У березні український автопарк поповнили 1908 автотранспортних засобів на акумуляторних джерелах живлення (BEV) — порівняно з лютим кількість вперше зареєстрованих в Україні електромобілів збільшилась на 13%. Про це повідомляє профільна асоціація «Укравтопром».
Українці стали частіше купувати нові електрокари. Топ-5 моделей
►Читайте телеграм-канал«Мінфіну»: головні фінансові новини
Попит зростає
Зазначається, що із загальної кількості 1908 електромобілів, зареєстрованих у березні, 525 од. — нових, і 1383 од. — вживаних.
«Попит на нові електромобілі збільшився на 27%, а на імпортований секонд-хенд на 8%. Отже, частка нових машин в березневих реєстраціях BEV склала 28% проти 24% у лютому», — йдеться у повідомленні.
Лідером ринку у березні серед нових електрокарів був Volkswagen ID.4 — 149 шт. На другому місці — DongGengHonda M-NV — 100 од.
Замикає топ-3 Volkswagen ID.6 — 28 од. Також у топ-5 Honda e — 24 од., та DongFeng M5 EV — 22 од.
Серед вперше зареєстрованих вживаних електромобілів лідирує Nissan Leaf — 276 од, далі йде Volkswaen ID.4 — 146 од., замикає топ-3 Tesla Model 3 — 137 од.
Коментарі - 9
Офіцерка також порівняла техніку росіян і ЗСУ.
«Відносно техніки — звичайно, порівняти будь-який російський танк з Abrams… Це незрівнянні речі. Якщо порівняти про артилерійські системи, які нам передали партнери у зручності та безпеці використання з радянськими аналогами, це як порівнювати іномарку та „Жигуль“. Хоча обидві машини їздять і якщо треба, поїдеш на тому, що є. Звичайно, та зброя, яку нам дають партнери, дуже гарної якості», — сказала Ольга Бігар.
За її словами, вітчизняні сили логістики навчилися не лише користуватися цією технікою, але й дуже вправно її ремонтувати, що дивує союзників України, оскільки вони вважали, що цю техніку нереально відремонтувати.
«Для українців нічого нереального немає. Вже відбувається не лише прямий обмін досвідом, але і зворотній»", — додала Ольга Бігар.