-
- 11 листопада 2014, 15:12
Порушення прав клієнтів банком «НАДРА»
Доброго дня.
Банк «НАДРА» порушує умови щодо переводу коштів на інший рахунок. Проплата була зроблена 27 жовтня 2014 року у відділенні банку № 0310 ПАТ «КБ „НАДРА“ м.Дніпропетровськ, пр Карла Маркса, буд.71 Квітанція № k10/R/55/.
Сьгодні вже 11 листопада 2014 року пройшли обумовлені 10 днівпройшли (також пройшли і 10 банковських днів). На моє питання щодо конкретної відповіді про гроші, коли вони будуть переведені співробітники банку починають розповідати про „якісь черги???“ які чекають гроші для переводу. Співробітники (044) 4593700 — розповідають, що вони відповідають тільки на питання клієнтів (мабть то що я не є клієнт), Робітники „Гарячої лінії“ можуть надати тільки № телефону банку в якому я платила. Але ніхто не може відповісти на конкретне питання. Тобто „коло“ в яке загоняють робітники банку клієнтів достатньо жорстке.
З повагою Тетяна Устінова.
|
|
0
|
Просмотров: 960, сегодня — 1
- 10:08 НБУ збільшив продаж валюти на ринку
- 19.12.2025
- 19:30 Від Нью-Йорка до Ер-Ріяда: як WhiteBIT масштабувала українську Web3-експертизу в 2025 році
- 17:30 Курс валют: євро подорожчав на міжбанку у п'ятницю
- 15:00 Bitunix покращує деривативні продукти: запускає ф'ючерси USDC-M і плече до 200x
- 13:20 ObmenAT24 очолив перелік 5 найкращих сервісів для обміну криптовалют
- 10:21 Курс валют на п'ятницю: долар та євро дешевшають
- 18.12.2025
- 20:00 Головне за четвер: Перейменування копійки в «шаг», нові правила щодо громадянства та ПДВ для ФОПів
- 19:31 Нацбанк закликає скасувати мораторій на стягнення майна за проблемними іпотечними кредитами
- 19:04 Темпи кредитування бізнесу зросли на 35% за рік — звіт НБУ
- 18:43 Мінфіну дозволили додатково взяти в борг 55 мільярдів грн на 2026 рік


Коментарі