Мінфін - Курси валют України

Встановити
28 листопада 2022, 11:37

Світові бренди відмовляються від реклами у Twitter через Маска

Майже всі відомі світові бренди скоротили рекламу у Twitter або відмовилися від неї після того, як власником соцмережі став мільярдер Ілон Маск. Про це пише «Українська правда» з посиланням на Financial Times та Media Matters.

► Підписуйтесь на «Мінфін» у Instagram: головні новини про інвестиції та фінанси

Рекламодавці нарікають на те, що в управлінні компанії настав хаос, після того, як Маск звільнив працівників рекламного відділу.

За даними FТ, Маск пробував натиснути на власників брендів, які у відповідь скоротили рекламу або відмовилися від неї.

Рекламну кампанію зупинили такі бренди, як General Motors, Volkswagen, Carlsberg, General Mills та інші. Загалом на ці 50 рекламодавців припало $317 млн ​​із $5 млрд доходу Twitter у 2021 році.

Інформація Media Matters свідчить, що 50 зі 100 найбільших рекламодавців призупинили або оголосили про свій намір призупинити співпрацю з того часу, як соцмережу очолив Маск.

Читайте: Нова система верифікації. У Twitter буде три галочки

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися