Мінфін - Курси валют України

Встановити
30 травня 2024, 14:52

Зміни у столичній підземці: через дефіцит працівників поїзди курсуватимуть рідше

Київський метрополітен збільшить інтервали руху поїздів на 45−60 секунд на всіх лініях підземки. Головна причина — дефіцит фахівців робітничих професій, зокрема машиністів та електромеханіків. Про це повідомляє пресслужба столичного метрополітену.

Київський метрополітен збільшить інтервали руху поїздів на 45−60 секунд на всіх лініях підземки.
Фото: facebook.com/kyivmetro

► Читайте телеграмм-канал «Мінфіну»: головні фінансові новини

«Враховуючи поточну кадрову ситуацію, найближчим часом будуть змінені графіки руху поїздів на всіх лініях підземки. Інтервали між поїздами будуть збільшені орієнтовно на одну хвилину в між „пік“ та на 45 секунд у „пікові“ години», — йдеться в повідомленні.

У компанії виник гострий дефіцит фахівців робітничих професій. Зокрема машиністів електропоїздів — 83 вакансії, електромеханіків — 48, токарів і слюсарів за відповідними напрямами — 161.

Причиною збільшення кількості вакансій є частково вимушена міграція, специфіка професій і мобілізаційна робота у зв’язку з воєнним станом.

«Зокрема, близько 7% метрополітенівців нині перебувають у лавах ЗСУ, і їхня кількість постійно збільшується», — зазначили в столичному метрополітені.

Автор:
Роман Мирончук
Редактор стрічки новин Роман Мирончук
Пише на теми: Економіка, фінанси, банки, криптовалюти, інвестиції, технології

Коментарі - 6

+
+103
potator
potator
30 травня 2024, 14:58
#
Это правильно, тем более его строили коммунисты, давно пора одеть вышиванку и показательно его засыпать
+
+75
BatonUA
BatonUA
30 травня 2024, 16:11
#
Поки наші батьки, або навіть дідусі і бабусі, інженери та робітники, чаї ганяли, то комуністи тунелі копали?
ps Йди, принциповий, в православний чебурнет і з Ельбрусу пиши
+
+30
Lamo
Lamo
30 травня 2024, 16:52
#
Та це вата звичайна, типова риторика — перебрехати все що можна.
+
+75
Riojas
Riojas
30 травня 2024, 15:08
#
Так это ещё Киев. По регионам мобилизация водителей и механиков коммунальных предприятий общественного транспорта просто угрожающая.
+
0
energy1
energy1
30 травня 2024, 17:02
#
На жаль, такі проблеми не лише у метрополітена. І з плином часу (війни) ситуація лише погіршується …
+
0
Сергей Панасенко
Сергей Панасенко
31 травня 2024, 18:53
#
Можно заплатить в ТЦК. Сумма зависит от нюансов бронирования. Если, к примеру, речь идет о стратегическом предприятии, то такса — до тысячи долларов за каждого сотрудника. За эту сумму вам гарантируют не вручать человеку повестку пока оформляется бронь. Как правило, «гарантии военкомов» длятся до двух месяцев, этого времени обычно достаточно, чтобы оформить бронь. Многие компании платят, чтобы не остаться без работников, хотя суммы начисляют приличные. К примеру, за 100 работников нужно заплатить порядка 100 тысяч долларов. При этом, повторюсь, предприятие и так стратегическое, и имеет право бронировать людей", — говорит бизнесмен. Он также добавил, что если предприятие не имеет стратегического статуса, то можно попытаться оформить его через профильные министерства. Но там тоже нужны связи и немалые деньги — до 100 тысяч долларов, а иногда и больше. При этом потом еще придется отдельно платить в ТЦК, чтобы работникам не вручили повестки, пока оформляется бронь. «До недавнего времени можно было пустить работников через ВЛК, чтобы признали их негодными к службе. Если „оптом“, это от 5−6 тысяч долларов за человека. Но после принятия нового закона о мобилизации придется повторно проходить ВЛК, и нас уже предупредили, что сумма вырастет минимум вдвое. Вы же понимаете, что грузчика я за такие деньги бронировать явно не буду. Если кто и будет платить, то разве что за незаменимых специалистов», — говорит бизнесмен. По его словам, «военкомы в один день могут сейчас закрыть любое пр
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися