-
- 11 листопада 2014, 15:12
Порушення прав клієнтів банком «НАДРА»
Доброго дня.
Банк «НАДРА» порушує умови щодо переводу коштів на інший рахунок. Проплата була зроблена 27 жовтня 2014 року у відділенні банку № 0310 ПАТ «КБ „НАДРА“ м.Дніпропетровськ, пр Карла Маркса, буд.71 Квітанція № k10/R/55/.
Сьгодні вже 11 листопада 2014 року пройшли обумовлені 10 днівпройшли (також пройшли і 10 банковських днів). На моє питання щодо конкретної відповіді про гроші, коли вони будуть переведені співробітники банку починають розповідати про „якісь черги???“ які чекають гроші для переводу. Співробітники (044) 4593700 — розповідають, що вони відповідають тільки на питання клієнтів (мабть то що я не є клієнт), Робітники „Гарячої лінії“ можуть надати тільки № телефону банку в якому я платила. Але ніхто не може відповісти на конкретне питання. Тобто „коло“ в яке загоняють робітники банку клієнтів достатньо жорстке.
З повагою Тетяна Устінова.
|
0
|
Переглядів: 898, сегодня — 1
- 19:32 Криптобіржа Kraken посилить вимоги верифікації для депозитів та зняття коштів у Європі — ЗМІ
- 18:34 ВПО з січня почнуть отримувати субсидію на оренду житла
- 18:02 З нового року вчителі отримуватимуть щомісячну доплату
- 17:34 Курс валют на вечір 27 грудня: долар та євро продовжують дорожчати на міжбанку
- 17:15 Топ-5 криптовалют з низькою капіталізацією та потенціалом зростання у 50x у 1 кварталі 2025 року
- 12:02 НБУ представив срібну пам’ятну монету, присвячену Архістратигу Михаїлу (фото)
- 11:05 Обсяги торгів BTC і Solana оновили максимуми, криптокомпанії обиратимуть США замість ЄС: що нового
- 10:29 Курс валют на 27 грудня: долар та євро подорожчали в обмінниках
- 08:18 Відгук листопада: чому Приват розірвав ділові відносини з клієнтом за повернення боргу
- 08:01 Офіційний курс: НБУ підвищив курс гривні на 2 копійки
Коментарі