Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити
9 травня 2025, 13:57

Klarna відходить від ШІ та повертається до найму працівників

Шведська фінтех-компанія Klarna змінює підхід до використання штучного інтелекту, відновлюючи набір працівників для служби підтримки клієнтів після надмірного скорочення персоналу. Про це пише Finextra.

► Підписуйтесь на телеграм-канал «Мінфіну»: головні фінансові новини

Причина перегляду стратегії

Рік тому гендиректор Klarna Себастьян Сємятковскі заявляв, що ШІ-асистент замінив 700 працівників, а штат скоротили з 5000 до 3800 осіб, плануючи зменшення до 2000. Проте в інтерв'ю Bloomberg він визнав помилку: «Оскільки зниження витрат, на жаль, стало надто домінантним фактором при організації роботи, в результаті ми отримали нижчу якість обслуговування». За його словами, людська підтримка є пріоритетом для майбутнього компанії.

Нові кроки компанії

Klarna тестує модель віддаленої роботи для служби підтримки, щоб поєднати гнучкість і якість обслуговування. «З точки зору бренду та компанії, я вважаю критично важливим дати зрозуміти клієнту, що він завжди зможе поспілкуватися з людиною, якщо захоче», — наголосив Сємятковскі.

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися