Верховна Рада на засіданні 6 жовтня 252 голосами підтримала у другому читанні та загалом законопроєкт № 5270 про запровадження е-резидентства в Україні. Про це повідомляє пресслужба Міністерства цифрової трансформації.
Іноземцям дозволили отримати статус е-резидента в Україні
► Підписуйтесь на телеграм-канал «Мінфіну»: головні фінансові новини
Деталі
Найближчим часом іноземці матимуть можливість отримати статус е-резидента та відкрити свій бізнес в Україні онлайн, без фізичної присутності в країні.
Щоб набути статусу е-резидента, фахівцю необхідно пройти кілька кроків. Зокрема, зареєструватися в «Дії» та пройти фінансову та перевірку безпеки.
Як це працює
- Подати заявку онлайн на набуття статусу е-резидентства.
- Пройти перевірку згідно з чинним законодавством.
- Пройти ідентифікацію в консульській установі, отримати РНОКПП та електронний підпис.
- Відкрити банківський рахунок та зареєструвати себе як ФОП.
«Якщо все добре, він стає електронним резидентом — за фактом електронним платником єдиного податку на 3 групі без ПДВ та отримує ЕЦП», — пояснив нардеп Ярослав Железняк.
Потім ця особа має дистанційно відкрити рахунок у банку, який і буде податковим агентом для е-резидента.
Е-резидент починає працювати та сплачує податок у розмірі 5% від доходів у рамках ліміту ФОП 3 групи. Більше ліміту — 15%, але лише зовнішні контракти з експортом послуг.
«Наша команда вже розробляє вебверсію та мобільний додаток з використанням хмарних технологій цифрового підпису для е-резидентів», — додали в Мінцифри.
Коментарі - 21
Особливо з країн Африки та південної Америки…
интересно другое — «Потім ця особа має дистанційно відкрити рахунок у банку, який і буде податковим агентом для е-резидента.». Каким образом банк будет платить налоги за такого «резидента» ? что-то я не понимаю механизм…
ради этого мучится с левым паспортом всю жизнь…
Податок платиться за правилами 3-ї групи ФОП на единому податку, тобто 5% від обороту. Приходять гроші на рахунок — банк перераховує 5% в бюджет. Це грубо як це буде працювати, звісно не зі всіх надходжень треба платити податок: можливо буде запитуватись підтвердження на перерахування чи буде якась інша процедура утриманная банком податку.
Наприклад в банку Tide для сплати ПДВ є такая послуга: зі всіх надходжеть на субрахунок ПДВ перекидується відповідна сума. Так само як наприклад працює поповнення скарбнички в А-банк та банки в Монобанку округленням сум витрати.
А потім в кінці місяця натисканням однієї кнопки можна сплатит податок.
Чому це не з усіх?
Або я заплатив за щось, а мені повертають гроші бо договір не може бути виконаний з якихсь причин.
Чи це виплата страхової компанії по якомусь страховому випадку.
Ні
ее как и всегда — можно тратить на импорт. Ничего не менялось.
или вы о том , что ее продавать невыгодно ? ну так по сравнению с налогами в любой другой стране мира — это мизерная потеря. В Дании у вас , получившего 1000 долларов , сразу отщипнут 400 долларов общегосударственных и 200 долларов местных налогов — и оставшиеся 400 можете тратить как угодно. никаких проблем :))))
Перекази згідно контрактів дозволені у всіх банках, тож оплатити щось через SWIFT можна.
Ну і запускається це не на час військового стану, а навпаки з прицілом на майбутнє. Зрозуміло що ось завтра черги бажаючих не буде. З іншого боку податок лише 5% — в багатьох країнах він вище, тож навіть з обмеженнями це може бути привабливо.
Мне снилось, что война в Украине будет и в 2033 году (и к тому времени я буду каким-то мелким инженером на какой-то европейской фирме), но эта ли война, или другая?