- 20 квітня 2017, 9:13
відповідь банку
Вам достатньо перевірити цю інформацію у ваших працівників, які працювали на Львівській з-ці 10.04 та 11.04. І не займайтесь бюрократією. Інформацію про звертання клієнтів по даній ситуації ( 15.04 та 18.04 ) можна вияснити у ваших працівників ( т.2403932 або 2403978 ), телефони надавались. Мій телефон не важливий, оскільки ситуація, описана мною, відноситься до всіх клієнтів, які в ці дні писали заяви на відмову про послугу ОВЕРДРАФТ. Це вияснити дуже легко, було б тільки бажання і добра воля ( чесність )… Але, як зрозуміло, ця ситуація це наслідок прийнятої політики даного банку- нав\'язувати свої послуги клієнтам
|
|
0
|
Просмотров: 953, сегодня — 1
- 11:15 США представили нову стратегію нацбезпеки: чому її виконання тиснутиме на євро
- 11:06 Нові «надії та можливості»: Visa почне працювати в Сирії
- 10:18 120 мільйонів євро штрафу: ЄС звинуватив платформу X Маска у введенні користувачів в оману
- 08:30 У Міністерстві фінансів розповіли, коли змінять оподаткування ФОП
- 5.12.2025
- 19:31 США вперше офіційно дозволили спотову торгівлю криптовалютами на товарних біржах
- 17:39 Долар та євро подешевшали на міжбанку у п'ятницю
- 16:21 Європол викрив злочинців, які через фейкові криптоплатформи «відмили» понад 700 мільйонів євро
- 15:45 Нацбанк зміцнив курс гривні перед вихідними
- 14:53 Загроза доларизації та фінансові шоки: МВФ попередив про ризики зростання ринку стейблкоїнів
- 13:17 Bitget представила масштабні оновлення GetAgent із розумнішими відповідями та безкоштовним доступом для всіх користувачів


Коментарі