За підсумками 2023 року в Україні було реалізовано майже 61 тисяча нових легковиків на суму — понад 105,5 млрд грн. Про це повідомляє асоціація Укравтопром.
За рік українці витратили на нові авто понад 105,5 мільярдів. Найпопулярніші моделі
►Читайте телеграмм-канал«Мінфіну»: головні фінансові новини
Зазначається, що юридичні особи витратили на придбання нових авто — понад 34,3 млрд грн, а приватні особи — близько 71,2 млрд грн.
На які авто більше витрачали українці
Найбільше грошей з цієї суми було витрачено на придбання авто марки Toyota — 16,4 млрд грн. Найпопулярнішим автомобілем цієї марки став кросовер Toyota RAV-4. За рік було зареєстровано 2934 авто цієї моделі.
На другому місці BMW. На автомобілі «баварців» витратили 13,7 млрд грн. Лідером марки був BMW X5 (986 од.).
Реалізацію автомобілів Mercedes-Benz оцінено в 10,9 млрд грн, і це є третій результат. Її бестселером став Mercedes-Benz GLE (1061 од.).
Четверте місце у Volkswagen — 8,9 млрд грн. Хіт марки — Volkswagen ID.4 (2655 од.).
Замикає лідерську п’ятірку — Skoda — 5,7 млрд грн. Найбільшим попитом користувалась Skoda Kodiaq (1307 од.).
Нагадаємо
«Мінфін» писав, що впродовж минулого року українці придбали майже 28,6 тис. вживаних легковиків із США. Це становить 13,3% від всіх, вперше зареєстрованих у 2023 році вживаних авто.
Коментарі - 14
105,5 млрд грн = $2,8849млрд
А ещё на Минфине пишут, что украинцы с голоду пухнут и все
обязательно умрут без внешней финансовой помощи…
Кому верить?
Сколько украинцев купили б/у авто у тех,
кто купил себе новое, а продал старое?
Значит ещё один из 500 — купил б/у авто.
Итого один из 250 купил авто новое или б/у.
И это включая малых детей
и пенсионеров в возрасте 70+.
Не всі хочуть вішати авто на себе, якщо є своя приватна фірма…
.
и для покрытия 22 областей хватит и десятка грузовых
газелей или аналогичного типа автомобилей.
Никто ежедневно не ганяет транспорт между
областями — это экономически не выгодно.
Даже скоропортящуюся молочку развозят через день.
А железяки и агрохимию можно развозить и реже,
обычно один максимум два раза в неделю — не больше.
Хлебо-булочные изделия развозят ежедневно.
Автозапчасти и агрохимия не являются
скоропортящейся продукцией,
по сравнению с хлебом или молочкой…
Ви ж напевне бачили десятки автівок з наклейками наприклад, Teva, IQOS, HARVEST Агро або John Deere… на них їздять сотні регіональних менеджерів, техніків, а іноді і доставка запчастин… за 2 роки вони експлуатують ці умовні Дастери в нуль, потім вони скручуються-поліруються і на продаж, хоча вже «мерці»…
Допустим если взять Киев, и допустим население 3.5 млн человек, как собственно утверждается.
Допустим, если хотя-бы у 500 тыс людей есть собственный автомобиль — это всего лишь 14% от населения города, что удручающе мало.
Площадь Киева 848 км². На каждый 1 км² при таком раскладе приходится 1033 автомобиля, а это, к слову квадрат площадью 1×1 км. Уже и не кажется так мало, если честно, это количество будет заметно. Возникает ощущение «ого сколько автомобилей, нифига себе киевляне богатые какие».
Вот так вот математика творит чудеса.
це ті самі БМВ, Вагени і Тойоти»
По данным организации Укравтопром,
в 2023 году в Украине было продано
почти 61 тыс. новых легковых автомобилей.
Топ-10 бестселеров покупок по версии Укравтопрома:
RENAULT Duster — 5445 шт.;
TOYOTA RAV-4 — 2934 шт.;
VOLKSWAGEN ID.4 — 2655 шт.;
MAZDA CX5 — 1647 шт.;
HYUNDAI Tucson — 1494 шт.;
TOYOTA Land Cruiser Prado — 1480 шт.;
SUZUKI Vitara — 1308 шт.;
SKODA Kodiaq — 1307 шт.;
SKODA Octavia — 1293 шт.;
TOYOTA Camry — 1221 шт.
https://bit.ly/3tYGtZ3