- 3 лютого 2015, 12:32
Відопвідь «Надра банку»
Дуже приємно, що ви вираховуєте авторів постів. АЛЕ до теми — я 4 дні не можу зняти УСІ кошти, як і решта колег. Така поведінка банку — ліміти без попереджень — і призводить до того, що особисто я забираю і забиратиму усі кошти, і не відкриватиму жодних додаткових послуг. Хоча картами інших фіснустанов я корстуюся з більшою довірою і залишаю кошти попри війну та кризу. Робіть висновки: що важливіше ліміти та мовчанка, чи клієнти?
|
|
0
|
Переглядів: 976, сегодня — 0
- 14:20 НБУ очікує до кінця 2025 року більше $5 млрд допомоги
- 14:04 НБУ знову зберіг облікову ставку на рівні 15,5%
- 14:00 Долар взяв курс на зниження після рішення ФРС
- 13:23 ФГВФО вже виплатив клієнтам РВС Банку 57,3 млн грн відшкодування
- 12:50 Santa Claus Rally: дива не буде, потрібна стратегія
- 12:44 Україна готується перейти на європейську модель оподаткування покупок
- 12:23 Обсяг торгів на криптобіржах впав на 28%, Sei інтегрує криптогаманець у смартфони Xiaomi: що нового
- 12:01 Новий депозитний орієнтир: ставки зросли до 18% річних
- 11:39 Золота картка «Трампа» запрацювала: заможні іноземці зможуть купити право на перебування в США
- 10:55 Курс валют у четвер: Долар в банках підскочив на 15 копійок, євро на 20 копійок


Коментарі