км пробігу в місті Київ і передмісті із заторами + кондиціонером — 65 копійок. Через плавне здорожчання енергії та підняття або введення плати за стоянку під час заряжання в деяких випадках призводить до затрат як на авто з ГБО. Проте подано заявку в ДТЕК на підключення (проживаю в приватному будинку). Сьогодні вирішив перевірити як там справи і, з неприємністю констатував факт, що нічого нормально не працює в онлайн-режимі: ні листа на пошту — ні тобі правильно поданої інформації при подачі заявки через сайт. Що відбулося: я триччі пробував створити заявку — проте через неможливість збереження шаблонів заявки я з четвертої спроби заповнив всі дані і перевірив триччі, що вірно вказав бажану потужність з переліком споживачів. В результаті: заявка було згенеровано із потужністю під'єднання 10 кВт замість 40 кВт. Дякую, ДТЕК, за втрачені 2 тижні. Мало того, в них все готово і вони не відправили попередній проект на пошту. Всрата диджілітація монополіста наяву. Лютий я на них. Чекаю на лист, котрий ще не прийшов на пошту.