- 20 квітня 2017, 9:13
відповідь банку
Вам достатньо перевірити цю інформацію у ваших працівників, які працювали на Львівській з-ці 10.04 та 11.04. І не займайтесь бюрократією. Інформацію про звертання клієнтів по даній ситуації ( 15.04 та 18.04 ) можна вияснити у ваших працівників ( т.2403932 або 2403978 ), телефони надавались. Мій телефон не важливий, оскільки ситуація, описана мною, відноситься до всіх клієнтів, які в ці дні писали заяви на відмову про послугу ОВЕРДРАФТ. Це вияснити дуже легко, було б тільки бажання і добра воля ( чесність )… Але, як зрозуміло, ця ситуація це наслідок прийнятої політики даного банку- нав\'язувати свої послуги клієнтам
|
0
|
Переглядів: 842, сегодня — 0
- 19:11 США ввели санкції проти «Газпромбанку» та ще понад 50 російський банків
- 18:10 Велика Британія запровадила санкції проти Фірташа та його дружини
- 17:40 Курс валют на вечір 21 листопада: долар подешевшав на міжбанку на 6 копійок, а євро — на 9 копійок
- 16:37 НБУ змінив порядок відкриття та закриття рахунків
- 16:10 ЦБ Туреччини знову зберіг ставку на рівні 50%
- 15:56 Курс біткоїна вперше перевищив $98 тис. та оновив історичний максимум
- 13:52 Що буде з гривнею? Депозити та ОВДП: чи варто зараз робити на них ставку (відео)
- 12:20 росія витратила понад $18 млрд на повітряні атаки по Україні
- 11:55 MicroStrategy увійшла до топ-100 найбільших публічних компаній у США
- 11:34 Команда Трампа розглядає прихильницю криптовалют на посаду нового глави SEC — CoinDesk
Коментарі