- 15 листопада 2024, 15:28
відповідь для банку
Тобто у вас за 13.11 у період с 16.00 до 16.30 було так багато кейсів негативних збізнес клієнтами, щоб не діагностувати моє повідомлення? Ви проганяли мене по трьох чатах підтримки. Й не вирішили питання за півгодини. Все це ще раз говорить, що керівництво відповідальне у банку за комунікацію та технічну підтримку потрібно вигнати. Що на посади банківської безпеки бажано взяти компетентних у користуванні компом осіб років так до 60 віком. Я не бачу підстав вести якийсь діалог -два роки у всіх опитуваннях що надсилаєте удодатку вказую, що потрібно банку опрацювати. ТУТ коментарів на цю тему замало? ну окей, не ви клієнтам платите а ми й ви залишитесь без роботи наприкінці таких відношень. а клієнти найдуть інший банк. Хочете шось зробити — купить хочвб номер на дзвінки. щоб було видно. що то Приватбанк дзвоне
|
|
0
|
- 17:35 Долар та євро зросли на міжбанку у понеділок
- 16:48 У Мінфіні показали, як зростуть стипендії для студентів
- 14:20 Долар падає перед засіданням ФРС, євро користується попитом
- 12:59 Голова ВР підписав закон про держбюджет-2026 та направив Зеленському
- 12:12 Старший аналітик Bloomberg попросив не порівнювати біткоїн із тюльпанами
- 10:47 Курс валют: Долар в банках подешевшав на 5 копійок
- 10:33 Франція приховала від ЄС інформацію про «заморожені» активи рф на 18 млрд євро — FT
- 09:29 Україна посіла четверте місце у глобальному рейтингу держав за кількістю bitcoin-резервів
- 08:00 З 1 січня 2026 року ФОПи мають звітувати по-новому: що змінюється
- 7.12.2025
- 16:43 Викривачі корупції в Україні тепер зможуть на цьому заробити: КМУ пропонує їм платити за інформацію


Коментарі