26 червня 2009
Останній раз був на сайті:
17 жовтня 2024 о 04:03
-
Арсений Неменко
47 років, Астрахань
-
IndaGame Games
34 року, Киев
-
GTI
Херсон
-
Baco
43 року, Киев
-
ded
Белая Церковь
-
Lima
40 років, Днепропетровск
-
BIG
Киев
- 14 травня 2010, 10:24
Новое авто и сервис
На днях стал счастливым обладателем нового авто, авто немножко китайское и кредитное. В этой связи сразу возникло несколько мыслей, которыми и хочу поделиться с Вами:
1. Кредит.
Кредит оформлял в «Плюс Банке» (есть такой на западной Украине). Подход менеджеров киевского отделения прост — тебе надо, ты и суетись. Ни разу не перезвонили, ни разу не позвонили сами. О встречах, документах и подписании договора приходилось думать самому. Но главное — это позиция кредитного менеджера которую можно сформулировать просто — «почему это вы заставляете меня работать».
2. Салон.
Чувствуется, что некоторые менеджеры пытаются продавать машины, а некоторые - зверски убивают время.
3. Самое интересное. Гарантийное обслуживание.
В связи с тем, что машина китайская, дешевая и при этом нафаршированная всей возможной электроникой она сломалась :), сразу, через 20 км. Просто перестала заводиться. Я не расстроился, позвонил в салон, меня культурно выслушали, попытались помочь по телефону, потом подьехал электрик, потом пришлось вызывать эвакуатор (его оплатили). Привезли машину на СТО и тут снова начался «советский способ» решать проблемы:
- при том, что мне пообещали, что меня починят в первую очередь — я проторчал на СТО 4 часа.
- при том что я торчал на СТО 4 часа, пока я не начал немножко нервничать вслух, никто даже не начинал что-то делать.
Итого:
С моей точки зрения сдвиг в плане сервиса у нас уже начался, но когда он закончиться сказать не берусь.
|
22
|
- 19:11 США ввели санкції проти «Газпромбанку» та ще понад 50 російський банків
- 18:10 Велика Британія запровадила санкції проти Фірташа та його дружини
- 17:40 Курс валют на вечір 21 листопада: долар подешевшав на міжбанку на 6 копійок, а євро — на 9 копійок
- 16:37 НБУ змінив порядок відкриття та закриття рахунків
- 16:10 ЦБ Туреччини знову зберіг ставку на рівні 50%
- 15:56 Курс біткоїна вперше перевищив $98 тис. та оновив історичний максимум
- 13:52 Що буде з гривнею? Депозити та ОВДП: чи варто зараз робити на них ставку (відео)
- 12:20 росія витратила понад $18 млрд на повітряні атаки по Україні
- 11:55 MicroStrategy увійшла до топ-100 найбільших публічних компаній у США
- 11:34 Команда Трампа розглядає прихильницю криптовалют на посаду нового глави SEC — CoinDesk
Коментарі - 27
— Приехал на Столичке в Автомобильный дом покупать подшипник (слегка издает звук)
Менеджер очень любезно пытался напарить еще кучу разных деталей, которые не надо, но очень дорогие.
И в конце концов, когда я не соглашался все это покупать он выпалил свой козырь — он назвал мою машину «гоночный болид», сравнивал устройство двигателя с какой то машиной F-1 и короче трепался по часа.
В итоге, я у них ничего не купил и решил туда больше не ногой.
newcars.ua/catalogue/geely/
Ось, приведу Вам два посилання, подивіться.Десь в межах 7-8 тисяч дол. людина купить НОВОГО! китайця.За ці ж кошти можна купити ауді 100 аж 1991! року випуску.Ви хочете сказати що ці два авто рівноцінні? Вбитий за 19 років ауді, і новенький джілі-дві великі різниці, навіть якщо цей авто і китайський. Звичайно, ходова там не тойотовська, але в ауді-якому 19 років-ВОНА ТАМ ПРОСТО УБИТА.І купивши таке авто-потрібно зразу наводити довідку про ШРОТи, де щось можна купити.Я рахуху, що з рук — можна машину купити-до 10 років, і то, якщо був один власник.Все інше-отстой.
лексус350,470; Таврії; москвичі; ВАЗ21093,2123;2104;2105;2107; ГАЗель, соболь і ще багато іншого.Хочу сказати-що те, ж трішечки в авто розуміюсь-звичайно, я їх власноруч не ремонтував, але вся ця кухня-проходить через мене.Навіть, якби я щось і підзабув-відкриваю програму-і там є всі дані-по ТО, ЕКСПЛУАТАЦІЇ, РЕМОНТАХ, пробігах-і таке інше.Про нюанси експлуатації, ремонтів, то-я можу Вам розповідати годинами-та вам це не потрібно.Розумієте, тут напевно потрібно відштовхуватись від суми коштів в наявності.Вибирати можна тоді, коли є чим за вибір заплатити.Скажіть, до прикладу-скільки коштуватиме ауді4,6,8-5-6річної давності.Старішу-я б не купував.За 6 років експлуатації-німець на нії може наїхати до 300тис.З 300тис.у авто любої моделі і любої марки починаються серйозні проблеми.Тенденція автомобілебудування легкових авто така-термін експлуатації авто(комерційний розрахунок-5років), а саме авто розрахован-8років-гора.Під ці 8 років розраховуються всі механічні параметри авто.Той же двигун-400тис.пробігу.Чому-тому що виробники зацікавлені в постійному збуті, випускають нові моделі-і 5- 8 років -це період морального зносу авто.Можна їздити і зараз на ауді якому 20-25 років-але як це сприймається оточуючими.Ми також, у фірмі продаємо авто з пробігом, але я знаю ці авто-геморой на колесах-і такі авто я б не купував.Деколи приходиться і одометри підганяти, щоб продати-по всякому буває.Радий був з Вами спілкуватись.
Ось, щн раз посилання, за 7500 авто аж 1995 року випуску.Я такого не хотів би.
www.avtobazar.lviv.ua/advertise/show_20640/
Не бачу я в упор, як можна купити за 7-8 тис дол. німця 4-7 років.