Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити
2 січня 2025, 15:59

Premium Bankers Club: 10 років преміального сервісу

Ukrsibbank BNP Paribas Group провів ювілейний Premium Bankers Club — щорічний захід для Premium менеджерів банку.

Мета події — об'єднати фахівців преміального банкінгу для обговорення актуальних трендів та викликів галузі, подальшого розвитку культури сервісу найвищого рівня.

Захід пройшов у Києві та зібрав 500 гостей офлайн та онлайн.

Цьогоріч Рremium Bankers Club відзначив свою 10ту річницю. Конференція стала довгоочікуваною подією для кожного Premium менеджера банку. 500 найкращих менеджерів, спеціалістів та експертів, які щодня створюють сервіс найвищого рівня, зустрілися у двох форматах: офлайн та онлайн.

Традиційно відкрила подію Елла Назаренко, керівниця центру розвитку преміум сегменту та індивідуального бізнесу Ukrsibbank BNP Paribas Grouр та натхненниця спільноти Рremium Bankers Club. Вона виступила зі зворушливою промовою, де згадала, як розвивався сервіс за ці 10 років, та відмітила досягнення команди.

З двох відділень до понад сотні по всій Україні, 500 менеджерів, десятки нагород та тисячі вдячних відгуків від клієнтів — такі результати нашої роботи за 10 років преміального сервісу. І ми впевнено рухаємося далі! Premium сервіс — це особливий напрям і насамперед він про довіру та чесність між банком та клієнтом. Він про сімейні цінності, емоції та найкомфортніші умови обслуговування. Щоб забезпечувати сервіс на найвищому рівні, ми з командою постійно вчимося, досліджуємо та переймаємо світові практики, адже Premium менеджер — це не просто експерт, а людина з широким світоглядом. Саме з таких фахівців складається наш Premium Bankers Club.

Елла НАЗАРЕНКО
Керівниця центру розвитку преміум сегменту та індивідуального бізнесу UKRSIBBANK BNP Paribas Grouр

До привітального слова долучився Лоран Дюпуш, голова правління Ukrsibbank BNP Paribas Group. У своїй промові він підкреслив важливість зростання, технологій та сталого розвитку для Premium банкінгу.

Андрій Кашперук, заступник голови правління з питань роздрібного бізнесу Ukrsibbank BNP Paribas Group, познайомив гостей зі стратегією банку, а Володимир Шевченко, керівник департаменту роздрібних продажів Ukrsibbank BNP Paribas Group, наголосив на важливості дослухатися до побажань клієнтів.

Його слова продовжила Наталія Шостак, менеджерка з розвитку Premium Banking Ukrsibbank BNP Paribas Group, яка працює над розширенням Premium банкінгу та впроваджує амбітні ідеї. Експертка детально розповіла про виклики та досягнення, які чекали на банк у 2024 році, а також як команді вдалося з ними впоратися.

Оксана Марусич, сертифікована міжнародна бізнес-тренерка, кваліфікована коуч (ICF) та дипломована фахівчиня з банківського та фінансового менеджменту, відповіла на хвилююче питання — «Як замурашити клієнтів?». А про те, як підвищити їхню лояльність, розповідав Ігор Сироватко, операційний директор OLX в Україні та Центральній Азії.

Аліна Шух, COO Smart Family Office, розповіла про шлях від кар'єри спортсмена у фінансовий консалтинг та про особливості фінансового планування для тих, хто звик перемагати.

Чого очікують клієнти від сервісу в різних сферах з’ясовували експерти дискусійної панелі: Аксель вон Вольф, президент Міжнародного Благодійного Фонду «Амбасадор Добра», Василина Петлицька, директорка бізнес-напряму EVA Beauty, Михайло Ватах, CEO компанії PROTORIA, та Катерина Дмитренко, CEO лейблу ENKO.

Також під час заходу торкнулися і теми інклюзії та безбар'єрності. Учасники дізналися про досвід подорожей та різні цікаві історії про сервіс Непалу, Японії тощо для людей з інвалідностями.

На завершення заходу банк традиційно відзначив Майстрів та Амбасадорів Premium, а після Наталя Байдала, директорка з інтегрованого маркетингу та комунікацій Mastercard в Україні та Молдові озвучила умови Premium boutique 2024−2025.

З нетерпінням чекаємо наступний Premium Bankers Club. Попереду ще більше інновацій, надихаючих зустрічей і досягнень!

Також у 2024 році практику залученості та мотивації співробітників Premium Banking відзначили як найкращу за версією Ukrainian CX Excellence. Ця нагорода підкреслює успішну реалізацію практик клієнтоцентричності та підвищення клієнтського досвіду. Ukrsibbank продовжує пропонувати нові послуги та покращувати щоденний сервіс, підтверджуючи свій статус одного з провідних банків України, який забезпечує надійний і сучасний банкінг у межах міжнародної групи BNP Paribas.

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися