Верховна Рада проголосувала за законопроєкт № 8300 «Про обов’язкове страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів». Про це повідомив перший заступник керівника Комітету ВР з питань податкової та митної політики Ярослав Железняк.
Рада підтримала реформу автострахування
►Читайте сторінку«Мінфіну» у фейсбуці: головні фінансові новини
Відповідний документ у другому читанні підтримали 294 нардепи.
«Якщо коротко — законопроєкт робить автоцивілку дієвою», — зазначив Железняк.
Що передбачає закон
Зокрема, проєкт закону пропонує:
- поступово підвищити розміри страхових сум (максимальних розмірів страхової виплати) до розмірів, встановлених в країнах Європейського союзу.
- запровадити швидке здійснення гарантійних виплат потерпілим особам за страховиків-банкрутів до введення в дію закону (зараз це роки, а пропонується до 90 днів).
- запровадити пряме врегулювання у всіх випадках ДТП, в яких шкода завдана лише транспортному засобу, що дозволить потерпілій особі звертатись за страховою виплатою до свого страховика, навіть якщо винуватець не застрахований;
- розширити застосування «європротоколу» — оформлення заяви про страхове відшкодування при ДТП без участі поліції.
«Домовились що ряд важливих правок для індустрії страхування будуть додані у законодавство в найближчий час від Комітету», — додав Железняк.
Голова Податкового Комітету Данило Гетманцев зазначив, зо зараз ліміт відповідальності страховика за шкоду, заподіяну життю та здоров’ю становить 320 000 грн на одного потерпілого, незалежно від кількості потерпілих, а за шкоду, заподіяну майну потерпілих — 160 000 грн. на одного потерпілого, але не більше 800 000 грн на одну страхову подію.
Упродовж двох років після введення закону в дію пропонується поетапно збільшити ці суми за шкоду, завдану життю та здоров’ю потерпілих осіб до 1 млн грн на одного потерпілого та 20 млн грн на один страховий випадок незалежно від кількості потерпілих осіб, а за шкоду, завдану майну потерпілих осіб — до 2 млн грн на один страховий випадок незалежно від кількості потерпілих осіб.
Коментарі - 3
Та це ж зовсім інший рівень, практично КАСКО, у випадку коли не сам кудись в'їхав.