Мінфін - Курси валют України

Встановити
KWP
KWP
Зареєстрований:
30 серпня 2014

Останній раз був на сайті:
13 березня 2023 о 07:00
Підписчики (43):
Alkon
Alkon
Киев
Svetlana1571
ɐнɔɐdʞǝdu qнεиЖ �¡иɯʎdʞ ин ʞɐʞ \'
54 року, НБУ
bilenkon
bilenkon
Запорожье
15336113
15336113
fealin
fealin
vechislavs
vechislavs
lanals
Mary Kay
Киев
tiger1
tiger1
Киев
Savina
Savina
nainapsy
nainapsy
output
output
beretta4555
beretta4555
Киев
всі підписчики
KWP
пенсионер
2 березня 2015, 10:28

Чи знає законодавство начальник Управління з розвитку комунікацій та післяпродажного обслуговування клієнтів Департаменту клієнтської підтримки Дельта Банку М. О. Чистякова? Або: Чи в здоровому глузді та при ясній пам'яті знаходится пані?

Чи знає законодавство начальник Управління з розвитку комунікацій та післяпродажного обслуговування клієнтів Департаменту клієнтської підтримки Дельта Банку М. О. Чистякова?

Або: Чи в здоровому глузді та при ясній пам'яті знаходится пані, яка звинувачує вкладника в тому, що з його вини банк не видав йому вклад?

У листі, який прислала мені начальник Управління з розвитку комунікацій та післяпродажного обслуговування клієнтів Департаменту клієнтської підтримки М. О. Чистякова, написано:

«Згідно Правил банківського обслуговування фізичних осіб у Публічному акціонерному товаристві «Дельта Банк», надалі по тексту — «Правила», які є невід’ємною частиною Договору, Банк має право відмовити у проведенні розрахункових та касових операцій за поточним рахунком за наявності фактів, що свідчать про порушення Клієнтом вимог чинного законодавства України, в тому числі положень, інструкцій, а також техніки оформлення розрахункових документів, строків їх подання до Банку та у разі відсутності документів, необхідних Банку для виконання функції контролю за валютними операціями Клієнта у відповідності до вимог законодавства України.

Вимоги до видаткових документів передбачені, зокрема, Інструкцією про ведення касових операцій банками в Україні, затвердженою Постановою Правління Національного банку України від 01.06.2011 N 174.

Зокрема, зазначеною Інструкцією встановлено, що прибуткові, видаткові та прибутково- видаткові касові ордери, заяви на видачу готівки банк (філія, відділення) оформляє за допомогою технічних засобів із зазначенням номера примірника в правому верхньому кутку або виписує з використанням копіювального або самокопіювального паперу.

Тобто, основна вимога в даному випадку це те, що документи друкує саме уповноважена особа банку а не клієнт по — за межами Банку. Клієнт може заповнити від руки бланк надрукованого Банком видаткового документу, але друкувати бланк такого документу може лише Банк.

Крім того, надана Вами Заява на видачу готівки не містить номеру документу (номеру заяви на видачу готівки).

Отже, оскільки, надана Вами заява на видачу готівки була оформлена з порушенням вищезазначених вимог, Вам було відмовлено у проведені касові операції за поточним рахунком № 2620 … 93 на підставі такого документу».

Цим посадова особа Дельта Банку намагається обгрунтувати законність незаконного утримання моїх (повторюю: МОЇХ) грошей, багатомісячні спроби повернення яких являються безуспішними.

Мало того, пані Чистякова нахабним чином намагається звинуватити в цьому мене.

Пропоную розібратися: як же в банку йдуть справи фактично, відповідно до вимог нормативно-правових актів.

Постановою Правління Національного банку України від 01.06.2011 р. N 174 «Про затвердження Інструкції про ведення касових операцій банками в Україні» (далі – Постанова) встановлений порядок оформленняЗаяви на видачу готівки (далі – Заява):

1.1. До касових документів, які оформляються згідно з касовими операціями, визначеними цією Інструкцією, належать:… заява на видачу готівки ...

1.4. Клієнт заповнює касові документи від руки чи за допомогою технічних засобів або банк (філія, відділення) за згодою клієнта заповнює касові документи із застосуванням технічних засобів або системи автоматизації банку (далі — САБ).

Правильність заповнення банком (філією, відділенням) реквізитів касового документа із застосуванням технічних засобів або САБ клієнт засвідчує своїм підписом.

У п. 4 Постанови сказано чітко і однозначно:

«1.4. Клієнт Заповнює касові документи від руки чи за допомогою технічних засобів… »

Що я і зробив.

А заява пані Чистякової:

«Тобто, основна вимога в даному випадку це те, що документи друкує саме уповноважена особа банку а не клієнт по — за межами Банку. Клієнт може заповнити від руки бланк надрукованого Банком видаткового документу, але друкувати бланк такого документу може лише Банк»

є вигадкою пані Частковий, яка не базується на Постанові, а взята зі «стелі».

Немає такої вимоги в Постанові.

Негоже посадовій особі такого рівня опускатися до рівня мислення неосвіченої домогосподарки.

А надуманий привід «Крім того, надана Вами Заява на видачу готівкі не містіть номеру документу (номеру заяви на видачу готівкі)» є взагалі дурістю несусвітною. Це усувається протягом двох секунд. Тим більше, як я можу знати банківський порядковий номер?

І чому робітники банку не допомогли усунути недоліки, якщо вони були?

Пані Чистякова не спромоглася навіть уважно прочитати моє звернення, в якому я докладно описав мої дії, які повністю відповідають вимогам Постанови.

А діяв я таким чином:

01.12.2014 р. та 22.12.2014 р. я звернувся у касу Сєвєродонецького відділення ПАТ «Дельта Банк» з заявою, яка, згідно з п. 1 Постанови, заповнена з допомогою технічних засобів. В Заяві вказана сума, яку я просив видати: ХХХХХ, 00 грн.

Касир відмовилася оформляти мою заяву та видати мені запрошену суму грошей з карткового рахунку, на якому знаходилися гроші пераховані з депозитному вкладу, який закінчився.

Причину відмови касир не пояснила ні письмово, ні усно.

Надати мені надрукований бланк Заяви для заповнення мною вручну теж відмовилася.

Також вона відмовилася, як це передбачено Постановою, заповнювати Заяву на видачу мені ХХХХХ,00 грн., яку я засвідчив би своїм підписом.

Кожен день видають лише по 100-500 грн.

Законні підстави для обмеження видачі готівки з поточного рахунку відсутні.

Таким чином, касир банку не виконала вимог Постанови.

01.01.2015 р. закінчується термін ще одного депозиту на суму ХХХХ грн.

Всього: близько ХХХХХ тис. грн..

Це мені потрібно більше трьох місяців щоденно вистоювати в чергах (до 8 годин), щоб забрати СВОЇ гроші, якими незаконно користується банк.

В заяві (від 01.12.2014 р., № 2638365) я просив:

«Згідно з вимогами Постанови, виконати одну із наступних дій:

1. Прийняти підготовлену мною Заявуна видачу готівки.

2. Видати мені бланк Заяви на видачу готівки, який я заповню від руки.

3. За моєю згодою заповнюєте Заяву на видачу готівки, в якій вказана необхідна мені для одержання сума готівки (ХХХХХ,00 грн), яку я засвідчує своїм підписом, провіривши правильність заповнення відділенням реквізитів касового документа».

Начальник сєвєродонецького відділення Городецька А. В. жодне з моїх прохань не виконала.

Вона повністю підтримала дії касира, яка грубо порушила законодавство, не прийнявши в мене Заяву та не видавши мені заявлену суму з моїх (повторюю: МОЇХ) грошей.

Ніяких дій Городецька А. В. по припиненню порушень законодавства не вжила.

Мало того, мою заяву вона переслала в центральний офіс, звідки я одержав вже декілька відписок.

А повинна була вирішити це питання терміново, на місці, в межах своєї компетенції, а не відправляти в центральний офіс.

Я передав також з письмову заяву (від 22.12.2014 р.) начальнику сєвєродонецького відділення ПАТ «Дельта Банк» Гончару Ю. І.

При цьому я передав йому заяву на видачу готівки, яку касир відмовилася приймати, навіть не взявши її в руки. На заяві на видачу готівки є підпис Гончара Ю. І. про її одержання.

Начальник сєвєродонецького відділення не вжив ніяких дій для припинення порушення законодавства та видачі мені моїх грошей.

Таких заяв та відписок на них я маю велику кількість

Таким чином, були порушенї не тільки вимоги Постанови, а й других нормативно-правових актів.

Зокрема,

Конституція України

Стаття 41. Кожен має право володіти, користуватися і розпоряджатисясвоєю власністю

Цивільний Кодекс України.

Стаття 1060.

2. За договором банківського вкладу незалежно від його виду банк зобов'язаний видати вклад або його частину на першу вимогу вкладника.

Стаття 1066. Договір банківського рахунка

1. За договором банківського рахунка банк зобов'язується приймати і зараховувати на рахунок, відкритий клієнтові (володільцеві рахунка), грошові кошти, що йому надходять, виконувати розпорядження клієнта проперерахування і видачу відповідних сум з рахунка та проведення інших операцій за рахунком.

Стаття 1068.

3. Банк зобов'язаний за розпорядженням клієнта видати або перерахувати з його рахунка грошові кошти в день надходження до банку відповідного розрахункового документа, якщо інший строк не передбачений договором банківського рахунка або законом.

Стаття 1074.

Обмеження прав клієнта щодо розпоряджання грошовими коштами, що знаходяться на його рахунку, не допускається

Правління Національного банку України Постанова 03.12.2003 N 516 Про затвердження Положення про порядок здійснення банками України вкладних (депозитних) операцій з юридичними і фізичними особами

3.3. За договором банківського вкладу (депозиту) незалежно від його виду банк зобов'язаний видати вклад або його частину на першу вимогу вкладника, крім вкладів, розміщених юридичними особами на інших умовах повернення, які встановлені договором.

Таким чином, своєю відповіддю пані Чистякова показала повну неспроможність її не тільки як банківського фахівця, але і як взагалі звичайної осудної людини.

Не може ж осудна людина, знаючи ситуацію в Дельта Банку, звинувачувати вкладника в тому, що за його (вкладника) вини банк не може повернути гроші.

Чи в здоровому глузді та при ясній пам'яті знаходится пані, яка звинувачує вкладника в тому, що з його вини банк не видав йому вклад?

Мабуть, можна і діагноз встановити: неадекватне сприйняття реальності.

*****************************************************************************

Переглядів: 1162, сегодня — 0
Стежити за новими коментарями

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися