Український провайдер хмарних сервісів De Novo, на якому стався масштабний збій, відновив послуги для більшості клієнтів. Про це повідомив генеральний директор компанії Максим Агеєв.
Масштабний збій: Більшість онлайн-сервісів відновлено, оплата картками у метро працює

►Читайте сторінку«Мінфіну» у фейсбуці: головні фінансові новини
За його словами, сьогодні, 26 квітня, у De Novo сталася аварія, у результаті якої була знеструмлена вся будівля, де знаходяться дата-центри та хмарні сервіси компанії.
Агеєв розповів, що зранку фахівці проводили регламентні роботи з заміни джерел безперебійного живлення. Під час цього спрацювала одна з систем переключення живлення і заблокувала доступ до батарей і генераторів. Аварія тривала 14 хвилин — з 8:03 до 8:17.
«Проблема полягала в тому, що було знеструмлено велику кількість обладнання як наших клієнтів — великих банків, підприємств, так і наших хмарних платформ. Відновлення роботи цих систем займає багато часу», — пояснив Агєєв.
Наразі аварія ліквідована. Директор De Novo спростував інформацію про хакерську атаку та причетність росіян до збою. Він наголосив, що причина проблеми — технічні фактори.
У КМДА заявили, що оплата банківськими картками на турнікетах київського метро вже працює у звичайному режимі.
В Ощадбанку повідомили, що всі їхні сервіси також стабільно функціонують.
У Новій пошті також підтвердили відновлення роботи. У компанії додали, що ще можуть спостерігатися тимчасові труднощі із доступом до сайту.
«Дія» також працює.
«Ми успішно відновили роботу після технічного оновлення дата-центру. Відтепер усі ваші документи та послуги знову доступні в застосунку», — заявили у пресслужбі.
Раніше співзасновник monobank Олег Гороховський заявив, що сервісів monobank збій не торкнувся.
«Серверні потужності monobank зарезервовані тричі: Київ, Варшава, Amazon», — сказав він.
У пресслужбі Приватбанку заявили, що всі сервіси Привату працюють у штатному режимі.
«Ми уважно стежимо за ситуацією і підтримуємо посилену готовність технічних команд. Жодних збоїв у роботі систем і сервісів поки що не зафіксовано», — зазначили у пресслужбі.
Нагадаємо
Сьогодні, 26 квітня, в Україні масово не працювали платіжні термінали, застосунки «Дія» та Нова пошта, виникали труднощі з поповненням карток і оплатою таксі. Також неможливо було оплатити карткою проїзд у київському метро.
🕵️ Ми створили невелике опитування, щоб дізнатися більше про наших читачів.
💛💙 Ваші відповіді допоможуть нам стати кращими, приділяти більше уваги темам, які вам цікаві.
🤗 Будемо вдячні, якщо ви знайдете хвилинку, щоб відповісти на наші запитання.
Коментарі - 23
стався масштабний збій, відновив послуги для більшості клієнтів.
Дехто досi не працюють…
Дата центр De Novo
De Novo пропонує послуги розміщення ІТ обладнання в одному з найбільших центрів обробки даних України рівня надійності TIER III.
Це єдиний дата-центр в Україні, що побудований за модульним принципом. Кожен модуль — це фізично обмежений простір, який приєднаний до загальних систем енергоощадження і підтримки мікроклімату.
Центр обробки даних введено у експлуатацію у 2010 році. У 2017 запущено другу чергу. Загальна місткість ЦОД 360 шафо-місць.
Сьогодні центр обробки даних De Novo обслуговує найбільші банки країни і є майданчиком розміщення найбільшої IaaS хмари в Україні.
Я тоже в своё время неплохо посмеялся, когда в Германии на пол-дня отрубило банковскую систему только потому, что в кабельный ввод электропитания датацентра залез енот и своими действиями вызвал короткое замыкание между двумя независимыми вводами электропитания, а система почему-то не смогла перейти на автономное питание … и весь датацентр был обесточен…
Енот погиб, а банки, банкоматы и банковские терминалы и банковские карты заработали только к концу дня…
Но в данном случае кто-то решил заменить работающие ИБП, что привело
к срабатыванию защиты и обесточиванию всего здания датацентра…
Возможно, все толковые инженеры давно свалили, а остались одни криворукие…
А если «обесточили здание» и полстраны упало, это не «диджитализация», это халтура и попил бабла.
могу лишь «порадовать» что сейчас пол европы лежит, брокер freedom finance тоже.
Упало не пол-страны, а только те, чьи системы или сервисы хостились в датацентре denovo.ua.
Например, Монобанк и Приват НЕ падали — ведь они НЕ обслуживались в UPC и НЕ хостили свои ресурсы в denovo.ua
По крайней мере у меня ни с Монобанком ни с Приватом
в этом году проблем не было, даже если они у вас «падали»…
в рабочее время — если он и «падал» на один час
или ночью, я этого не почувствовал от слова вообще…
зачем вам по несколько транзакций …
Надо же как-то тратить ранее заработанные деньги…
Например, на рынке оплачиваю некоторые
покупки р2р-переводом по номеру телефона.
Мобильная связь, услуги интернета и ЖКХ — только
через приложение, как и погашение кредитной задолженности
и не только кредитки Монобанка.
еще раз — 3 раза лежал , и по крупному . приват не помню . ж/д лежало недавно 3 дня . Новая почта вот в этот раз …
и пумб лежал и аваль лежал . все так плотненько .
увлекательная страна и увлекательные огромные компании .
«Черт , да ты нарушитель , p2p помогаешь людям уклоняться …»
К сведению, р2р-перевод на ключ-карту ФОПа или по номеру телефона, подвязанному к ключ-карте ФОПа — ничего не
нарушает, от слова вообще…
Так что учи матчасть — ведь за декларирование и налогообложение своих доходов каждый отчитывается и отвечает перед ГНА самостоятельно.
https://minfin.com.ua/ua/2025/04/26/149736246/#com4764528