Мінфін - Курси валют України

Встановити
CCLOAN
Зарегистрирован:
21 квітня 2020

Последний раз был на сайте:
14 березня 2023 о 01:57
Подписчики (2):
Niccelll
Niccelll
Kacviktok
Kacviktok
CCLOAN — Офіційний блог компанії
7 липня 2021, 16:13

Що робити, якщо заблокували банківську карту?

Трапляються ситуації, коли на електронну пошту або мобільний телефон надходить повідомлення про блокування банківської карти. Є кілька причин, чому це може відбуватися. Як показує практика, блокування карти не завжди є чимось негативним, а навпаки — у такий спосіб банківські установи захищають кошти своїх клієнтів.

За яких причин банківські установи можуть заблокувати картки своїх клієнтів?

  • Невірно введений ПІН-код

Якщо власником картки (знайомий, родич, шахрай) тричі введено некоректний пароль (ПІН-код) в платіжних терміналах або банкоматах, то картка автоматично блокується. В подібній ситуації українські банки зазвичай відправляють клієнтам push-повідомлення в додатку для мобільного, емейл або SMS. Але бувають випадки, коли власники карток можуть дізнатися про блокування лише згодом, наприклад, якщо картою користувалася інша людина. Для розблокування карти достатньо подзвонити співробітникам банку за номерами гарячих ліній, які підкажуть подальші дії.

  • Виникнення підозр про факт шахрайства

Банки можуть офіційно призупиняти грошові перекази і блокувати картки клієнтів, якщо здійснювані транзакції видаються «сумнівними». У таких ситуаціях зазвичай з власниками карток зв'язуються оператори, аби з'ясувати частоту транзакцій. Варто врахувати той факт, що підозрілі операції та самі картки блокуються до 48 годин, тому не потрібно панікувати. Якщо раптом карта знаходиться в руках шахрая, то у вас буде достатньо часу, щоб зателефонувати оператору банківської установи і слідувати його вказівкам, що сприятиме збереженню коштів в безпеці.

Варто пам’ятати! Якщо вам зателефонували співробітники банку і повідомили про «підозрілі» грошові перекази, рекомендуємо негайно припинити розмову і негайно зателефонувати на номер гарячої лінії. Це потрібно тому, що сьогодні зловмисники навчені підробляти офіційний телефонний номер будь-якого банку.


Часто після отримання від клієнтів вичерпної інформації, необхідної для підтвердження особи або конкретної операції, співробітники банків розблоковують карти і надають дозвіл на проведення транзакцій. Якщо ж виявиться, що переказ здійснюється шахраями, то картка блокується назавжди, оскільки зловмисникам стали відомі всі дані по карті. Клієнтам у такому випадку банк пропонує перевипустити картку.

Як правило, блокування карти відбувається в нижче наведених випадках:

  • вперше здійснюється оплата покупок за кордоном;
  • проведення великого платежу, який суттєво перевищує обсяг попередніх;
  • здійснення грошового переказу в незвичний час доби (наприклад, вночі).

Варто пам’ятати! Блокування картки та заборона транзакції в подібних ситуаціях відбувається не завжди. Ця вимога визначається системою безпеки конкретної фінансової установи.



Чому виникає проблема з блокуванням карт?
Пластикові картки є просто інструментом, за допомогою якого люди отримують доступ до своїх рахунків і грошових збережень. При блокуванні з банківських карт знімати готівку або здійснювати перекази стає неможливим, що дозволяє вберегти кошти від крадіжки шахраями. Тому варто враховувати, що якщо повідомлення про блокування картки надіслано з невідомого номера, і там міститься вимога перейти на сумнівні посилання, категорично не рекомендуємо це робити, адже подібні SMS-повідомлення часто розсилають злочинці.

Варто пам’ятати! У випадку проблем з картами співробітники банківських установ контактують з клієнтами лише з офіційних телефонних номерів, зазначених на сайтах фінустанов. З будь-яких питань також радимо телефонувати виключно за номерами гарячих ліній. Для цього краще зберігати такі номери в контактах свого телефону.

Здійснення нелегальних операцій по карті
Відповідно до чинного законодавства України, фінансові структури зобов'язані чинити протидію «відмиванню» незаконного прибутку. Тому банки можуть відмовляти в платежах і блокувати картки власників, якщо запідозрять «відмивання» грошей.



Варто пам’ятати! В Україні є так званий «чорний список клієнтів» — власників карток, за якими були проведені сумнівні транзакції. Цей список постійно розсилається банківським та іншим фінансовим організаціям, які на його підставі можуть відмовляти в обслуговуванні юридичним або фізичним особам.

Якщо ж ви не займаєтеся «відмиванням» коштів, але банківська організація заблокувала платіжну картку, то необхідно зв'язатися з операторами за номерами гарячих ліній, з'ясувати причину такого рішення і при необхідності прояснити інформацію по здійсненим платежам. У більшості випадків співробітники фінустанов розблоковують картки і пропонують повторити транзакції.

Просмотров: 2949, сегодня — 0
Следить за новыми комментариями

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися