- 20 квітня 2017, 9:13
відповідь банку
Вам достатньо перевірити цю інформацію у ваших працівників, які працювали на Львівській з-ці 10.04 та 11.04. І не займайтесь бюрократією. Інформацію про звертання клієнтів по даній ситуації ( 15.04 та 18.04 ) можна вияснити у ваших працівників ( т.2403932 або 2403978 ), телефони надавались. Мій телефон не важливий, оскільки ситуація, описана мною, відноситься до всіх клієнтів, які в ці дні писали заяви на відмову про послугу ОВЕРДРАФТ. Це вияснити дуже легко, було б тільки бажання і добра воля ( чесність )… Але, як зрозуміло, ця ситуація це наслідок прийнятої політики даного банку- нав\'язувати свої послуги клієнтам
|
0
|
Переглядів: 853, сегодня — 1
- 16:01 Комісія з цінних паперів і бірж США схвалила перші гібридні ETF на базі біткоїна та Ethereum
- 11:09 В Україні розглядають зміну регулятора крипторинку
- 21.12.2024
- 16:00 Близько 80 000 жителів Фінляндії отримали тепло від біткоїн-майнінгу
- 14:03 Пенсійне страхування: З початку року українці добровільно сплатили понад 44 мільйони (інфографіка)
- 11:11 ЄС може втратити криптоінвесторів через виключення USDT Tether з лістингу
- 10:04 НБУ за тиждень продав найбільший обсяг валюти на міжбанку з 2022 року
- 20.12.2024
- 17:27 Курс валют на вечір 20 грудня: на міжбанку долар та євро подорожчали
- 15:30 Чи зможе Cardano випередити Solana під час бичачого ралі? ChatGPT вказує на XYZ як на прихованого лідера
- 13:42 Нацбанк пом’якшує низку валютних обмежень
- 12:06 Падіння біткоїна та подорожчання ASIC для майнінгу: що нового на крипторинку
Коментарі