Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити
Anton1975
Зареєстрований:
5 лютого 2015

Останній раз був на сайті:
28 лютого 2026 о 00:51
Підписчики (564):
Studen3
Studen3
56 років, Житомир
Vadossssss
Vadossssss
124 року, Черкассы
timasov
timasov
roman9
roman9
Maksim1002
Максим Мехов
45 років, Херсон
tamila1976
tamila1976
Pvalent7
Pvalent7
39574746
unknown unknown
Киев
Wladwest
Wladwest UA
56 років
k00010
k00010
56 років, Киев
Igoc1975
Патріот України
50 років, Львів
Arturt
Arturt
всі підписчики
Anton1975 — Технический анализ и инвестиции
13 лютого 2026, 21:15

Риски 2026 года

2026 это год промежуточных выборов, по статистике, самый слабый год из 4х летнего «президенского цикла» для рисковых активов:

Не зря, такой рисковый актив, как крипта, всегда падает в годы промежуточных выборов ( 2014, 2018, 2022)

Как правило, в такие годы бывает минимум 2 волны распродаж риска: зима/весна, и лето/осень. Так, что, вероятно, как раз дно по крипте https://minfin.com.ua/blogs/anton1975/264998/ на осень.

Золото так же последние межвыборные годы под давлением ( 2014 вниз, 2018 вниз, 2022 вниз) Во все прошлые периоды не было такой крайней перекупленности и разогрева актива, коррекция может быть так же значительной.

По рисковым активам может повториться ситуация 2018, ( прошлый Трамп): резко вниз весной, волна роста до сентября с перехаем, а за тем обвал. Думаю, примерно так и будет в этом году.

Еще статистика по годам американского рынка с 19 века

Действительно, в 22 году был лучший момент для покупок,( как и 2012) в том числе, золота и крипты. В 2020 была локальная вершина, (как и в 1999/2000) 2016 — ноябрь можно было покупать, боковик завершился. 2025 был годом роста ( как и 2005 или 1995). В 2026 опять же, по этой статистике, нужно ждать поздней осени для покупок.

Еще наблюдение: хоть в межвыборные годы рынок склонен падать ( обвал 2002 или коррекция 1998, тот же 2022), рынок ни когда в такие годы не разворачивается и не показывает вершину. Получается, какая-то коррекция, возможно, глубокая, в 2026, будет предвесником волны роста в 2027 ( лучший год 4х летнего цикла), и, какая-то значительная вершина уже в 2028/29 годах. Там и будет, вероятно, вершина всего роста с 2008/2009 годов.

