Стабільна робота, залучення нових клієнтів та розробка продуктових рішень — результати першого місяця роботи державного Sense Bank.
Результати першого місяця роботи державного Sense Bank
Новий склад керівництва Sense Bank, призначеного державою, розпочав свою роботу 23 липня 2023 року, протягом цього місяця банк продовжив функціонувати у звичному режимі, забезпечуючи українцям доступ до фінансових послуг. Банк залишається прибутковим та ліквідним. Так, за результатами 7 місяців прибуток склав 5,360 млрд грн. Крім того, станом на 01 серпня показник адекватності основного капіталу (Н3) становив 14,7% при нормативі НБУ 7%, а норматив адекватності регулятивного капіталу (Н2) — 14,75% при нормативі 10%.
Довіра клієнтів
4,6 мільярда гривень — саме на таку суму клієнти Sense Bank відкрили термінових депозитів за перший місяць після переходу банку до державної власності. Крім того, 82% роздрібних клієнтів цього місяця повторно розмістили свої заощадження на депозитних рахунках банку, що є найвищим показником з початку повномасштабного вторгнення.
Команда фінустанови активно працювала над залученням нових клієнтів до банку. Так, обсяг залучення коштів нових роздрібних клієнтів до банку на термінові депозити за 3 тижні серпня становив 1,1 млрд грн. В цілому, вдалося залучити понад 30 тис нових клієнтів та клієнтів, які раніше припинили свою співпрацю з фінустановою, але після націоналізації вирішили повернутися.
Довіра до банку зростає також і серед клієнтів — юридичних осіб. Так, у липні — в розпал процесу націоналізації строкові депозити корпоративних клієнтів зросли на понад 14.6%.
Розвиток та технології
Банк продовжує розширювати спектр послуг для клієнтів всіх рівнів та можливості цифрового банку Sense SuperApp, покращує умови обслуговування наявним клієнтам та розробляє пропозиції для нових клієнтів банку.
Так, минулого місяця у Львові було відкрито новий депозитарій. Також для зручності клієнтів банк розширив базу страхових компаній для обов'язкового страхування цивільної відповідальності власників транспортних засобів. Відтепер клієнт може обрати найбільш зручний для нього тариф серед запропонованих трьох страхових: UNIQA, UNIVERSALNA та ІНГО.
Найближчим часом для клієнтів стануть доступними нові корисні функції у цифровому банку Sense SuperApp, запущено кілька проєктів для клієнтів приватного банкінгу aClub та корпоративного бізнесу.
Коментарі