Редакція «Мінфіну» визначила найкращий відгук жовтня про роботу банків. Його автор Сергій Данилейко розповів про невдалу спробу зняти у банкоматі Приватбанку 20 тис. грн, в результаті якої залишився ні з чим. Його досвід користувача може бути корисним іншим читачам «Мінфіну».
Найкращий відгук жовтня: як Приватбанк передумав віддавати клієнту 20 000 грн
Банкомат не видав гроші і «проковтнув» картку
«01.10.2022 о 09:52 знімав власні гроші в банкоматі (банкомат що видає до 200 купюр), двадцять тисяч гривень. Вставив картку, ввів пінкод, вказав суму і натиснув кнопку видача готівки. На дисплеї банкомату висвітилось „Отримайте ваші кошти“, але купюроприймач так і не відкрився, картку також мені не повернув», — пише автор відгуку.
Чоловік тут же, не відходячи від банкомату, набрав номер гарячої лінії банку 3700. Оператор підтвердив, що дійсно відбувся збій, і запевнив, що система автоматично сформувала запит на повернення даної суми протягом доби на рахунок клієнта. Про сформований запит Сергій Данилейко також отримав повідомлення в Приват24.
Але ні за добу, ні за дві кошти на рахунок не надійшли. Більше того, при повторному зверненні до колцентру оператор повідомив, що в запиті йому відхилено, оскільки банкомат видав кошти і жодного збою не зафіксовано.
Після цього автор відгуку декілька разів звертався до банку з проханням перевірити інформацію з записом розмови з оператором та передивитись відеозаписи з камери банкомату.
«На що отримав відповідь, що в поверненні коштів мені остаточно відмовили, так як о 10:12 кошти були забрані і є фото, але хто на фото — вони не знають. Виходить, що через їх некомпетентність, я втратив 20 000 грн (двадцять тисяч гривень)», — обурюється Сергій Данилейко і задається питанням, куди далі звертатись, щоб отримати власні кошти.
Що кажуть у банку
Приватбанк відреагував оперативно, зауваживши, що профільні фахівці вже розглянули заявку автора відгуку на повернення коштів. При цьому у службі підтримки відповідальність на себе не взяли.
«Важливо розуміти, що будь-яке рішення по такій заявці, позитивне воно чи негативне, не приймається випадково, а завжди спирається на інформацію, отриману при перевірці фахівцями. При знятті готівки банкомат фіксує та зберігає дані про кожну операцію та її успішність. На цю інформацію спираються фахівці. Також проводиться звірка результатів інкасації, яка має показати надлишки в банкоматі, якщо готівка не була видана. Окрім того, щоб остаточно впевнитись в тому, що купюроприймач відкрився для видачі готівки було перевірено фотоматеріали з банкомату», — пояснили в банку.
Наразі клієнт не повідомив про вирішення своєї проблеми.
Правила конкурсу «Кращий відгук місяця»
Приз за найкращий відгук місяця — 500 грн. Щоб потрапити до числа претендентів на звання «найкращий», відгук має відповідати ряду критеріїв:
- Відгук повинен бути написаний на основі особистого досвіду спілкування з банком або використання банківських продуктів.
- Описаний досвід має бути корисним для інших клієнтів банку.
- У відгуку може бути описаний як негативний, так і позитивний досвід користувача.
- Оптимальний обсяг коментаря — до 2−2,5 тис. знаків.
Більше про правила «Найкращого відгуку місяця» читайте тут.
Коментарі - 6
1. Банкомат перестаёт работать, интерес у народа к нему исчезает.
2. Приходит инкассатор и работает в одиночку, его коллега стоит в сторонке и болтает по мобильнику, или чатится с кем-то в мессенджере, но при этом вокруг инкассатора и так образуется трёхметровая мёртвая зона (спасибо видеонаблюдению в магазинах и сознательности граждан). Такое я наблюдал и в Мариуполе (в разных магазинах), и в Обухове, а также, насколько помню, один раз в Киеве. Но это было более трёх лет назад. В противоположность этому в ПУМБ инкассаторы работают под охраной пулемётчика. Так что сговор менее вероятен.
Так что выбор банка в котором лучше обслуживаться, любой другой, только не ПриматБанк… Я бы не открывал там карту в 2014 году, если бы не приматовкий бзик, когда летом/осенью из-за которого продавщицы некоторых продуктовых магазинов в Андреевке и других местах просили расплачиваться на кассе только картами Примата — платежи картами других банков почему-то «временно не проходили». Не знаю, это был сбой или маркетинговый ход на почве войны, но уже не узнать…
может в привате так. ибо там много других, более надежных елементов контроля, чем наблюдение еще 2мя людьми, в т. ч. и ПУЛЕМЕТЧИКА (!!!)?! не задумывалисЬ?) а стОит!))
Так почему тогда не называете вещи своими именами? Я до сих пор жалею, что в 2014 году связался с Приматом. Не связался бы в 2014 году с ними, вряд ли бы связался с ними и в 2016 году — если бы у меня не было карты «универсальная», то при выдаче мне на работе зарплатной карты, ногами бы упёрся, только бы «универсальную» не открывать… У меня был полный аналог «универсальной» от Акцент-банка, однако именно отсутствие отделений А-банка в обуховском районе сыграло злую шутку — пришлось не менять карту по истечению срока действия, а закрыть, оставшись только с приматами…