Переглядів: 955, сегодня — 0
Стежити за новими коментарями

Коментарі - 46

+
0
Criptor82
Criptor82
14 лютого 2026, 11:05
#
2006, 2010 роки було зростання ринків (фондовий, золото). А 2008 навпаки падіння, хоча у вас роки які закінчуються на 8 вважаються хорошими. На мою думку треба враховувати великі цикли, ті які тривають 72−90 років. Останній такий почався в 1945р. Наразі він завершився, тому і маємо турбулентність на всіх ринках, що і спостерігаємо (волатильність, та падіння долара до інших валют). Якщо на фондовому ринку бульбашка, а облігації країн Заходу в кращому разі покривають інфляцію, куди прямує капітал?
+
0
Anton1975
Anton1975
14 лютого 2026, 11:37
#
Это не у меня, это статистика с 19 века. Турбулентсноть на всех рынках примерно каждые несколько лет, это нормлаьная ситуация. Пик прошлого цикла роста 2000 год, потом боковик на 12 лет, 2008 на самом деле часть боковика, рынок с 2007 года уже падал. А сейчас рынок на ист. хайях, цикл роста еще не завершился, другая ситуация совсем.
+
+15
Anton1975
Anton1975
14 лютого 2026, 11:51
#
1996, 2006, 2016, 2026- покупать лучше во второй половине года, с осени.
+
0
Criptor82
Criptor82
14 лютого 2026, 13:05
#
Тоді виходить когнітивний дисонанс. В минулих статтях ви прогнозували зростання крипторинку і ціни біткоїна до 300тис$ в 2026, мотивуючи тим, що в травні прийде новий очільник ФРС і почне вливати ліквідність в ринки, а тому буде зростання ціни активів. Відомо з історії, що кріпта без одночасного зростання індексів Nasdaq — не зростає.
А в цій статті ви навпаки прогнозуєте 2 хвилі падіння (глибока корекція).
То вверх чи вниз?
+
+15
Anton1975
Anton1975
14 лютого 2026, 13:17
#
Скорее всего, волна роста 2026 будет бычьей ловушкой и осенью еще один заход вниз. Потом да, на 300 тыс. На 27−28 скорее всего бычий рынок.
+
+15
Anton1975
Anton1975
14 лютого 2026, 13:23
#
Без движения в индексах https://minfin.com.ua/blogs/anton1975/264554/ даже на отскок брать крипту опасно. Когда и как пройдет коррекция, тогда уже дальше можно думать.
+
0
Studen3
Studen3
14 лютого 2026, 11:08
#
+++
+
0
Criptor82
Criptor82
14 лютого 2026, 15:12
#
З врахуванням теми статті та прогнозу який дав Антон на період 2026−2028, хочу поставити одне цікаве питання. Питання виникло після того, як прочитав статтю журналіста Мінфіну, яку напередодні опублікував О. Писарев. Стаття має назву 20 тис.$ на диверсифікацію. Автор розподілив портфель на 3 активи: 20% золото, 40% гривневі облігації, 40% reit фонди (інвестиції доларові). Портфель складено з активів, які легально доступні в Україні, тобто без брокерів типу IB.
З врахуванням викладеного хочу спитати у Антона і підписників його блогу, яким на вашу думку має бути інвестиційний портфель на ту ж суму, на період 2026−2028. Прошу вказати активи та їх пропорції, з врахуванням лише тих, що є доступними (без IB, та Revolut). Я теж висловлю свою думку згодом, якщо доєднаються інші.
+
+75
Anton1975
Anton1975
14 лютого 2026, 17:13
#
Я портфелями не занимаюсь, советы тут давать не могу. В 22 году были рекомендации покупать золото и серебро, хоть на 100% капитала, в 2025 у меня фиксация прибыли по этим активам. Так же, были в 22 году мысли по BTC от 20 тыс до 100 и выше, уже летом были рекомендации выходить в ожидании крупной коррекции https://minfin.com.ua/blogs/anton1975/262534/
Если будет интересная цена, можно брать опять золото, когда увижу отпишусь, и крипту, но не всю котлету. Всякие фонды лично мне не инетресны. Облигации страны, которая ведет войну на чужие деньги, это чистая утопия.
+
+90
Anton1975
Anton1975
14 лютого 2026, 17:16
#
На рынке главное тайминг, точка входа, и точка выхода, настали времена качелей и резких движений. Стабильность закончилась с начала 2020х как мне видится.
+
0
Criptor82
Criptor82
14 лютого 2026, 18:13
#
Зрозуміло. Виходить два класа активів це метали (золото/срібло), і криптовалюти. Пропорції залежатимуть від ціни входу. А як щодо інших, у кого які думки щодо об'єкту інвестицій в 2026—2028?
+
+45
duke34
duke34
14 лютого 2026, 20:41
#
Особисто я інвестую у свій маленький бізнес і, коли купувати нічого або достатньо, виведені кошти перевкладаю у військові облігації максимум на рік роблячи з цього таку собі драбинку з постійним перевкладанням відстоків. Десь ці гривневі облігації заробляють, десь хоча б зберігають від інфляції. Сукупна дохідність цього принесла мені у 25 році еквівалент 20% річних у долларі. Іншого способу інвестування не бачу сенсу зі всіма цими обмеженнями, комісіями, брокерами і т.д.

Інвестування на 20 тис. дол особисто для мене звучить просто смішно, люба дохідність зі звичайними інструментами — просто копійки.(не від того, що в мене багато грошей, просто в порівнянні з бустом у вигляді бізнесу, це не так прибутково) З такими грошима, або грати на всю котлету в рулетку типу крипти або на всю котлету ловити низи і зливати на верхах на акціях, якщо попадеш в струю. Маючи на руках котлету у 500тис баксів, наприклад, вже можна рахувати ті 5-10%, бо від такої суми це суттєво.

До речі, колись заганяв в gemini питання типу: якщо інвестувати умовну суму в гривнях в 2000 році і крутити її на депозитах, ніколи не купуючи баксів, (середній відсоток по депозитам там щось біля 15 коливався), враховуючи, банкопади, майдани, введення податку на депозити, та враховуючи перевкладання всіх грошей у військові облагації після 22 року, то дохідність буде майже така сама/приблизно така сама/ як інвестування у SP 500 на той же період
+
+45
Anton1975
Anton1975
15 лютого 2026, 2:16
#
Это потому, что старт на пиках 2000 года, фактически, боковик на 13 лет без прибыли. Если стартовать с 2010 был бы другой результат.
С 2000 года в SPX вообще результат плачевный, 350% всего, золото 2000%, серебро почти столько же, а это считается вообще отстой на фоне акций.
Это к вопросу, что не важно, когда покупать, главное уметь ждать. Как раз главное это тайминг, можно такого накупить, что потом жизни не хватит ждать. Условная квартира у метро, если в 2000 купить и сдавать все эти годы, даже, если делать ремонт раз в 10 лет, не меньше 2000% даст за эти годы. В общем, SPX это просто отстой получается, с 2000 года особенно.
+
+15
Criptor82
Criptor82
15 лютого 2026, 11:06
#
Згоден з вами, що інвестиції у власну справу це хороший варіант, і віддача може бути 20%+. Але не у всіх є власний бізнес, або він не потребує постійних капіталовкладень. Тому варіант пасивних інвестицій є актуальним для всіх у кого є гроші. Щодо вашого скепсису відносно суми (20тис.$) та можливості лише заробити копійки на звичайних інструментах, тут я не згоден. Обгрунтую. Мова йде не про високі відсотки дохідності, мова в статті і загалом вся ідея, це отримати дохідність вище за інфляцію. Тобто, не менше 15%+ в гривні. Як ви вірно підмітили, дохідність в гривні в 2025 = дохідності в доларі. Але це аномалія, про що я розповім згодом. Тому 20тис.$ на 2 роки під 20% річних це досить непогано. При цьому сума інвестицій може бути і 40тис. і 100тис.$, необов’язково 20, питання в тому, які брати активи і їх пропорційний розподіл. Щодо інвестицій в s&p то чат-бот видав помилку. Я вам пораджу самостійно робити підрахунки в таких випадках, бо як мінімум 3 бота (GPT, Gemini, та Deep Seek), які я тестив, робили елементарні помилки в підрахунках, навіть в додаванні. А тут складний відсоток, період в 25р., девальвація. Загалом формули доводять, що гривня відносно s&p та золота з 2000р. — далеко позаду. Ось підтвердження, в т. ч. мої коментарі і прогноз відносно золота, ще коли його ціна була 2600$ за унцію. https://minfin.com.ua/ua/blogs/whiteswan/250593/#com4736742
+
0
PastoreFrom
PastoreFrom
15 лютого 2026, 15:40
#
По S&P не факт, через податок на девальвацію. Залежить від того який відсоток по ОВГЗ та S&P
+
+15
Criptor82
Criptor82
15 лютого 2026, 16:06
#
Факт це чи не факт, можна перевірити за допомогою excel з формулами при цьому врахувати, що податки були і з депозитів починаючи з 2015, а ОВДП для населення стало доступним приблизно з 2020р. Ну і врахувати що s&p суттєво зріс в 2020—2025, при цьому гривня активно девальвувала в 2009, 2015, 2022роках. Але я можу погодитись, що більш правильно було б дотримуватись концепції диверсифікації і таймингу в інвестиціях. Інвестиції в ОВДП були доречними в 2023—2024 роках, зараз потрібно виходити з облігацій. Ризики зараз переважають над гіпотетичною дохідністю.
Ваш варіант активів на 2026-2028 запропонуєте?
+
0
PastoreFrom
PastoreFrom
16 лютого 2026, 13:04
#
У мене плюс мінус як і у всіх, головний принцип диверсифікація, в межах мого бюджету звичайно, наприклад, я не потягну нерухомість, але, мабуть, зараз це і не начасі
+
+30
Criptor82
Criptor82
15 лютого 2026, 12:59
#
Duke34 та іншим. Відносно дохідності в гривні в перерахунку на долар є нюанс.
Ви привели приклад, що в 25р. за рахунок вкладень в ОВДП та реінвестиції купонів змогли отримати дохідність екв-т 20% річ. в $. На перший погляд виглядає пристойно. Але. Почну з того, що інфляція за даними МВФ (я орієнтуюсь саме на ці данні, а не Держстат) в 2025р. -12%. Номінальна дохідність по ОВДП в 2025 була 16.5% (13міс.) -первинне розміщення, а фізособи на вторинці мають меншу приблизно 15%.
Таким чином, реальна дохідність очищена на інфляцію склала 3%річних. Далі, за рахунок того, що девальвація гривні до долара була лише 1%. Виходить що номінальна дохідність по ОВДП в 15%, по результатам року вийшла еквівалент 14% річних в $. Знову всі задоволені, аплодують, особливо гривневі інвестори із «секти Алекса». І майже ніхто не звертає увагу на ЗРАДУ.
А тепер увага. Як вище було мною вказано, інфляція в 25р — 12%, в пере-ку на $ при стабільному курсі грн., ми отримуємо інфляцію 11% річних в $. Як так? В США інфляція була 3%, а у нас 11. Така аномалія була в 25р. лише в одній країні крім нас — Аргентина. І знаєте, що це означає? Штучний курс гривні. У всіх 100% випадків в історії це закінчується однаково — шокова девальвація.
+
0
Criptor82
Criptor82
15 лютого 2026, 13:08
#
І ще один момент, якщо я до прикладу, придбав на початку січня 25р. євро/франк, та поклав під «матрас», то в лютому 26р. без всілякого кіпішу мав би еквівалент 14% в гривні. Ні брокерів, ні банків з фінмоном, ні банкрутство банку чи держави мені не страшне. Є ще один важливий нюанс, про це згодом напишу.
+
0
duke34
duke34
17 лютого 2026, 14:03
#
Є такий нюанс, але процитую Антона «Это к вопросу, что не важно, когда покупать, главное уметь ждать. Как раз главное это тайминг, можно такого накупить, что потом жизни не хватит ждать.» Ви зараз вириваєте з контексту проміжок одного року.
Я рахую так:
Інвестуємо 780 000 грн у військові облігації під 16% з рекапіталізацією відсотків (хоча в мене було під 17%, але нехай так), (еквівалент 20тис дол по курсу 39 станом на 1 січня 2024)
1 січня 2024, долар 39, інфляція за 2024 — 12% (держстат), нехай буде 15%, бо не можу знайти цифру МВФ
1 січня 2025, долар 42, інфляція за 2025 — 12%
1 січня 2026, долар (вже 43,3) нехай в кінці року буде 46, як закладає МВФ, інфляція нехай буде теж 12% за 2026.
780 000 ефективна річна ставка (1+0,16/2)^2 = 1,1664 (16,64% річних)
Через 3 роки 780 000 х (1,1664)^3 = 1 237 704, тобто +58,7 у гривні за 3 роки.
Тепер переводимо у бакси: 780 000/39 = 20 000 дол на старті, 1 237 704/46 = 26 907 дол на фініші. Виходить 26 907/20 000 = 34,5% за 3 роки у баксах, або приблизно 10,4% кожного року
Тепер рахуємо вашу доларову інфляцію в середині України 1,15(2024) х 1,12(2025) х 1,12 (2026) = 1,4425, тобто ціни в гривні виросли на 44,2%. Ваша внутрішня інфляція за 3(!) роки склала 1,4425(ріст цін)/1,1794(ріст курсу з 39 на 46) = 1,223. Тобто доларова інфляція за 3 роки склала 22,3%
+
0
duke34
duke34
17 лютого 2026, 14:03
#
Тепер беремо наш реальний доларовий прибуто 1,345 (наші 34,5% у доларі)/ 1,223 (доларова інфляція 22,3) = 1,10. Тобто реальний прибуток, за який ви кажете виходить тепер 10% за три роки, в середньому по 3,2% річних реальний очищений прибуток
Нехай підемо далі і вирахуємо інфляцію самого долару. Інфляція якого у 2024 — 3,4%, 2025 — 2,7%, 2026 — нехай прогнозовані - 2,3%. Всього за 3 роки 1,034×1,027×1,023 = 1,086 чи 8,6%
Беремо наші 26 907 дол, які маємо на кінець року 26 907/1,086 = 24 776 дол або +23,8% за три роки або 7,4% річних
Тобто, виходить, що навіть при таких умовах, я отримав +23,8% за три роки у доларі або +7,4 річних зверху інфляції. Або +10% за три роки або +3,2% річних з вашою доларовою інфляцією.
АЛЕ вам ніхто не заважає витрачати прибуток з ваших інвестицій, якщо ви звісно не живете за рахунок них, у США або Європі, і тоді формально ваш прибуток буде 23,8% у доларах за 3 роки.
До того ж порівнювати Аргентину, не знаю, не зовсім доречно , її не заливали так грошима, як нас.
Можна безкінечно рахувати, підставляти різні цифри, і вибирати різні проміжки часу, боковики, казати , що зараз війна, а потім потужний обвал, а потім ще щось і т.д. але знову ж процитую Антона «Как раз главное это тайминг, можно такого накупить, что потом жизни не хватит ждать».
+
+30
duke34
duke34
17 лютого 2026, 14:04
#
Може завтра золото стане нікому не потрібне, бо буде якийсь геймченджер але ваша математика казала по іншому. Якби я знав, що буде далі, то я би на всю котлету та в кредит скуповував би ігрові консолі перед ковідом, і зараз мав би такі Х, що нікому і не снились :)
+
+45
torn
torn
17 лютого 2026, 15:21
#
А вы уже вышли из облигаций, зафиксировали прибыль? Потому что если нет, то когда гривна упадет на 120%-200% по отношению к доллару, прибыль будет не та, о которой пишете.
+
+15
duke34
duke34
17 лютого 2026, 15:52
#
Какая разница? Я об этом и пишу, что на бумаге можно считать что угодно, а как оно будет на самом деле никто не знает. Можно кучу вариантов придумать и сделать себя долларовым миллионером на бумаге через 10-20 лет. А по факту истина только одна: вовремя зайти и вовремя выйти.
+
+30
Criptor82
Criptor82
17 лютого 2026, 18:21
#
Duke. Бачу ви підготувались, озброїлись математикою, я спробую лаконічніше. На початку лютого 2022р. франк можна було придбати по курсу 31. В лютому 26р. здати франк вже коштувала 55,5грн. За 4 роки за рахунок лише різниці курсу +80%. Інфляція франка за 4р близько 1%. Поправте, якщо я помиляюсь, такий дохід за 4р. могли надати ОВДП з купоном 20% (без рекапа)? Плюс в тому, що франк під рукою. Мінус ОВДП, щоб отримати свій дохід треба дочекатись виплати купонів і погашення. Раніше продати ОВДП можна, але дохідність вже інша. Так? Тепер уважно слідкуйте за думкою. З 2025р. Україна оголосила дефолт по гривневим ОВДП. Як? З минулого року почались так звані операції «свіч», що означає обмін старих паперів на нові без погашення тіла облігації. Тепер НБУ, держбанки, а можливо і комерційні, не отримують назад гроші, а лише відсотки. Ви думаєте з кожної праски, в т. ч. на Мінфіні купа статтей про ОВДП просто так? Треба нові інвестори, банки вже не хочуть, для них краще дипсертифікати, а не ОВДП. Завтра МВФ одним з маяків може висунути рест-ю по валютним ОВДП, думаєте наші відмовляться? Якщо все так добре, навіщо МВФ вимагає піднімати податки та девальвувати гривню? Країна по факту банкрут, лише % по ОВДП за 4р виплачено більше 1трлн. Коли настане час Х і всі гривневі інвестори раптом захочуть вийти одночасно з «гривневого потягу», виявиться, що купувати їх ОВДП нікому, а Мінфін достроково викупати ОВДП не буди, вони ж з терміном. Так? Інфляція в 26р. буде +20% не будьте наївним.
+
+15
duke34
duke34
17 лютого 2026, 23:40
#
У вас такий надмінно-повчальний тон. Ви не професор випадково? Бо, я знову відчув себе студентом. Спробую лаконічніше: Ви висмикнули один рік і зробили інвестицію у овдп — не вигідною (і були праві згідно розрахунків) (також використовуючи математику, підготувались, напевно?), я теж висмикнув 3 роки і зробив розрахунки (які були вигідні),і, на які ви нічого так і не відповіли. Так? Поправте, якщо я помиляюсь. Потім, навіщо ви приплітаєте франки, реструктуризацію, якщо першочергово розмова була просто за підрахунок вигідності інвестування в овдп, яку ви ж і розпочали? Я просто сказав, що я це робив, ви вказали, що немає профіту, я вам порахував, поправте мене , якщо я рахував не правильно, буде цікаво дискутувати. Підставте за 26й рік інфляцію гривні у 20% і там все рівно буде + декілька відсотків. Тепер уважно слідкуйте за думкою: я не агітую/не агітував за вкладання у військові овдп, як ,я так розумію, всі чогось подумали. Був просто підрахунок вигідності конкретного інструменту за конкретний період часу, не враховуючи якісь катаклізми, реструктурицації, дохідності франків.
+
0
duke34
duke34
18 лютого 2026, 0:32
#
П.с.
До речі, нагадаю, що у 22 році ставки по військовим облігаціям були 19,5% в тій же дія, роком пізніше здається 18,5. Яку б вони дали дохідність за 4 роки з рекапом? більше 80% вашого франку?
+
0
Criptor82
Criptor82
18 лютого 2026, 8:34
#
Здається це ви неуважно прочитали те, що я вам написав. А почалось все з того, що gemini на ваше питання відповів, що з 2000 по даний час дохідність від вкладення в гривневі депозити, а згодом в ОВДП цитую «майже така сама/ приблизно така сама/ як інвестування в SP 500 на той же період», з чим я не погодився. При цьому ви почали розвивати далі тему доводячи, що дохідність тьохрічних ОВДП з поправкою на інфляцію — це прибутково. Так я це і не заперечував, я лиш висловив думку про ризики таких інвестицій, і про те, що наша інфляція стала доларовою через штучний курс гривні. Ви не звернули увагу на ці слова: «Інвестиції в ОВДП були доречними в 2023- 2024 роках, зараз потрібно виходити з облігацій. Ризики зараз переважають над гіпотетичною дохідністю». Франк це просто ілюстрації як можна не купуючи дефолтні облігації мати гривневу дохідність і ліквідність. Так і я не агітував вкладати у франк, чи золото. Я лише звернув увагу, що занадто багато реклами ОВДП у ЗМІ, і мені відверто буде шкода людей, якщо вони втратять свої гроші. Стосовно постійної рекапіталізації відсотків від ОВДП то мені це починає нагадувати МММ: «Куплю жене сапоги, а брату трактора». Розповідав у свій час Льоня. Фінал ми знаємо…
+
+15
Studen3
Studen3
18 лютого 2026, 8:35
#
Просматривал меморандум МВФ, про увеличение налогов не было инфы. Было прописано про большу’ю ответственность и дисциплину в оплате налогов. Сравнять цены, на газ и эл.энергию для потребителей. Дома плачу за газ 6,6гр куб и эл.энерг 4,6гр была, на предприятии , за газ 32гр и эл.энерг 15гр за 1квт. И прописано убрать льготы и субсидии в ЖКХ (сейчас у военных скидки 50%). Не слова нет, что МВФ хочет снизить обороты фоп и сделать их плательщика ндс
+
0
Criptor82
Criptor82
18 лютого 2026, 8:44
#
До речі нагадаю, що золото в 2022 році можна було купити по 1650$, а в 2023 докупити по 1900$, а в 2024 придбати вільно по 2300$, далі можете самі порахувати, що вийде станом на зараз. І ніякого рекапа. Мені від держава потрібно лиш щоб вони дали можливість Revolut легально і повнофункціонально працювати в Україні. І я матиму можливість щороку отримувати +30% в доларах, і готовий щороку платити податки від такого доходу, допомагаючи країні. А палкою «уряду» заганяти мене в ОВДП не варіант, тоді краще в Metro.
+
0
duke34
duke34
18 лютого 2026, 10:29
#
Я все уважно читав, і на рахунок франку також приводив вам ілюстрації за овдп чи ігрові консолі до ковіду, я до того, що кожна теорія має шанс на життя овдп це чи щось інше , і всюди свої ризики — головне вчасно вийти. Не зрозумів тільки за рекап… Якщо гроші не потрібні зараз, чому б їх не реінвестувати — «магія складного відсотку» як ніяк.
+
+15
Studen3
Studen3
15 лютого 2026, 3:52
#
Оптимальный портфель, по крипте: 50% биток, 25% эфир, и «чисто» спекуляция 25%. Для,себя думал два варианта: биток и эфир 50/50, 25/75 (после целей , по эфир, перекинуться) в первый или зеркально второму. Есть и др крипоценности, не хочется распылятся и за всем смотреть. Это отнимает время.
+
+15
Criptor82
Criptor82
15 лютого 2026, 11:11
#
Тобто, якщо я вас вірно зрозумів, ваш варіант інвестицій 20тис$ — це все вкласти в кріпту з перспективою заробити в наступні 2 роки на зростанні ціни. Прийнято.
Хотілось би почути і інших підписників блогу.
+
+30
Studen3
Studen3
15 лютого 2026, 19:21
#
Сумму каждый выбирает. Я сторонник, даже продать, что-то не нужное, условно пару гаражей, дачу, участок, квартиру в старом доме, если сдаётся. Если есть, какое то производство, продать простаивающее оборудование. Попробовать продать товарные остатки со скидкой. По жизни, мы обрастает разным майном. Для меня,большая ценность книги и т.п, это «дорого» не продаж. У меня стоит бус и грузовик, стоят давно. Маленький пробег. То ковид, то война., нет водителей. Жалко фиксировать убыток, но дёшево продав и купив др активы, есть шансы словить ХХХ. По крипте важен 28−29год, квантовый комп. В этом время лучше будет наверное выйти с криптоактивов. И более глубже изучить криптографию и сравнить с мощностями квантовых компов
+
+30
Studen3
Studen3
15 лютого 2026, 19:32
#
Знакомые ранее купили дома в Испании в разный период. Те, что постарше там просто живут, а семья помоложе боится дом оставить , даже на день. Ранее в Киеве была 2ка 2008 год с ремонтом, $160тыс, через 7лет её цена была уже в рне $60тыс, без ремонта еще дешевле. , это 70годов. Новая квартира 50 м² стоила в 2008 $130тыс + ремонт, а 2021 продавали $42-$48. Антон перевёл бы цены 2008 года в золотой вес.
+
0
Studen3
Studen3
15 лютого 2026, 19:42
#
Сейчас весной будет отскок , на рынках и крипте , хорошее весеннее настроение, возможно затишье , боковичек , на лето. Хорошее время , что-то не нужное продать, а уже нужное купить. Цели по топ крипте, которые уже обозначены, могут достичь целей, условно с опозданием год и более, главное точка входа. И проработать точки и шлюзы выхода. В Голландии приняли закон, что весь прирост цены, даже без выхода в фиат, облагается налогом, скромные такие 36%. Советую, продавать, что-то ненужное , меньше заботы будет
+
+60
Criptor82
Criptor82
15 лютого 2026, 20:55
#
Не заморочуйтесь. Їдьте в «Метро» та купіть імпортні товари з тривалим терміном зберігання: річний запас кави, чаю, оливкової олії, шоколад та шотландський віскі, або французький коньяк. Через рік гарантовано +30%. Коньяк з віскі та шоколадом віддасте на презенти, хорошу каву можна і продати. Ну, а олію із чаєм можете самі спожити, і заощадити на цьому непогано. Такі інвестиції будуть краще ніж валюта і кріпта, і заспокійливе пити не доведеться.
+
+30
Anton1975
Anton1975
17 лютого 2026, 17:03
#
В 22 выезжали из Харькова, запихнули в авто пару сумок, 2х больших собак и людей. Запасы еды оставили, не куда было пихать. Бутылку, которую застройщик подарил за покупку квартиры в центре выпили, когда доехали до безопасного места. Тогда казалось, что это все, что осталось от квартиры в виде воспоминания. Опыт жизни такой: вещей и всякого барахла нужно иметь минимум, авто должно быть большим, а деньги лучше вкладывать в недвижимость в разных странах при возможности.
+
0
Criptor82
Criptor82
17 лютого 2026, 18:27
#
Кесарю — кесарево. Я завжди думаю на перспективу, і обираю оптимальні варіанти. А від форс-мажора ніхто не застрахований. Але це не означає, що треба сидіти і чекати на нього, і нічого не робити. Мене нерухомість в ЄС як і саме ЄС не цікавить. У мене інші пріоритети.
+
+15
Studen3
Studen3
16 лютого 2026, 20:43
#
Коньяк и боенди и вино , пью украинские. Шустов 30лет в Розетке 1200гр. Шабо 20лет 1600гр, на заводе можно заказать. Кто не рискует, тот не пьёт шампанское (нравится Колонист и Багратион сухое), украинское также. Продуктовые запасы, не моё хобби. У меня есть знакомый, он в конце 90х годов продал квартиру и вложил в предприятие с нуля. Все было хорошо и мерс 600, пока в 2008 г не решил расширятся. То др история, сейчас в арендованном цехе работает. Мы тут общаемся, как заработать и сохранить. Я добавил, от себя-продать, что не нужно, если есть. У Вас др вариант, мир многогранен) мы не $100 , что бы нравится каждому
+
0
Anton1975
Anton1975
17 лютого 2026, 17:09
#
Был один аналитик, советовал золото, паторны и тушенку в 2008 году покупать. Все бы хорошо, но в 2012 от же на 3000 золото пророчил, а вышло не много иначе. Потом шапку на камеру ел.
+
+15
Criptor82
Criptor82
17 лютого 2026, 18:31
#
Я постійно кажу, що всі аналітики слабакі. Дивляться у вчорашній день, і читають новини таких же аналітиків-невдах. А патрони завжди повинні бути під рукою, інакше доведеться копати, і повезе якщо не могилу.
П.С. «Золото це справжні гроші, все інше кредит» — Морган.
+
+45
Criptor82
Criptor82
17 лютого 2026, 19:51
#
Як і обіцяв, пишу свій варіант інвестицій на період 2026−2028 з огляду на реалії/очікування, та обмеження на валютні перекази.
Розподілив їх на 4 групи.
1. Золото — точка входу 3600−4000$, фіксація на ціні 5600−5900$ Прибутковість — 50%. Частка від загальної суми інвестицій — 35%. Форма: виключно paxg, по причині мінімального спреду до ринку, та мізерних комісій.
2. Срібло — точка входу 60$, фіксація — 120/140$. Прибутковість — 100%. Частка — 15% від загал.суми. Форма: зливки.
3. Кріпто — Monero, точка входу 180−250$, фіксація частинами з 400 -550$. Прибутковість 100−120%. Частка — 15%.
4. Франк — не є активом, але стабільний по відношенню до інших фіатвалют. Очікування — мінімум +30% до курсу гривні за два роки. Розглядав би як страховку та можливість оперативно щось додатково придбати в 2027р. Частка — 35%.
Плюс цих 4 активів в тому, що у власника 100% контроль, без посередників. Також плюс, що операції з валютою та золотом — не оподатковуються, також захист від девальвації. Два з 4 вже маю, інші два планую добирати при досягненні точки входу. Максимальний строк інвестицій до грудня 2028р., можливий перегляд списку: осінь 2026-осінь 2027. По драгметалам фіксувати, при падінні ціни нижче точки входу, не планую. Планую докуповувати в такому випадку.
+
+15
Studen3
Studen3
18 лютого 2026, 8:51
#
Мы уже сейчас в центре воронки глобального кризиса, дно впереди. Это хорошо, что есть у читателей блога Антона грамотно с их точки зрения и знаний планировать портфель инвестиций. Драги свое отыграли, на мою точку зрения. Кратно увеличить капитал, может дать крипта, сейчас ей владеет 1% населения. Лучше точки входа, чем криптозима , нет. Весна , солнышко , оптимизм и отскок, потом осень. Ситуация в мире, такая, что кто не победит в США, дальнейший обаал зомби фирм и зомби банков, не удержать. Берегите денежки, перед покупкой, даже можно сказать, покупкой века.
+
+30
Anton1975
Anton1975
19 лютого 2026, 2:57
#
В 2022 дно и по крипте, и по драг металлам и акциям было в одно и тоже время. Очень может быть, что история может повториться.
+
+15
Studen3
Studen3
20 лютого 2026, 9:24
#
Если золото упадёт в рн 2000, а было 1850, а на падении 1470, на моменте, золото продавали, по 1700, а покупал продавец, точнее хотел купить, ниже биржи). , то это условная погрешность, сложно купить, на низах (ждешь дешевле) и продать , на хаях (страх побеждает жадность). По крипте, биток падал в рн 15000, эфир не помню. Условно за 10лет, мы все видим высоковолатильные доходные активы. Можем выбрать точку входа и выхода, не слушая газеты и псевдоэкспертов. Главное, словить ХХХ, в деньгах, а не долях копеек это высший пилотаж. Главное правило сохранить, потом заработать. А если биток будет в рн 50,000 или 40,000 , а эфир 1200−1500, , то это хорошие точки входа, частями. По эфиру и доходность есть в рне 6% и более, если покупаешь 32 эфира. Многие видят , по эфиру отскок, в рн 4000−4500 и более. Эфир сейчас дешев, по сравнению графика кросс курса (меня могут поправить) у меня даже точка входа планировалось 2300−2500. , был занят др заботами и цена уже в рне 2000.
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися