Приватбанк працює над тим, щоб зробити процедуру актуалізації даних клієнтів з ТОТ максимально зручною та доступною. Про це йдеться у заяві банку.
Блокування рахунків переселенців з Донбасу: у Приваті дали пояснення, що сталося
►Підписуйтесь на «Мінфін» у Instagram: головні новини про інвестиції та фінанси
Пояснення Приватбанку
«Нам відомо про ситуацію, що склалася, і ми тісно співпрацюємо з Міністерством з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій України та Донбас SOS задля того, щоб зробити процедуру актуалізації даних клієнтів з ТОТ максимально зручною та доступною», — повідомила пресслужба банку.
В банку зазначили, що просили клієнтів оновити інформацію з міркувань безпеки, а не задля блокування рахунків.
Читайте: Приватбанк почав блокувати рахунки переселенців з Донбасу. Що робити
«Ми й надалі працюватимемо з урядом, НБУ та неурядовими організаціями задля вдосконалення обовʼязкових для банків процедур верифікації клієнтів, які через війну опинилися на тимчасово окупованих ворогом територіях чи змушені евакуюватися у безпечні регіони країни», — підсумували у Приваті.
Передісторія
Як писав «Мінфін», віце-прем'єр Ірина Верещук заявила, що Приватбанк почав блокувати рахунки переселенців з Донецької та Луганської області, вимагаючи актуалізувати дані про місце проживання. За її словами такі дії фінустанови є незаконними.
Коментарі - 9
Вот есть к примеру Payoneer, который массово без объяснений причин блокирует Украинские аккаунты начиная 24.02. Аргументируя тем, что якобы эти аккаунты из Донбаса и Луганска и попадают под санкции (https://dou.ua/forums/topic/37651/#2469302).
Многие люди до сих пор долбятся в их тех. поддержку уже по-полгода, и все без результата.
И все это время, естественно, они не могут ни получать ни выводить средства из аккаунта. Даже счет проверить нельзя.