Мінфін - Курси валют України

Встановити
16 серпня 2024, 13:39

При розселенні «хрущовок» під знесення їх жителі отримуватимуть аналогічні за площею квартири або доплачуватимуть за зайві метри

За новим законом, при розселенні «хрущовок» під знесення люди отримуватимуть стільки квадратів, скільки вони мали в «хрущовці». Про це «Мінфіну» розповіла Олена Шуляк, голова профільного парламентського комітету ВР.

За новим законом, при розселенні «хрущовок» під знесення люди отримуватимуть стільки квадратів, скільки вони мали в «хрущовці».
Фото: kyivpastfuture.com.ua

Читайте «Мінфін» в Instagram: головні новини про інвестиції та фінанси

При цьому будуть передбачені коефіцієнти, якщо, наприклад, людині, яка жила у «хрущовці» у центрі, виділять нове житло в іншому районі.

Такий механізм діє у рамках програми «єВідновлення». Є вартість житла на компенсацію — 36 422 гривні за квадратний метр і декілька коефіцієнтів, що коригують цю вартість.

«Ми ці коефіцієнти плануємо закласти на законодавчому рівні, щоб не було зловживань», — зазначила Шуляк.

У законопроєкті прописано, що власникам житла у будинках, які підпадають під реконструкцію, надається «рівноцінне за площею та кількістю кімнат житло, незалежно від кількості зареєстрованих осіб».

При цьому, якщо забудовник збільшив площу нової квартири, попередньо не обговоривши це з власником, він не може вимагати з людини доплати за «зайві» квадратні метри. Поряд із цим у проєкті прописано можливість такої доплати за ринковою вартістю «за згодою сторін».

Нагадаємо

Варіанти вирішення проблем старого житлового фонду виникали в Україні неодноразово. Вперше про реновацію старого житлового фонду заговорили ще у 2006 році.

З того часу було чимало проєктів, які передбачали реконструкцію старого житла. Але жодному з них так і не було ввімкнене «зелене світло». Каменем спотикання щоразу ставали гроші: незрозуміло було, чиїм коштом оновлювати стару забудову.

Тепер же, схоже, епопея зі старими будинками виходить на фініш. За словами Шуляк, законопроєкт про комплексну реконструкцію кварталів старого житлового фонду готується до другого читання і може бути внесений до сесійної зали вже до кінця цього року. У першому читанні документ було прийнято ще у 2022 році.

Автор:
Роман Мирончук
Редактор стрічки новин Роман Мирончук
Пише на теми: Економіка, фінанси, банки, криптовалюти, інвестиції, технології

Коментарі - 70

+
+216
seaman
seaman
16 серпня 2024, 13:53
#
Знесуть хрущовку на шулявці під новий ЖК для ментів чи тцк та дадуть квартиру на Милославський чи дврз, лафа)))
+
+30
Три літри
Три літри
16 серпня 2024, 14:41
#
І що поганого? Тобі надважливо жити на Шулявці?
+
+163
financialGenius
financialGenius
16 серпня 2024, 14:58
#
Ахахаха, сразу видно что к столице не имеет отношения …
+
+59
Mini Mi
Mini Mi
17 серпня 2024, 0:39
#
То что тебе вместо квартире в центре стоимостью в условные 100к дадут квартиру в человейнике на левом берегу стоимостью в условные 50к. Никаких же проблем что у тебя хату с дисконтом отожмут же нету, да?
+
+15
Три літри
Три літри
17 серпня 2024, 8:18
#
Так продай сам за 100к 😂
+
+30
Mini Mi
Mini Mi
17 серпня 2024, 13:07
#
Ну вот вы и пришли к практике в нормальных странах — пока владелец не согласится продать, никакого принудительного выкупа.
+
0
Три літри
Три літри
17 серпня 2024, 14:55
#
В тебе дуже дитятко уваленная про стан справ в нормальних странах.

Та й взагалі якось дивно коли ментальний раб що хіхікає з громадянської активності громадян і жартує про каструлі раптом виступає за демократію, законність та права людини.
Тобі треба захищати право держави на виселення за прикладом Росії де мешкають такі ж раби як ти.
+
+30
SomeOne1999
SomeOne1999
17 серпня 2024, 7:26
#
Многие люди живут рядом со своей работой, школой, в которую водят детей, и прочее. Понятно, что ты безработный и детей нет, поэтому тебя можно даже в ** переселить
+
0
Три літри
Три літри
17 серпня 2024, 8:20
#
Люди які живуть у хрущі поруч зі своєю школою — вже на пенсії. Якщо вони підробляють нічним сторожем десь поруч то так само знайдуть аналогічну роботу в новому місці.
+
+60
lenta19
lenta19
16 серпня 2024, 14:15
#
Мало б бути житло в тому ж районі.
+
+309
Mini Mi
Mini Mi
16 серпня 2024, 14:27
#
Если бы такое было при Яныке, то уже б майдан стоял бы, а щас властям можно все что угодно творить.
+
+163
paff
paff
16 серпня 2024, 14:35
#
Нынешняя власть устраивает олигархов. федорович крепко им яйца зажал. какой майдан если ринат доволен) кто даст бабло?)))
+
+30
Три літри
Три літри
16 серпня 2024, 14:43
#
Людина що жодного разу не ходила на майдан і обома руками за Яника розповідає що зараз треба майдан щоб захистити старі трущоби
+
+30
innapcholko
innapcholko
16 серпня 2024, 14:49
#
Именно сейчас надо этими вопросами заниматься — бюджет пускать на благоустрий?
+
+223
Mini Mi
Mini Mi
16 серпня 2024, 14:52
#
Щас майдана не будет даже если право первой ночи введут. Просто потому что те кто мог майданить или уже в окопах или прячутся от ТЦК чтобы туда не попасть. Власть это прекрасно понимает, потому и выдает законы типа этого или отмены уголовки для коррупционеров.
+
+30
Три літри
Три літри
16 серпня 2024, 15:08
#
Пхах, людина яка жодного разу не ходила на майдан розказує чи підуть інші на майдан
+
+105
innapcholko
innapcholko
16 серпня 2024, 16:34
#
А ты кто?
+
+60
Mini Mi
Mini Mi
17 серпня 2024, 0:41
#
Ты так говоришь, как будто прыгать на митингах в кухонной утвари требует большого ума.
+
0
Три літри
Три літри
17 серпня 2024, 8:21
#
Коментувати мітинги будучи ментальним рабом — от це точно ума не вимагає
+
+22
Mini Mi
Mini Mi
17 серпня 2024, 13:10
#
Эк оно как — любые законы власти поддерживаешь ты, а ментальные рабы все прочие. Логика у зеботов конечно на высоте.
+
0
Три літри
Три літри
18 серпня 2024, 8:00
#
Якої влади, російської? Абсолютно нічого не підтримую, на відміну від тебе.

Я підтримую майдан який був проти української влади, а ти навпаки за те щоб влада давила всіх.

Яким боком тут зеботи коли Порошенко так само активно допомога армії і на одному боці з зевладою у цій війні — я хз. 😆
+
0
Karin77
Karin77
16 серпня 2024, 14:34
#
Обіцянкі-цяцянки,а дурному- радість)))
+
+119
TAN72
TAN72
16 серпня 2024, 15:01
#
Зачистят центр и настроят муравейников по 30 этажей для пеших прогулок на этажи😂
+
+230
vovan9870
vovan9870
16 серпня 2024, 15:12
#
Хрущовки мають свої плюси — дворики з лавочками і клумбами, дитячі майданчики, місце для авто, відсутність сусідів з вічними ремонтами. Пропозицій з перепланованими хрушовками на другому поверсі, з сучасним ремонтом і меблями практично нема. І метр там коштує у 2−3 рази дорожче, ніж у новобудовах без ремонту і меблів. Обмін 1:1, ще й у гіршому районі — це буде грабіж.
+
+15
Три літри
Три літри
16 серпня 2024, 16:40
#
місце для авто

ще одна людина з села ніколи не виїзжала, але розповідає про гарну інфраструктуру хрущів🤣

дитячі майданчики

одна пісочниця в яку пісок завозили ще при Брежневі

відсутність сусідів з вічними ремонтами

як раз в хрущах це набагато більше шансів зустріти бо ті хто купив хрущ після того як померли люди які той хрущ отримали — навряд чи захоче жити «як в совку» і обовʼязково буде робити ремонт
+
+90
kadaad1988
kadaad1988
16 серпня 2024, 19:32
#
А ты жил в хрущевке? Я в такой живу и никуда не собираюсь на фоне понастроенных рагулятников по 24 этажа!!! Ремонты в новостроях идут десятилетиями (там всегда треть квартир выкуплена барыгами тупо на перепродажу), а в моей хрущебе раз в 20 лет! Народ, который выезжает в основном не продает, а сдает свои квартиры, что и правильно. У меня вокруг в пешем доступе десятки магазинов и торговых центров, а в новостройках один-два на десятки высоток, нет ни школ, ни детских учреждений, ни больниц… Привет из Киева!
+
0
Три літри
Три літри
16 серпня 2024, 19:35
#
Ремонты в новостроях идут десятилетиями (там всегда треть квартир выкуплена барыгами тупо на перепродажу), а в моей хрущебе раз в 20 лет!

це ти натякаєш що не робив ремонт 50 років? І єдиний випадок ремонту це коли померла бабка з сусіднього підʼїзду?

Народ, который выезжает в основном не продает, а сдает свои квартиры, что и правильно.

в хруще без ремонту можуть орендувати квартиру хіба що якісь ніщеброди

бо будь який нормальний клієнт забажає свіжі обої, вікна з яких не дує вітер, нормальну сантехнику, а не унітаз 1970 року, зручну електропроводку, а не одну єдину розетку на кімнату

У меня вокруг в пешем доступе десятки магазинов и торговых центров, а в новостройках один-два на десятки высоток, нет ни школ, ни детских учреждений, ни больниц

брехня, яки торгові центри в районі забудованому хрущами? Хіба що один десь на на місці парку, або десь на межі району де була закинута територія.

А от як раз біля новобудов є і великі ТЦ які закладались ще на етапі планування району, і школи, і лікарені.

до слова якщо не дай боже біла твого хруща буде великий ТЦ то всі вузькі дороги твого маленького «затишного» двору будуть забиті машинами відвідувачів. 😆
+
+75
kadaad1988
kadaad1988
16 серпня 2024, 19:37
#
Ремонт в хрущебе делается в основном косметический, и очень быстро, а в новостройке капитальный, там все с нуля, не в курсе не воняй!!!
+
0
Три літри
Три літри
16 серпня 2024, 19:47
#
В новобудові один ремонт з нуля і його вистачить на купу років.

А в хрущі або занедбана квартира без ремонту в якій жевріє той хто цей хрущ отримав, або ремонт з кожним новим власником.
+
+45
kadaad1988
kadaad1988
16 серпня 2024, 19:52
#
Ты строитель?
+
0
Три літри
Три літри
16 серпня 2024, 23:17
#
А ти повар?
+
+15
Leonid Fridman
Leonid Fridman
18 серпня 2024, 12:57
#
У Києві якраз у районах з хрущами найкраща інфраструктура, бо там вже давно все освоїно, є маршрути транспорту, є магазини, є ТЦ поряд. А у новобудовах це все ще років 10 буде розвиватися.
+
+15
Moonlighter
Moonlighter
17 серпня 2024, 7:53
#
Сказки не сочиняй. Хрущ «комфортный» для жизни только для пенсионеров, которые привыкли в говне жить и не любят ничего менять в жизни. Либо приезжие там снимают за копейки, ведь в селе учили что правый берег это Киев)
+
0
Три літри
Три літри
17 серпня 2024, 8:22
#
Так він і є пенс, відійшов від справ десь в районі 2014 року. Тепер на велику їздить і пишається скільки зекономив на бензині (бо пенсії на бензин не вистачає).
+
+15
Moonlighter
Moonlighter
16 серпня 2024, 17:03
#
Какие дворы с лавочками?) Клумбы которыми занимаются бабушки против садовников в новых ЖК с ландшафтным дизайном. Детских площадок там давно нет как и самих детей. Какие площадки если там только пенсионеры живут? Песочница с щебнем это будет в лучшем случае. Места для авто? Откуда они там, если их никто проектировал? Стоят авто просто на газоне. Двушка в хрущевке стоит дешевле однушки в новострое на левом берегу.

Любой современный ЖК комфорт класса будет в разы комфортней и безопасней хрущевки. Охрана, патруль, консьерж-сервис (когда любая доставка может оставить посылку в холле), лифты с видеонаблюдением и камерами по периметру и на этажах, молодые семьи с детьми, новые площадки, поля для баскетбол, футбола, и просто спорта, генератор на лифты, насосы, освещения и интернета. Большое количество коммерции на 0-вых этажах. Почти любой новый ЖК комфорт класса это город в городе с концепцией live-work-play, где всё есть внутри. Этого всего нет ни в одном хруще или старом районе. Развитие может быть там, где есть деньги. Если в хруще живет 30 людей большая часть пенсионного возраста, то какая может быть нормальная инфраструктура строится рядом?
+
+60
kadaad1988
kadaad1988
16 серпня 2024, 19:34
#
Прикольный фантастический рассказ…
+
0
Три літри
Три літри
16 серпня 2024, 19:48
#
Прикольно як черговий мешканець села розповідає містянам що в совку поруч з хрущами будували ТРЦ. Це навіть смішніше ніж розповідь про достатньо кількість паркомість.
+
+15
Moonlighter
Moonlighter
17 серпня 2024, 7:48
#
Ты на приколе? Я живу со всем этим перечисленным. Почти всё это есть в Комфорт Таун, Республика, Seven, Варшавский, Свитло парк, Файна Таун, Рыбальский. Это я перечислил только самые известные, не брал бизнес класс и выше где есть прочие плюшки и не учитывал другие ЖК которые сейчас еще на стадии строительства. Всё перечисленное выше это уже почти стандарт и норма.
+
+88
Rubi0
Rubi0
16 серпня 2024, 16:27
#
Учитывая что сегодня в Борисполе взяли военкома за взятку в 37000$ (цена хрущевки в Киеве) за белый билет. То люди сами хрущевки сдадут власти чтоб уехать. Профит будет всем, бюджету деньги, застройщикам земля, ну, а украинцам долгожданная свобода😄
+
+89
Sarevok
Sarevok
16 серпня 2024, 17:13
#
В гробу я ваши человейники видал. Право частной собственности тоже на паузу поставили?
+
0
Три літри
Три літри
16 серпня 2024, 17:17
#
А ти хрущ приватизував? Скоріш за все ні, бо навіщо 🤣
+
+67
kadaad1988
kadaad1988
16 серпня 2024, 19:35
#
НЕ думай , что все *** как ты, все давно приватизировано.
+
0
Три літри
Три літри
16 серпня 2024, 19:51
#
Не знаю що ти там собі думаєш, а моє житло як раз приватне.

Бо на відміну від мешканця хруща який за 50 років не зробив жодного ремонту і дуже цим пишається — я про своє житло дбаю.
+
+105
TAN72
TAN72
16 серпня 2024, 21:43
#
Говорит ««коренной киевлянин"часто едущий по выходным и праздникам к себе на родину 😂
+
0
Три літри
Три літри
16 серпня 2024, 23:20
#
ХЗ, коренний він чи понаєх. Однак будь-яка людина що жила в більш-меньш великому місті і знає що таке хрущ не стане робити з хруща ідола житлового комфорту.

Кияни (що коренні, що понаєхи) з цим суто київським комплексом правобережності тягнуть його в спори про долю хрущів в Україні забуваючи що Київ не єдине місто. Харків'янам та мешканцям інших міст яки зачепила хрущевізація чхати на ці київські збочення.
+
0
bosyak
bosyak
17 серпня 2024, 12:07
#
Якщо воно приватизовано і в аварійному стані - то проблема власників, якщо не в аварійному, то навіщо цей двіж. Хай власники самі вирішують подальшу долю своєї власності. Без бюджетного бабла.
+
+30
Mini Mi
Mini Mi
17 серпня 2024, 0:43
#
Усі права не на часі* * Окрім прав депутатів, суддів, ментів, кварталу, та інших друзяшок президента.
+
+88
Гой Иванович под солями
Гой Иванович под солями
16 серпня 2024, 22:03
#
Мое личное мнение Хрущевки и Совесткий жил. фонд очень качественное жилье, есть минусы есть плюсы, огромный минус Хруща это кухня на счет гетто человейников в 25 + этажей жильем это назвать трудно это гнидники какие то представляю что там будет через 40 -50 лет, а на счет под снос их жители будут получать аналогичные, могу сказать вот это. Программа реновации жилья в Москве — программа правительства Москвы, направленная на улучшение жилищных условий жителей, снос малоэтажного жилого фонда, построенного в 1957—1968 годах. Программа рассчитана на 15 лет, по результатам голосования москвичей в неё войдёт более 5 000 домов. Процесс там идет семимильными шагами
+
+15
Leonid Fridman
Leonid Fridman
18 серпня 2024, 12:55
#
В Польше, Словакии, Германии (бывшей ГДР) тоже строились такие дома, и их никто не сносил. Сделали капитальный ремонт и до сих пор стоят. Просто там воров у власти не было таких, которые крадут на всем чем можно.
+
+75
bonv
bonv
16 серпня 2024, 22:06
#
За яким законом? Обіцянками!
+
+45
bonv
bonv
16 серпня 2024, 22:07
#
Станом на 30 червня 2024 року державний та гарантований державою борг України становив 6168 млрд грн, або $152,2 млрд.
Порошенко залишив з боргом у $78,23 млрд. а зараз? $152,2 млрд І темпи росту вражаючі…
+
0
SergS7
SergS7
17 серпня 2024, 13:22
#
Я теж купую інколи шоколад Рошен, але мені здається ви не по темі. Хіба що вам шоколад Рошен видають безкоштовні за ці дописи)
+
+15
SergS7
SergS7
17 серпня 2024, 13:28
#
У моєму місті забудовник без будь-яких дибільних законів сам приходить до мешканців хрущів і пропонує нові квартири плюс 15 метрів. Тому що велика прибудинкова територія. Забудовник побудує на місці одного хруща три будинки і замість 3 поверхів 9. Тобто навар забудовника — мільйони доларів. І він готовий цим наваром поділитися з власниками старих квартир. Чисто бізнес. І чого наші депутати пхають своє рило сюди і пропонують міняти один до одного, метр на метр? Це ж очевидна корупційна схема
+
+15
0664569152
0664569152
18 серпня 2024, 4:35
#
Нова корупційна схема для будівельників та депутатів.Собака, якщо їй робити нічого, то щось там лиже, а депутатам дуже стрімко засвербіло зруйнувати «хрущовки «. Так для початку необхідно Перемогти у війні! А після цього відбудувати зруйноване житло і лише за цим вирішувати питання з застарілим житловим фондом.Не шугайте свого воза попереду кобили, бо цим не покращите життя українців.18.08. 2024р.
+
+15
Leonid Fridman
Leonid Fridman
18 серпня 2024, 12:53
#
А це точно Європа?
Чомусь у пострадянських країнах як східної так і західної Європи хрущівки оновили, зробили капітальні ремонти, і до сих пір стоять. Лише у нас треба знести і збудувати «мурашники». Чому так — а тому що масштаб крадівництва просто колосальний. На ремонті так не накрадеш. Знаючи як у нас забудовники будують, досить велика вірогідність що «маневрений фонд», куди людей переселять, стане постійним житлом, так само як для ВПО ним стало тимчасове житло.
Фактично ми маємо знищення права власності як інституту. Про яких іноземних інвесторів у такій країна може йти мова… загадка.
+
0
Три літри
Три літри
18 серпня 2024, 14:08
#
Хрущовки в країнах Західної Європи? Приз цьому пану🤣
+
+14
financialGenius
financialGenius
18 серпня 2024, 21:19
#
Не знаю за западную Европу, но гдр и в Польше их много и там нет таких «грандиозных» идей и панив у власти с такими аппетитами красть …
+
0
Три літри
Три літри
18 серпня 2024, 21:46
#
Як давно Польща та НДР стали Західною Європою?

І Польщі ідеї є різні, але ви яким боком до цього? Ви за легендою в Швейцарії мешкаєте вже 20 років: розкажіть скільки у вас хрущеподібних трущоб.

До слова нагадаю вам що у Швейцарії загальна військова служба, і там навіть не має повісток від ТЦК — сам забовʼязаний прийти в частину у разі потреби.
+
0
financialGenius
financialGenius
20 серпня 2024, 10:20
#
«Як давно Польща та НДР стали Західною Європою?» Вот причем тут Западная Европа ??? Я ж написал про какую именно Европу я говорю. И вы не спорите что там не сносили эти панельки, а сделали кап ремонт им. Аргументов больше нет ?) «І Польщі ідеї є різні, але ви яким боком до цього? Ви за легендою в Швейцарії мешкаєте вже 20 років: розкажіть скільки у вас хрущеподібних трущоб.» Это вы за легендой киевлянин который не понимает где какие районы и где лучше жить. А я много где был и видел что происходит в той же Польше так как инвестировал в нее. А первые лет пять жил в восточной Германии, а уж потом перебрался в Швейцарию. Не сравнивайте Швейцарию и Украину у них не было проблем с жильем и не было разрушенного жилья после второй мировой. Швейцария даже не учавствовала в войне. «До слова нагадаю вам що у Швейцарії загальна військова служба, і там навіть не має повісток від ТЦК — сам забовʼязаний прийти в частину у разі потреби.» Ну если к слову то в Швейцарии такие выплаты малообеспеченным что с такой заботой государства к своим согражданам то грех не прийти, страна очень много делает для своих граждан, нет копирами, зарплата учителя в школе 8500 франков в месяц, работника в магазине от 4000 до 5000 франков. Налоги меньше чем в Украине… кандидаты в кантоны сами листовки раздают и без охраны ходят так как достойно ведут себя и не стыдно за свои поступки, не воруют на 3−4 поколения вперед.Во время войны даже коррупционные схемы…Охматдит разбомбили, а эти не знают как попилить…
+
0
Три літри
Три літри
20 серпня 2024, 16:26
#
Вот причем тут Западная Европа ???

цитую коментар на який я відповідав: «Чомусь у пострадянських країнах як східної так і західної Європи хрущівки оновили«
https://minfin.com.ua/ua/2024/08/16/133345447/#com4682016

Тож повторю тепер вже свій коментар: де в Західною Європі були радянські країни, де в цих країнах хрущовки?
+
0
financialGenius
financialGenius
20 серпня 2024, 16:41
#
«Не знаю за западную Европу, но гдр и в Польше их много» и вот что я ответил … где вы видите обсуждение западной Европы с моей стороны ? А то как это реализовали в восточной Европе вы игнорируете такие инструменты …
+
0
Три літри
Три літри
20 серпня 2024, 16:51
#
и вот что я ответил

ні, ти не відповів

у тебе є лише два варіанти:
— назвати Португалію чи Францію радянськими
— погодитись зі мною в тому що Леонід написав маячню

замість цього ти граєш клоуна (вже третій коментар підряд) і замість відповіді на моє питання пишеш відповідь на те про що я не питав взагалі
+
+15
Leonid Fridman
Leonid Fridman
19 серпня 2024, 12:12
#
Ви напевно зажаті рамками єдиної країни і за кордоном ніколи не були. У минулій ГДР та Польщі багато таких будинків. Будувалися за тією ж технологією. І 99% до сих пір стоять, їм зробили капітальний ремонт. Зараз якщо не приглядатися дуже прискіпливо, ви і не впізнаєте що це була фактично така ж сама хрущівка як і у нас. А у нас якщо зроблять те що планується, то, наприклад Київ перетвориться в Мумбаї. Ніхто ж не буде будувати супутню інфраструктуру. Буде місто будинків-свічок та ТЦ із громадським транспортом у який тупо не влізти, переповненими школами/садочками (якщо взагалі вистачить на всіх) та перманентними заторами на дорогах, забружненим повітрям та навколишнім середовищем. Зате новобудови, на які ви всі так дроч#те. Виходиш на балкон, а там в морду прямо вихлопні гази.
Я прожив у Мумбаї 2 роки, тому розумію про що кажу. Київ вже на шляху до цього. Місто-кошмар у всіх сенсах цього слова (окрім деяких районів, ви ж ніколи не задумувалися, чому багаті переважно живуть у малоповерховій забудові та у 15-20 км від великого міста?)
+
0
Три літри
Три літри
19 серпня 2024, 12:29
#
Ви напевно зажаті рамками єдиної країни і за кордоном ніколи не були.

Я був багато де закордоном на відміну від вас

У минулій ГДР та Польщі багато таких будинків.

Як давно НДР, а особливо Польща (яка у відомій радянській промовці взагалі не відноситься до закордоння) стали Західною Європою?

Зараз якщо не приглядатися дуже прискіпливо, ви і не впізнаєте що це була фактично така ж сама хрущівка як і у нас.

ззовні може бути, в середині квартир це ті самі незручні радянські помешкання — мав досвід проживання у відновленій пʼятиповерхівці яка за планування все ж ближче до наших брежневок і з хрущами її поєднує хіба що відсутність ліфта.

А у нас якщо зроблять те що планується, то, наприклад Київ перетвориться в Мумбаї.

нова частина Мумбаї перевершує будь яке українське місто, а старі частини це саме те що ви тут захищаєте
+
+15
kadaad1988
kadaad1988
19 серпня 2024, 13:10
#
Трехлитровый, наша строительная мафия крышуемая властью все сделает только для своей наживы.
+
0
Три літри
Три літри
19 серпня 2024, 14:15
#
Наче в Західній Європі будівельний бізнес працює не за ради свого прибутку
+
0
kadaad1988
kadaad1988
21 серпня 2024, 11:05
#
На то как кто-то и где-то работает, и за ради чего мне глубоко плевать, я живу в Украине…
+
0
Три літри
Три літри
21 серпня 2024, 12:51
#
В Україні ти живеш в будинку побудованому будівельною мафією в далекому минулому і доводиш мені що він краще ніж інші будинки побудовані будівельною мафією згідно з найсучасніших ідей та з використанням новітніх технологій
+
+15
vovan9870
vovan9870
20 серпня 2024, 14:44
#
1) Чому вартість метра в грн, а не в якісь стабільній валюті? Чи буде враховуватись інфляція? Чи зможе людина легко отримати ці кошти, якщо не погодиться на переселення у гуртожиток на окраїні?До речі, ставки податків на митниці для авто встановлені в євро;
2) Вартість хрущовки з якісним ремонтом, меблями, заміною інженерних комунікацій на 2-му поверсі утричі вища, ніж без ремонту і на 5-му поверсі - чому це не враховано?;
3) Яким чином і за які кошти 80-річна пенсіонерка, що жила у 30-метровій економній квартирі, буде робити ремонт у новобудові?

+
0
Leonid Fridman
Leonid Fridman
22 серпня 2024, 15:03
#
1. Напевно тому, що ми в Україні живемо, і валюта у нас гривня. Взагалі це нонсенс. Лише країни третього світу рахують вартість нерухомості у доларах, і то не всі навіть. У Європі такої практики немає ніде вже, окрім України та Молдови. Навіть рашка, і там вже у національній валюті все, хоча стабільність рубля недалеко від гривні пішла.
2 — 3. А над цим держава не думала взагалі, давайте будемо чесними. Те ж саме і по житловим сертифікатам. Умовно кажучи, зруйнувало будинок, у одного була квартира стара і бомжатник, у другого з євроремонтом. Але всі отримали суми однакові. Бо це банально ніяк не перевірити. А пункт 3 то взагалі жесть, але дійсно так і буде, людей просто поставлять перед фактом.
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися