- 20 січня 2021, 10:45
Як отримати електронний цифровий підпис?
Електронний цифровий підпис є повноцінною альтернативою звичного нам автографу від руки. ЕЦП візуально не виглядає як підпис, але має таку ж юридичну силу. Також варто відзначити, що підпис в цифровому форматі є дійсним тільки протягом 24 місяців з моменту отримання. Цифровий підпис є електронним файлом, який містить електронний ключ, спеціально створений для певної людини.
Де використовується ЕЦП?
- Подача електронної документації. Цифровий підпис в цьому випадку є підтвердженням особи заявника.
- Подача електронних декларацій про доходи та звітності на сайті Державної фіскальної служби.
- Реєстрація бізнесу та отримання інформації про земельні ділянки.
- Отримання довідки про відсутність судимості. Як правило, цей документ потрібен під час оформлення на роботу, отримання візи або дозволу на носіння зброї.
- Електронні послуги Пенсійного фонду. Цифровий підпис надає можливість без черги отримати довідку про трудовий стаж або довідку про доходи фізичної особи для оформлення субсидії.
- Отримання інформації про розмір зарплати та суми, яка зараховується для пенсії.
- Подача заяви на перерахунок соціальних виплат.
- Подача заяви на отримання посвідчення особи або заяви на реєстрацію шлюбу.
Можливості електронного цифрового підпису на цьому не закінчуються. Щороку проводиться розробка нових інтернет-сервісів, у зв’язку з чим значно спрощується процес документообігу як для бізнесу, так і для населення України.
Які бувають ЕЦП?
Цифровий підпис може бути двох типів: звичайний і посилений. Посилений тип ключа використовується державними службовцями і представниками великих компаній. Звичайний ЕЦП – це інструмент для ведення документообігу в бізнесі. Ключ використовується для проведення операцій в державних закупівлях та інших цілях. Посилений ключ можна отримати тільки в Центрі сертифікації. Що стосується простого ЕЦП, оформити його можна через інтернет-банкінг.
Пакет документів для отримання цифрового підпису
Для отримання електронного цифрового підпису, необхідно вибрати Центр сертифікації (АЦСК) і ознайомитися зі списком документів. Варто зазначити, що у кожного Центру є свої вимоги, які необхідно виконати для отримання ЕЦП:
- Заповнення реєстраційної картки (для ФОП) встановленого формату у двох примірниках. Цим ви погоджуєтеся на обробку персональних даних.
- Копія паспорта громадянина України.
- Копія ідентифікаційного коду платника податків, завірена підписом власника.
Способи отримання електронного цифрового підпису
Отримати цифровий підпис можна в будь-якому Центрі реєстрації. Для цього необхідно зібрати вищевказані документи.
- Зареєструватися на сайті Центру сертифікації.
- Особисто прийти до Центру з оригіналами документів і чистим носієм цифрової інформації (диск DVD-R або флеш-карта).
- Фахівці Центру сертифікації створять оригінальний цифровий ключ і зроблять його запис на носій.
За наявності всіх необхідних документів, отримання цифрового підпису не займе багато часу. Як видно, оформити заявку можна особисто в одному з Центрів сертифікації або онлайн на сайті державної служби. Якщо ви є клієнтом ПриватБанку, оформити цифровий ключ можна через додаток Приват24. Зробити це можна дуже швидко, дистанційно, а головне – безкоштовно.
|
|
0
|
- 17:42 Долар та євро стрімко пішли вгору на міжбанку
- 17:27 Зарплати, виклики та прогнози: як українські роботодавці готуються до 2026 року
- 17:11 Біткоїн залишається без «санта-ралі»: інвестори тікають у золото та срібло
- 16:52 У Приваті розповіли, на що клієнти найчастіше витрачають «Тисячу Зеленського»
- 16:34 Гривня «важча» за ліру та єну: де українська валюта коштує більше за місцеву
- 16:10 SEC звинуватила три криптоплатформи в шахрайстві на $14 млн
- 15:31 НБУ визначив нові курси валют на четвер: євро знову оновило рекорд
- 15:15 Китайці використовують Telegram для незаконних операцій: обсяг сягнув $2 млрд на місяць
- 14:25 Люди проти машин: ШІ переміг команду трейдерів у турнірі, але «золото» взяла людина
- 14:05 2025 рік може стати найгіршим для долара за останні сім років




Коментарі