На думку порталу Мінфін, попри повномасштабну війну, кількість VIP-клієнтів, які обслуговуються в межах преміального банкінгу, у більшості фінустанов зростає. Адже з початком війни заможні українці відклали на «після перемоги» дорогі покупки чи розширення бізнесу, а зібрані кошти понесли до банків.
Український інформаційний портал про фінанси та інвестиції Мінфін підготував огляд ринку премільних банківських продуктів
Аби привабити клієнта, фінустановам доводиться розширювати пропозиції. Так у Таскомбанку впроваджено концепцію сімейного офісу. «Ми пропонуємо унікальну концепцію сімейного офісу з пакетом елітних карток „ТАС-Еліт Сімейний“. Сімейний офіс передбачає надання ексклюзивних продуктів від Private banking Таскомбанку та комплексне обслуговування особистих, сімейних та бізнес фінансів клієнта в одному відділенні банку та в одного персонального сімейного менеджера. Враховуючи стан клієнтського рахунку, особливості сімейних бізнесів, кількість, вік та потреби кожного члена сім'ї, особистий фінансовий консультант запропонує вигідні та зручні фінансові рішення задля заощадження та примноження особистих коштів та для зростання сімейного бізнесу клієнтів», — прокоментував запровадження сімейного офісу заступник Голови Правління Таскомбанку Олег Поляк.
Також Мінфін надав аналітику банківського ринку щодо умов входу до «клубу VIP». Зокрема у Таскомбанку такі умови передбачають: наявність від $100 тис (або у гривневому еквіваленті) на рахунках або ж купівлю преміального пакета «ТАС-Еліт», вартість якого від 5 тис. грн. Мінфін зазначає, що основна вигода клієнта з пакетом — безкоштовні послуги, за які, зазвичай, доводиться платити. Йдеться про доступ до бізнес-залів аеропортів, послуги персонального менеджера, страхування, бонусні програми тощо. На них, можна заощадити 20 тис. грн і більше на рік.
Додатково, в рамках преміального пакету від Таскомбанку, окрім вигідних депозитних програм пропонуються різноманітні інвестиційні програми, зокрема ОВДП, корпоративні цінні папери українських емітентів і інвестиції в гривневі та валютні облігації групи «ТАС».
У огляді також аналізуються кредитні ліміти по преміальним карткам українських банків у період початку повномасштабної війни. Зокрема, йдеться про те, що Таскомбанк навіть не зменшував суму кредитного ліміту з першого дня повномасштабної війни і, таким чином, зберіг клієнтів та отримав значний рівень лояльності клієнтів.
На думку Мінфіну, сегмент private banking і в майбутньому буде невід'ємною частиною банківського сервісу в Україні. І Олег Поляк, заступник Голови Правління Таскомбанку переконаний, що українські підприємці та високооплачувані наймані робітники високо цінують власний час і потребують розумного управління сімейним капіталом і банківського обслуговування свого бізнесу, тому вони завжди цінуватимуть персональних банкірів високого рівня кваліфікації. Огляд програм преміального банківського обслуговування від Мінфіну за посиланням.
Коментарі