- 12 грудня 2019, 17:21
Ощадбанк як дзеркало української держави
Якщо подивитися на гілку банку «Ощадбанк» — зразу стане зрозуміло, що на всі скарги про порушення чи негаразди є стандартна відповідь: «Надайте контакти, ми розберемося та вирішимо». Здається, що банк намагається і справді владнати всі негаразди, що виникають у відносинах з цією державною фінансовою установою. Але насправді, це звичайні відписки, які створюють враження про добропорядність банку.
З особистого досвіду, та з досвіду дописувачів цього сайту, після відповіді про готовність розглянути та розв'язати проблему, що виникла — не відбувається нічого. Але назовні все виглядає привабливо: є скарга та є позитивна реакція.
Як мені здається, адміністрація сайту має ввести коефіціент вирішених проблем та розміщати його на самому видному місці. Цей коефіціент має відображати реальну оцінку ефективності персоналу, що займається владнанням конфліктних та проблемних питань.
Банк, наче ті політики, що дорвалися до влади — «солодко співають, та вирішують свої питання, а не виборців». Тому й рівень життя найгірший в Європі.
|
|
0
|
- 19:24 «Атаки гайковим ключем» стають частішими: Криптотрейдери підсилюють особисту безпеку
- 18:20 Bitunix інтегрує Fireblocks і Elliptic, підвищуючи безпеку до інституційного рівня
- 17:33 Курс валют: гривня впала на міжбанку у середу у парах з доларом та євро
- 15:30 НБУ послабив гривню у парах з євро та доларом США
- 15:16 У листопаді небанківський фінансовий ринок залишило шість компаній
- 14:55 Банки США відкриють клієнтам прямий доступ до біткоїна
- 12:37 Понад 386 млрд грн має відшкодувати рф українським компаніям з прифронтових регіонів
- 12:14 У Coinbase очікують зростання біткоїна, Polygon розгорнув хардфорк Madhugiri: що нового
- 11:37 12 різдвяних страв: Скільки коштуватиме святковий стіл у 2025 році
- 10:46 Курс валют у середу: Євро в банках додало три копійки


Коментарі