Редакція Мінфіну визначила переможця конкурсу на найкращий відгук про роботу банків у грудні. Ним стала клієнтка Приватбанку під ніком branisolga, яка розповіла про невдалу спробу відкрити депозит, яка полегшила її гаманець на 100 тис. грн. Її досвід може бути корисним іншим читачам «Мінфіну».
Найкращий відгук грудня: ні депозиту, ні 100 тис. гривень
►Читайте «Мінфін» у Instagram: головні новини про інвестиції та фінанси
Як термінал «з'їв» 100 тисяч
Автор відгуку розповіла, як під Новий рік вирішила відкрити конвертаційний вклад. Для цього мала покласти гроші на універсальну карту, а вже потім через Приват24 відкрити депозит у доларах.
«У відділенні стояв банкомат-термінал, я поклала туди 100 000 грн, в результаті мені видало чек, що неможливо виконати операцію, гроші в банкоматі, потім прийшла смс, що здійснена операція на суму 78500, хоча я поклала 100 000 грн, і відбувся збій, сформувалася Заявка», — пише клієнтка Приватбанку branisolga.
Вже через день, за її словами, отримала повідомлення від Приватбанку, що ніякого збою не було і їй не повернуть 100 тис. грн.
Дзвінок на «гарячу» лінію банку клієнтку Привату мало заспокоїв.
«Подзвонила на 3700, відповіді зрозумілої нема, просто чекайте, найближчим часом, у зв’язку з воєнним станом і т.ін.», — розповідає вона.
Що відповів банк
У Приватбанку відреагували на відгук повідомленням про прийняття в роботу заявки на повернення коштів.
«Для відпрацювання заявки ми чекаємо на результати інкасації пристрою. Ми дуже стараємося встигнути надати відповідь в обіцяний вам термін», — написала служба підтримки.
У пресслужбі Приватбанку «Мінфіну» підтвердили, що проблеми під час користування банкоматами та терміналами останнім часом почастішали. Зараз за добу у банк надходить близько 300 звернень, що у 2−3 рази більше, ніж кілька місяців тому.
Причина — систематичні вимкнення світла. У разі різкого припинення електропостачання банківська машина вимикається і може, прийнявши готівку, не зарахувати її на вказаний рахунок.
У банку запевнили, що панікувати не варто, і дали поради, що робити клієнту в такій ситуації.
«Перш за все звернутися за телефоном «гарячої"лінії за номером 3700. Після з'єднання з оператором потрібно пояснити ситуацію та подати заявку на повернення коштів. Вкрай важливо надати якнайповнішу інформацію — адресу розташування банківського апарату або його номер, час проведення операції та точну суму втрат. Зазвичай подібні ситуації вирішуються при найближчій інкасації терміналу», — підкреслили у пресслужбі.
Також у Приватбанку звернули увагу, що термінали призначені більше для здійснення переказів або поповнення карток. Для прийому великих сум краще використовувати банкомати з функцією кеш-ресайклінгу. А враховуючи реалії з відключенням світла, операції з великими сумами краще проводити через касу.
Правила конкурсу «Кращий відгук місяця»
Приз за найкращий відгук місяця — 500 грн. Щоб потрапити до числа претендентів на звання «найкращий», відгук має відповідати ряду критеріїв:
- Відгук повинен бути написаний на основі особистого досвіду спілкування з банком або використання банківських продуктів.
- Описаний досвід має бути корисним для інших клієнтів банку.
- У відгуку може бути описаний як негативний, так і позитивний досвід користувача.
- Оптимальний обсяг коментаря — до 2−2,5 тис. знаків.
Коментарі - 24
Всё никак не нажрутся!!!