Мінфін - Курси валют України

Встановити
11 січня 2023, 9:16

Найкращий відгук грудня: ні депозиту, ні 100 тис. гривень

Редакція Мінфіну визначила переможця конкурсу на найкращий відгук про роботу банків у грудні. Ним стала клієнтка Приватбанку під ніком branisolga, яка розповіла про невдалу спробу відкрити депозит, яка полегшила її гаманець на 100 тис. грн. Її досвід може бути корисним іншим читачам «Мінфіну».

►Читайте «Мінфін» у Instagram: головні новини про інвестиції та фінанси

Як термінал «з'їв» 100 тисяч

Автор відгуку розповіла, як під Новий рік вирішила відкрити конвертаційний вклад. Для цього мала покласти гроші на універсальну карту, а вже потім через Приват24 відкрити депозит у доларах.

«У відділенні стояв банкомат-термінал, я поклала туди 100 000 грн, в результаті мені видало чек, що неможливо виконати операцію, гроші в банкоматі, потім прийшла смс, що здійснена операція на суму 78500, хоча я поклала 100 000 грн, і відбувся збій, сформувалася Заявка», — пише клієнтка Приватбанку branisolga.

Вже через день, за її словами, отримала повідомлення від Приватбанку, що ніякого збою не було і їй не повернуть 100 тис. грн.

Дзвінок на «гарячу» лінію банку клієнтку Привату мало заспокоїв.

«Подзвонила на 3700, відповіді зрозумілої нема, просто чекайте, найближчим часом, у зв’язку з воєнним станом і т.ін.», — розповідає вона.

Що відповів банк

У Приватбанку відреагували на відгук повідомленням про прийняття в роботу заявки на повернення коштів.

«Для відпрацювання заявки ми чекаємо на результати інкасації пристрою. Ми дуже стараємося встигнути надати відповідь в обіцяний вам термін», — написала служба підтримки.

У пресслужбі Приватбанку «Мінфіну» підтвердили, що проблеми під час користування банкоматами та терміналами останнім часом почастішали. Зараз за добу у банк надходить близько 300 звернень, що у 2−3 рази більше, ніж кілька місяців тому.

Причина — систематичні вимкнення світла. У разі різкого припинення електропостачання банківська машина вимикається і може, прийнявши готівку, не зарахувати її на вказаний рахунок.

У банку запевнили, що панікувати не варто, і дали поради, що робити клієнту в такій ситуації.

«Перш за все звернутися за телефоном «гарячої"лінії за номером 3700. Після з'єднання з оператором потрібно пояснити ситуацію та подати заявку на повернення коштів. Вкрай важливо надати якнайповнішу інформацію — адресу розташування банківського апарату або його номер, час проведення операції та точну суму втрат. Зазвичай подібні ситуації вирішуються при найближчій інкасації терміналу», — підкреслили у пресслужбі.

Також у Приватбанку звернули увагу, що термінали призначені більше для здійснення переказів або поповнення карток. Для прийому великих сум краще використовувати банкомати з функцією кеш-ресайклінгу. А враховуючи реалії з відключенням світла, операції з великими сумами краще проводити через касу.

Правила конкурсу «Кращий відгук місяця»

Приз за найкращий відгук місяця — 500 грн. Щоб потрапити до числа претендентів на звання «найкращий», відгук має відповідати ряду критеріїв:

  • Відгук повинен бути написаний на основі особистого досвіду спілкування з банком або використання банківських продуктів.
  • Описаний досвід має бути корисним для інших клієнтів банку.
  • У відгуку може бути описаний як негативний, так і позитивний досвід користувача.
  • Оптимальний обсяг коментаря — до 2−2,5 тис. знаків.

Більше про правила «Найкращого відгуку місяця» читайте тут.

Автор:
Ірина Рибніцька
Журналіст Ірина Рибніцька
Пише на теми: Податки, інвестиції, бізнес, фінанси, банки

Коментарі - 24

+
+28
Cheff spakuxa, Kiev
Cheff spakuxa, Kiev
11 січня 2023, 9:53
#
Приз 12.50 у.е = грн.500
+
+14
ankrem
ankrem
11 січня 2023, 10:18
#
13,35 по курсу Привата
+
+290
AleksandrBank
AleksandrBank
11 січня 2023, 9:54
#
Це збій при внесенні коштів в банкомат/термінал, немає ніякого відношення до депозиту
+
0
Vlad UKR
Vlad UKR
11 січня 2023, 15:38
#
Этот сбой рещается в течении 3 банковских дней, тоже самое в терминалах приема налички Райфайзен деньги могут уйти а на счету 0 потом появятся за 3-5 дней
+
0
Ярослав Чорний
Ярослав Чорний
11 січня 2023, 12:01
#
В мене був карточку зїв і після включення світла не відав довелось 2 тижні чекати на нову
+
+193
matroskin
matroskin
11 січня 2023, 12:47
#
Гарні поради дав ПБ, от тільки люди сують 100 тис пів години не тому що їм нема чим занятися, а просто сам ПБ встановив комісію за поповнення власної картки в кассі, тим самим сам створивши цю проблему. В кассі 100тис прийняли б за 1−2 хвилини, а так люди мусять совати по півгодини.
+
+19
antey718
antey718
11 січня 2023, 12:57
#
В приваті вже давно є термінали/банкомати які приймають одразу пачку, більше того в касі можна поповнити універсальну діджитал картку без комісії. Але багато людей чомусь й далі сують свої пачки по одній банкноті.
+
+40
matroskin
matroskin
11 січня 2023, 13:14
#
Напевно бо «сліпі», а співробітники банку замість того щоб показати де в них схований такий термінал, бігають по кругу біля 5 звичайних і підказують людям з черги як ними користуватися. А ще «глухі», бо в касі кажуть «давайте гроші», а люди чують: «за поповнення комісія 0,5%, йдіть в термінал-там безплатно», власне це написано й на сайті самого привату.
+
0
Gazzbut
Gazzbut
11 січня 2023, 13:41
#
Без покупки страховки, никто уже ничего не говорит
+
+14
xapyga
xapyga
11 січня 2023, 14:04
#
На фото именно тот банкомат-терминал что можно ложить пачку, вот я тоже пробовал, так же написало« не возможно выполнить операцию» но деньги отдал, пришлось 5−10 мин по одной купюре…
+
0
SergeyNina
SergeyNina
12 січня 2023, 7:36
#
Они не работают толком. Я так и не смог вставить больше 20 купюр за раз в такой банкомат терминал. По одному да нормально, даже пять купюр нормально считает, но больше 20 просто возвращает назад с ошибкой.
+
0
AleksandrBank
AleksandrBank
11 січня 2023, 16:14
#
В ПУМБ теж проблема, термінал не приймає 500 чи 1000, тільки по 200 грн. Доводиться в касу йти.
+
0
Вакуленко Павел
Вакуленко Павел
11 січня 2023, 18:34
#
100% Виноват сам Приватбанк
+
+37
Вакуленко Павел
Вакуленко Павел
11 січня 2023, 18:57
#
100% виноват сам Приватбанк,это полная бредятина брать комиссию за пополнение своей же карты через кассу,
Всё никак не нажрутся!!!
+
+52
youknow
youknow
11 січня 2023, 14:33
#
Та ладно, проблема у відключенні «світла»? Серьозно? А як же «самий великій та надійний»? А як же не підготувались до цього? Цеж не перший день вже коїться (відключення), до того подібні ситуації трапляються у відділенні банку. Ще не забуваєм що банк серед Power bankів…де апріорі мали бути підготовлені. Капець.
+
+30
kadaad1988
kadaad1988
11 січня 2023, 14:44
#
Граждане, храните деньги в сберегательной трех литровой банке!
+
0
krv77
krv77
11 січня 2023, 17:36
#
Причем желательно в жестяной, от цинка с патронами. Хотя он и не трёх литровый…
+
0
Strangers
Strangers
11 січня 2023, 15:10
#
Ни, а чом Попытка привлеч внимание то ли к дипазитам толи к банкаматам.
+
0
6066563
6066563
11 січня 2023, 15:45
#
В приват 24 можно открыть универсальную digital. Пополняется в кассе без комиссии.
+
+15
test 003
test 003
11 січня 2023, 15:56
#
В пріваті була дуже цікава ситуація, виводив гроші, доллари зі свого рахунку через картку «Універсальна Голд», комісія при знятті була 1 відсоток, але транзакції через 3 мені касир підказала що можна користуватись Карткою для виплат тоді не треба буде сплачувати відсотки.
+
+8
Volodymyr Dozirtsiv
Volodymyr Dozirtsiv
12 січня 2023, 1:50
#
Внесення дол готівки на картку для виплат буде тоді з комісією. виплата депозиту на картку для виплат без комісії як і видача готівки в касі
+
0
LSD75
LSD75
11 січня 2023, 16:49
#
Что и требовалось доказать
+
0
16101978
16101978
12 січня 2023, 9:32
#
А в мене немає зв’язку з Приватбанком. І Немає проблем.
+
0
zig4free
zig4free
13 січня 2023, 12:35
#
У меня в Сенс Банке похожее произошло — мой отзыв, вернули все до копейки через день.
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися