Мінфін - Курси валют України

Встановити
CCLOAN
Зареєстрований:
21 квітня 2020

Останній раз був на сайті:
14 березня 2023 о 01:57
Підписчики (2):
Niccelll
Niccelll
Kacviktok
Kacviktok
CCLOAN — Офіційний блог компанії
20 грудня 2021, 16:27

Що таке дропшипінг і наскільки він актуальний?

Завдяки тому, що сучасний світ майже повністю перейшов на електронну комерцію, у багатьох підприємців і потенційних бізнесменів з’явилася можливість заробити на новій сфері продажів. Продажі в інтернеті набирають обертів, і навіть ті, хто раніше взагалі не продавав, почали цікавитися новими способами, цікавими рішеннями та інструментами для продажів. І одним з таких методів є дропшипінг – можливість продавати товари інших продавців.

Що таке дропшипінг і в чому його особливості?

Дропшипінг – це одна із сучасних бізнес-моделей електронного продажу товарів, яка дозволяє реалізувати товари, не маючи їх в наявності.

Постачальник, який знає, що підприємець працює за схемою дропшипінгу, надає список товарів і всю потрібну інформацію. Власник компанії додає їх собі на сайт або реалізує в соцмережах, замовлення надходить постачальнику і він же його відправляє за вказаною адресою – все зручно і просто. Заробіток власника – це різниця вказаної вартості за товар, яку заплатив покупець, і ціною від постачальника.



Серед плюсів дропшипінгу можна відзначити:

  • щоб зайнятися таким бізнесом, майже не потрібно вкладень, в разі невдачі втрати будуть мінімальними;
  • у власника компанії нема потреби тримати великий штат співробітників, відкривати або орендувати склад, піклуватися про зберігання товарів, відправляти їх самостійно;
  • можна працювати з будь-якої точки світу, немає ніякої прив’язки до регіону, тому магазин можна відкрити навіть в США.

Попри це все ще залишається кілька мінусів дропшипінгу. В першу чергу це стосується великої кількості конкурентів майже в будь-якій сфері. На ринку багато охочих заробити на товарах – і зазвичай, чим вище попит на них, тим більше конкуренція. Крім того, основна відповідальність за товар все ще залишається на власнику компанії, а не постачальнику, тому що покупець купив його саме у вас. Якщо виробник відправить бракований товар, зашкодить пакування або ще щось, то відповідати і працювати з претензіями буде продавець.



Настільки актуальний дропшипінг зараз?

Сам дропшипінг для всього світу вже давно не є новинкою або чимось неймовірно оригінальним, але ось в нашій країні така система тільки починає розвиватися. Річ у тому, що на ринку товарів багато недобросовісних постачальників, які усвідомлюючи те, наскільки не налагоджена системи дропшипінгу, намагаються скористатися цим і обдурити продавця і покупця.

Також недовіра виникає й у покупців, адже в більшості випадків їм доводиться відправляти передоплату. Виходить, що власник компанії повинен перед відправленням оплатити товар постачальнику, а якщо покупець не внесе оплату, то доведеться робити повертати заставу зі своїх же грошей. Тому майже всі власники компанії працюють за передоплатою.

Ще один недолік такої бізнес-моделі полягає у технічній особливості та стосується самої системи продажів. Сьогодні у нас, щоб запустити такий бізнес, можна скористатися конструкторами сайтів, зробити його у вебстудії або продавати через інші сайти, соцмережі. Поки немає спеціалізованої платформи, яка спростить роботу з дропшипінгом, хоча на Заході таких майданчиків вже кілька.

Проте, сфера дуже швидко розвивається і стає все більш популярною, тому в майбутньому система дропшипінгу буде приносити ще більше доходу.

Переглядів: 648, сегодня — 0
Стежити за новими коментарями

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися