Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити
10 жовтня 2025, 11:27

Масштабний збій у Sense Bank: застосунок та підтримка не працюють після нічної атаки на Київ (оновлено)

Клієнти Sense Bank зіткнулися з масштабним збоєм у роботі цифрових сервісів вранці 10 жовтня. Застосунок Sense SuperApp не працює, а зв'язок зі службою підтримки відсутній. У банку офіційно повідомили, що причиною стала нічна ворожа атака на Київ, внаслідок якої постраждала інфраструктура одного з їхніх технологічних партнерів. Про це йдеться в заяві банку та численних повідомленнях користувачів на фінансових форумах.

► Підписуйтесь на телеграм-канал «Мінфіну»: головні фінансові новини

«Повний блекаут»: що відомо про збій

Згідно з офіційним повідомленням Sense Bank, проблема виникла не внаслідок прямої атаки на системи банку, а через пошкодження онлайн-інфраструктури компанії-партнера. Назва партнера з міркувань безпеки не розголошується.

Водночас клієнти банку підтверджують повну непрацездатність цифрових каналів. На профільному форумі Finance.ua один із користувачів так описав ситуацію:

«У Сенса блекаут? В додаток неможливо зайти, з підтримкою (телефон, чати Телеграм, Вайбер) зв'язок відсутній».

Це свідчить про те, що збій торкнувся не лише основного застосунку, а й усіх каналів комунікації з клієнтами.

Офіційна позиція банку

У своєму зверненні до клієнтів Sense Bank запевнив, що команда вже працює над вирішенням проблеми.

«Наша команда працює над повноцінним відновленням всіх послуг. Ми робимо все можливе, щоб ви могли скористатися сервісами та роботою банку якомога швидше!» — йдеться у повідомленні.

Станом на 15:57 в банку повідомили, що сервіси поступово відновлюють роботу. Наразі більшість послуг уже доступні, і команда продовжує працювати над повною стабілізацією систем.

Автор:
Ярослав Голобородько
Редактор стрічки новин, журналіст Ярослав Голобородько
Пише на теми: макроекономіка, фінанси, банки, інвестиції, фондові та валютні ринки, криптовалюта

Коментарі - 8

+
+46
MaxTirpiz
MaxTirpiz
10 жовтня 2025, 11:50
#
У Кверті сьогодні свято
+
+15
elenapetritsa
elenapetritsa
10 жовтня 2025, 12:35
#
А де це звернення до клієнтів шукати клієнтам? ну просто цікаво…
+
0
MaxTirpiz
MaxTirpiz
10 жовтня 2025, 13:52
#
Ти ж прочитав новину на Мінфіні - яке тобі ще звернення потрібно ?
+
0
Ярослав Голобородько
Ярослав Голобородько
10 жовтня 2025, 14:06
#
У соцмережах на офіційних сторінках цього банку. Про відновлення роботи ми повідомимо на нашому сайті.
+
0
Oleksandr Sb
Oleksandr Sb
10 жовтня 2025, 15:36
#
На гарячій лінії
+
0
Oleksandr Sb
Oleksandr Sb
10 жовтня 2025, 15:35
#
Картки працюють в POS та онлайн?
+
+15
MaxTirpiz
MaxTirpiz
10 жовтня 2025, 15:56
#
Картки працюють, мобільний застосунок ще ні
+
+15
Igorenya
Igorenya
10 жовтня 2025, 20:21
#
Що тут казати??? Державний банк!
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися