Один з найбільших виробників електроніки у світі, компанія Apple повідомила про припинення гарантійного обслуговування iPad та Macbook у Росії. Компанія написала у своїй заяві, що у разі зіткнення із проблемою протягом гарантійного терміну пристрій можна буде повернути.
Apple припинила гарантійне обслуговування ноутбуків та планшетів у РФ
► Підписуйтесь на телеграм-канал «Мінфіну»:
головні фінансові новини
Що трапилося
Apple попередила сервісні центри в Росії, що припиняє гарантійне обслуговування Mac та iPad у країні, повідомив центр ремонту техніки Fixed.one з посиланням на лист від Apple, який компанія розіслала всім авторизованим пунктам технічного обслуговування.
«Інтерфаксу» підтвердили цю інформацію в кількох сервісних центрах та службі підтримки Apple. В останній заявили, що гарантійне сервісне обслуговування MacBook та iPad «припинилося на цей час» через обмеження постачання пристроїв та запчастин для них до Росії. У службі підтримки Apple не уточнили, на який термін призупинено гарантійне обслуговування.
Нагадаємо
Apple призупинила постачання до Росії у березні 2022 року через воєнне вторгнення РФ в Україну. У травні продукцію бренду було включено до списку паралельного імпорту, але вже наприкінці місяця ретейлери Apple почали закривати фірмові магазини re:Store.
У грудні стало відомо, що Apple відмовиться від офісу у Москві. Джерела ЗМІ повідомляли, що компанія релокувала російських співробітників до Киргизстану.
Чому це важливо
Рішення Apple поки не поширюється на iPhone та Apple Watch. У Fixed.one вважають, що це питання часу. Центр ремонту також повідомив, що тепер ремонт пристроїв займатиме більше часу і, ймовірно, «вимагатиме оплати різних логістичних витрат».
Коментарі - 2
колись хтось просилив apple открить в Киеве представительство и так молчания