Мінфін - Курси валют України

Встановити
navrmavr
navrmavr
Зареєстрований:
28 травня 2020

Останній раз був на сайті:
14 березня 2023 о 02:09
10 червня 2020, 23:17

Скарга на обслуговування в Ощадбанку

У скарзі чітко вказано і відділення — проспект Перемоги, 75/2, і особу, на яку написана скарга — Саенко Олена, і мої данні — Навроцька Марина Володимирівна, тел 0972707496, електронна адреса — navr.mavr@ukr.netПрошу відреагувати належним чином, а не відписатись — проблема вирішена!

Ось моя скарга.

Звичайно, все можна списати на карантин і загальну нервозність, але — я вважаю, що приниження і обзивання клієнтів, тим більше завідуючим відділенням — це не допустимо!
Зайняла чергу у відділення о восьмій ранку, була вже другою. Запустили тільки о 9-30, бо заходили якісь «ліві» клієнти. Не буду скаржитись, що довго обслуговували, бо зависла система — це звичне явище у нашому відділенні, чи то мені так везе. До речі — всі працівники, крім завідувачки працюють чудово — дуже ввічливі і професійні.
Про головне — коли я вже почала через пів-години чекання ( прошу зауважити, що відпросилась з роботи на годинку, думаючи, що отримати нову карту, замість тої, де збіг термін користування буде швидко ) наполягати на тому, аби мене нарешті відпустили — вибігла якась жінка, без маски і без бейджика і почала на мене кричати і ображати — говорячи — що ви тут влаштували істерику, може сплутали куди ви прийшли — типа не у психлікарню! Я на це промовчала, але коли вона потім почала кричати на літню жінку, казати, що вона глуха і заборонила обслуговувати її — це вже не могло пройти повз мене — це ж не приватна лавочка, а державний банк! Коли я почала питати, як її звуть — вона не хотіла відповідати, а потім з призирством сказала — ну, Саенко Олена, той що!?
Прошу винести їй моральну і матеріальну догану за таку невідповідну поведінку на робочому місці!

Переглядів: 448, сегодня — 0
Стежити за новими коментарями

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися