Майже всі відомі світові бренди скоротили рекламу у Twitter або відмовилися від неї після того, як власником соцмережі став мільярдер Ілон Маск. Про це пише «Українська правда» з посиланням на Financial Times та Media Matters.
Світові бренди відмовляються від реклами у Twitter через Маска
► Підписуйтесь на «Мінфін» у Instagram: головні новини про інвестиції та фінанси
Рекламодавці нарікають на те, що в управлінні компанії настав хаос, після того, як Маск звільнив працівників рекламного відділу.
За даними FТ, Маск пробував натиснути на власників брендів, які у відповідь скоротили рекламу або відмовилися від неї.
Рекламну кампанію зупинили такі бренди, як General Motors, Volkswagen, Carlsberg, General Mills та інші. Загалом на ці 50 рекламодавців припало $317 млн із $5 млрд доходу Twitter у 2021 році.
Інформація Media Matters свідчить, що 50 зі 100 найбільших рекламодавців призупинили або оголосили про свій намір призупинити співпрацю з того часу, як соцмережу очолив Маск.
Читайте: Нова система верифікації. У Twitter буде три галочки
Коментарі