Мінфін - Курси валют України

Встановити
CCLOAN
Зареєстрований:
21 квітня 2020

Останній раз був на сайті:
14 березня 2023 о 01:57
Підписчики (2):
Niccelll
Niccelll
Kacviktok
Kacviktok
CCLOAN — Офіційний блог компанії
15 лютого 2022, 15:58

Онлайн-професії, які можна швидко опанувати без вищої освіти

Через пандемію коронавірусу багато людей втратили свої робочі місця або задумалися про зміну сфери діяльності. Але що робити, якщо можливості вчитися новій професії за великі гроші немає? Завдяки інтернету, отримати нові навички та знання можна навіть не виходячи з дому. Розповімо, яким професіям зможе навчитися кожен.

Копірайтер

Копірайтинг – це написання текстів. Така робота не вимагає прив'язки до офісу і може виконуватися з дому, це особливо актуально у період пандемії. При цьому копірайтинг має чимало цікавих напрямків для роботи – наприклад, ведення соціальних мереж, SEO-копірайтинг, написання текстів для розсилок або лендингів. Звісно, ​​фахівцю з написання текстів необхідно не лише грамотно і структуровано викладати свої думки, а й знати нюанси обраної сфери. Цьому можуть навчити на різних онлайн курсах, за допомогою навчальних відео на YouTube, а також інформації з підручників, викладених у безкоштовний доступ.



Менеджер, спеціаліст зі звітності

Коли мова заходить про роботу зі звітністю чи аналіз даних, то в більшості випадків ці професії тісно пов'язані з комп'ютерними навичками. Для успішної та ефективної роботи необхідно добре орієнтуватися в Excel, знати SQL і як мінімум одну мову програмування. І хоча здається, що це не варіант для самостійного вивчення, це не так. У мережі чимало корисних та зрозумілих уроків, які поетапно занурюють у тему та допомагають розібратися у питанні без грошових витрат. Одне з таких джерел – професійні спеціалізовані YouTube-канали.

Веб-дизайнер

Веб-дизайн – професія, яка завжди є актуальною. Веб-дизайнери займаються оформленням зовнішнього вигляду сайту, створенням банерів та ілюстрацій. Завдяки цьому веб-дизайнери можуть пропонувати цілий спектр послуг, починаючи зі створення логотипу та закінчуючи створенням дизайну сайту. Багато хто думає, що веб-дизайнером неможливо стати, якщо не вмієш малювати. Однак у сучасному світі, повному різноманітних веб-сервісів та спеціалізованих програм, це не проблема. До того ж в інтернеті є багато прикладів, готових шаблонів та малюнків, які можна використати у роботі.



Таргетолог

Професія таргетолога – чудова можливість забути про набридлий за довгі роки офіс і почати працювати з дому. Таргетолог відповідає за грамотне настроювання реклами в соціальних мережах – і тут справді є чому повчитися. Таргетологам важливо вміти аналізувати цільову аудиторію своїх замовників, точно визначати її інтереси та, виходячи з цього, вибудовувати свою робочу стратегію. Грамотний таргетолог вміє аналізувати, любить працювати з контентом та цифрами, а також розуміється на роботі рекламних кабінетів та сервісів для збору та аналізу аудиторії.

Дизайнер інтер'єру

Освоїти цю спеціальність можна онлайн за допомогою різних курсів та онлайн шкіл, які пропонують навчання з нуля. Окрім всіх необхідних знань, навчання також дозволяє почати формувати портфоліо, необхідне отримання перших замовлень. Курси та навчальні матеріали дадуть розуміння, як грамотно виконувати креслення, вирішувати ті чи інші проблеми та які моменти з будівельного законодавства слід запам'ятати. Навчатися найзручніше за відео експертів та шкіл – у цьому випадку можна подивитися на приклади та виробити нагляд.

Програміст

ІТ – перспективна галузь, відома гідними зарплатами та можливістю віддаленої роботи. Звичайно, щоб все це втілилося в реальність, важливо стати по-справжньому кваліфікованим фахівцем. Навчитися програмувати з нуля не так складно, як здається. У сучасному світі існує чимало підручників, а також різноманітних онлайн-курсів та практикумів. При цьому велика кількість інформації є безкоштовною. Багато матеріалів орієнтовані спеціально на новачків та пояснюють складні речі максимально простою та зрозумілою мовою

SMM-фахівець

SMM-спеціаліст – це майстер комунікації з аудиторією, здатний легко підібрати цікавий контент, налагодити діалог з передплатниками, залучити клієнтів і підвищити впізнаваність бренду. Саме цей фахівець розробляє стратегію просування, стежить за новими трендами та течіями, аналізує конкурентів та виявляє актуальні інтереси цільової аудиторії брендів. До обов'язків SMM-фахівця також входить складання контент-планів, а також створення та розміщення різноманітного контенту. І хоча професія здається гранично простою, насправді SMM-фахівцям необхідно мати цілий спектр знань. Тому, якщо вибирати цей напрям для роботи, важливо детально зануритися в матеріал і знайти грамотно складені курси. У цьому також допоможуть різноманітні курси та навчальні відео, які можна знайти у вільному доступі.

Переглядів: 2733, сегодня — 0
Стежити за новими коментарями

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися