- 20 квітня 2017, 9:13
відповідь банку
Вам достатньо перевірити цю інформацію у ваших працівників, які працювали на Львівській з-ці 10.04 та 11.04. І не займайтесь бюрократією. Інформацію про звертання клієнтів по даній ситуації ( 15.04 та 18.04 ) можна вияснити у ваших працівників ( т.2403932 або 2403978 ), телефони надавались. Мій телефон не важливий, оскільки ситуація, описана мною, відноситься до всіх клієнтів, які в ці дні писали заяви на відмову про послугу ОВЕРДРАФТ. Це вияснити дуже легко, було б тільки бажання і добра воля ( чесність )… Але, як зрозуміло, ця ситуація це наслідок прийнятої політики даного банку- нав\'язувати свої послуги клієнтам
|
|
0
|
Переглядів: 974, сегодня — 0
- 16:05 Зарплати вчителів у 2026 році: Кабмін назвав етапи підвищення
- 12:03 Виплати за два місяці: українцям нарахують «Національний кешбек» вже цими вихідними
- 09:32 НБУ продав на міжбанку за тиждень $895 мільйонів
- 09:00 Чи готова Solana до відновлення? Ціна SOL націлена на $140 після грудневого падіння
- 26.12.2025
- 18:35 Уругвай оголосив війну долару: як місцевих жителів відучуватимуть від «зеленого»
- 17:25 Гривня впала на міжбанку у п'ятницю
- 16:51 Сектор RWA став лідером прибутковості у 2025 році
- 16:41 НБУ визначив, яким буде курс гривні у понеділок
- 16:30 Bitunix відзначає четверту річницю кампанією «Ultra 4ward» з нагородами на 4 млн USDT
- 15:56 В Австралії з 2026 року супермаркети та АЗС зобов’яжуть приймати готівку


Коментарі