- 20 квітня 2017, 9:13
відповідь банку
Вам достатньо перевірити цю інформацію у ваших працівників, які працювали на Львівській з-ці 10.04 та 11.04. І не займайтесь бюрократією. Інформацію про звертання клієнтів по даній ситуації ( 15.04 та 18.04 ) можна вияснити у ваших працівників ( т.2403932 або 2403978 ), телефони надавались. Мій телефон не важливий, оскільки ситуація, описана мною, відноситься до всіх клієнтів, які в ці дні писали заяви на відмову про послугу ОВЕРДРАФТ. Це вияснити дуже легко, було б тільки бажання і добра воля ( чесність )… Але, як зрозуміло, ця ситуація це наслідок прийнятої політики даного банку- нав\'язувати свої послуги клієнтам
|
0
|
Переглядів: 800, сегодня — 1
- 14:40 Бізнес очікує долар по 41,62 гривень — опитування НБУ
- 14:15 ОЕСР виділяє Україні майже 285 тис. євро для покриття внесків і зборів за членство у низці своїх органів
- 13:52 У червні 2024 в Україні різко впала кількість реєстрацій ФОПів — YouControl
- 12:24 Центробанк рф засекретив дані з позабіржових валютних торгів
- 12:01 Середня пенсія в Україні: В Пенсійному фонді назвали скільки отримували пенсіонери у липні
- 10:38 Курс валют на 16 липня: долар в банках підскочив на 10 копійок, євро — на 20 копійок
- 10:24 Місія МВФ розпочинає переговори з Україною щодо бюджетних планів — ЗМІ
- 10:18 Банкір розповів, що буде з курсом гривні у другому півріччі
- 10:01 НБУ хоче змінити інструкції про виконання міжбанківських платіжних операцій в гривні
- 08:52 «Зроблено в Україні»: ЕКА за пів року підтримала український експорт на 4,6 млрд грн
Коментарі