Multi від Мінфін
(8,9K+)
Встановити
ВХІД
Повернутися
5 березня 2025, 12:15

За рік середня зарплата в Україні зросла на 23%

Середня заробітна плата в Україні за підсумками 2024 року зросла на 23% порівняно з попереднім роком і досягла 21 473 гривень. Про це повідомляє Державна служба статистики України.

Середня заробітна плата в Україні за підсумками 2024 року зросла на 23% порівняно з попереднім роком і досягла 21 473 гривень.
Фото Pixabay

► Підписуйтесь на телеграм-канал «Мінфіну»: головні фінансові новини

Лідери за рівнем зарплат: ІТ, авіація та фінанси

Найвищі середні заробітні плати зафіксовано у таких секторах:

  • Інформація та телекомунікації: 52 457 гривень (зростання на 38% порівняно з 2023 роком).
  • Авіаційний транспорт: 43 938 гривень (+40%).
  • Фінансова та страхова діяльність: 41 384 гривні (+20%).

Найнижчі середні зарплати: культура, мистецтво та освіта

Найнижчий рівень середньої заробітної плати спостерігається у таких сферах:

  • Бібліотеки, архіви, музеї та інші заклади культури: 13 142 гривні (+20%).
  • Творчість, мистецтво та розваги: 13 143 гривні (+15,8%).
  • Освіта: 14 593 гривні (+17,3%).

🕵️ Ми створили невелике опитування, щоб дізнатися більше про наших читачів.

💛💙 Ваші відповіді допоможуть нам стати кращими, приділяти більше уваги темам, які вам цікаві.

🤗 Будемо вдячні, якщо ви знайдете хвилинку, щоб відповісти на наші запитання.

Коментарі - 41

+
+312
KValera
KValera
5 березня 2025, 12:25
#
Учителей забыли, они же по 4 тыс баксов получают
+
+97
Я_ __
Я_ __
5 березня 2025, 12:30
#
«Інформація та телекомунікації: 52 457 гривень (зростання на 38% порівняно з 2023 роком).»

«Освіта: 14 593 гривні (+17,3%).»


пріоритети влади в принципі зрозумілі, таким розподілом *** марафон направлений на управління ***, котрі не мають нормальної освіти, таку націю і будуємо, потужно :)
+
0
63049904
63049904
5 березня 2025, 12:41
#
Тому що одні працюють у чорну/сіру, або оптимізовують податки через ФОПів — у інших такі зарплати
+
0
w33
w33
5 березня 2025, 13:11
#
В Києві зараз середня зп 1,5 — 2к $
+
+271
godvinik
godvinik
5 березня 2025, 13:16
#
Огидна брехня
+
+39
w33
w33
5 березня 2025, 13:19
#
Особисто не знаю людей, які працюють за менші гроші
+
+72
Я_ __
Я_ __
5 березня 2025, 13:43
#
W33
«Особисто не знаю людей, які працюють за менші гроші»

В якій сфері? на яких посадах? повільніше, ми записуємо
+
+13
w33
w33
5 березня 2025, 13:50
#
Наведу самий простий приклад — знайомий плитку кладе, роботи валом, за місяць мінімум 100 — 150к
+
+39
Я_ __
Я_ __
5 березня 2025, 14:35
#
Прикольно, молодець він)

ще питання виникло, як на твою думку, в твоєму розумінні термін «амбіції» це про посаду чи про зп? ну, бо зараз класти плитку за 100к, це в силу обставин, бусифікації в першу чергу, а з іншого боку, «класти плитку» якось не звучить як синонім «амбіції», ти як вважаєш?
+
+15
w33
w33
5 березня 2025, 14:48
#
Амбіції заробляти, бажання кращого життя своїм рідним. Можна бути директором, посада бути звучати солідно, але заробляти при цьому 50к
+
+75
Я_ __
Я_ __
5 березня 2025, 16:24
#
Це тільки в Україні таке можливо, що директор отримуватиме 50к, а той хто кладе плитку 100−150к потужна країна кривих дзеркал

Кажу це з усією повагою до тих, хто кладе плитку

p.s.Як на мене — посада має відповідати знанням і навичкам, немає поганих професій, але бути директором і класти плитку (суто в нашому прикладі), ну абсолютно не корелюють один до одного
+
0
juular
juular
5 березня 2025, 16:35
#
Встряну в разговор, простите. Мне подошло пояснение амбиций комментом выше вашего. А если класть поитку/камины за 3000−4000 или айтишником за те же деньги? несмотря на то что я озвучил сумму вдвое большую 2000, по-большому счету — это цифры одного порядка… (кто растет, - растет в пределах «диапазонов», а потом тяжелее преодолевать граничные значения между диапазонами). А про стать директором, это конечно амбиция… но она не лучше чем «больше зарабатывать». база для амбиции «директора» — «власть», «признание» ну может еще что-то… а делать свое дело ОЧЕНЬ хорошо и зарабатывать больше директора «чего-нибудь» — вполне нормально. Директора тоже могу быть разные, можно сидеть на гос или малом предприятии, а моно быть одним из директоров, там условно, в компании Apple.
+
+15
Я_ __
Я_ __
5 березня 2025, 16:46
#
Juular

«Директора тоже могу быть разные, можно сидеть на гос или малом предприятии, а моно быть одним из директоров, там условно, в компании Apple.»

Погоджуюсь з сказаним, але в цьому розрізі знову ж, як я і сказав раніше, в Україні паритет заробітку двох кардинально різних за рівнем посад можливий, а в умовній Європі чи Америці хтось може собі уявити робітника котрий кладе плитку з гонораром Маска? ну, відповідь зрозуміла. Теж саме в ЄС чи Америці умовний професіонал лікар, вчитель, юрист, ну і тд, хто за фахом працює і сильний експерт в своїй ланці — буде добре заробляти, але це все про розумову роботу, і я сильно сумніваюся, що працюючи руками, в розвинених країнах, можна заробляти більше ніж такі ж експерти котрі працюють головою (лікар хірург відноситься до другої категорії, бо це не ковбасу різати
+
0
juular
juular
5 березня 2025, 16:58
#
Мне кажется наш спор ушел в теорию)) и в которой мы не очень смыслим фактически. Я зря привел пример с Apple (тем более с Apple, но вы сразу Маска вставили). Маск занимается большими вещами и руководит группами компаний… поэтому пример уж слишком контрастный. Я скажу так, чтобы нам предметно спорить — надо конечно же посмотреть статистику и по профессиям, и по «самозанятым». Можно добавить, что вот таким «кладущим классно плитку» в странах с более здоровым климатом для предпринимательства, наверно легче создать небольшую фирму/компанию и уже оказывать услуги от этого имени, нанимая работников и развиваясь… наверно так и происходит. Но в целом, да, в «пределельном» случае я согласен с: «сумніваюся, що працюючи руками, в розвинених країнах, можна заробляти більше ніж такі ж експерти котрі працюють головою».
+
+30
Mindent
Mindent
5 березня 2025, 17:08
#
Плиточник налоги государству не платит😜😜😜. Вычтите из его доходов 23%
+
0
vt313
vt313
5 березня 2025, 17:28
#

Я_ __
-----
і я сильно сумніваюся, що працюючи руками, в розвинених країнах, можна заробляти більше ніж такі ж експерти котрі працюють головою (лікар хірург відноситься до другої категорії, бо це не ковбасу різати
---

щоб ви не сумнівались.
Назвіть зарплати директорів, лукарів і т.п. в ЕС.
+
0
HappyInterest
HappyInterest
5 березня 2025, 17:33
#
Платит когда покупает любой товар. почему люди все время забывают про ндс, акцизы и т. д.
+
+15
Moonlighter
Moonlighter
5 березня 2025, 18:02
#
«і я сильно сумніваюся, що працюючи руками, в розвинених країнах, можна заробляти більше ніж такі ж експерти котрі працюють головою»

В развитых странах, нет такого разрыва как у нас. Погуглите профессию «хендимен» в США. Если у нас плиточник зарабатывает 150к в месяц, то такого же уровня хендимен будет зарабатывать $25−30к в месяц. В Европе вообще всё что связано с руками очень высоко ценится. У меня приятель в Норвегии работает мойщиком машин по выезду. То есть он приезжает к дому и моет машину заказчику (в основном просто во дворе владельца). Мойка занимает 2 часа, в среднем 3500 крон (примерно 300 евро). И это не самая высокая цена.
+
+136
Moonlighter
Moonlighter
5 березня 2025, 13:27
#
Средняя зарплата в Киеве $650. В моем окружении люди зарабатывают от 17 000 грн до 350 000 грн. Только из 10 человек 8 получает от 17к до 40к и только двое 100к и 350к. Но это не означает что средняя зарплата из этих данных будет 125к.
+
+15
w33
w33
5 березня 2025, 13:28
#
Щоб в Києві хоча б 100к не заробляти — це потрібно зовсім неамбітним бути. Людина, яка має повагу до себе ніколи не буде працювати за 20к
+
+91
Я_ __
Я_ __
5 березня 2025, 13:45
#
W33

«Щоб в Києві хоча б 100к не заробляти — це потрібно зовсім неамбітним бути. Людина, яка має повагу до себе ніколи не буде працювати за 20к»

Так не будуть всі амбітні)) так само як не будуть всі бізнесменами або посадовцями, бо тоді не будуть бізнеси функціонувати))

Але раз ти вже поліз в цю кастрюлю і почав всім розповідати скільки потрібно заробляти, то хоч би зазначив на якій посаді ти свої 100к+ отримуєш?) нехай публіка бачить своїх заможних громадян)
+
0
w33
w33
5 березня 2025, 13:53
#
Київ — це велике місто, яке дає багато можливостей достойно заробляти
+
+43
R S
R S
5 березня 2025, 21:25
#
Да, возможностей много!
Даже госслужащие-сотрудники НАБУ умудрились зарабатывать до 50 млн. грн. в месяц, производя и реализуя «синтетику».
Украина — страна невиданных возможностей, я вам кАжу!))
+
+111
Moonlighter
Moonlighter
5 березня 2025, 13:46
#
Ты когда ходишь в магазин или заправляешь автомобиль тоже кассиру и чуваку на заправке это говоришь?) А врачи, учители, менты — тоже все не амбициозные?) Доставщики еды и таксисты? Чел, я тебя наверное удивлю, но 99% населения не амбициозные. Даже среди айтишников. Есть разработчики и кодеры, которые 10 лет зарабатывают свои 2−2.5к их всё устраивает. Я не работаю по найму, но зарабатываю от $1к до $15к в месяц, а чаще вовсе получаю деньги раз на 3−6 месяцев. И при этом меня не удивляет тот факт, что есть много людей вокруг меня и умнее и амбициозней, но получают 40−60к грн.
+
+59
juular
juular
5 березня 2025, 16:37
#
Менты это вообще отдельная каста и они не за ЗП идут, в моей системе ценностей это вообще (в смысле человеческих качеств) — «нелюди»
+
+30
Dmitrik7
Dmitrik7
5 березня 2025, 16:13
#
«не буде працювати за 20к»

а шо будет? у мамки на шее cидеть? noted.
+
+65
Я_ __
Я_ __
5 березня 2025, 16:26
#
Амбітно вмоститься і буде сидіти))
+
+55
ABenko
ABenko
5 березня 2025, 17:11
#
Уявляю собі: заходите у кав’ярню, замовляєте каву. А вам кажуть : «з вас 10 тис. грн., у нас амбітний кавовар»
+
+208
ccc2013
ccc2013
5 березня 2025, 13:24
#
Багато хто в Київі отримує лише15−17 тис.гривень
+
0
Coreinside
Coreinside
5 березня 2025, 23:42
#
Та не може такого бути.Вони ,напевне,себе взагалі не поважають.І плитку ,точно,класти не вміють.Звідки такі неамбітні беруться?
+
+29
bobkash
bobkash
6 березня 2025, 12:16
#
Звичайні пенсіонери, прочитавши статтю й коменти, масово вистрибують з вікон на асфальт, тримаючи в руках свої проіндексовані пенсії
+
0
63049904
63049904
6 березня 2025, 12:21
#
Хіба вони не живуть у країні яку самі побудували?
+
+15
Moonlighter
Moonlighter
6 березня 2025, 12:36
#
Пенсионерам не то что 30, а даже 20 лет назад такую дичь втирали в уши. Они за пакет гречи и сгущенки готовы были голосовать за любого. Никто новости не читал, их просто во дворе и на кухне пересказывали искажая суть.
+
0
63049904
63049904
6 березня 2025, 12:47
#
Вони дали мовчазну згоду на таке життя. А зараз тягнути їх проблеми на собі особливо немає бажання
+
0
Moonlighter
Moonlighter
6 березня 2025, 14:06
#
Мне трудно их винить за то чего они не могли знать. Не было тогда соц сетей, политика стояла не на первом месте. Это последние лет 10 в Украине топ1 тема это политика. Наверное ни в одной стране мира политике не уделяют такого внимания как у нас. Сейчас 99% эфиров это политика, до войны ситуация была не намного лучше.
+
0
juular
juular
6 березня 2025, 15:17
#
Какая удивительная самоуверенность, граничащая с… пока помолчу . А сейчас вам дичь не втирают? или вы удивительным образом верите что вас «критическое мышления уровня Бог» и вы так все офигенно понимает. Я боюсь представить за кого вы голосовали или голосуете)) >> Это последние лет 10 в Украине топ1 тема это политика)) сколько вам лет? аж смешно. 95% вашей политики это дичайшая пропаганда… и каким бы вы не считали себя умным… дай бог так и есть — это вопрос психологии, — устоять невозможно, вы «увернетесь» от какого-то одного, двух, трех пропагандистских тезисов/дискурсов, но неизменно попадетесь в следующие. Что не значит, что не надо стараться понять суть вещей, но думать что вы из молодого поколения, не пенсионер, а значит из нового мира, — «устойчивый» и умный… ой, ну это все описанно классических произведения позапрошлого века. Хотелось бы спросить за кого из политиков вы проголосовали, будь сейчас (представим на минутку) — президентские выболры.
+
0
Moonlighter
Moonlighter
6 березня 2025, 15:58
#
К чему этот высер? Я где-то писал что я самый умный или «раньше была пропаганда, а сейчас нет»? Остынь, дядя.

Я написал, про сегодняшних пенсионеров, у которых банально не было выбора. Сегодня выбор есть, — хавать то что тебе говорят, или проводить фактчекинг. Я так и представляю как в 2000 годах человек прочитал что-то в газете и начинать искать пруфы. 99% таких как ты, адептов трухи и униана, никакого фактчекинга не делают и просто верят в то, что им нравится, что хочет услышать, или просто то что совпадает с его мнением.

Про выборы смешно. Ситуация в Украине такая, что ты просто вынужден голосовать не ЗА какого-то кандидата, а против другого. Гораздо проще не брать этой ответственности и просто игнорировать выборы, если в списке нет человека, которому ты бы доверил голос.
+
0
magkiev
magkiev
6 березня 2025, 13:03
#
В Києві майстри-початківці можуть отримати в день 4−8 замовлень. Мінімальна сума 600 грн. В день отримують 2000−4000 грн. Держава багато тисячнмх купюр останні 5 років надпукувала. Інфляція за ці роки складає 280%.
+
0
efess
efess
6 березня 2025, 13:16
#
Вибачте,майстри по чому?
+
+15
magkiev
magkiev
6 березня 2025, 13:18
#
Сантехніки,електрики, стіралок,плит і т.д.
+
0
magkiev
magkiev
6 березня 2025, 13:16
#
Справа в тому, що ці майстри працюють нелегально, 40% з них потім відкопувться від армії, тому виходить що країна зробила такі умови що солдат ЗСУ отримує в рази менше.
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися