- 20 січня 2021, 10:45
Як отримати електронний цифровий підпис?
Електронний цифровий підпис є повноцінною альтернативою звичного нам автографу від руки. ЕЦП візуально не виглядає як підпис, але має таку ж юридичну силу. Також варто відзначити, що підпис в цифровому форматі є дійсним тільки протягом 24 місяців з моменту отримання. Цифровий підпис є електронним файлом, який містить електронний ключ, спеціально створений для певної людини.
Де використовується ЕЦП?
- Подача електронної документації. Цифровий підпис в цьому випадку є підтвердженням особи заявника.
- Подача електронних декларацій про доходи та звітності на сайті Державної фіскальної служби.
- Реєстрація бізнесу та отримання інформації про земельні ділянки.
- Отримання довідки про відсутність судимості. Як правило, цей документ потрібен під час оформлення на роботу, отримання візи або дозволу на носіння зброї.
- Електронні послуги Пенсійного фонду. Цифровий підпис надає можливість без черги отримати довідку про трудовий стаж або довідку про доходи фізичної особи для оформлення субсидії.
- Отримання інформації про розмір зарплати та суми, яка зараховується для пенсії.
- Подача заяви на перерахунок соціальних виплат.
- Подача заяви на отримання посвідчення особи або заяви на реєстрацію шлюбу.
Можливості електронного цифрового підпису на цьому не закінчуються. Щороку проводиться розробка нових інтернет-сервісів, у зв’язку з чим значно спрощується процес документообігу як для бізнесу, так і для населення України.
Які бувають ЕЦП?
Цифровий підпис може бути двох типів: звичайний і посилений. Посилений тип ключа використовується державними службовцями і представниками великих компаній. Звичайний ЕЦП – це інструмент для ведення документообігу в бізнесі. Ключ використовується для проведення операцій в державних закупівлях та інших цілях. Посилений ключ можна отримати тільки в Центрі сертифікації. Що стосується простого ЕЦП, оформити його можна через інтернет-банкінг.
Пакет документів для отримання цифрового підпису
Для отримання електронного цифрового підпису, необхідно вибрати Центр сертифікації (АЦСК) і ознайомитися зі списком документів. Варто зазначити, що у кожного Центру є свої вимоги, які необхідно виконати для отримання ЕЦП:
- Заповнення реєстраційної картки (для ФОП) встановленого формату у двох примірниках. Цим ви погоджуєтеся на обробку персональних даних.
- Копія паспорта громадянина України.
- Копія ідентифікаційного коду платника податків, завірена підписом власника.
Способи отримання електронного цифрового підпису
Отримати цифровий підпис можна в будь-якому Центрі реєстрації. Для цього необхідно зібрати вищевказані документи.
- Зареєструватися на сайті Центру сертифікації.
- Особисто прийти до Центру з оригіналами документів і чистим носієм цифрової інформації (диск DVD-R або флеш-карта).
- Фахівці Центру сертифікації створять оригінальний цифровий ключ і зроблять його запис на носій.
За наявності всіх необхідних документів, отримання цифрового підпису не займе багато часу. Як видно, оформити заявку можна особисто в одному з Центрів сертифікації або онлайн на сайті державної служби. Якщо ви є клієнтом ПриватБанку, оформити цифровий ключ можна через додаток Приват24. Зробити це можна дуже швидко, дистанційно, а головне – безкоштовно.
|
|
0
|
- 19:30 Від Нью-Йорка до Ер-Ріяда: як WhiteBIT масштабувала українську Web3-експертизу в 2025 році
- 17:30 Курс валют: євро подорожчав на міжбанку у п'ятницю
- 15:00 Bitunix покращує деривативні продукти: запускає ф'ючерси USDC-M і плече до 200x
- 13:20 ObmenAT24 очолив перелік 5 найкращих сервісів для обміну криптовалют
- 10:21 Курс валют на п'ятницю: долар та євро дешевшають
- 18.12.2025
- 20:00 Головне за четвер: Перейменування копійки в «шаг», нові правила щодо громадянства та ПДВ для ФОПів
- 19:31 Нацбанк закликає скасувати мораторій на стягнення майна за проблемними іпотечними кредитами
- 19:04 Темпи кредитування бізнесу зросли на 35% за рік — звіт НБУ
- 18:43 Мінфіну дозволили додатково взяти в борг 55 мільярдів грн на 2026 рік
- 17:45 Економіст Пітер Шифф: Біткоїн обвалиться раніше за долар




Коментарі